Jump to content

am nevoie de un mecanic bun!


redbeemer

Recommended Posts

Salut.Am nevoie de un mecanic bun,asa cum scrie si in titlu...am doua probleme pe care nu reusesc sa le rezolv

1.am un usor troncanit fata dreapta cand trec peste denivelari,sine,etc.,iar toti mecanicii la care am fost pana acum imi spun ca articulatiile sunt ok,caseta e ok,ca eu sunt nebun...si tare cred ca se insala si ca sigur e vreo bucsa sau ceva in neregula

 

2.dimineata,dupa ce pornesc masina,imi iese un fum ciudat din stanga motorului si miroase a ulei ars,dar asta numai pentru cateva minute.Dupa,nu se mai intampla nimic.Acum vreo 2 luni am facut schimbul de filtre si ulei la Augsburg,si am constatat cu mirare saptamana trecuta cand am observat chestia cu fumul ca era pus cu vreo jumatate de litru de ulei in plus...asa ca am defacut capacul de tacheti sa vad daca e ok garnitura,dar era ok...am spalat si motorul sa vad daca pierde pe undeva...si nu se vede nimic...ulterior am schimbat si busonul de la ulei,pt ca nu mai etanseiza tocmai bine si am zis ca poate a mai aruncat pe acolo ulei si s-a scurs spre evacuare si acum se arde...dar tot nimic...aceeasi problema,care se intampla doar cand motorul e rece si il las sa mearga vreo 5 minute dupa care totul e ok

 

Daca stiti despre ce ar fi vorba sau vreun mecanic bun,va rog sa ma ajutati.Multumesc anticipat

 

PS motorul este de 1800cc 116cp

Link to comment
Share on other sites

Salut.Am nevoie de un mecanic bun,asa cum scrie si in titlu...am doua probleme pe care nu reusesc sa le rezolv

1.am un usor troncanit fata dreapta cand trec peste denivelari,sine,etc.,iar toti mecanicii la care am fost pana acum imi spun ca articulatiile sunt ok,caseta e ok,ca eu sunt nebun...si tare cred ca se insala si ca sigur e vreo bucsa sau ceva in neregula

 

2.dimineata,dupa ce pornesc masina,imi iese un fum ciudat din stanga motorului si miroase a ulei ars,dar asta numai pentru cateva minute.Dupa,nu se mai intampla nimic.Acum vreo 2 luni am facut schimbul de filtre si ulei la Augsburg,si am constatat cu mirare saptamana trecuta cand am observat chestia cu fumul ca era pus cu vreo jumatate de litru de ulei in plus...asa ca am defacut capacul de tacheti sa vad daca e ok garnitura,dar era ok...am spalat si motorul sa vad daca pierde pe undeva...si nu se vede nimic...ulterior am schimbat si busonul de la ulei,pt ca nu mai etanseiza tocmai bine si am zis ca poate a mai aruncat pe acolo ulei si s-a scurs spre evacuare si acum se arde...dar tot nimic...aceeasi problema,care se intampla doar cand motorul e rece si il las sa mearga vreo 5 minute dupa care totul e ok

 

Daca stiti despre ce ar fi vorba sau vreun mecanic bun,va rog sa ma ajutati.Multumesc anticipat

 

PS motorul este de 1800cc 116cp

 

 

 

Schimba garnitura chiar daca tie iti pare ca e ok poate s-a tasat in timp si nu-si mai face bine treaba...

Link to comment
Share on other sites

-daca te referi stanga motorului,adica unde e evacuarea,poate fi dusa garnitura de la evacuare,cea care vine intre galeriile de evacuare pe _chiulasa_,sau cea unde vine imbinat traseul de evacuare pe galeriile de evacuare,la mine s-a dus garnitura dintre traseul de evacuare si galeriile de evacuare,e o garnitura din metal.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.