Jump to content

VREAU UN SFAT PTR FLASS TUNING


manyt

Recommended Posts

Am un prieten care se ocupa de asa ceva si si-a facut pe masina lui. Dupa o luna a revenit la standard. Motivul invocat de el era ca masina era prea nervoasa pentru el si se temea ca o sa o loveasca in oras. Plus ca il deranja foarte tare ca scoate fum cand o calci. Asta a zis el ... mie garatandu-mi ca nu voi pati nimic la motor in cazul in care imi fac si eu. Pe mine m-a pus pe ganduri si am renuntat pt moment la idee. Mi-a mai zis ceva de o uzura mai ridicata a motorului dar avand in vedere ca nu tin masina pana la batranete sa nu imi fac probleme. Deci deocamdata 177cp sunt suficienti pt mine.
Link to comment
Share on other sites

Cantitatea de combustibil se creste de obicei prin cresterea timpului de deschidere a injectoarelor. Sau prin marirea presiunii in rampa. Sau chiar prin schimbarea injectoarelor cu unele cu un debit mai mare.

 

In nici unul din cazuri nu se uzeaza mai repede injectoarele. Oricum e o aiureala sa zici ca se uzeaza mai repede injectoarele.

 

PS. Pentru un injector dat debitul e constant. Asta in conditiile in care prin debit intelegem toti acelasi lucru : cantitatea de combustibil care trece prin injector in unitatea de timp. Debitul se masoara cu injectorul deschis.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa obtii mai multa putere trebuie sa cresti si cantitatea de combustibil. Corect?

 

Eu nu inteleg cum poti creste cantitatea de combustibil fara ca acest lucru sa implice o uzura mai mare asupra injectoarelor.

 

Ma rog, injectoarele oricum pica datorita combustibililor de proasta calitate.

 

Insa chiptuning-ul prezinta alte riscuri care pornesc mai ales de la lipsa de experienta a "expertilor" in resoftare de la noi.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Se mareste intr-adevar, printre altele, si cantitatea injectata. Dar nu marind debitul (ceea ce este imposibil prin soft), ci marind durata in care se injecteaza combustibil - si ajustand bineinteles, momentul injectiei si presiunea din admisie in mod corespunzator.

 

Avand aceste lucruri in minte, daca te referi la uzura ce ar putea aparea din cauza ca se injecteaza mai mult timp... poate ca la modul teoretic s-ar uza mai repede... dar cu mult dupa aparitia problemelor la alte piese :twoup:

 

Nu vreau sa fiu inteles gresit. NU vreau sa spun ca tuningul duce la uzura mai rapida a motorului. Problemele la masinile "chipuite" apar nu din cauza chipului in sine, ci din cauza utilizatorului care nu stie sa foloseasca masina in mod corespunzator dupa modificari. De ce? Foarte simplu: din fabrica, masinile sunt gandite sa tina "100" de ani, indiferent ce Schumacher sau anti-talent le conduce, motoarele nefiind duse spre limite. In cazul in care faci modificari la motor, ducandu-l spre aceste limite, nu mai poti conduce masina chiar cum o faceai inainte. Dar nici nu iti doresti, nu? Ca doar de-aia ti-ai facut chiptuning :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ca sa obtii mai multa putere trebuie sa cresti si cantitatea de combustibil. Corect?

 

Eu nu inteleg cum poti creste cantitatea de combustibil fara ca acest lucru sa implice o uzura mai mare asupra injectoarelor.

 

De fapt nu apare o uzura datorita cresterii combustibilului deoarece chiptuningul este facut in asa fel incat sa scada consumul si sa reduca emisiile poluante.

La acceleratii puternice este posibil sa creasca consumul dar in alt regim scade consumul deci se compenseaza uzura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.