Jump to content

seria 1 vs seria 3


Boeing777-300ULR

Recommended Posts

Sunt in curs de luare a deciziei referitor la ce masina sa-mi iau. BMW-ul reprezinta o optiune serioasa insa am niste nedumeriri si sper sa ma ajutati sa ma edific.

 

Masina o voi lua SH din Germania, am pe cineva stabilit acolo care ma va ajuta.

Acum ideea este ca vreau sa dai in jur de 11.000E pe masina (fara taxa si drum). La banii astia pot lua un 3-ar din 2002-2004, cu km putini (maxim 80.000km), si problema este referitoare la motorizare. Am zis ca nu ma canalizez la o anumita motorizare si iau ce gasesc mai bun. Ma incanta 318I, insa nici 320d nu-mi displace. Vreau ca masina sa consume rezonabil si initial m-am gandit la 316 insa am inteles ca (,) consumul este cam la fel ca la 318, deci nu se merita ptr considerentul asta.

Acum cu 320d, ma incanta normal consumul mic si numarul de CP plus cuplu de diesel.

Mentionez ca nu sunt omul liniutelor si nu imi trebuie masina de peste 200CP. adica nu-mi sugerati masini foarte puternice caci nu intra in aria mea de interes. nu ca nu mi-ar placea, insa nu reprezinta o solutie practica ptr mine.

 

acum referitor la seria unu. merita sa dau 2-3.000E in plus sa-mi iau seria unu? imi place masina si varianta in patru usi mi-ar satisface nevoile. imi place pozitia la volan si alura sportiva, cel putin asa o vad eu.

referitor la motorizari oricum nu mi-as putea permite cine stie ce minuni. poate 116, 118 sau 118d.

avantajul in cazul seriei unu este ca ar fi model mai nou, valoarea de revanzare mai mare, se pierde mai putin decat la un E46, care e un model vechi. E90 e prea scump ptr mine.

 

masina vreau ca sa aiba patru usi, sa nu fie touring si sa aiba niste dotari de bun simt. nu ma intereseaza sa aiba piele sau navigatie. Navigatie o sa-mi iau eu, una buna caci aia mica de pe E46 e slabuta.

Vreau o masina fiabila cu costuri de intretinere mici (ca oricine de altfel) si consum rezonabil, maxim 11-12% in Bucuresti.

 

 

va multumesc si astept pareri

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este dc iti permiti iati un seria 1 ca e belea. Am avut un 118d timp de o luna si mi-a placut la nebunie, in acelasi timp, in familie mai aveam un e46. Conteaza ce vrei de la o masina . Seria 1 este mai trendy si foarte sportiv fata de un e46, mai mult pentru tineret. Dintre e46 sincer as alege un 318i decat 320d.
Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca spatiu mai mut am in E46 la toate capitolele. Insa nu-mi trebuie asa mult spatiu caci copii nu am deocamdata si nici nu planuiesc in viitorul apropiat. totusi, imi doresc ca masina sa aiba 4 usi caci nu-mi place sa dau scaunul in fata sa intre cineva in spate chiar daca se va intamla foarte rar, plus ca o masina in 2 usi se revinde mai greu.

insa 1-er e mai nou si mai modern, cel putin asa pare. arata mai bine, insa si costa mai mult. problema mea este daca se merita diferenta si ce motor ar fi cel mai indicat (la ambele variante 1-er sau E46)?

criteriile ar trebuie sa fie cost intretinere, cosum, fiabilitate

mentionez ca nu fac mai mult de 20.000km pe an.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine este sa-ti iei masina care-ti place cel mai mult.

 

Seria 1 mi se pare o masina mai putin frumoasa decat seria 3 E46 insa aceasta este parerea mea.

Daca tie iti place seria 1 mai mult, este clar ca e alegerea ta.

 

Nu prea inteleg de ce vrei diesel daca faci doar 20 000 km pe an dar din nou, este doar viziunea mea.

 

Nu-ti poate spune nimeni ce motor este mai indicat, tu trebuie sa alegi motorul in functie de preferintele si posibilitatile tale financiare.

Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseaza fiabilitatea si costuri de intretinere reduse, nu te sfatuiesc sa-ti iei Bmw. Vei avea surpriza sa pice piese la care nici nu te-ai fi gandit. Daca te intereseaza ca masina sa iti ofere un sentiment cu totul aparte atunci cand o conduci, cu siguranta Bmw este cea mai potrivita alegere. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

merci de raspunsuri si acu sa ma explic un pic.

