Jump to content

mufa debitmetru scoasa


Gully

Recommended Posts

Becul Check Engine se poate aprinde si datorita unei benzina proaste,

 

Cum asa?

 

Ce fel de eroare poate cauza benzina proasta? :twoup:

 

 

Mi s-a intamplat de mai multe ori sa bag benzina si dupa putin timp sa se aprinda becul CHECK ENGINE iar masina sa mearga prost.

Link to comment
Share on other sites

Becul Check Engine se poate aprinde si datorita unei benzina proaste,

 

Cum asa?

 

Ce fel de eroare poate cauza benzina proasta? :twoup:

 

 

Mi s-a intamplat de mai multe ori sa bag benzina si dupa putin timp sa se aprinda becul CHECK ENGINE iar masina sa mearga prost.

 

CHECK ENGINE e determinat sa se aprinda si de sonda lambda post-2935-1217071435_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu v-as recomanda. Debitmetrul se curata singur, ramanand incandescent cateva secunde dupa oprirea motorului, tocmai in scopul de a "arde" eventualele depuneri.

 

da bobo insa dupa un timp ce se arde incepe sa se depuna pe senzor (senzor care defapt e o placuta metalica cu suprafata calculata s.a.m.d )

 

si ... apar depuneri pe senzor/placa => nu este racita imediat de aerul care trece => ECU considera ca trece mai putin aer avand in vedereca senzorul ii da valori mai ridicate a temperaturii => ECU taie din combustibi=> apare intarziere in acceleratie, oscilatii la relanti ...

 

asta e lantul slabiciunilor

 

ne mai vb de faptul ca sonda lambda in aceste momente citeste o cantitate ridicata de oxigen rezultata in urma arderii si la ECU vin informatii contradictorii

 

si de aici apar oscilatii la relanti si multe altele

 

WD40 e bun la multe da pt debitmetru chiar nu e bun de loc :twoup:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Nu v-as recomanda. Debitmetrul se curata singur, ramanand incandescent cateva secunde dupa oprirea motorului, tocmai in scopul de a "arde" eventualele depuneri.

 

Eu l-am curatat cu WD-40 si nu a patit nimic.

 

 

Mda, interesant. Sa pulverizezi o solutie uleioasa direct pe senzor inseamna "a curata".

 

Nu v-as recomanda. Debitmetrul se curata singur, ramanand incandescent cateva secunde dupa oprirea motorului, tocmai in scopul de a "arde" eventualele depuneri.

 

da bobo insa dupa un timp ce se arde incepe sa se depuna pe senzor (senzor care defapt e o placuta metalica cu suprafata calculata s.a.m.d )

 

si ... apar depuneri pe senzor/placa => nu este racita imediat de aerul care trece => ECU considera ca trece mai putin aer avand in vedereca senzorul ii da valori mai ridicate a temperaturii => ECU taie din combustibi=> apare intarziere in acceleratie

 

asta e lantul slabiciunilor

 

Deci ceea ce nu distruge incandescenta, se poate curata cu WD-40 (vezi Ciupanezu) sau cu solutii alcoolice. Interesant, n-am ce zice.

Ma rog, la urma urmei fiecare face cum crede...

Link to comment
Share on other sites

se poate curata cu WD-40 (vezi Ciupanezu) sau cu solutii alcoolice. Interesant, n-am ce zice.

Ma rog, la urma urmei fiecare face cum crede...

 

e Isopropyl Alcohol nu e din prune sau visine :twoup:

 

 

cu asta se curata in industria de cositorire ( pelicula de oxid care se depune pe PAD-urile PCB-urilor se degreseaza; PCB -uri -> pe ce vin montate componentele electronice pt a se realiza contact cat mai bun intre pasta de cositor PAD-urile componentelor si cuprul de pe placa) si multe alte

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Poti sa-i zici si Izopropanol, sa stii. Nu ma supar. E acelasi alcool cu care iti dezgheti parbrizul iarna ? Atunci inseamna ca e foarte bun pentru debitmetru.

Din cate stiu si cu WD40 poti sa-ti slabesti piulitele ruginite - deci iata, cate intrebuintari pentru aceste minunate solutii.

 

Ma mir ca n-a folosit nimeni pana acum WD40 la curatarea franelor - dar ma opresc aici, va dau idei. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sincer, am facut si eu experimentul acesta, am scos mufa de la debit metru si am mers asa cativa km. Ce am observat, masina la turatii joase 1500-2000ture, are mai mult cuplu, si mai multa 'vana' insa pe la 4500 deja se gatuie si numai are deloc vlaga, ba mai mult, cu mufa debitmetrului scoasa am observat o crestere a cosumului (pe indicatorul de consum instant) si in acelasi timp am observat mici oscilatii la relanti, si un lag mic, in cazul apasarii pedalei de acceleratie pana la capat.

 

Cu mufa pusa, situatia e altfel, masina nu are foarte mult cuplu la turatii joase, dar pe la 3800-4000 te baga in scaun, nu mai oscileaza relantiul, nu mai are lag, si consumul este semnificativ mai mic.

 

Mentionez am un 320i e46, 150cp, masina nu prezinta 'defecte' dpdv al debitmetrului, sincer imi place mai mult cum merge cu mufa pusa decat scoasa, deci nu poate fi vorba ca e debitmetrul stricat.

 

De aici trageti voi concluzile....

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul se curata singur, ramanand incandescent cateva secunde dupa oprirea motorului, tocmai in scopul de a "arde" eventualele depuneri.

