Jump to content

+CP


stranger

Recommended Posts

Nu mai vorbiti prostii cu 10-15% din puterea motorula . La un 320 de 150cp inseamna ca ii da o crestere de 20-25cp , ceea ce este total fals.

 

Cip la benzina aspirata nu da mai nici unui motor mai mult de 5-7cp reali , poate nici macar aia .....

Link to comment
Share on other sites

http://img135.imageshack.us/img135/4911/spockfascinating23260baxp6.jpg

 

10% din 150 inseamna 15, cred ca e de vina ora, poate n-ai fost atent.

 

Chiptuning-ul la motoare aspirate duce la o crestere de ~ 10-15%.

 

Acesta este castigul pe care-l declara si firmele consacrate din afara, nu cele de la noi.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu mai vorbiti prostii cu 10-15% din puterea motorula . La un 320 de 150cp inseamna ca ii da o crestere de 20-25cp , ceea ce este total fals.

 

Cip la benzina aspirata nu da mai nici unui motor mai mult de 5-7cp reali , poate nici macar aia .....

VOrbesti din auzite sau te-ai dus tu personal si ai facut teste ?

Link to comment
Share on other sites

Nu vorbesc din auzite , deoarece cunosc 2 persoane care cu asa ceva se ocupa si sunt destul de cunoscuti in ro . Teoretic pe foaie ei spun un 15-20cp , practic nu ai mai mult de 5-7 pe care oricum nu ii simti . Mi se pare o prostie sa dai si 200-300e pentru asta.
Link to comment
Share on other sites

pe care oricum nu ii simti . Mi se pare o prostie sa dai si 200-300e pentru asta.

 

Adica dai 200-300 euro pentru ceva care nici nu se simte ? Eu i-m auzit pe multi (cu diesel sau benzina) care au simtit ceva in urma chip tuning-ului..:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu i-m auzit pe multi (cu diesel sau benzina) care au simtit ceva in urma chip tuning-ului..:twoup:

Cei cu turbo-diesel simt, pentru ca la masinile turbo cresterea e in jur de 30%, deci se simte bine.

 

Si la benzina am auzit ca se simte...trage mai bine...

Intr-adevar, la diesel creste mai mult puterea..

Edited by Andrei92
Link to comment
Share on other sites

Nu vorbesc din auzite , deoarece cunosc 2 persoane care cu asa ceva se ocupa si sunt destul de cunoscuti in ro . Teoretic pe foaie ei spun un 15-20cp , practic nu ai mai mult de 5-7 pe care oricum nu ii simti . Mi se pare o prostie sa dai si 200-300e pentru asta.

 

E doar parerea ta.

Am mers cu un E39 525i inainte si dupa resoftare.

Dupa chiptuning trage mai de jos si mai violent, eu zic sa se simte.

Link to comment
Share on other sites

Nu vorbesc din auzite , deoarece cunosc 2 persoane care cu asa ceva se ocupa si sunt destul de cunoscuti in ro . Teoretic pe foaie ei spun un 15-20cp , practic nu ai mai mult de 5-7 pe care oricum nu ii simti . Mi se pare o prostie sa dai si 200-300e pentru asta.

 

E doar parerea ta.

Am mers cu un E39 525i inainte si dupa resoftare.

Dupa chiptuning trage mai de jos si mai violent, eu zic sa se simte.

 

pt 200euro merita incercat

Link to comment
Share on other sites

Ca sa traga mai jos o faci din soft , e simplu , nu ii trebuie chip . Ca si la diesel , poti sa o faca sa traga de sa rupa intre 2000 si 3000rpm cel mai violent . Aia e doar modificare de soft , nu neaparat chip.

 

525i e39 192cp din soft ia maxim 198-199cp, nu ajunge nici macar la 200cp. Stiu ce vorbesc , momentan am un 525i E60 la care am incercat de curiozitate sa vad cum se comporta si i-am facut "chip" la o firma cu renume si ioc.

 

Intradevar , poti umbla in soft sa o faci sa traga mai uniform , mai violent , din ture mai joase , din ture mai intalte , fiecare cum doreste , dupa propriul plac si stil de condus.

Edited by Stefann
Link to comment
Share on other sites

daca reusesti sa reduci greutatea la masina cu 200 kg castigi cam 20 cp. treaba cu greutatea este si cea mai scumpa din pacate..

