Jump to content

debitmetru bmw320 d e46 2001


Recommended Posts

masina trage foarte greu,abia am facut pe drum un Astra 1.7 DTI - mi-a trebuit spatiu ca la camioane ca sa-l depasesc, cand bag pedala la fund la 100 la ora nu simt nimic, doar ca motorul se tureaza tare dar nu trage decat foarte greu, toata lumea imi zice ca cu siguranta debitmetru e decalibrat. am un prieten cu 520d 136 cp din 2000 care pleaca ca din tun pe langa mine si am facut skimb de debitmetre, masina mea merge la fel de prost, a lui mergea la fel de bine. am mers la bavaria cluj si le-am zis povestea ei au zis ca degeaba am facut eu schimb de debitmetre ca nu am rezolvat nimic pt ca atunci cand se pune un debitmetru nou trebuie implementat si un soft nou pt acel debitmteru, un fel de driver pt el ca la calculatoare si imi cer 440 euro pe debitmetru nou si manopera. sa fie doar vrajeala de la ei sa ma ciupeasca de bani sau chiar asa sa fie ? ca am tot vazut ca atzi discutat pe aici pe forum ca sa isi schimbe debitmetrul dar nimeni nu a pomenit de updatarea softului pt. noul debitmetru.

filtru de aer e bun, catalizatorul nu e infundat,turbo merge,nici o eroare pe tester, ramane doar debitmetrul???

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

softul de debitmetru e cea mai mare vrajeala posibila... eu am schimbat debitmetrul fizic si nu a fost nevoie de nici un alt soft update... poate ca ei se refera la remaparea ECU dar asta e altceva si oricum nu cred ca este problema ta... apropos, cam cat consuma jucaria ta? cine ti-a zis ca totul e in regula? ai vizitat macar 2 testere ca sa clarifici situatia?
Link to comment
Share on other sites

softul de debitmetru e cea mai mare vrajeala posibila... eu am schimbat debitmetrul fizic si nu a fost nevoie de nici un alt soft update... poate ca ei se refera la remaparea ECU dar asta e altceva si oricum nu cred ca este problema ta... apropos, cam cat consuma jucaria ta? cine ti-a zis ca totul e in regula? ai vizitat macar 2 testere ca sa clarifici situatia?

55071[/snapback]

 

consuma mult zic eu!! e tiptronic si imi ia 12 in oras si 8.5 afara!!!!!!

am vizitat 2 testere, unul in cj si unul in satu mare si mi-au zis aceasi chestie,debitmetru.

au masurat ceva valori acolo care la motorul turat nu cresteau mai mult de 500 si cica normal ar trebuii sa fie 800-1000, ceva cu presiunea aerului nu stiu unde, nu mai stiu exact :blink:

Link to comment
Share on other sites

consuma mult zic eu!! e tiptronic si imi ia 12 in oras si 8.5 afara!!!!!!

am vizitat 2 testere, unul in cj si unul in satu mare si mi-au zis aceasi chestie,debitmetru.

au masurat ceva valori acolo care la motorul turat nu cresteau mai mult de 500 si cica normal ar trebuii sa fie 800-1000, ceva cu presiunea aerului nu stiu unde, nu mai stiu exact  :blink:

55072[/snapback]

 

in general la debitmetru se masoara informatia referitoare la debitul de aer dar variaza de la model la model (eu am e46 motor 1.9 benzina deci nu e relevant sa-ti spun de al meu)... intradevar o singura cifra in cod diferita inseamna un alt produs de fapt si automat alti parametrii de functionare deci incerca cu cineva care are acelasi motor pe aceiasi masina (ma refer la model)...

daca erai in Bucuresti am un prieten care face diagnoza pe BMW destul de ieftin si cunoaste foarte bine partea asta (are terminal si conectori pentru asa ceva si destula experienta)... cam asta e treaba si chiar cred ca debitmetrul poate crea aceste probleme... o alta chestie ar putea fi si aerul fals tras printr-un furtunaj intepat sau scos sau cine stie (asta e o problema care genereaza o neconcordanta intre indicatiile debitmetrului si situatia reala fapt care duce la un comportament anormal al masinii)... apropos, cum merge motorul la relanti?

