Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme BM524TD


Recommended Posts

Va salut,de curand am schimbat radiatorul cu unul de la dezmembrari pt ca cel care il aveam sa fisurat.Acum am vazut ca apa e uleioasa si e de culoare roz,radiatorul are racire si pt uleiul din cutie automata posibil sa fie fisurat si asta pe dinauntru intre radiatorul de apa si cel de cutie sau e posibil sa fi avut el vreo substanta in radiatorul de apa,spun asta pt ca iam pus apa o singura data cand lam luat,o a doua problema este la uleiul de la cutie care l-am schimbat recent la un service tot cu filtru de ulei,in total omu mia bagat 6 litri,iar acum curge uleiul pe undeva pe sub masina si joja imi arata nivelul peste maxim se intampla ceva daca il las asa pana ajunge el la nivelul bun?
Link to comment
Share on other sites

eu as zice sa iei o siringa si sa ii pui un furtunas de cauciuc si sa scoti ceva ulei nu ii bine sa fie peste max ca poate strici motoru sau se sparge vo garnitura ceva si cu radiatorul cred ca trebuie sa il speli si sa vezi daca se mai schimba apa

este foarte posibil sa fi fost ceva in el

uleiu din motor poti sa il scoti prin gaura de la joja cu o siringa si un furtunas

Si eu am avut ulei peste max si nu l-am bagat in seama si acum trebuie sa cumpar tot setul de garnituri la motor si ii 300 ron. problema o am tot la un 524

Link to comment
Share on other sites

baga masina in mansalier si verifica uleiul din cutie

 

pardon...marsalier

 

cu motorul pornit

cum poate verifica uleiul din cutie ?:twoup:

 

@BMW535i nu cumva radiatorul ala de care zici u este cel de la uleiul servo ?:twoup:

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

pai daca are joja...care sa-i arate nivelul....porneste masina.....baga in marsalier....scoate joja si se uita.

da' cred ca tre sa fie doi oameni....altfel pleaca masina la vale:)))

 

nu am incercat personal varianta asta dar am vazut mai multi mecanici procedand asa............si nu erau mecanici de dacie

Link to comment
Share on other sites

pai daca are joja...care sa-i arate nivelul....porneste masina.....baga in marsalier....scoate joja si se uita.

da' cred ca tre sa fie doi oameni....altfel pleaca masina la vale:)))

 

nu am incercat personal varianta asta dar am vazut mai multi mecanici procedand asa............si nu erau mecanici de dacie

exista joja la cutia de viteze ?:twoup:

 

joja e una singura - motor.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul se scoate pe la busonul de pe cutie, iar cand se schimba sau se completeaza se pune pe joja care se afla pe langa pompa de frana. Deasemenea nu se poate schimba tot uleiul pentru ca nu se poate scoate ....numai daca demontezi cutia.

Nivelul se verifica la cald si tre sa fie la liniuta de sus a jojei

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.