Jump to content

e60 525 dA


sos

Recommended Posts

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu, nu... ai inteles gresit. Am vrut sa dau un strat de lac peste dar nu eram sigur daca o sa iasa bine. Intre timp a incercat BRANDEX sa vada cum iese si mi-a zis sa imi iau gandul pentru ca nu iese bine lacul peste folie. Deci a ramas folia in starea ei originala, adica mata.

 

Oricum si asa mata, imi place foarte mult cum arata (desi am fost sceptic la inceput). Da o nota de sportivitate dar in acelasi timp si de eleganta. Folia are o calitate foarte buna si se potriveste din punct de vedere calitativ cu restul materialelor din masina. Chiar am renuntat la gandul sa le mai vopsesc negre.

 

Montajul l-am facut singur.

Link to comment
Share on other sites

@leonard_e36: multumesc! :)

 

marti masina intra din nou in service pentru: schimb filtru epurator, schimb garnituri galeria de admisie in total 13, curatat galeria de admisie, curatat EGR, schimb saibe injectoare, sudat/inlocuit galeria de evacuare, inlocuit garnituri galeria de evacuare.

 

dupa toate astea am reusit sa aduc masina intr-o stare tehnica buna si voi avea curajul sa ii montez un powerbox de la powertuning.

Link to comment
Share on other sites

eu am ales powerbox pentru ca lucreaza doar pe injectoare. nu mareste presiunea in turbo si galeria de admisie. plus ca pot sa o setez eu cat de agresiv sa fie de la 0 (performante stoc) pana la 7. nu se rescrie nici nu soft si oricand pot scoate mufa si sa renunt la cutiuta. cam astea ar fi motivele care m-au facut sa iau aceasta decizie. daca ai sa imi dai alte sfaturi ti-as fi recunoscator.
Link to comment
Share on other sites

eu am ales powerbox pentru ca lucreaza doar pe injectoare. nu mareste presiunea in turbo si galeria de admisie. plus ca pot sa o setez eu cat de agresiv sa fie de la 0 (performante stoc) pana la 7. nu se rescrie nici nu soft si oricand pot scoate mufa si sa renunt la cutiuta. cam astea ar fi motivele care m-au facut sa iau aceasta decizie. daca ai sa imi dai alte sfaturi ti-as fi recunoscator.

Ce powerbox ai?

Link to comment
Share on other sites

KĂźberl Chip V-CR boxtuning - realizeazĂŁ creÂşterea puterii prin comanda mai precisĂŁ a presiunii ĂŽn rampa comunĂŁ. Calculatorul recalculeazĂŁ toĂži parametri ĂŽn procesul de injecĂžie, apoi comparĂŁ diagramele optimizate cu cele prestabilite de fabricant.

 

Dar dupa cele descrise de leonard_e36 o sa mai iau in calcul o varianta data de el de la master tuner

Link to comment
Share on other sites

Multumesc.

 

Poate fi si manuala daca vrei :) Oricum sunt avantaje si dezavantaje. dar nu as mai da automata pe manuala din punctul de vedere al comoditatii, desi, de multe ori imi vine sa urlu la ea sa schimbe :) Practic mana dreapta mi-e libera pt orice altceva :)

 

Corect !!! Asa ziceam si eu pana nu mi-am luat automata. Vreau sa zic ca acuma daca imi ofera cineva sa conduc o manuala il refuz categoric. Odata ce prinzi vraja automatei nu iti mai trece. Si cand ma gandesc ca eram un fan infocat al cutiei manuale si chiar nu-i vedem rostul automatei mai ales la BMW ...

Deh... roata este rotunda si se mai invarte.

 

Masina este superba vad ca are kit exterior M, frumoasa si culoarea, cu jantele pe drumurile din romania nu te-asi sfatui sa-ti pui prea late, daca vrei sa le schimbi si sa pui un model care iti place mai mult ar fi recomandat, dar daca optezi ptr latime.... well ... sa fii pregatit sa schimbi mai des articulatiile si mai ale pe fata, omori cu zile caseta de directie si ca sa fie si cireasa de pe tort, vei observa o creste usoara in consum si vei perde din demaraj.

 

Tot ceea ce-ti spun, iti spun din experienta proprie.

 

Deci cum spuneam... foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

 

Multa bafta!

Edited by ct-xx-cda
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru sfaturi si aprecieri.

 

nu stiu daca o sa rezist tentatiei sa-i pun jante mai mari. astea mi se par mici acum. nu as vrea sa pun alte dimensiuni decat cele recomandate de producator. eu ma gandesc ca sa incerc. daca o sa vad ca masina are de suferit o sa trec inapoi la 18. oricum m-am invatat sa am mare grija de masina cand drumurile sunt o amenintare la starea ei tehnica.

Link to comment
Share on other sites

vesti proaste dupa service, deocamdata la galeria de evacuare ... fisuri peste fisuri ...

 

 

 

maine voi merge la o firma din cluj specializata pe evacuari pentru a incerca o sudura, daca nu ... una noua.

 

tot maine voi acorda mai multa atentie si galeriei de admisie, pentru ca azi, in afara de a o da jos, nu am apucat mare lucru ...

