Jump to content

am lovit cu E34 o bordura


Piovra

Recommended Posts

Pe o strada ingusta care se ingusta si mai mult intr-o curba n-am fost atent si am lovit roata dreapta fata de o bordura la vreo 40-50 la ora.

 

Geometria imi arata ca respectiva roata se afla putin in spatele celeilalte, diferenta iesind din limita admisa. Ce s-ar fi putut stramba / strica?

 

Bascula superioara, bucsa de la bascula superioara, bascula inferioara, amortizorul ? Sper sa fie doar una din astea si schimband-o sa fie roata iar unde trebuie. Eu inclin sa cred ca ar fi bascula superioara.

 

Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Pe o strada ingusta care se ingusta si mai mult intr-o curba n-am fost atent si am lovit roata dreapta fata de o bordura la vreo 40-50 la ora.

 

Geometria imi arata ca respectiva roata se afla putin in spatele celeilalte, diferenta iesind din limita admisa. Ce s-ar fi putut stramba / strica?

 

Bascula superioara, bucsa de la bascula superioara, bascula inferioara, amortizorul ? Sper sa fie doar una din astea si schimband-o sa fie roata iar unde trebuie. Eu inclin sa cred ca ar fi bascula superioara.

 

Ce parere aveti?

 

poate fi si bieleta directie .. .sau o bucsa poate fi deplasata volanul s-a strambat ? trage dreapta , stanga la viteza ?

Link to comment
Share on other sites

de volan nu imi dau seama...

 

nu am testat-o la viteze mari, doar la 100 si ceva pe DN1, tragea dreapta. bine, acolo se poate sa fie si drumul putin in panta spre partea dreapta. ca o paranteza, anvelopele de pe fata sunt noi.

 

post-1853-1213717216_thumb.jpg post-1853-1213717220_thumb.jpg

 

prin bieleta de directie te referi la piesa 6 din poza a doua?

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Cum le verific???

 

Din cate am inteles, nu prea ai cum sa vezi ce s-a strambat, ca e ceva de ordinul milimetrilor.

La stand de geometrie am vazut ca e roata putin mai in spate, am spus si mai sus. Problema e ca la mai multe asemenea standuri toti au zis ca n-au cum sa vada care piesa este stramba. Bucsile basculelor din ce am citit, iara este imposibil sa le verifici. Singura solutie sa vezi daca sunt sau nu bune e sa le inclocuiesti cu unele noi si sa vezi daca exista vreo diferenta.

 

Eu mai lovisem imediat ce am cumparat masina rotile dreapta de o bordura, atunci a fost impactul mai tare, s-au taiat si cauciucurile. Dar de atunci am schimbat tot, capat de bara, bascula superioara cu bucsa, bascula inferioara, arc, amortizor, bieleta antiruliu, ca erau oricum toate varza. Acum n-o sa mai fac asta.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Nu stiu ce intelegi prin puntea fata si care e ideea. Daca nu sunt afectate lonjeroanele, totul se schimba si e la fel ca inainte.

 

si lonjeroanele se schimba.

la bmw sunt usor de schimbat. un tinichigiu bun nu are ce face cu ele...

sasiul e problema daca il strambi (bineinteles ca nu vorbesc de cazul asta)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.