Jump to content

problema motor e46 316 an 2000


scheletu_007

Recommended Posts

salut...am si eu o problema cu masina...dupa ce am fost la service la filaret...si au pus testerul pe masina...miau zis...ca ei cred ca este debitmetrul...(precizez...ca uneori oscileaza relantiul),ei au zis ca lea dat ceva legat de amestec sau de noxe...am cumparat debitmetru nou ....l-am schimbat...si face tot cam la fel numai ca mai putin...eu ma gandesc ca poate este de la sonda lambda..poate sa fie de la ea?in service au mai schimbat si niste furtune si o valva...nu mai stiu cum se numeste era rotunda ata mai stiu de ea s...leau schimbat deoarece au zis ca trage aer fals....dupa schimbul lor nu o mai oscilat asa rau ca inainte...dar sa aprins dinou cek engine...cand m-am intors la ei au mai pus odata tester pe ea si mi-au zis d debitmetru...mi-a scos mufa de la el...si mi-au spus ca daca nu se mai aprinde sa schimb debitmetrul...cum am mai zis mai sus l-am schimbat ...merge putin mai bine dar tot nu merge cum ar trebui la relanti...are o mica oscilatie...mai ales cand este rece motorul.ma poate ajuta cineva sa zica de la ce este?sa fie sonda lambda?ca ei mi-au zis ca daca mai face si dupa ce schimb debitmetrul este sonda lambda...(acest model de bmw e46 an 2000 are 2 sonde lambda,este model fara face lift)care poate fi cauza de merge asa masina?
Link to comment
Share on other sites

ai curatat regulatorul relanti ?,, Sonda lambda o poti testa la un stand itp sa-ti citeasca noxele ..cat mai oscileaza acum ?,,150-200 Rpm ?

da cam 100-200...dar nu intruna...mai mult cand este rece sau cad o turez vreo 5 sec oscileaza,nu l-am curatat...nu stiu nici care este si nici cum se curata ..poate ma poti ajuta...sa imi explici..ms

Edited by scheletu_007
Link to comment
Share on other sites

Sa nu fie fisurat furtunul de la valca pcv (aia rotunda de fasaia), sau vreun furtunas putrezit din partea din fata a motorului.

post-3655-1213914163_thumb.jpg

 

Uite un DYI pentru curatarea regulatorului de relanti:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

 

La sonda lambda defecta ar trebui sa mearga masina din ce in ce mai prost, si sa consume mai mult.

Cel mai probabil aia de la filaret se refereau la sonda lambda de dinainte de catalizator...are legatura si cu amestecul, si cu noxele.

Eu am observat o diminuare a oscilatiilor la relanti si a comportamentului motorului si dupa ce am schimbat bujiile...

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

mi-au schimbat furtunele fisurate...erau in spatele motorului...si o valva tot de acolo (era rotunda)ms o sa curat si si regulatorul de relanti

 

 

sa te uiti la ce a incercuit Cos in poza ..furtunasele alea de obicei sunt coapte si scapa presiune ...daca e asa se rezolva f ieftin ..

Link to comment
Share on other sites

am curatat si regulator de relanti si degeaba...oscileaza mai mult cand este rece...si scoate si fum am vazut astazi...la tester mi-au zis ca lea dat ceva de amestec aer ceva de genul asta...sa fie oare sonda lambda? furtunele incercuite nu sunt crapate ..leam verificat....in cartea masini ..am vazut ca semnul cek engine...zice ca inseamna...avarie la sistem de evacuare noxe..

 

 

--------------------

Edited by scheletu_007
Link to comment
Share on other sites

pai .. eroarea de noxe vine de la sonda lambda... si ar fi bine sa o schimbi tinand cont ca a iesit si pe tester amestecul nasol.plus de asta din ce am inteles o sonda lambda busita e echivalentul unui debitmetru busit. asta ca o paranteza. oricum .. una universala e vreo 100 euro parca
Link to comment
Share on other sites

am intrebat la un magazin de piese si mia zis ca prima sonda aia dinainte de catalizator este 430-si cealalta 440maine o sa mai maduc la un tester cu ea si o sa schimb si sonda ca ma exasperat..nu numai ca este aprins cek engine...dar si cum merge neregulat mai ales cand este rece...si scoate si fum
Link to comment
Share on other sites

Salut aceias problema am avuto si eu e de la VALVA PCV daca i-ti oscileaza putin inca nu sa fisurat furtunu vezi ca e un milion si jumatete valva PCV merita!!

valva pcv este rotunda si este situata undeva mai in spatele motorului?dar sti unde o pot gasi in reaolem?ca sa vad daca este aia care mi-au schimbato la filaret?

Link to comment
Share on other sites

ok...mersi mult ..inseamna ca la filaret mia schimbat valva pcv...azi am fost la tester la un baiat de pe forum...si mia dat sonda lambda eroare...deci trebuie sa schimb sonda...si gata sper sa scap de probleme...(nu a fost cum au zis expertii de la filaret debitmetru)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.