 

Diesel mi-as lua, logic, pentru un consum mai mic (chiar daca fac 20.000 pe an e placut sa scoti mai putini bani din buzunar pentru carburant, si cand am zis 20k m-am referit la limita minima de km e care ii fac) si doar in cazul in care as gasi masina la un pret rezonabil. Stiu ca pretul de achizite e mai mare la un diesel si stiu ca in principiu diesel se merita daca faco 30-40k pe an ca se amortizeze diferenta. insa la o masina sh diferenta de pret dintre diesel si benzina nu mai e asa mare ca la o masina noua.

 

Despre alegerea motorului am vrut sa aflu si parerile detinatorilor de BMW, cei care folosesc masinile astea de zic cu zi. Eu pot sa-mi permit sa-mi iau si E46 si E90 si seria unu, nu despre asta e vorba. Vreau doar sa fac o alegere rationala, sa nu gandesc prea mult cu inima. Daca as gandi cu inima asa mi-as lua direct 330CI, insa ar fi un moft cam mare in cazul meu.

 

In principiu, sunt decis sa iau E46 318i insa nu exclud alte posibilitati de genul seria unu, daca gasesc ceva ce se merita. stiti, cateodata, vrei ceva dar alta gasesti la fata locului, mai ales cand te duci in germania dupa masina. de accea am luat in calcul si un 116i sau un 118d. si aici voiam sa stiu de la voi daca ar reprezenta o alegere ok si si-ar merita banii in plus fata de un E46?

inca o data mentionez ca nu sunt omul liniutelor si nici nu o sa-mi tunez masina (in afara poate de niste jante de aliaj daca asta se poate numi tunning).

si bmw vreau sa-mi iau pentru feelingul ala pe care ti-l da bmw ca altfel la banii aia sunt multe alte variante.

 

m-am inscris pe forum din ianuarie si de atunci am tot citit, sunt destul de informat referitor la ce se poate strica si alte aspecte legate de marca BMW insa acum vreau niste pareri la obiect, nu generalitati.

 

deci, sfatuiti-ma va rog!

Link to comment
Share on other sites

E46 318i mi se pare prea slab, mai bine cumperi un E46 320i / 320d.

 

Dupa parerea mea, nu merita achizita unei seria 1 in detrimentul unei seria 3 E46, nu exista argumente pentru o asemenea alegere.

 

Daca nu ai nevoie de motoare mari, 320i si 320d raman cele mai bune optiuni.

Link to comment
Share on other sites

ms ciupanezu, de pareri de genul asta am nevoie, ca sa stiu pe ce dau banii. acum din ce-am citit pe forum am ajuns la concluzia ca astea ar fi consumurile si performantele, corectati-ma daca gresesc.

 

318i are 143CP deci e la limita celor 150CP, consum urban 10-12% (asta din ce am citit pe forum).

320i care are 170CP si un consum urban 12-14%.

320d are 150CP si la consum e lider, maxim 8-10% in oras.

 

din punct de vedere al eficientei 320d takes the cake. are cam acceasi putere cu 318i cu avantajul cuplului superior specific diesel.

 

problema cu 320i (despre care am inteles ca este un motor excelent) este ca mergand in oras foarte mult nu am cand sa ma bucur de puterea masinii. traficul a devenit criminal in Bucuresti dupa cum stim si in consecinta ptr cei 20-27CP in plus nu as face decat sa platesc bani in plus pe carburant in mod obisnuit. deci, ptr mine nu stiu daca ar fi o alegere isteata.

eu cred ca imi ajung 130-150CP.

