Jump to content

problema la e39


Cioli

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

o sita in fata senzorului . bun . o sa caut sita respectiva . apropos : unde e situat debitmetru mai exact ?  :blink:

11904[/snapback]

 

 

http://www.boschusa.com/AutoOrigEquip/Sens...ilmMassAirFlow/

 

Deci in interior senzorul este acoperit de un deflector.Practic te uiti "in el" si o sa iti dai seama la ce ma refer.

 

Dupa ce se pune modelul nou ar trebui reprogramat DDE-ul (asta mai mult pentru noxe)

 

 

Acum e clar? :)

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

ar fi urmatoarele posibilitati :

imi iau debitmetru de la bmw si il seteaza ei si asa mai departe si stau linistit

imi iau de debitmetru de la magazin si ma duc la bmw sa il seteze :)

sau il iau de la magazin si il pun la un service specializat bmw (aia tre' sa stie)

 

ps : mersi de pm bavaria :)

o sa ma hotarasc de unde il iau atunci cand o sa vad de cati bani dispun , :) :blink:

Edited by Cioli
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mi-am pus debitmetru ( pardon , la dizel debitmetrul se numeste anemometru , asa ceva :) )

320 de oiro , nou noutz , stantza de bmw pe el , made in germany , bosch :blink: de la un service specializat bmw

in viteza intai trage cel mai belea , maine o sa fac cu gi-teku acc, de la o-100 , in cazu in care ni doarme iara ala cu aparatu cand il sun :) ( spoon de pe autoshow )

dizel power :) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

offtopic : Salut si ma bucur ca ai rezolvat problema. Am vazut filmuletzul cu acceleratia de la 0-100 si ma nedumereste ceva : de ce schimbi aproape de rosu ???? Daca era benzina, de acord, dar un diesel trage bine in rapoarte de 3500-3800 de ture. Eu am un 525 2001 si obtin rezultate mult mai bune daca schimb in turatiile astea, daca il duc aproape de rosu multa galagie pentru nimic.... Poate incerci si asa......

inca odata scuze pt offtopic :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut , poi daca schimbi in 3500 de ture nu rezolvi mare lucru , poate cuplu la 2.5 tau e mult mai jos din cauza ca e motorul mai mare !!!  :)

15709[/snapback]

 

Nu vreau sa te contrazic, dar as vrea daca se poate sa-si mai dea si alt proprietar de diesel cu parerea... Spun lucru asta pentru ca am mai condus alte cel putin 5 masini diesel (A6, A8, Octavia, E220 etc) cu motoare intre 1.9 si 2.5 TD si la toate am constatat acelasi lucru : nu trebuie duse pe rosu. Trageam de ele ca nebunu' in turatie (pentru ca am condus mult timp o masina pe benzina si schimbam cand tipa motoru' la mine) dar dupa 3800 - 4000 de ture am constatat ca mai bine schimb decat sa o chinui degeaba. Si asta in special la BMW-ul meu. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa te contrazic, dar as vrea daca se poate sa-si mai dea si alt proprietar de diesel cu parerea... Spun lucru asta pentru ca am mai condus alte cel putin 5 masini diesel (A6, A8, Octavia, E220 etc) cu motoare intre 1.9 si 2.5 TD si la toate am constatat acelasi lucru : nu trebuie duse pe rosu. Trageam de ele ca nebunu' in turatie (pentru ca am condus mult timp o masina pe benzina si schimbam cand tipa motoru' la mine) dar dupa 3800 - 4000 de ture am constatat ca mai bine schimb decat sa o chinui degeaba. Si asta in special la BMW-ul meu. :blink:

15711[/snapback]

 

Pai asta e valabil nu numai la diesel.Daca studiati orice grafic de putere,o sa vedeti ca urca pana la un moment dat,unde ai puterea maxima,iar apoi scade pana la linia rosie.Alta e ideea e de a duce pana la rosu,gandeste-te daca o duci pana la 4 mii si schimbi viteza,de unde va incepe urmatoarea viteza?Iti spun eu ca va incepe de prea jos si vei pierde din sprint.Deci de aia duci pana la rosu,ca sa pornesti de la maximul urmatoarei viteze.

Link to comment
Share on other sites

stai linistit , f bine daca ma contrazici , s-ar putea sa ma inshel in privinta asta , o sa incerc cat de curand posibil ... intradevar poate e un pic cam mult 4500 , cred ca la 4000 are puterea maxima , dar la 3800 daca schimbi cade pe la 3000 , pe cand daca schimbi la 4500 o sa iti cada aprox pe la 3800 ( cam asa ceva ) cand are un cuplu f bun ...

am vazut filmu cu acc de la 0-100 a lui Chas3 si , schimba si el tot asa aproape pana in capat ...

