Jump to content

318d merge in suturi sub 2000rpm


Recommended Posts

Salut.

 

Masina: 318d 2002.

Problema: masina merge uneori in suturi cand accelerez foarte lin de sub 2000rpm sau mentin turatia constanta la 1500 - 1750 rpm. Sau daca incerc sa accelerez foarte lin de la aceasta turatie daca in prealabil am mers peste 2000rpm, am ridicat piciorul de pe acceleratie, turatia a scazut la 1500 si incerc sa accelerez foarte lin sau sa mentin o turatie de pana in 1750rpm.

Am schimbat filtrele de aer, motorina, ulei si polen dar si uleiul recent (acum o saptamana). De atunci masina merge asa.

Ironia este ca am fost la o testare cu Carsoft si nu a iesit nici o eroare pe motor. O singura eroare la ABS ceva de acceleratia laterala. De asemenea, cand a mers cu ea un prieten, NU a mai facut asa deloc. Deci concluzia a fost ca ori sunt nebun, ori am ghinion :twoup:

De asemenea, am verificat filtrul de motorina si era pus bine cu exceptia faptului ca avea 2 garnituri in loc de una singura, iar garnitura veche era larga si nu statea bine.

Am vrut sa desfac si filtrul de aer sa vad daca e pus bine dar mi-a fost lene.

 

Daca aveti ceva idei va rog sa postati. Eu am cam epuizat variantele mele si m-am saturat sa ma enervez cand merg cu ea.

 

PS: am uitat sa precizez ca merge asa in suturi daca ii nimeresti turatia (e o plaja cam de 100 de rpm) cu orice viteza. Eu am incercat cu 1,2 si 3.

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

Nu am pilot automat.

Inainte nu facea asa asta pot sa-ti spun sigur. Insa nu pot sa-mi raspund de ce dupa o banala schimbare de filtre si ulei.

Multumesc pentru reply-uri. Astept si altele poate descoperim ceva.

Am uitat sa mentionez ca fitrul epurator are 10.000km de cand este schimbat. De asemenea am bagal unei Mobil. Am renuntat la Castrol. Si ca idee, in afara de aceasta problema, cu acest ulei motorul merge mai frumos si parca nu se mai chinuie asa cand urca in ture.

Link to comment
Share on other sites

Bun. Sincer conteaza prea putin a cui intrerupe si a cui nu. ideea e ca este o problema si credeam ca s-au mai lovit si altii de ea si au gasit o rezolvare. Nu este acceptabila ideea: "Asa face toate domne.. e boala lor".

Asteptam sa mai vedem.. Poate ne lamureste cineva sa nu ne mai batem capul.. Daca aveam timp, probabil ca investigam tot pana gaseam problema.. dar sunt intr-o perioada foarte aglomerata din care se pare ca nu reusesc sa ies.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca conteaza: motorul are 150.000km rulati si aprox 3500 de ore de functionare.

aaa, de ce nu ai zis Dl Alin asa...iti spun eu rezolvarea : SCHIMB-O si ia una cu motor mai mare :twoup: , eu cred ca s-a prins fraiera ca vrei sa o dai si de aia face asa :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Alinos: din moment ce ai testat-o si si este ok din punct de vedere tehnic.. ce sa-ti spun ca poate e ceva problema la pedala de accelereatie, in special al "potentiometrul care-ti accelereaza, si nu mai variaza liniar ? , ca problema nu e ca intrerupe, problema e ca mergi .. constant.. si apoi ar accelera putin, si apoi iar merge constant.. si iar accelereaza putin, nu se manifesta in felul acesta ? si undeva in jurul pragului caind intra turbo.. pe la 1700 rpm..
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la potentiometrul de la acceleratie. Dar stiu si pot confirma si altii cu 318d care au avut probleme cu potentiometrul acceleratiei ca acesta la scanare da eroare de semnal implauzibil. Deci, cum nu a dat nici o eroare...