 

si sa mai spun un motiv ptr care vreau bmw, pentru simplitate. nu imi plac masinile impopotonate cu tot felul de luminite inutile si de accea apreciez bmw ca pastreaza lucrurile de bun simt la interior.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu te intereseaza liniutele, 318i este suficient, mai ales ca tu mergi mult in oras din cate inteleg. 320d in schimb are cateva avantaje fata de benzinar: consum mai bun, cuplu mai bun (care ajuta in oras si in depasiri), valoare de revanzare mai mare si implicit se vinde mai usor, deoarece se stie mania romanului pt consum indiferent de banii pe care ii are. Dar sunt si dezavantaje fata de benzinar, cum ar fi piese mult mai scumpe si in plus: turbina, intercooler etc., piese pe care nu le regasesti la benzinar. Daca pica turbina = 1500E, daca pica injectoarele = 300E aprox/buc, fata de 100E aprox/buc. Si lista continua. Decizia finala nu poate sa apartina altcuiva decat tie. Multa bafta in alegerea ta! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

merci de raspuns changing, repet ca posturile la obiect cu preturi si date exacte sunt cele mai folositoare.

masina o iau sa merg cu ea la munca in fiecare zi sa zic o medie de 20-35 km prin aglomeratia din buc si la sfarsit de saptamana 150-200km. asta in mod obisnuit, ca altfel se ivesc tot felul de drumuri.

de aia, eu gandesc ca a pacat sa omor un benzinar de 170-200cp mergand cu 5-10km/h prin bucuresti, in fiecare zi. este doar parerea mea si alegerea mea, adica nu incerc sa impun punctul asta de vedere.

 

astept in continuare pareri si sper ca topicul asta sa fie de folos si altora care stau in cumpana. e bine sa-ti alegi masina in cunostinta de cauza pentru a evita neplaceri ulterioare.

Link to comment
Share on other sites

problema cu 320i (despre care am inteles ca este un motor excelent) este ca mergand in oras foarte mult nu am cand sa ma bucur de puterea masinii. traficul a devenit criminal in Bucuresti dupa cum stim si in consecinta ptr cei 20-27CP in plus nu as face decat sa platesc bani in plus pe carburant in mod obisnuit. deci, ptr mine nu stiu daca ar fi o alegere isteata.

eu cred ca imi ajung 130-150CP.

 

Exista intotdeauna ocazii cand te poti bucura de puterea masinii. :twoup:

 

Avand in vedere necesitatile tale, cred ca 320d ar fi cea mai buna alegere.

Link to comment
Share on other sites

asa cum ai spus, exista ocazii, adica probabil 10% din exploaterea masinii. dand la o parte ocaziile alea, sa platesc un consum mai mare pentru 90% din timp nu cred ca se merita.

 

mersi de sugestie oricum! si eu inclin spre 320d sau 318i pana la urma in functie de ce gasesc mai bun.

 

 

nu pot sa-ti spun decat ca 320 d ...cu ceva optiuni ..e o masina super ok ..mai ales pt trafic !..

Link to comment
Share on other sites

Salut,

daca vrei costuri reduse de exploatare si achizitie, eu zic ca 318i este suficient pt. nevoile tale, desi diferenta fata de 320d este destul de mare,.... in toate directiile: atat ca performante cat si ca si costuri de intretinere. Clar mai mari la 320d. Daca nu faci foarte multi km si mergi mai mult in oras, bucura-te de linistea lui 318i, 320d este mult mai zgomotos la relanti (implicit in oras). Ca sa te edifici este imperios necesar sa faci un drive test cu ambele modele. Aceste motorizari au plusuri si minusuri ca orice produs in general. Toate sunt un compromis, reusit sau mai putin reusit legat de asteptarile si nevoile noastre. De obicei posesorii BMW sunt pasionali, le place sa conduca, le plac senzatiile pe care masina stie sa le transmita, feelingul si adrenalina pe care o produce aceasta masina. Toate acestea insa au un cost. Cu cat aceste senzatii sunt mai intense cu atat si costurile sunt pe masura. Dar merita!

Link to comment
Share on other sites

really?

ce zici de costuri mult mai reduse in exploatare, silentiozitate, costuri de achizitie?

mai vrei si altele? Si asta ti le spune un actual posesor de E90 320d si fost posesor de E46 318is (143CP)!

depinde ce asteptari ai de la o masina. Prin urmare orice comparatie este oportuna, atat timp cat nu avem idei preconcepute.

Link to comment
Share on other sites

merci adi, deci esti cel mai in masura sa dai un sfat, avand ambele masini. te rog sa mai povestesi, daca ai timp.

ai dreptate ca orice comparatie este oportuna caci numai asa iti dai seama de plusurile si minusurile unei masini, comparand-o si discutand.

sa inteleg ca ti-ai luat 320d pentru ca faci numar mare de km si e mai rentabil? e diferenta mare intre bmw diesel si benzina la bmw, in comportamentul masinii?

