Jump to content

rezolvare fum 530d


Recommended Posts

Softul a fost pus la BPro Remaps din Cluj.

 

Remapare Stage 1

Anulare DPF si EGR

Diagnoza completa + log in mers

Daca zici ca ai facut soft-ul la ei, nu e din soft 99%. Baietii stiu ce fac. Turbo, injectoare, filtru epurator... ai nevoie de investigatii din partea cuiva care se pricepe.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cu galeria de admisie cum sta masina?

Am patit la mercedes S class, fum albastrui, si in mers cum spui tu si dupa ce am fost la mecanic si am schimbat galeriile de admisie(avea 2), a disparut de tot fumul albastrui.La e60 ii boala lor, galeriile de admisie, eu am schimbat de 2 ori apoi a3a oara am zis ca anulez clapetele, kit de la bmw, cu dopuri.

Link to comment
Share on other sites

Intre timp am fost la un service in Cluj sa verifice putin masina, verdictul a fost 4 injectoare trebuie schimbate. M-am gandit ca nu se poate sa se duca asa de pe o zi pe alta 4 injectoare, ele fiind verificate si in ianuarie, asa ca am mai facut o verificare in alta parte. Verificarea lor s-a facut in fata mea, concluzia a fost ca toate injectoarele sunt in parametrii. Cea mai mare valoare la corectie era 0.8. Ei zic ca de la turbina scoate acel fum albastru, e posibil ca dupa reconditionare sa scoata asa fum? Inainte de reconditionare nu fumega asa tare ca acum....
Link to comment
Share on other sites

Filtrul epurator l-ai schimbat dupa reconditionarea turbinei? Chiar daca sunt cu decantor, au si o membrana in interior ce are tendinta sa se blocheze uneori. Te sfatuiesc sa il schimbi, nu e scump si oricum e consumabil.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Filtrul epurator l-ai schimbat dupa reconditionarea turbinei? Chiar daca sunt cu decantor, au si o membrana in interior ce are tendinta sa se blocheze uneori. Te sfatuiesc sa il schimbi, nu e scump si oricum e consumabil.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Multumesc! O sa incerc si asta... L-am schimbat dupa reconditionare turbina si e cu decantor, cel vechi era cu pasla. E posibil ca mergand mai turat pe autostrada sa se deblocheze acea membrana? Am observat ca nu scoate fum si dupa ce am iesit de pe autostrada la relantin iar fumega.

Edited by Hadess
Link to comment
Share on other sites

Intre timp am fost la un service in Cluj sa verifice putin masina, verdictul a fost 4 injectoare trebuie schimbate. M-am gandit ca nu se poate sa se duca asa de pe o zi pe alta 4 injectoare, ele fiind verificate si in ianuarie, asa ca am mai facut o verificare in alta parte. Verificarea lor s-a facut in fata mea, concluzia a fost ca toate injectoarele sunt in parametrii. Cea mai mare valoare la corectie era 0.8. Ei zic ca de la turbina scoate acel fum albastru, e posibil ca dupa reconditionare sa scoata asa fum? Inainte de reconditionare nu fumega asa tare ca acum....

Injectoarele trebuiesc verificate pe banc abia atunci vei fi sigur ca sunt bune! Am patit sa am corectii 0,4 la toate si pe banca pisau motorina in repaus! Ca sa fii sigur ca injectoarle sunt bune le dai jos si fugi la un banc sa ti le verifice

Edited by dinu m
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Injectoarele trebuiesc verificate pe banc abia atunci vei fi sigur ca sunt bune! Am patit sa am corectii 0,4 la toate si pe banca pisau motorina in repaus! Ca sa fii sigur ca injectoarle sunt bune le dai jos si fugi la un banc sa ti le verifice

 

Si ce simptome aveau la tine daca nu erau bune? Scotea fum masina?

Link to comment
Share on other sites

Injectoarele trebuiesc verificate pe banc abia atunci vei fi sigur ca sunt bune! Am patit sa am corectii 0,4 la toate si pe banca pisau motorina in repaus! Ca sa fii sigur ca injectoarle sunt bune le dai jos si fugi la un banc sa ti le verifice

Subscriu la ce a intrebat Hadess, si orice alte simptome; consum mare, pornire greoaie, pierde putere..., orice te-a facut sa le testezi pe banc.

 

Le-ai schimbat pe toate, si ai facut test din nou in INPA/ISTA? Ceva diferente pe partea de compensare, sau arata tot 0,4?..

 

Masina are injectoare piezo sau solenoid?

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Am fost la un mecanic si a desfacut furtunul de la admisie si este plin de ulei, ulei curat. Din ce cauza ajunge acolo ulei? De la turbina? Am incercuit in poza furtunul desfacut. Pierd ulei si am fum albastru cu miros specific de ulei cand accelerez.

post-91832-0-89969500-1572508210_thumb.jpg

Edited by Hadess
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am fost la un mecanic si a desfacut furtunul de la admisie si este plin de ulei, ulei curat. Din ce cauza ajunge acolo ulei? De la turbina? Am incercuit in poza furtunul desfacut. Pierd ulei si am fum albastru cu miros specific de ulei cand accelerez.

 

Daca ai ulei acolo, este ori de la turbina ori de la filtrul epurator. Ulei curat, doar daca ai schimbat recent uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.