Jump to content

problema la e39


Cioli

Recommended Posts

salut,am in 520 d an 2000,de curand cumparat,si cred ca are ceva probleme.in carte zice ca face suta in 10,6 iar la mine faca in vreo 15 oricum as pleca de pe loc si oricum as schimba tot asa scot.asa trebuie sa mearga masina?sau a mea chiar are ceva probleme?fum nu scoate deloc

care ar fi defectul posibil?...

cineva mi-a zis ca poate e stricat debitmetru...

multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

conteaza cum a masurat ???

Conteaza, pentru ca stilul in care se face accelerarea si metoda de masurare poate da erori de cateva secunde. Cele 10.6 sec sunt masurate atunci cand masina este condusa la limita de un profesionist, iar aparatura de masura este foarte precisa. Este suficient ca cele 15 sec masurate sa fie de fapt 12, pneurile sa fie de alta dimensiune decat cea din fabrica, si deja discutia este alta.

 

In plus, inteleg ca are masina de curand cumparata. Mai sunt si alte lucruri in neregula cu masina, sau doar demarajul este cel care deranjeaza?

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, e sub-motorizata, insa daca o inebunesti si tragi de ea mai tare, se misca. Nu m-am cronometrat pana acum sa vad daca intr-adevar sunt 10 secunde, dar de la 10 la 15 e diferenta mare si ma indoiesc ca are nevoie de tocmai 15 secunde sa ajunga la 100km/h.

Oricum, s-au pus deja ceva intrebari deci asteptam raspunsurile lui Cioli :blink:

Link to comment
Share on other sites

deci asa...am cronometrat ce-i drept cu cronometru ala de pe bord

daca o calc in podea se ineaca umpic si dupaia pleaca

nush ce sa zic...de ce skoda de 90 cai diesel ma afuma rau si solenza la fel :blink:

stiu ca oricum este submotorizata dar parca nici chiar asa

peste 140 trage f greu

sunt constient ca masina nu e deloc sportiva dar totusi...

Link to comment
Share on other sites

cu siguranta ceva nu e in regula. nici chiar asa sa-ti dea solenta fum la nas. cati kilometri are la bord? scoate fum la esapament? ce culoare are fumul? ce culoare are esapamentul pe interior? are compresie sau nu sti sa verifici? nu ai facut niciodata compresia la motor sa vezi cum sta?
Link to comment
Share on other sites

ma asta ii ca motoru nu scoate fum deloc...poate chiar nici pe rosu...de cand am luat masina am facut cu ea 15 000 km si tot asa merge...kompreisa nu am facut-o iar  frana de motor face bine...dar cum sa mi-o fac singur ?

3431[/snapback]

 

Nu poti face compresia singur. Poti doar avea cateva indicii daca e buna sau nu. Frana de motor e un asemenea indiciu. Totusi, cati kilometri are masina in total la bord?

Link to comment
Share on other sites

am schimbat filtru de :

MOTORINA(care am crezut ca o sa rezolve problema)

ulei

aer pentru hanitaclu ( is 2 )

aer motor(ala lung si gros)

masina avea 90 000 km acuma are 109 000...si la fel merge

si nu scoate fum deloc...porneshte lejer...(defapt inca nu a incaput iarna dar sa speram ca o sa porneasca:) )

totusi debitmetrul ar putea fi ?

Link to comment
Share on other sites

si daca ar avea 250 000 de ce sa mearga asa rau ?

am un priten cu unu la fel si ii scoate fum de numa...si mie deloc...motoru nu face deloc urat nici la 4600...am vaut un 525 care mergea de rupea si facea motoru ca toti dracii...stai linistit ca nici io nu cred ca are 90 000 dar totusi dar aia dupa cum iti ziceam nu cred sa aiba legatura asa mare...parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

totusi debitmetrul ar putea fi ?

 

La seria 5 nu stiu cat de multe probleme au fost cu debitmetru, dar ca o comparatie a comportamentului masinii, am intalnit un Passat tot de prin 2000-2001 cu probleme la debitmetru, si se comporta asemanator: la demaraj avea cam 1 secunda-2 cadea in gol masina si dupa aia incepea sa demareze, iar mai mult de 120 nu prindea.

Dar cel mai simplu: tester, tester, tester :blink:

Link to comment
Share on other sites

Absolut corect chas3. Si apropos daca ar avea 250.000 km clar nu e ca noua dar ar trebui sa mai aiba ceva vlaga. Ceva mai multa decat pricepem noi din ce spui tu. Poate fi debitmetru sau chiar turbina. Turbina ar trebui s-o simti cand intervine, nu? Nu e usor, dar ar trebuie sa poti sa iti dai seama. Dar toate astea sunt degeaba. Du-o la un tester.
Link to comment
Share on other sites

ma eu cand am luat-o am dus-o pe tester si nu a avut nimic in afara de ceva ventilator care acuma l-am schimbat...sau la ce tester va referiti voi?...cam cat trei sfert de cartus de tigari :blink:

chas 3 ii exact cum ai zis tu la passat...astea is simptomele si la mine...o sa ma duc in curand cu ea la mecanicu 'meu' ...

turbina se simte bine de tot cand intra...

cam cat o fi un debitmetru...sau merge reparat sau reglat ?

Link to comment
Share on other sites

ca de fiecare data cand acceleram se auzea un fluierat si atat :) si scotea fuuuum mult

3495[/snapback]

 

Pai masina autorului acestui subiect, Cioli, nu scoate fum. El asa spune ca nu scoate fum deloc. Desi la un diesel la peste 100.000 km eu cred ca nu a fost niciodata in spatele masinii lui la un kickdown... :blink: O sa ramana surprins cad te mult este deloc.

Link to comment
Share on other sites

Pai masina autorului acestui subiect, Cioli, nu scoate fum. El asa spune ca nu scoate fum deloc. Desi la un diesel la peste 100.000 km eu cred ca nu a fost niciodata in spatele masinii lui la un kickdown... :blink: O sa ramana surprins cad te mult este deloc.

3497[/snapback]

nu prea ii dau pe rosu de obicei schimb la 4600 fix la linie...na pana la turatia asta nu scoate fum deloc(poate putin la plecare sau stiu eu)...

turbina se simte cand intra

masina merge exact la fel de cand am cumparat-o

nu stiu ce sa mai zic...zilele urmatoare o sa ma duc la alt mecanic sa imi zica ce are (bineinteles daca stie)..ca daca ma gandesc bine eu n-am fost deloc la service niciodata pentru treaba asta...

si daca asta nu rezolva ma duc la celalalt care parca vad ca o sa zica ceva de genu : ba ia cauta in spate daca avem deaia...da avem 300 euro... :)

ca daca n-ar fi electronistu ala din firma care cica e cel mai tare la bmw-uri din toata partea vestului (f multi merg la el ) s-ar duce dracu firma...

sapt asta aflam ce are masina...ca e de bine sau ca e de rau...

oricum eu vreau sa imi iau un e 30 puteti sa radeti de mine ca e mai vechi cu vreo 15 ani...fara atata electronica...daca se strica ceva piesele sunt destul de eftine...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sal baieti,scuze ca nu am mai putut intra pe net

am mers cu masina la service

s-a uitat la debitmetru e perfect la pompa de motorina e ok

omu a zis ca asa merg ele

sa va dat isi voi cu parerea...un film facut cand am luat masina asta in caz ca nu aveti dial-up :blink:

nu pot sa pun filmu

are 8 mega din ce cauza nu mere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.