Jump to content

Cum se creste turatia de ralanti la masina mea?


Recommended Posts

Turatia este stabilita de DDE ( calculator ) si nu poate fi reglata mecanic.

In mod normal turatia trebuie sa fie OK, nu se modifica singura in timp incat sa fie necesar sa refaci reglajul.

De cei doresti sa o reglezi ? Probabil problema e in alta parte.

Link to comment
Share on other sites

Am probleme la ralanti: daca am clima pornita si calc ambreiajul, imi moare motorul. In schimb, daca, calc foarte putin acceleratia (2 mm de xemplu), iar turatia creste cu 50-100 de turatii (aproximativ, dar oricum ajunge cam la 800 de rpm - estimare vizuala) nu se mai intampla nimic, totul este OK.

 

Din cate am citit aici pe forum despre fluctuatiile la ralanti (care le am si eu cand pornesc un consumator de curent, desi incarcarea este OK - releu de incarcare OK, alternator OK, baterie OK) va trebui sa verific / curat regulatorul de ralanti, valva PCV / EGR (eu nu stiu de care am) si sa-mi verific pompa de vacuum .

 

Incercarea mea de a creste turatia la ralanti s-a vrut o rezolvare provizorie pana la identificarea problemei reale si rezolvarea ei.

 

Pe realoem m-am uitat dar nu stiu care este regulatorul de ralanti si valva aceea ca sa le curat.

Link to comment
Share on other sites

La 524 td af 90 model E34 cu pompa electronica poti sa-i dai turatia mai mare din capacul de la pompa. Slabesti cele 4 suruburi (cap hexagon) si misti usor (bati usor in el) cu motorul pornit la relantiu. Turatia creste sau scade in functie de directia in care il misti, iar apoi il strangi cand turatia e buna.
Link to comment
Share on other sites

m-ar ajuta macar o poza .. sa stiu care e pompa ... asta e ... la motoare de masina sunt chiar varza. stiu sa schimb filtrul de aer, sa verific uleiul si sa completez cu lichid de racire daca e cazul ... si cam atat.

 

Daca are cineva ceva nelamuriri legate de biciclete, ajut cu placere pe oricine (la astea ma pricep).

Link to comment
Share on other sites

Cum stai in fata motorului, pompa de injectie se afla in partea dreapta langa blocul motor. o poti identifica usor, are in spate o mufa de plastic rotunda.

Sus are un capac patrat fixat cu 4 suruburi. Le slabesti putin cat sa poti misca capacul (gaurile din capac sint putin ovalizate cat sa-ti permita deplasarea lui in fata si in spate cativa mm).

Cu motorul pornit reglezi turatia care o vrei dupa care il strangi la loc. Exact cum ti-a explicat colegu de mai sus. Enjoy!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.