Jump to content

BMW E32 730 i 1990/3


Gusztav

Recommended Posts

Nu am reusit sa dau inca de problema mea la masina.Trebuie sa mentionez ca a fost umblat in DEBITMETRU adica a fost dereglat si apoi reglat din nou de necunoscatori.Problema e in felul urmator,motorul nu prea trage desi are 188 cai putere 6 pistoane in linie.Am verificat compresia pe pistoane 9,5-10/piston bari (de fabrica da 11 bari/piston) Masina are 320.000 km,i-mi consuma destul de mult nu stiu exact cat,am schimbat sonda lambda.Cand e cald motorul si opresc cateva minute (cam 5 minute) dupa ce repornesc incepe sa mearga subturata,raspuns intarziat la acceleratie,relantivul este scade la 400-500 ture,acul urca si cobora de la 400 la 800 si uneori pocnituri in toba.Pe drum se comporta bine insa la 2000 de ture in a 5 am cam 70 km.Injectoarele au fost curatate,nu curg,filtru de benzina schimbat,filtrul de aer schimbat,senzorul de temperatura schimbat.Multi zic ca e dus debitmetrul ca din moment ce ai umblat in el nu il mai scoti bun in veci si ca ar trebui cumparat unul nou nout ca sa nu mai am probleme.Nu stiu ce sa zic, unu nou costa 1600 ron dar as vrea sa stiu sigur ca e ala stricat nu ca am aruncat 16 mil aiurea.....Are legatura oare si regulatorul de turatii si acel intrerupator cu 2 pozitii de la acceleratie ? Dar atunci daca presiunea in pistoane e ok si nu-mi consuma ulei atunci motorul de ce nu are forta ?
Link to comment
Share on other sites

Monteaza-i o fenta magica de aia care reduce consumul de benzina sau daca ai montat, scoate-o si sa vezi ca merge BMW-ul atunci!

 

Ce oameni! :twoup:

 

 

PS: Completeaza cu incredere locatia, baga masina pe un tester, dupa care schimbi piese. Parerea mea. :twoup:

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

buna seara tuturor

1 imi cer scuze ca intru f rar pe acest forum minunat , foarte bine construit samd. .....

2 nu sunt cine stie ce specialist in BMW dar asi dori sa fac si eu o precizare in cazul mentionat mai sus

tind sa cred ca pompa de benzina nu functioneaza la parametri normali , si de ce ....: eu detin un vw passat 1,8 multipunct injectie , vara trecuta in timp ce eram acasa , aveam la el exact problemele colegului , compresie buna la pistoane , injectoarele erau f bine curatate , regulatorul de relanti la fel . Mergeam bine pana se incalzea motorul , dupa care apareau problemele , rateuri in filtrul de aer , masina nu mai tragea ,(miera frica sa ma bag in depasiri :twoup: ), motorul mergea subturat si variabil , cand era la 250-300 de ture cand era la normal sau la 750 de ture . daca il lasam 15-20 de min pornea bine , mergea bine , dar dupa cateva min iar incepea party-ul , ca am ramas in plina zi in centrul Bacaului in mijlocul intersectiei :twoup: .......

sunt de acord si cu Felix, privitor la un test inainte

va doresc numai bine si felicitari moderatorilor

Link to comment
Share on other sites

Am verificat pompa de benzina si baga cu presiune buna (am alimentat pompa separat cu un fir intre doi pini la releul de la pompa si am scos toata benzina din rezeror fara probleme si in scurt timp) Ma intreb oare chiar asa mare rol are acest debitmetru de nu mai merge masina cum trebuie ? Nou costa 1600-1800 Ron daca ai cunostinte la magazin,daca nu sare peste 2000 pana la 2800 ron.Credeti-ma ca nu stiu de ce are asa pret mare o bucata de aluminiu cu un potentiometru inauntru si cu un arc,este foarte simplu realizat...
Link to comment
Share on other sites

cum ti-ai dat seama ca pompa iti baga presiunea necesara?

am patit si eu cu pompa. conectata la curent iti scoate toata benzina din rezervor.

dar, e problema si de presiune.

eu am fost nevoit sa circul vreo 300 km cu una de iveco. acolo unde m-a lasat nu am gasit altceva.

si cum spuneai tu: pompa functiona dar nu baga cu presiunea necesara.

Link to comment
Share on other sites

Debitmetru gasesti second la arabii de pe M Bravu (sigilat, neumblat in el) cu 250 ron.Eu am luat de acolo si sunt multumit.

Dupa ce schimbi debitmetrul mai vb, deoarece asta e sursa principala de probleme, consum mare de carburant si performante slabe.

Link to comment
Share on other sites

Pompa am verificat-o in felul urmator,am scos releul de la calculator si am facut contact intre pini timp de 30 de secunde,cantitatea livrata a fost undeva la o jumatate de litru,am citit pe un site de bmw ca este suficient,deci pompa e buna cica.In legatura cu debitmetru mi-am bagat picioarele in ele seconduri ca nu sti ce cumperi si am comandat direct din germania pe cod original,acum astept sa vad ce mi se trimite sper sa fie BOSCH.Daca comandam cu cod BOSCH ma taxau astia cu 2800 Ron sau cu piesa mea veche la schimb 1800 ron iar pe original 1750 ron fara piesa veche dar nu stiu ce marca i-mi trimite,important e ca e nou si e pe cod original.Nu stiu care e smecheria cu varianta aia ca dai tu debitmetrul tau vechi in schimb si era la jumate pret pe cod BOSCH,din cate am inteles nu e nou ci e reconditionat asa ca nu pre am facut mare lucru.Parerea mea ca unul nou nout tot mai bun e decat unul second sau reconditionat dar si pretul e mai mare.Eu cred ca daca are 9,5-10 bari compresia pe pistoane si fabricantul da 11 bari de nou dupa 320000 km nu e asa mare uzura la motor a scazut destul de putin 1- 1,5 bari in 18 ani.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.