Jump to content

Serpisori ...


Recommended Posts

Ma intereseaz parerea celor care si-au pus concret si ce diferenta este , eu vreau pt un 318 i pisik motor de 1800 cc , deci ea are vreo 115 cai , la cat credeti ca ajunge cu serpi , dar cu catalizator mai mare si tot esapamentul sport ?

 

Si dc e ok cam de unde as putea achizitiona ? am un prieten cu o pisik 316 compact , ar vrea si el !

 

.. si dc tot vb de tuning motor , am auzit ca dc schimb debitmetrul castig bine , dar si obturatorul .... (pt 318) , n-as vrea sa fac cine stie ce modificari , se potrivesc de la motoare mai mari ? de 2 lt sau 2,5 etc ? care ar fi cel mai recomandat , si cam ce castig credeti ca are ?

 

.. am vazut ca sunt si axe cu came sport , are cineva , si-a luat cineva ? cum e ? consumul cum este cu axa sport ?

 

in principal sunt gata sa-mi fac orice modificare ca sa cresc puterea (pastrand motorul aspirat, ev supraalimentare electrica ca se poate opri cand vrei - eventual pareri si despre asta ...) , dar dc merg in regim normal sa-mi consuma normal sau foarte aproape de normal ... si cand ma dau la e sa simt evident atat puterea cat si consumul ...

 

m-ar interesa atat pt mine (318 i ) cat si pt prietenul meu cu 316 (1600 cc) ambele pisik .

 

PS . sunt nou dc s-au mai discutat din problemele mele , face-ti o trimitere la topicul respectiv !

Link to comment
Share on other sites

Supraalimentare electrica nu exista.

Cea mai simpla si eficienta modificare pe care i-ai putea-o face unei masini cu motor mic pentru mai multa putere e sa o vinzi si sa iei alta cu motor mai mare. Urmeaza apoi, aproape la fel de eficient, schimbarea motorului cu unul mai mare, insa de la caz la caz te poti trezi cu suspensii incapabile sau frane subdimensionate. Modificarile la motoarele mici sunt prea scumpe pentru ce castiguri obtii; am invatat asta pe pielea mea, de la 2.0L 115CP sa ajung undeva peste 150CP am schimbat cam asa: pistoane, chiulasa planata, axa cu came, injectoare, ECU remapped, evacuare putin modificata, filtru de aer conic repozitionat. Plus multe ore de manopera, muult mai multe de citit documentatie, si totul a coborat acceleratia 0-100 de la 9.2s declarati de fabricant la 7.9s masurati. Era mult mai simplu sa iau varianta de motorizare de 150CP de la inceput, si mult mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.