Link to comment
Share on other sites

in general la debitmetru se masoara informatia referitoare la debitul de aer dar variaza de la model la model (eu am e46 motor 1.9 benzina deci nu e relevant sa-ti spun de al meu)... intradevar o singura cifra in cod diferita inseamna un alt produs de fapt si automat alti parametrii de functionare deci incerca cu cineva care are acelasi motor pe aceiasi masina (ma refer la model)...

daca erai in Bucuresti am un prieten care face diagnoza pe BMW destul de ieftin si cunoaste foarte bine partea asta (are terminal si conectori pentru asa ceva si destula experienta)... cam asta e treaba si chiar cred ca debitmetrul poate crea aceste probleme... o alta chestie ar putea fi si aerul fals tras printr-un furtunaj intepat sau scos sau cine stie (asta e o problema care genereaza o neconcordanta intre indicatiile debitmetrului si situatia reala fapt care duce la un comportament anormal al masinii)... apropos, cum merge motorul la relanti?

55077[/snapback]

 

merge perfect motorul, nu scade nu urca turatia singura, e stabila. am uitat sa sa va zic ca in cluj cand mi-a pus-o pe tester valoarea aia nu crestea mai mult de 400-450 la 5000 rpm si atunci valoarea aia a atins-o doar o data sau de 2 ori din 10 incercari. dar debicei era pe la 300 si ceva, si mi-a gasit un furtun de vacum spart pe care l-am inlocuit si dupa aia a au crescut valorile intre 450 si 600 dar cica tot este prea putin si tot nu trage motorul. sa ma duc la bavaria sa le spun sa-mi inlocuiasca toate furtunasele alea de vacum ?

Link to comment
Share on other sites

vrajeala de la ei sa ma ciupeasca de bani sau chiar asa sa fie ? ca am tot vazut ca atzi discutat pe aici pe forum ca sa isi schimbe debitmetrul dar nimeni nu a pomenit de updatarea softului pt. noul debitmetru.

55070[/snapback]

 

 

Nu cred ca este vrajeala.Daca pui modelul nou de debitmetru, trebuie sa reprogramezi si computerul de injectie.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este vrajeala.Daca pui modelul nou de debitmetru, trebuie sa reprogramezi si computerul de injectie.

55160[/snapback]

 

el a testat un debitmetru de la un 5ar (520 parca era) pe un 3 deci klar era diferit si automat mergea cu alte valori deci mi se pare normal sa nu fie eficienta o astfel de schimbare fara un update de soft insa daca pune pe masina lui exact ceea ce avea inainte nu e nevoie de upgrade de soft... asta il si sfatuiesc sa faca...:blink:

Link to comment
Share on other sites

el a testat un debitmetru de la un 5ar (520 parca era) pe un 3 deci klar era diferit si automat mergea cu alte valori deci mi se pare normal sa nu fie eficienta o astfel de schimbare fara un update de soft insa daca pune pe masina lui exact ceea ce avea inainte nu e nevoie de upgrade de soft... asta il si sfatuiesc sa faca...:blink:

55189[/snapback]

 

Este vorba de versiuni diferite de Air mass meter ( debitmetru) . De la AB poate fi comandata doar versiunea noua cu PN 13 62 7 787 076 ( are un deflector pentru devierea prafului si umezelii ). In acest caz este obligatorie updatarea software-ului.

 

Desigur, daca gasesti pe undeva un debitmetru identic cu cel original, nu mai e necesar update-ul de software.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat, debitmetrul era stricat. am fost la reprezentanta, am platit 16.230.000 , au pus noul model de debitmetru, au pus si softul pt el, masina merge impecabil acuma. multumesc pt raspunsuri.

55519[/snapback]

 

Bine ca ai rezolvat problema. Nu a fost chiar ieftin, dar a meritat, nu ? :blink:

Cat a fost piesa si cat manopera ?

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat problema. Nu a fost chiar ieftin, dar a meritat, nu ?  :)

Cat a fost piesa si cat manopera ?

55533[/snapback]

 

395 eu piesa si 35 euro manopera, avand in vedere ca trage masina asa cum trebuie sa traga nu-mi pare rau de bani, vorba aia, dai un ban dar stai in fatza :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.