Jump to content

problema de motor


gopo12

Recommended Posts

am probleme cu turatia la motorul de la 520 din 1988. are momente cand fara sa-l accelerez ii creste turatia la relantiu sa zicem de la 800 la 1500 sau chiar 2000 si sta asa timp de cateva secunde. Face chestia asta chiar si in timpul mersului si nu stiu de la ce este. Aceasta simptomatica cateodata se transforma dupa acea turare intr-o moarte a motorului respectiv in oprire chiar si in timpul mersului. L-am dus la tester si nu a iesit nimic are compresia buna, am schimbat debilmetrul de aer si tot asa face, am schimbat si bujiile am verificat si fisele si nimic, tot asa face. Ca un ultim indiciu cam apare ulei in racordul gros care iese din debitmetru de aer (unde este si filtrul de aer) si intra in blocul motor. Multumesc anticipat sper sa stie cineva despre ce este vorba.

Link to comment
Share on other sites

am probleme cu turatia la motorul de la 520 din 1988. are momente cand fara sa-l accelerez ii creste turatia la relantiu sa zicem de la 800 la 1500 sau chiar 2000 si sta asa timp de cateva secunde. Face chestia asta chiar si in timpul mersului si nu stiu de la ce este. Aceasta simptomatica cateodata se transforma dupa acea turare intr-o moarte a motorului respectiv in oprire chiar si in timpul mersului. L-am dus la tester si nu a iesit nimic are compresia buna, am schimbat debilmetrul de aer si tot asa face, am schimbat si bujiile am verificat si fisele si nimic, tot asa face. Ca un ultim indiciu cam apare ulei in racordul gros care iese din debitmetru de aer (unde este si filtrul de aer) si intra in blocul motor. Multumesc anticipat sper sa stie cineva despre ce este vorba.

55353[/snapback]

 

Pe clapeta de acceleratie sint 2 contacte. Unul din ele informeaza ECU ca nu e apasata acceleratia, ca ECU sa mentine relantiul. Probabil nu face contact.

Link to comment
Share on other sites

are cumva valva de relantiu s-au soc termic motronic s-au L,Jetronic eu ma mai pricep daca vrei ma pot uita putin  la ia eu stau in pantelimon sunama 0723772804

55419[/snapback]

imi pare rau dar momentan nu sunt in tara, si ma intorc peste 2 luni. motorul este jetronic.mercy mult ptr raspuns

Link to comment
Share on other sites

Pe clapeta de acceleratie sint 2 contacte. Unul din ele informeaza ECU ca nu e apasata acceleratia, ca ECU sa mentine relantiul. Probabil nu face contact.

55437[/snapback]

te referi la clapeta pe care se termina cablul de la acceleratie, am vazut ca are acolo un surub reglabil marcat cu un sigilui rosu.mercy mult de ajutor

Link to comment
Share on other sites

te referi la clapeta pe care se termina cablul de la acceleratie, am vazut ca are acolo un surub reglabil marcat cu un sigilui rosu.mercy mult de ajutor

55914[/snapback]

 

NU. Nu umbla acolo. Surubul stabileste fanta clapetei de acceleratie la relanti si este reglat din fabrica definitiv. Nu necesita reglaj daca nu s-a umblat la el.

Contactele respective sint pe partea celalta a axului clapetei.

 

Este vorba de piesa 2 de aici : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...291&hg=13&fg=15

 

Are o mufa pe care e bine sa o scoti si sa cureti contactele cu WD40 dupa care cu un ohmetru o verifici.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest brandex

am probleme cu turatia la motorul de la 520 din 1988. are momente cand fara sa-l accelerez ii creste turatia la relantiu sa zicem de la 800 la 1500 sau chiar 2000 si sta asa timp de cateva secunde. Face chestia asta chiar si in timpul mersului si nu stiu de la ce este. Aceasta simptomatica cateodata se transforma dupa acea turare intr-o moarte a motorului respectiv in oprire chiar si in timpul mersului. L-am dus la tester si nu a iesit nimic are compresia buna, am schimbat debilmetrul de aer si tot asa face, am schimbat si bujiile am verificat si fisele si nimic, tot asa face. Ca un ultim indiciu cam apare ulei in racordul gros care iese din debitmetru de aer (unde este si filtrul de aer) si intra in blocul motor. Multumesc anticipat sper sa stie cineva despre ce este vorba.

55353[/snapback]

 

 

Verifica, curata sau schimba regulatorul de aer ( nu debitmetru). Asa am patit si eu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.