 

eu asa cum am mai spus vreau un model fiabil care sa nu ma tina prin service si costuri rezonabile de exploatare. daca aceste atribute se regasesc la 318i atunci e ok. referitor la puterea masinii considerata mica de catre unii, raspunsul meu este ca nu am 22 de ani si nu mai simt nevoia sa fiu cel mai rapid de pe sosea. am trecut prin sentimentele alea, stiu cum e insa nu mai e cazul. mi-am dat seama cu timpul ca (,) cu cati ai mai multi CP, cu atat vrei mai multi si tinzi sa-i folosesti pe toti. ceea ce ar fi ok insa nu pe soselele noatre.

eu am avut multe masinii pana acuma, insa nu bmw. singura masina cu RWD a fost un mercedes in trecut, care mai era si automatic si imi dadea batai de cap iarna cateodata. din cat am inteles DSC-ul asta modern de pe bmw isi face treaba bine si nu ar trebui sa fie probleme in combinatie cu pneuri de iarna.

Link to comment
Share on other sites

really?

ce zici de costuri mult mai reduse in exploatare, silentiozitate, costuri de achizitie?

mai vrei si altele? Si asta ti le spune un actual posesor de E90 320d si fost posesor de E46 318is (143CP)!

depinde ce asteptari ai de la o masina. Prin urmare orice comparatie este oportuna, atat timp cat nu avem idei preconcepute.

 

In cazul in care costurile de exploatare a unui 320d sunt prea mari, este mai bine sa treci la alta marca.

 

Un 320d common rail (150 cp) este o masina destul de silentioasa.

Dupa parerea mea, comparatia logica se face intre 320i si 320d nu intre 320d si 318i.

 

Eu as prefera benzina pentru fiabilitate, sunet si silentiozitate insa nu 318i ci minim 320i.

 

@Boeing777-300ULR: Nu vei avea probleme iarna daca vei folosi pneuri de iarna.

Link to comment
Share on other sites

merci adi, deci esti cel mai in masura sa dai un sfat, avand ambele masini. te rog sa mai povestesi, daca ai timp.

ai dreptate ca orice comparatie este oportuna caci numai asa iti dai seama de plusurile si minusurile unei masini, comparand-o si discutand.

sa inteleg ca ti-ai luat 320d pentru ca faci numar mare de km si e mai rentabil? e diferenta mare intre bmw diesel si benzina la bmw, in comportamentul masinii?

 

eu asa cum am mai spus vreau un model fiabil care sa nu ma tina prin service si costuri rezonabile de exploatare. daca aceste atribute se regasesc la 318i atunci e ok. referitor la puterea masinii considerata mica de catre unii, raspunsul meu este ca nu am 22 de ani si nu mai simt nevoia sa fiu cel mai rapid de pe sosea. am trecut prin sentimentele alea, stiu cum e insa nu mai e cazul. mi-am dat seama cu timpul ca (,) cu cati ai mai multi CP, cu atat vrei mai multi si tinzi sa-i folosesti pe toti. ceea ce ar fi ok insa nu pe soselele noatre.

eu am avut multe masinii pana acuma, insa nu bmw. singura masina cu RWD a fost un mercedes in trecut, care mai era si automatic si imi dadea batai de cap iarna cateodata. din cat am inteles DSC-ul asta modern de pe bmw isi face treaba bine si nu ar trebui sa fie probleme in combinatie cu pneuri de iarna.

 

 

in trafic intens un 320d consuma la fel ca un 318i. daca pui la socoteala faptul ca motorina e mai scumpa... avem o bila neagra pt 320d. sa nu mai punem la socoteala zgomotul , vibratiile, MIROSUL (nu prea s-a discutat despre asta in nici un topic. daca stai cu geamul deschis la un diesel .. simti un miros ciudat care pe mine personal ma inneaca).

 

am masina de un an de zile. 318i 2002 (143cp). in afara de filtre , ulei si niste bucse la brate nu am schimbat nimic la ea. masina am cumparat-o la 100k km si acum am 145k km. merge ca un ceas elvetian :twoup:. intotdeauna cand ma urc in ea simt o placere deosebita si intotdeauna drumul spre casa este cel mai lung (rute ocolitoare).

 

daca iei masina pentru oras .. ia-ti benzina fara sa mai stai pe ganduri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.