Link to comment
Share on other sites

galeria de evacuare s-a sudat foarte frumos ... baietii de la service-ul respectiv erau familiarizati cu asa ceva. au zis ca sudeaza galerii de e60 in prostie. au si facut o treaba buna ce-i drept.

 

intre timp m-am dat cu un e60 cu active steering. era sa il lovesc de doua ori din cauza directiei. dar dupa ce m-am obisnuit a devenit o placere pentru a-l conduce. respectivul e60 avea navi profesional cu update de soft destul de apropiat de ultima versiune. era o diferenta chiar mare intre acela si cel pe care il am eu ... business.

 

acum regret ca nu am aceste doua optiuni pe masina.

Link to comment
Share on other sites

galeria de evacuare s-a sudat foarte frumos ... baietii de la service-ul respectiv erau familiarizati cu asa ceva. au zis ca sudeaza galerii de e60 in prostie. au si facut o treaba buna ce-i drept.

 

intre timp m-am dat cu un e60 cu active steering. era sa il lovesc de doua ori din cauza directiei. dar dupa ce m-am obisnuit a devenit o placere pentru a-l conduce. respectivul e60 avea navi profesional cu update de soft destul de apropiat de ultima versiune. era o diferenta chiar mare intre acela si cel pe care il am eu ... business.

 

acum regret ca nu am aceste doua optiuni pe masina.

 

asa e active steering e super tare :) bine alaturi de dynamic drive :)

Link to comment
Share on other sites

Active Steering Âşi Dynamic Drive mi se pare niÂşte opĂžiuni obligatorii, n-aÂş trece de la E39 la un E60 fĂŁrĂŁ aceste opĂžiuni.

yeap , right :) sunt un must have !!!

 

am vazut si eu ce inseamna sa nu le ai , dupa ce am schimbat placutele de frana mi-a aparut o eroare la active steering si dynamic drive , am resetat-o ziua urmatoare dar sincer 1 zi fara aceste sisteme mi s-a parut o vesnicie :)

 

dupa resetare , reinitializare , am revenit la normal :) good

Link to comment
Share on other sites

vesti proaste dupa service, deocamdata la galeria de evacuare ... fisuri peste fisuri ...

 

 

 

maine voi merge la o firma din cluj specializata pe evacuari pentru a incerca o sudura, daca nu ... una noua.

 

tot maine voi acorda mai multa atentie si galeriei de admisie, pentru ca azi, in afara de a o da jos, nu am apucat mare lucru ...

Asta e specificul romanesc.Sa carpeasca.Sincer iti spun si nu vreau sa te superi pe mine,E60 diesel sunt niste masini care au o gramada de probleme daca le iei sh si cu km mai multi,insa acea evacuare sudata nu o sa te tina,la fel si admisia care pierde ulei,astea trebuie schimbate.Pe langa astea mai au probleme pe parte de evacuare(EURO4),chiar de la 40,50 de mii de km,fulia de pe motor(de la arbore)este din cauciuc si cedeaza...

Dupa ce ca sunt ele slabe si le mai si ''carpesti'' nu iese numic pe care sa fii sigur!

Spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

da, stiu ce vrei sa spui. probleme astea nu au aparut acum la masina. le am de ceva timp si am cerut foarte multe sfaturi inainte sa ma apuc de treaba. am vazut exemplu de galerie de admisie care dadea ulei afara si in urma curatarii, schimbarii garniturilor si a filtrului epurator nu mai pierde nici un gram de ulei. e vorba de galeria de la masina de care vorbeam mai sus. de ce sa arunc acea galerie daca nu e defecta? merita cel putin sa incerc. daca nu va tine voi lua una noua.

 

galeria de evacuare la fel ... se sudeaza in prostie galerii de e60 in locul unde am sudat-o. la fel ... merita sa incerc. am si garantie pe lucrare ... stiu ca nu e cea mai sigura solutie, dar nici nu e o piesa critica care sa ma lase cu masina in drum. nu am facut-o la un colt de strada sau cine stie ce atelier. daca se va defecta din nou ... iau alta.

 

stiu ca specialistii din reprezentanta recomanda piese noi, la fel cum m-au pus sa schimb ambele brate fata la vechea masina, desi se puteau schimba doar doua bucse ...

 

am sa schimb piesele doar daca nu sunt bune si nu pot fi reparate ... specific romanesc ... dar asta e. mai rau o sa imi para ca nu am incercat sa reprar.

 

e posibil sa se fisureze din nou, chiar pe langa suduri. Io zic sa-ti iei una noua.

Din poze pare sa semene foarte mult cu cea de e39 de 525d. Intereseaza-te si daca-s la fel pune una de e39. Alea-s de fonta si nu mai ai treaba in veci cu ele

 

da, am sa ma interesez. ar fi o idee ...

 

Eu nu inteleg logica unei astfel de schimbari a galeriei, in afara faptului ca au reusit crearea unei masini mai usoare cu 4-5 kg sa zicem ?

 

cam toata lumea cu care am discutat isi pune intrebarea asta ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.