Jump to content

E90 325i (2,5L vs. 3.0L)


THX-1

Recommended Posts

Salutare,am si eu o dilema de ceva timp,vreau sa aflu si eu care sunt diferentele dintre N52/B25(2.5L) si actualul N52/B30-MSV80?(3.0L)(de pe actualul 325i);cand spun diferente,nu ma refer la performante...Desi noua motorizare de pe 325i este de 3.0L ,fabricantul declara un consum de 9,8l/% urban fata de 12,1% cat are cel de 2,5L...Care-i secretul?Precizez ca efficient dynamic(functia start-stop) nu are nici o legatura cu scaderea consumului intrucat unele modele nu vin din fabrica cu aceasta functie.

Ms. anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Difera galeria de admisie si softul.De fapt injectia este MSV70.

N 52 este oferit in 2 variante, putere mica/putere mare, in functie de optiuni, piata de destinatie...

Pe langa asta exista N52 si N52 K, in functie de anul de fabricatie.Dupa cate stiu motoarele N52 folosesc Valvetronic, deci nu au injectie directa, insa este posibil sa ma insel.

Link to comment
Share on other sites

toate bmw-urile model 2008 au efficient dynamics ? in special e90/e92 ?

 

Tocmai asta e idea,ca nu au toate eff.dyn.(e o optiune),deci nu-mi explic cum un motor cu capacitate mai mare consuma mai putin decat unul mai mic?..mai intelegeam in cazul in care consuma la fel,dar sa consume cu 2 litri mai putin? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Poate pentru ca un motor mai mare pe aceeasi caroserie este mai putin fortat pentru acelasi regim de conducere.

 

Nu prea vad legatura,din ce spui tu ar insemna ca un motor cu cat este mai mare cu atat consuma mai putin.Aici e vorba de altceva,de 2 motoare la fel unul cu o capacitate marita dar care are ceva in plus...acel "ceva in plus" vreau eu sa aflu.

Hai sa-ti mai dau un exemplu primul E90 330i de 258cp are un consum urban declarat de 12,7% iar la actualul 330i de 272cp e dat 9,9%-deci tot cu vreo 2 litri mai putin,iar ambele motoare au aceasi capacitate. Pur si simplu nu-mi explic cum au reusit. :twoup: Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca m-ai inteles.

 

Eu n-am spus ca un motor cu cat este mai mare cu atat consuma mai putin, este o aberatie. :twoup:

 

Insa, este posibil ca in cazul aceluiasi model dar motorizat cu 2 motoare apropiate ca si putere, cel mai puternic sa consume mai putin in testele producatorului pentru ca, avand mai putina putere, este mai putin turat pentru a merge in acelasi regim.

 

Trebuie avut in vedere faptul ca producatorul nu furnizeaza consumul real pe care un sofer l-ar obtine, intotdeauna consumul dat este mai mic cu 1.5-2l fata de realitate.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca m-ai inteles.

 

Eu n-am spus ca un motor cu cat este mai mare cu atat consuma mai putin, este o aberatie. :twoup:

 

Insa, este posibil ca in cazul aceluiasi model dar motorizat cu 2 motoare apropiate ca si putere, cel mai puternic sa consume mai putin in testele producatorului pentru ca, avand mai putina putere, este mai putin turat pentru a merge in acelasi regim.

 

Trebuie avut in vedere faptul ca producatorul nu furnizeaza consumul real pe care un sofer l-ar obtine, intotdeauna consumul dat este mai mic cu 1.5-2l fata de realitate.

cum adica avand mai putina putere este mai putin turat ?

 

nu ar trebui sa fie mai mult turat ?

 

@THX-1 - 330-ul ala de 272 o sa consume 100 % mai mult ca 330-ul de 258 de cai :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@THX-1 - 330-ul ala de 272 o sa consume 100 % mai mult ca 330-ul de 258 de cai :twoup:

 

Logic asa ar trebui sa fie,dar atunci de ce i-a scazut consumul cu 2litri?(cel putin in cartea tehnica)..iar la motorizarile de dupa 2007 (320i,325i,330i) desi mai puternice ca cele din 2005-2007 consumul a scazut cu minim 2 litri la toate aceste motorizari....Ceea ce ma duce cu gandul la 2 lucruri: ori cei de la bmw au dat lovitura cu o noua tehnologie prin care un motor de 3.0L benzina a ajuns sa consume(sa zicem in loc de 9,9% cartea thnica) 12% urban,ori au luat-o razna rau de tot!!! :twoup:

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

@THX-1 - 330-ul ala de 272 o sa consume 100 % mai mult ca 330-ul de 258 de cai :twoup:

 

Logic asa ar trebui sa fie,dar atunci de ce i-a scazut consumul cu 2litri?(cel putin in cartea tehnica)..iar la motorizarile de dupa 2007 (320i,325i,330i) desi mai puternice ca cele din 2005-2007 consumul a scazut cu minim 2 litri la toate aceste motorizari.