 

edit : pana am scris io mesaj , mi-ai luat-o tu pe dinainte :blink:

wlf : ce zici tu acolo , depinde de la masina la masina , la unele masini poate sa traga mai bine pana in capat , unde incepe limitarea ( daca la 7000 iti limiteaza , ea sa trage f bine pana la 6800-6900 )

Edited by Cioli
Link to comment
Share on other sites

stai linistit , f bine daca ma contrazici , s-ar putea sa ma inshel in privinta asta , o sa incerc cat de curand posibil ... intradevar poate e un pic cam mult 4500 , cred ca la 4000 are puterea maxima , dar la 3800 daca schimbi cade pe la 3000 , pe cand daca schimbi la 4500 o sa iti cada aprox pe la 3800 ( cam asa ceva ) cand are un cuplu f bun ...

am vazut filmu cu acc de la 0-100 a lui Chas3 si , schimba si el tot asa aproape pana in capat ...

 

edit : pana am scris io mesaj , mi-ai luat-o tu pe dinainte  :blink:

wlf : ce zici tu acolo , depinde de la masina la masina , la unele masini poate sa traga mai bine pana in capat , unde incepe limitarea ( daca la 7000 iti limiteaza , ea sa trage f bine pana la 6800-6900 )

15714[/snapback]

Cat ti-a iesit 0-100? Chase nu schimba chiar pe rosu, mi-a explicat ca a gasit o turatie la care schimba si cade in zona cuplului max.

Link to comment
Share on other sites

Merci pentru pareri. Te rog mult daca incerci, sa postezi sa-mi spui si mie cum ti s-a parut.

15716[/snapback]

okei ,

sper sa se duca vremea asta de kkt , ditamai zapada si sa incerc dracu cu giteku , sa vedem ce zice la acc : 0-100 km/h :blink:

tre sa scot roata de rezerva si lada de bass :)

Link to comment
Share on other sites

wlf : ce zici tu acolo , depinde de la masina la masina , la unele masini poate sa traga mai bine pana in capat , unde incepe limitarea ( daca la 7000 iti limiteaza , ea sa trage f bine pana la 6800-6900 )

15714[/snapback]

 

 

Pai si la mine la 535i,dupa ce am ajuns pe partea de coborare a graficului,trag de ea numai ca sa o duc la capat si sa schimb bine pentru urmatoarea viteza.Numai ca la voi la diesel,nu mai simtiti cuplul de la o anumita turatie,pentru ca curba cuplului coboara mult mai devreme de cea a puterii,si poate voua vi se pare ca nu mai trage si nu mai are rost sa o fortezi.Dar tot trebuie sa o duci la capat ca sa schimbi perfect pentru urmatoarea.

Link to comment
Share on other sites

Cat ti-a iesit 0-100? Chase nu schimba chiar pe rosu, mi-a explicat ca a gasit o turatie la care schimba si cade in zona cuplului max.

15718[/snapback]

poi inainte sa pun debitmetru , mergea ca dracu si am scos cel mai bine cu ea : 15 s :blink:

acuma nu am incercat , sper zilele astea :)

oricum , o sa incerc sa schimb in toate modalitatiile pana reusesc cel mai bine , ca deabia acuma am reparato de o sapt. :)

Link to comment
Share on other sites

am o mica problema care am depistat-o de la o vreme ...

cateodata , intru in masina pun contactu' , NIMIC , tot mort , ma duc la baterie misc de borna si merge... :)

faza e , ca este stransa la maxim piulita de la borna , dar daca misc de ea , merge :blink:

Link to comment
Share on other sites

am o mica problema care am depistat-o de la o vreme ...

cateodata , intru in masina pun contactu' , NIMIC , tot mort , ma duc la baterie misc de borna si merge...  :)

faza e , ca este stransa la maxim piulita de la borna , dar daca misc de ea , merge  :blink:

16707[/snapback]

 

Pai ar mai trebui sa cureti si tu din cand in cand bornele ca se aduna pilitura din aia verzuie si mai intrerupe contactul.Si incearca cumva sa stea fixa,sa nu fie joc intre borna bateriei si cablul electric.

Si eu pateam asa,aveam bateria la motor pusa si se aduna o gramada de verzeala din aia de la condens probabil si imi facea si mie figuri.

Link to comment
Share on other sites

Chestia aia verzuie e oxid, ca de pilit nu iti pileste nimeni bornele. Se curata cu un smirghel si se pune un strat subtire de vasilina pe borna.

16742[/snapback]

 

Seamana cu pilitura,normal ca nu e pilitura.Nu stiam de vaselina,poate trebuia sa pun si eu ca sa nu se mai formeze.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.