Jump to content

Schimb lichid de servo


chriss

Recommended Posts

Nu am de gand sa il schimb eu. O sa merg la un service langa bloc unde voi schimba uleiul si filtru de benzina si ma gandeam sa ii zic si de atf sa mi-l schimbe. Dar daca zici ca e riscant, nu prea l-as mai schimba. Poate la un service mai de doamne ajuta...
Link to comment
Share on other sites

Nu e, frate, riscant!

Schimba-l cu incredere ca nu se intampla nimic.

Dupa ce inlocuiesti lichidul de servo, invarti de volan la maxim in stanga si apoi la maxim in dreapta, cu motorul pornit.

Dupa aia, te uiti in borcan si o sa vezi ca o sa mai trebuiasca sa adaugi un pic de lichid!

Asta e toata manevra!

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat 1L de ATF pt servo-directie. Am nevoie de f putin, sa completez. Stie cineva cat intra? Ca ma gandeam ca daca tot am cumparat un litru, sa il schimb, nu doar sa completez.

 

 

Eu stiu ca intra 1,1 litri ceea ce e naspa ca trebuie sa cumperi 2 litri.... Mai intreaba...

Link to comment
Share on other sites

Mdea, cred ca pana la urma o sa-l completez si ce imi ramane am acolo si pt altadata.

 

Acum, mai am o intrebare: am bateria f slaba. pot sa pun o baterie (buna) de pe o dacie? Adica dacie-dacie, nu logan :twoup:. Asa pentru vreo saptamana, pana voi face un drum mai lung ca sa o incarc pe cea a lui.

Link to comment
Share on other sites

Mdea, cred ca pana la urma o sa-l completez si ce imi ramane am acolo si pt altadata.

 

Acum, mai am o intrebare: am bateria f slaba. pot sa pun o baterie (buna) de pe o dacie? Adica dacie-dacie, nu logan :twoup:. Asa pentru vreo saptamana, pana voi face un drum mai lung ca sa o incarc pe cea a lui.

 

se schimba absolut banal....il tragi pe cel vechi din vas cu o seringa, apoi il pui pe cel nou, pornesti motoru si faci stanga - dreapta pe loc ca sa traga si gata...vezi ca e si un diy aici pe forum

Link to comment
Share on other sites

Pai daca e asa simplu e bine. Trag din vas un litru. Nu trag mai mult (in caz ca este mai mult). Scot un litru si pun un litru din asta nou. Chiar daca mai ramane un pic din ala veki tot e bine. Dar sigur nu e nicio problema daca il trag asa cu seringa afara?
Link to comment
Share on other sites

Pai daca e asa simplu e bine. Trag din vas un litru. Nu trag mai mult (in caz ca este mai mult). Scot un litru si pun un litru din asta nou. Chiar daca mai ramane un pic din ala veki tot e bine. Dar sigur nu e nicio problema daca il trag asa cu seringa afara?

-nu e chiar asa simplu-trebue sa suspenzi fata,sa dai scutul jos,sa desfaci un surub care vine la conducta de la servo ca sa iasa si uleiul din caseta si pompa servo,dupa care strangi surubul inapoi,complectezi cu ulei,iei stanga dreapta maxim de cateva ori cu motorul pornit,opresti motorul,refaci nivelul si pui scutul si rotile la loc,verifici sa nu ai scurgeri pe langa surubul de la conducta.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca e asa simplu e bine. Trag din vas un litru. Nu trag mai mult (in caz ca este mai mult). Scot un litru si pun un litru din asta nou. Chiar daca mai ramane un pic din ala veki tot e bine. Dar sigur nu e nicio problema daca il trag asa cu seringa afara?

 

sigur nu e nicio problema....dupa ce tragi tot lichidu vechi din borcan, porneste motoru si accelereaza pe loc fara a misca volanu...vei vedea ca se mai aduna ceva lichid in borcan...opresti motoru, il tragi dupa care reiei procedura asta

Link to comment
Share on other sites

Deci daca acelerez fara a misca volanul se mai aduna lichid in borcan? Borcanul trebuie sa fie astupat? Sau pot sa-l las asa? Dar daca fac asa, nu se poate sa prinda aer? Sa trebuiasca sa o aerisesc apoi? Ca s-ar cam complica..

 

Dar nu mi-a raspuns nimeni la ce am zis un pic mai sus. Se poate pune o baterie de la o dacie?

Link to comment
Share on other sites

Deci daca acelerez fara a misca volanul se mai aduna lichid in borcan? Borcanul trebuie sa fie astupat? Sau pot sa-l las asa? Dar daca fac asa, nu se poate sa prinda aer? Sa trebuiasca sa o aerisesc apoi? Ca s-ar cam complica..

 

Dar nu mi-a raspuns nimeni la ce am zis un pic mai sus. Se poate pune o baterie de la o dacie?

 

se aduna si daca nu misti volanu

borcanu deschis

nu trebuie nicio aerisire, dupa ce completezi cu uleiul nou, trage stanga-drepata de volan la max, cu motoru pornit si accelerand, cu capacul deschis, in felul asta se aeriseste

si, in general, nu te mai stresa asa, nu e mare lucru, o sa vezi ca este foarte evident ce ai de facut :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai da, cred ca are 50-55. O sa verific. Oricum azi am fost la o tura sa o incarc nitel :twoup:. De cand am luat`o am mers numai prin oras. Acum am iesit putin si m-am dus in 140 sa vad cum face. Nu am eu experiente cu multe masini dar am fost f multumit. F silentioasa si stabila al 140. Nu mai tin minte sigur, dar la 100 aveam in jur de 2500-3000 rotatii intr-a 5-a. E normal? Nu e cam mult? Inca o data: nu sunt f sigur pt ca ma perturba prietena mea s-o las mai incet ca era drumu denivelat (de la autovit spre autostrada). Si am mai observat o chestie: la 120 cu a 5-a aveam consumul instantaneu (aratat de acul de sub turometru) 6%. Asa mic? :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.