stai linistit ca ce zice producatorul...e apa de ploaie :twoup:

Link to comment
Share on other sites

stai linistit ca ce zice producatorul...e apa de ploaie :twoup:

 

Sa inteleg ca asta e "surpriza" celor de la bmw pt. clientii care se uita in manualul de prezentare la datele tehnice si consum iar dupa ce-si procura masina observa ca;consumul real e aproape dublu??(dc. ne referim la 330i) Pt. ca un 330i are un consum urban real si de 18% :twoup:

Link to comment
Share on other sites

stai linistit ca ce zice producatorul...e apa de ploaie :twoup:

 

Sa inteleg ca asta e "surpriza" celor de la bmw pt. clientii care se uita in manualul de prezentare la datele tehnice si consum iar dupa ce-si procura masina observa ca;consumul real e aproape dublu??(dc. ne referim la 330i) Pt. ca un 330i are un consum urban real si de 18% :twoup:

oricum cand ai bmw nu te mai uiti la consum , sau la multe alte chestii :D

Link to comment
Share on other sites

Nu e optiune, este in functie de data fabricatiei.

 

Nu cred ca m-ai inteles.

 

Eu n-am spus ca un motor cu cat este mai mare cu atat consuma mai putin, este o aberatie. :twoup:

 

Insa, este posibil ca in cazul aceluiasi model dar motorizat cu 2 motoare apropiate ca si putere, cel mai puternic sa consume mai putin in testele producatorului pentru ca, avand mai putina putere, este mai putin turat pentru a merge in acelasi regim.

 

Trebuie avut in vedere faptul ca producatorul nu furnizeaza consumul real pe care un sofer l-ar obtine, intotdeauna consumul dat este mai mic cu 1.5-2l fata de realitate.

cum adica avand mai putina putere este mai putin turat ?

 

nu ar trebui sa fie mai mult turat ?

 

@THX-1 - 330-ul ala de 272 o sa consume 100 % mai mult ca 330-ul de 258 de cai :D

 

Am gresit din repezeala...

 

"avand mai multa putere, este mai putin turat....

 

stai linistit ca ce zice producatorul...e apa de ploaie :D

 

Sa inteleg ca asta e "surpriza" celor de la bmw pt. clientii care se uita in manualul de prezentare la datele tehnice si consum iar dupa ce-si procura masina observa ca;consumul real e aproape dublu??(dc. ne referim la 330i) Pt. ca un 330i are un consum urban real si de 18% :twoup:

 

Niciodata nu te poti baza pe datele referitoare la consum din manualul masinii.

Link to comment
Share on other sites

pai asta vreau sa aflu, coupe-ul meu E92 fabricat acum 2 zile :twoup: are efficent dynamics, nu? ma refer la tehnologia noua de injectie. mie nu mi-a zis dealer-ul si nici nu am vazut in lista de optiuni cum ca Efficient Dynamics ar fi o optiune.

 

si referit la consum, la 325i este dat consum de 9.8 si la 330 de 9.9, adica diferenta inexistenta.

cineva spunea mai in sus ca 330-ul de 272 cai o sa consume mai mult ca cel de 258 cai cel din urma avand un consum de 18% urban bucuresti. deci in concluzie sa inteleg ca 325i-ul o sa consume undeva la 19-20% urban ? nu cred...

 

eu am condus un E92 din 2007 325xi automat si avea pe bord afisat consum de 13.6% mediu

Edited by kewlya
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o legatura consumul ala cu cel urban. E92 325 xi automat consuma fara sa "respire" 18-20% in oras. Media poate fi cat ai zis tu, dar mergand 70-80% extraurban. Iar ceea ce zic se refera la o exploatare normala, adica nu mergand noaptea prin oras si atat. Edited by Changing
Link to comment
Share on other sites

Cu 335i-ul eu am 10.5 pe 250 km (drumuri bucuresti-pitesti, pitesti-slatina), fara sa-i dau in gura (dar la intoarcerea de la Slatina am depasit tot, deci nu am mers chiar batraneste). Nu stiu cat consume doar in oras, dar nu cred sa fie 20%.
Link to comment
Share on other sites

Motorul nu e copt deloc. :twoup: Doar ca atunci cand "mergi" in Bucurestiul asta imputit toata ziua si atunci cand poti ii dai 7000rpm, nu cred ca poti scoate un consum mai bun. Producatorul da in oras un consum de 13%. Dar niciodata nu poti scoate ce zice el. Consumul nu il face pe magheru la 12. Ca sa scoti un consum mai mic trebuie sa apesi cu degetul mic acceleratia. Ceea ce eu nu pot. Ca daca vroiam consum mic imi luam 318d manual. Nu zic, se poate si in Bucuresti sa scoti un consum bun, dar repet, noaptea si in week-end.

Crezi ca ar putea fi "copt" motorul la 54000km? :twoup:

Edited by Changing
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.