Mai mult, la cele care mai au putin si cade potentiometrul acesta se intampla uneori sa pornesti motorul si sa nu ti se mai stinga DDE-ul. Apoi surpriza numarul 2, cu DDE aprins incerci sa accelerezi si nu se mai accelereaza...

Deci pica si aceasta varianta :twoup:

 

Nu-i nimic.. Mai asteptam idei :twoup:

Din pacate stau foarte foarte prost cu timpul si nu pot cauta pe internet aceste informati.. din aceasta cauza am si facut topicul

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la potentiometrul de la acceleratie. Dar stiu si pot confirma si altii cu 318d care au avut probleme cu potentiometrul acceleratiei ca acesta la scanare da eroare de semnal implauzibil. Deci, cum nu a dat nici o eroare...

Mai mult, la cele care mai au putin si cade potentiometrul acesta se intampla uneori sa pornesti motorul si sa nu ti se mai stinga DDE-ul. Apoi surpriza numarul 2, cu DDE aprins incerci sa accelerezi si nu se mai accelereaza...

Deci pica si aceasta varianta :twoup:

 

Nu-i nimic.. Mai asteptam idei :twoup:

Din pacate stau foarte foarte prost cu timpul si nu pot cauta pe internet aceste informati.. din aceasta cauza am si facut topicul

tot are ceva?? :D

Link to comment
Share on other sites

Dragos stiu ca pare aiurea.. dar sambata cand am venit cu ea la tine nu mai facea.. dar incepand din seara aia a inceput iara sa faca dar nu de fiecare data.. cateodata merg cu ea si nu face.. alta data merg si ma enerveaza ca face si cu motorul rece si cu el cald..

Oricum am observat ca atunci cand merge altcineva cu ea nu face. Cred ca pana la urma e ce a spus Paco: a auzit ca vreau sa o dau si imi face figuri :twoup:

poate imi aduci si mie o solutie din aia de curatat injectoare pt diesel daca vii la intalnire. Din aia cum am vb la magazin. Daca poti si vii la intalnire. Daca nu nici o pb. Oricum multumesc pt promptitudinea si ajutorul acordat atunci :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Dragos stiu ca pare aiurea.. dar sambata cand am venit cu ea la tine nu mai facea.. dar incepand din seara aia a inceput iara sa faca dar nu de fiecare data.. cateodata merg cu ea si nu face.. alta data merg si ma enerveaza ca face si cu motorul rece si cu el cald..

Oricum am observat ca atunci cand merge altcineva cu ea nu face. Cred ca pana la urma e ce a spus Paco: a auzit ca vreau sa o dau si imi face figuri :twoup:

poate imi aduci si mie o solutie din aia de curatat injectoare pt diesel daca vii la intalnire. Din aia cum am vb la magazin. Daca poti si vii la intalnire. Daca nu nici o pb. Oricum multumesc pt promptitudinea si ajutorul acordat atunci :twoup:

Aceeasi problema o am si eu, dar am cutie automata.

Am fost la test la BMW ala din militari MHS Motors parca si nu au gasit nici o eroare si nici nu mi-au luat bani pe test, dar si-au dat cu parerea ca e pe duca cutia :D ceea ce cred ca nu e adevarat.

Curatind injectoarele e fix 0.

Le-am curatat eu la Dormag pe Stefan cel Mare.

Link to comment
Share on other sites

intre timp am rezolvat problema.. filtrul de aer avea mansonul rupt. o bucata din acesta intrase in interiorul filtrului de aer si obtura admisia. am cumparat un filtru de aer nou si s-a rezolvat problema. Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 10 years later...

Aceeasi problema o am si eu, dar am cutie automata.

Am fost la test la BMW ala din militari MHS Motors parca si nu au gasit nici o eroare si nici nu mi-au luat bani pe test, dar si-au dat cu parerea ca e pe duca cutia :D ceea ce cred ca nu e adevarat.

Curatind injectoarele e fix 0.

Le-am curatat eu la Dormag pe Stefan cel Mare.

Salut,am aceeasi problema si eu,cum ai rezolvat problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.