Era valabil la modelele mai vechi, de tip "Hot Wire". La modelele noi, cu film, nu se mai aplica.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa-i zici si Izopropanol, sa stii. Nu ma supar. E acelasi alcool cu care iti dezgheti parbrizul iarna ? Atunci inseamna ca e foarte bun pentru debitmetru.

Din cate stiu si cu WD40 poti sa-ti slabesti piulitele ruginite - deci iata, cate intrebuintari pentru aceste minunate solutii.

 

Ma mir ca n-a folosit nimeni pana acum WD40 la curatarea franelor - dar ma opresc aici, va dau idei. :twoup:

 

O suta de cuvinte fara nici un sens.

 

Am curatat debitmetrul cu WD-40 si nu s-a intamplat nimic negativ si nici nu avea ce sa se strice din moment ce WD-40 este un spray pentru contacte.

Link to comment
Share on other sites

am facut operatiunea delicata cu mufa

am schimbat si filtrul de aer si am scos mufa> cu mufa scosa da fum la turatie mare (negru) cu mufa pusa nu da fum deloc. In plus cu mufa pusa motorul mi se pare putin mai silentios si trepideaza mai putin.

deci e bun debitmetrul sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Degeaba dai cu link.

Potrivit producatorului, WD40 inseamna Water Displacement 40th attempt.

40 se refera la numarul de incercari pana le-a reusit formula.

 

Spray-ul de contacte este cu totul altceva. Iar WD40 nu e spray de contacte. Ma rog, poti sa zici ca e spray de contacte in aceeasi masura in care este si benzina, gazul sau motorina...

 

In nici un caz nu se da cu WD40 pe traductorul de la debitmetru. Prin insasi natura lui ( ungere, penetrare, eliminare rugina ) WD40 ramane uleios dupa uscare, ceea ce nu e deloc bine pentru debitmetru. Tu poti face cum vrei, ideea e sa nu mai induci si pe altii in eroare :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Potrivit producatorului, printre alte utilizari, "protejeaza contacte" deci nu cred ca ar putea strica debitmetrul.

 

Eu am dat cu WD-40 pe debitmetru pentru ca la noi nu exista o solutie speciala.

 

http://img75.imageshack.us/img75/3893/mafcleaner3299140ky0.jpg

 

Nu s-a stricat nimic, motorul functioneaza normal deci nu induc pe nimeni in eroare.

 

Nu recomand si altora sa faca asta insa nu am stricat nimic prin aceasta curatare.

Link to comment
Share on other sites

Nu s-a stricat nimic pentru ca ti s-a "ars" WD40-ul de pe filament in momentul in care ai pornit motorul... dar asta nu inseamna ca l-ai curatat.

 

Ciudat ca postezi poza asta, ai dat-o ca exemplu ironic intr-o discutie cu Bavaria...

Link to comment
Share on other sites

@ciupanezu : Sunt curios cate replici inutile mai dai :twoup:. Am incercat sa-ti arat de ce nu e bine sa dai cu WD40 pe traductorul de la debitmetru, nu are sens sa o mai lungesti cu explicatii ca nu s-a stricat nimic sau ca la tine merge bine.

 

@bobo : La e39 debitmetrul parca nu are filament.

Link to comment
Share on other sites

@ciupanezu : Sunt curios cate replici inutile mai dai :twoup: . Am incercat sa-ti arat de ce nu e bine sa dai cu WD40 pe traductorul de la debitmetru, nu are sens sa o mai lungesti cu explicatii ca nu s-a stricat nimic sau ca la tine merge bine.

 

Pai daca nu s-a stricat, vrei sa-ti zic ca s-a stricat desi nu s-a stricat nimic?

 

@BoBo: Au trecut vreo 3 luni de atunci deci nu cred ca mai ai de ce sa dai artificii. :twoup:

 

Ciudat ca postezi poza asta, ai dat-o ca exemplu ironic intr-o discutie cu Bavaria...

 

Intr-un anumit context.

 

Nu cred ca o curatare va da putere sau ca va repara un debitmetru care nu mai functioneaza in parametri.

Cred insa ca este eficienta ca o masura de intretinere.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa intru si eu in jocul tau, al raspunsurilor date doar de dragul raspunsurilor :twoup:.

 

Pai de unde sa stii ca nu s-a stricat nimic? Probabil ai dat cu WD40 pentru ca era ceva in neregula cu debitmetrul ( sau dai asa cu WD40 de dragul de a da ? ). Tu zici ca dupa ce ai dat nu s-a stricat nimic. Adica nu mergea mai rau ca inainte cand deja banuiai ca merge rau. Cu alte cuvinte ai facut o frectie la un picior de lemn.

 

Si cu apa daca dadeai efectul era acelasi si ai fi zis ca e bine sa dai cu apa, ca nu s-a stricat nimic. Naspa e ca nici nu ajuta :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa intru si eu in jocul tau, al raspunsurilor date doar de dragul raspunsurilor :twoup: .

 

Nu este aceasta intentia mea.

 

Pai de unde sa stii ca nu s-a stricat nimic? Probabil ai dat cu WD40 pentru ca era ceva in neregula cu debitmetrul ( sau dai asa cu WD40 de dragul de a da ? ). Tu zici ca dupa ce ai dat nu s-a stricat nimic. Adica nu mergea mai rau ca inainte cand deja banuiai ca merge rau. Cu alte cuvinte ai facut o frectie la un picior de lemn.

 

Nu aveam nici o problema, consumul era normal si tragea normal.

 

L-am curatat ca o masura de intretinere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.