Jump to content

Matilda


exxe

Recommended Posts

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci <_<

 

Merg cam 20-25 k pe an, daca nu ies din tara. Cu Matilda voi avea probabil sub 20k, daca nu fac vreo calatorie curand.

 

la numarul asta de km se merita motoare mari
Mda, cu cat mergi mai putin cu atat merita mai mult sa-ti iei un Koenigsegg sau Pagani Zonda. :) Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai scriu pe aici.

 

Matilda a ajuns la 12,500 km si totul e OK.

 

A fost insa o chestie ciudata cu cateva zile in urma, cand mi-a aparut din senin martorul de pana. Am verificat presiunea la toate rotile si nu era nicio problema, asa ca am reinitializat functia de monitorizare a anvelopelor si martorul a disparut complet.

 

 

pierzi presiune incet la ceva roata, o sa tzii se mai aprinda o data peste 2-3 zile. aiurea sa nu iti indice exact roata la care ai probleme.

probabil ai un cui in cauciuc, verifica atent.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai scriu pe aici.

 

Matilda a ajuns la 12,500 km si totul e OK.

 

A fost insa o chestie ciudata cu cateva zile in urma, cand mi-a aparut din senin martorul de pana. Am verificat presiunea la toate rotile si nu era nicio problema, asa ca am reinitializat functia de monitorizare a anvelopelor si martorul a disparut complet.

 

 

pierzi presiune incet la ceva roata, o sa tzii se mai aprinda o data peste 2-3 zile. aiurea sa nu iti indice exact roata la care ai probleme.

probabil ai un cui in cauciuc, verifica atent.

O sa vad, e ciudat. Martorul ala trebuie sa apara cand presiunea intr-o anvelopa e prea scazuta si eu am verificat presiunea la toate anvelopele imediat ce mi-a aparut. Da, ar fi fost mai bine sa indice si roata cu probleme. Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mi-a aparut warning-ul ca sunt cu uleiul la minim si trebuie sa adaug 1L. Si asta in conditiile in care am protejat-o cat am putut (nu o turez peste 3000rpm cand e rece). Trebuie sa caut prin carte, sa vad ce ulei sa-i pun.

 

Altfel, Matilda e OK, trage de rupe la 260 pe autostrada <_<

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

merci pedro :) nu stiu daca e etalon, dar e cu siguranta o masina buna si imi place la fel de mult ca la inceput

 

:bashwall: ĂŠtalon in franceza inseamna Âşi armĂŁsar.

Si ce daca are nume de damĂŁ? <_<

Link to comment
Share on other sites

merci pedro :bashwall: nu stiu daca e etalon, dar e cu siguranta o masina buna si imi place la fel de mult ca la inceput

 

:unsure: ĂŠtalon in franceza inseamna Âşi armĂŁsar.

Si ce daca are nume de damĂŁ? <_<

E o dama naravasa :)
Link to comment
Share on other sites

Am descoperit in sfarsit schema la E92 cand deschizi usa se lasa geamul jumate jos,, foarte ultila cand ai parcat in spatiu stramt sau sa impresionezi femeile <_<)

 

deci ca se lase geamul jos,dupa ce ati deschis de la telecomanda usile, mai apasati o data pe deschis si se va da geamul jos jumate cand deschideti usa, functioneaza doar la E92 cred, poate si la seria 6.

Link to comment
Share on other sites

Am descoperit in sfarsit schema la E92 cand deschizi usa se lasa geamul jumate jos,, foarte ultila cand ai parcat in spatiu stramt sau sa impresionezi femeile <_<)

 

deci ca se lase geamul jos,dupa ce ati deschis de la telecomanda usile, mai apasati o data pe deschis si se va da geamul jos jumate cand deschideti usa, functioneaza doar la E92 cred, poate si la seria 6.

Da, am remarcat si eu ca se lasa geamul in jos la 2 apasari pe "deschis", dar am uitat sa scriu pe-aici.

 

Am adaugat 1L de ulei, luat de la dealer-ul din Pitesti: BMW Longlife 04, 5W30.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tocmai ma pregateam sa mai scriu in thread-ul asta si s-o laud un pic pe Matilda, iar ea a inceput sa imi faca belele.

 

De dimineata nu a mai pornit :lol: De fapt a pornit un pic, ralantiul fluctua ciudat si motorul se auzea cam ca la o Dacie care se chinuieste sa porneasca. Am asteptat cateva secunde, am bagat in marsarier si dupa ce am dat-o un pic in spate a murit. Am repornit-o, motorul facea la fel, mi-a aparut si martorul ala cu blocul motor colorat pe jumatate care inseamna ca motorul nu functioneaza la capacitate maxima si apoi a aparut si un triunghi cu semnul exclamarii. Am impresia ca martorii aveau culoare galbena, ceea ce e mai bine. Eram grabit, nu am avut timp s-o mai bibilesc, o sa vad dupa-amiaza.

 

Ce mama dracu' o avea nu stiu. Partea buna e ca nu mi-a facut bucuria asta cand eram plecat.

 

In rest, masina e perfecta :lol: :)

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

combustibil de cacao....si eu am patit la fel...pe bune cred ca daca as pune apa in rezervor ar merge mai bine decat cu motorina lor :|....

Nu stiu daca e de la combustibil. De la ultima alimentare am mai mers vreo 300 de km fara nicio problema.

 

Tu cum ai rezolvat problema?

Link to comment
Share on other sites

pai..mie imi fluctua relantiul....si in jur de 2000 si cv de rotatii doar in treapta 1 si a2-a se inneca....am mers un pic mai sportiv pana s-a curatat tot...probabil ca a prins mizerie cv...nush....si nu a mai avut nimic de atunci....la tine ma gandesc ca poate o fii altceva...n-am fost atent ai dizal sau benzinol ?
Link to comment
Share on other sites

De obicei pun Petrom 99+. Penultima si antepenultima alimentare au fost cu Rompetrol Alto 101.

 

este posibil sa fie o eroare de soft....

inchide motorul si incuie masina .... descuie si incearca sa o repornesti.

se reinstaleza softul sau sa i faca un up date, cei de la BMW pot sa ti spuna dupa caz ce e de facut.

Asta sper si eu, poate nu e grav totusi.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.