Jump to content

mufa debitmetru scoasa


Gully

Recommended Posts

Salut. La masina mea (318d - 2002 - 1951cmc) imi zice ca masa de aer nu se modifica odata cu accelerarea, ci ramane aproape constanta . Cand scot mufa de la debitmetru , merge aproape la fel ca inainte . Sa fie stricat debitmetru sau sa fie de la alt senzor (de ex cel de pe galeria de admisie )? Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Am o problema cu un e46 318i din 2002 cu motorul n42b20A.

 

Imediat ce am schimbat recent ulei + filtre (inclusiv filtru benzina/ toate Mann), a inceput sa mearga inecata la turatii mici, iar prblema cea mai mare e ca de fiecare data cand scot pe liber din viteza la peste 3000 de turatii, cand scade turatia sa ajunga la cea de relanti, scade de tot si moare. Nu se mai opreste la cat trebuie sa stea la relanti. Si asta doar cand e peste 3000 de turatii si scot pe liber. E destul de stresanta si chiar periculos, ca la drum lung daca o tin mai turata in viteze si nu ma grabesc sa schimb treapta cand o scot din cea inferioara, pana o schimb in superioara imi moare motoru si raman fara servo.

 

Pe tester...imi aparea eroare ca amestecul de carburant e prea sarac, a fost dat reset si dupa ce am facut un test in mers si mi-a murit iarasi de 3 ori motorul, pe tester nu mai aparea absolut nici o eroare. Omu imi spune ca e pompa, dar m-am gandit ca pare mai mult problema de debitmetru. Am scos mufa de la debitmetru si surppriza...masina mai vioaie ca niciodata si a disparut si problema care ma stresa...ca murea cand scoteam pe liber.

 

Am mers o saptamana fara debitmetru pus, fara nici o problema si am dat comanda de debitmetru Pierburg, ca mi-a spus lumea ca ar fi mai fiabile decat Boschu original. Problema a fost ca debitmetrul Pierburg nu se potriveste in cilindrul debitmetrului de la Bosch si nici nu se gasesc cilindrii aceia special pt Pierburg. L-am dus inapoi si am luat tot un original Bosch dupa seria celui dinainte si dupa ce l-am montat, se comporta mai bine motoru in turatii mici dar tot imi moare motorul cand scot din viteza la turatii peste 3000.

 

Acum chiar nu stiu ce poate sa fie ca totusi fara debitmetru merge bine...si inainte sa schimb uleiul si filtrele mergea bine si cu debitmetrul Bosch.

 

 

Ce parere aveti ?

 

 

Exact aceeasi problema o am si eu, cand scot din viteza moare motorul, daca franez brusc de la 3000rpm si scot pe liber. Daca merg linistit, franez in viteza, n-am probleme.

Stiti veo rezolvare?

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.