Jump to content

problema motor e46


scheletu_007

Recommended Posts

salut...am si eu o problema cu masina...de cateva zile s-a aprins in bord chek engine...si merge foarte urat la relanti...osciland ff putin si uneori ramanand turata la 1500 turatii...la tester nu i-a iesit nimica...decat o eroare o singura data la sonda lambda...masina la turatii merge fff bine...in schimb la relanti urat rau...stie cineva care o fi cauza?poate fi de la regulator de relant?sau sonda lambda?ma poate ajuta cineva?cand am fost la tester mi-a stins eroarea din bord ar dupa 20 km s-a aprins iar...precizez ca si cat a fost stinsa eroarea tot urat mergea masina la relanti.poate ma poate ajuta cineva si pe mine ca ma exaspereaza ... :twoup: :twoup: :D :D
Link to comment
Share on other sites

salut...am si eu o problema cu masina...de cateva zile s-a aprins in bord chek engine...si merge foarte urat la relanti...osciland ff putin si uneori ramanand turata la 1500 turatii...la tester nu i-a iesit nimica...decat o eroare o singura data la sonda lambda...masina la turatii merge fff bine...in schimb la relanti urat rau...stie cineva care o fi cauza?poate fi de la regulator de relant?sau sonda lambda?ma poate ajuta cineva?cand am fost la tester mi-a stins eroarea din bord ar dupa 20 km s-a aprins iar...precizez ca si cat a fost stinsa eroarea tot urat mergea masina la relanti.poate ma poate ajuta cineva si pe mine ca ma exaspereaza ... :twoup: :twoup: :D :D

 

 

la ce tester ai fost?

 

incearca la filaret...pe presupuneri o sa schimbi multe piese degeaba

Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema am avut-o si eu,la mine a fost valva pcv(uita-te la unul din topicurile mele poate te ajuta)

Daca e valva pcv, la oprirea motorului ar trebui sa se auda un suierat, fasait, destul de lung. Daca aceasta functioneaza corect, suieratul ar trebui sa fie scurt.

Link to comment
Share on other sites

salut...am si eu o problema cu masina...de cateva zile s-a aprins in bord chek engine...si merge foarte urat la relanti...osciland ff putin si uneori ramanand turata la 1500 turatii...la tester nu i-a iesit nimica...decat o eroare o singura data la sonda lambda...masina la turatii merge fff bine...in schimb la relanti urat rau...stie cineva care o fi cauza?poate fi de la regulator de relant?sau sonda lambda?ma poate ajuta cineva?cand am fost la tester mi-a stins eroarea din bord ar dupa 20 km s-a aprins iar...precizez ca si cat a fost stinsa eroarea tot urat mergea masina la relanti.poate ma poate ajuta cineva si pe mine ca ma exaspereaza ... :twoup: :twoup: :D :D

 

 

la ce tester ai fost?

 

incearca la filaret...pe presupuneri o sa schimbi multe piese degeaba

 

la tester m-am programat pentru sambata sa vad vad ce are...

 

Pai daca a iesit sonda ce alte defecte mai cauti?

Sonda e cauza unui relanti neregulat, motorul chiar da sa moara, eventual se aprinde si martorul in bord.

si poate sa ramana si turata?la 1500-2000 de turatii?

 

Aceasi problema am avut-o si eu,la mine a fost valva pcv(uita-te la unul din topicurile mele poate te ajuta)

Daca e valva pcv, la oprirea motorului ar trebui sa se auda un suierat, fasait, destul de lung. Daca aceasta functioneaza corect, suieratul ar trebui sa fie scurt.

la oprire nu se aude mult se aude max cateva secunde maxim 5

 

Aceasi problema am avut-o si eu,la mine a fost valva pcv(uita-te la unul din topicurile mele poate te ajuta)

mersi mult

Link to comment
Share on other sites

am fost la tester la filaret...aia sunt fenomenali de nustiu cum sa le zic...am ajuns acolo am bagat,masina la tester...si baiatului care facea testul ii da ca nu are amestec,si ca trage aer fals,pana la urma se uita ei la motor si constata ca aveam un furtun de undeva din spatele motorului fisurat si ca trebuie schimbata o valva de aer,le schimba ...si imi sterge eroarea si zice ca pot pleca linistit ca nu mai am probleme.nici nu ajung la Mc Donald din rahova...si iar se aprinde chek engine...ma intorc inapoi si zice ca nu stie de ce...asta ca sa vezi cat de priceputi sunt si ei...mai pune testerul odata pe ea..si zice ca ia dat ceva dar nu este sigur daca este sonda lambda...imi scoate mufa de la debitmetru...si zice mergi cu ea asa si vezi daca se mai aprinde...daca nu se mai aprinde este debitmetrul...daca se aprinde este sonda lambda sau altceva...(precizez ca masina merge bine acum dupa ce au schimbat furtunele alea doua si valva aia...dar se aprinsese iar martorul de motor...acum cu mufa scoasa...nu s-a mai aprins chek engine...sa fie cum a zis baiatul ala...debitmetrul iar???doar l-am schimbat acum vreo 3000 km
Link to comment
Share on other sites

am fost la tester la filaret...aia sunt fenomenali de nustiu cum sa le zic...am ajuns acolo am bagat,masina la tester...si baiatului care facea testul ii da ca nu are amestec,si ca trage aer fals,pana la urma se uita ei la motor si constata ca aveam un furtun de undeva din spatele motorului fisurat si ca trebuie schimbata o valva de aer,le schimba ...si imi sterge eroarea si zice ca pot pleca linistit ca nu mai am probleme.nici nu ajung la Mc Donald din rahova...si iar se aprinde chek engine...ma intorc inapoi si zice ca nu stie de ce...asta ca sa vezi cat de priceputi sunt si ei...mai pune testerul odata pe ea..si zice ca ia dat ceva dar nu este sigur daca este sonda lambda...imi scoate mufa de la debitmetru...si zice mergi cu ea asa si vezi daca se mai aprinde...daca nu se mai aprinde este debitmetrul...daca se aprinde este sonda lambda sau altceva...(precizez ca masina merge bine acum dupa ce au schimbat furtunele alea doua si valva aia...dar se aprinsese iar martorul de motor...acum cu mufa scoasa...nu s-a mai aprins chek engine...sa fie cum a zis baiatul ala...debitmetrul iar???doar l-am schimbat acum vreo 3000 km

 

 

nici la bavaria nu te lamureau mai bine ...:twoup: daca trage mai bine cu mufa de la debitmetru scos e clar muci ala .. Sau macar cam astea sunt simptomele !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
debitmetrul cel vechi era bosch...facusem cu el max 3000 km ca il schimbasem...acum am luat qwp...masina tragea mai greu fara debitmetru..adica cu mufa scoasa ...si cand acelerai brusc avea o ezitare si parca ar vrea sa dea un rateu...cu mufa mergea bine...dar cum am zis...cand am plecat de la ei cu mufa scoasa nu sa mai aprins cek engine.....acum si cu debitmetrul schimbat parca tot nu imi place cum merge ...tot mai are o oscilatie...mai ales cand este rece...si dupa ce o turezi mai mult...oscileaza vizibil(se simte si in scaune un trepidat) cam 5 sec...dupa care...se mai vede doar la turometru acul jucand...dar nu se mai simte in scaune...eu cred ca tot mai are ceva din moment ce tot mai oscileaza putin...am vorbit cu cineva sa aduca si sondele lambda...poate o fi de la ele...si o sa curat marti sei regulator derelanti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.