 

 

Eu cred ca daca dai jos 200 de Kg castigi mai mult de 20 de cai .... Nu pot spune sigur cat. Ideea e ca am mers in masina eu si inca doi prieteni care aveau impreuna cam 200 de KG..... Cred ca am pierdut cam 30 de cai... Oricum , Poate 20 poate 30 de cai dar oricum se simte....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Intrebare: cum simtiti cati cai pierdeti? :twoup:

Asa vorbiti peaici de cai putere, care asa ii simtiti de parca sunt omniprezenti. Daca reduci din greutate, castigi cai putere la roata, cei ai motorului raman cati sunt. Din cate stiu eu, ca sa iti dai seama de cati CP castigi trebuie sa mergi la un test pe dyno, nu?

Link to comment
Share on other sites

Daca reduci din greutate nu castigi putere.

 

Doar se imbunatateste raportul putere / greutate.

 

Pe dyno se masoara puterea, este corect.

 

Ca sa traga mai jos o faci din soft , e simplu , nu ii trebuie chip . Ca si la diesel , poti sa o faca sa traga de sa rupa intre 2000 si 3000rpm cel mai violent . Aia e doar modificare de soft , nu neaparat chip.

 

Chiptuning-ul tocmai aia e, o modificare a softului, de aceea se numeste si resoftare.

 

525i e39 192cp din soft ia maxim 198-199cp, nu ajunge nici macar la 200cp. Stiu ce vorbesc , momentan am un 525i E60 la care am incercat de curiozitate sa vad cum se comporta si i-am facut "chip" la o firma cu renume si ioc.

 

Nu ti-ai mai luat E60?

 

Ba da , dar au fost unele probleme si inca sunt si nu voi pastra masina respecitva . O voi vinde si apoi voi cauta un 530d sau 530i .

 

Poate iti povestesc despre ce a fost vorba , la o intalnire , nu pe forum wink.gif

Si totusi ai resoftat-o?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

De fapt da, ca sa ii maresti puterea la roata degeaba scazi din greutate. Trebuie sa modifici piesele dintre motor si roti(volant, diferential/e etc etc)

 

 

Exista mai multe modalitati de crestere a puterii, cea mai eficienta fiind supraalimentarea prin compresor mecanic sau turbina.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu ziceam de puterea la roata, deoarece difera de puterea masinii. Bineinteles ca prin supra-alimentare se mareste puterea, implicit cea la roata, dar se mai poate mari puterea la roata fara a modifica direct motorul. Cred ca prin montarea unui volant mai usor(lightened flywheel) si a mai multor componente. Trebuie sa fac un pic de munca de cautare ... nu ma intereseaza pe mine direct, dar e bine de stiut.

 

De exemplu, un 330i si un 330xi nu au aceeasi putere la roata, deoarece, xi-ul are 2 diferentiale in plus, 2 axe planetare, etc.

Link to comment
Share on other sites

De fapt da, ca sa ii maresti puterea la roata degeaba scazi din greutate. Trebuie sa modifici piesele dintre motor si roti(volant, diferential/e etc etc)

 

 

Exista mai multe modalitati de crestere a puterii, cea mai eficienta fiind supraalimentarea prin compresor mecanic sau turbina.

 

dar cred ca e si cea mai costisitoare

Link to comment
Share on other sites

vorba vine. motorul are acelasi output :twoup:

eu cand am 2 - 3 persoane in masina nu mai ma obosesc sa fac nimic. merg la consum si atat

 

oricum sa bagi bani in masina sa ii reduci greutatea e cel mai costisitor lucru. tre sa cumperi componente din fibra care costa exagerat si dupa aia urci 2 persoane de 100 kg fiecare si nu ai facut nimic :twoup:

Link to comment
Share on other sites

De fapt da, ca sa ii maresti puterea la roata degeaba scazi din greutate. Trebuie sa modifici piesele dintre motor si roti(volant, diferential/e etc etc)

 

 

Exista mai multe modalitati de crestere a puterii, cea mai eficienta fiind supraalimentarea prin compresor mecanic sau turbina.

 

dar cred ca e si cea mai costisitoare

Dar si cea mai eficienta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.