Jump to content

Incepator?:))

Andum_power

Recommended Posts

Mi sa inchis un topic atat de aiurea PT CA...pt ca NIMIC!uni oameni daca se pot numai asa sufera prea tare de ,,competenta,, lor!Nu am postat mai multe topicuri pt ca NU MI PASA DE ACEST SITE.Am fost atat de entuziasman la ineput pt k am crezut ca e ceva ce mi poate schimba cunostintele in domeniu.sunt atat de mahnit tocmai pt k am tinut atat de mult timp parola si id ul.Am avut 2 stele bmw acum 2 ani iar acum sunt incepator.daca cineva!repet cineva crede ca este mai bun decat mine in orice tine de BMW il rog sa ma contacteze la Id mess:Andum_powere30.repet doar daca se simte in stare!nu mi pasa daca mi pierd contul pt ca oricum aici se deschid topicuri despre benzina de ex :twoup:).ma rog f tare...sper k macar cineva sa ma inteleaga...makar cineva...

Vreau sa mentionez k acest topic se adreseaza doar anumitor persoane!Respectul pt adevarati fani BMW ce i ce inteleg nevoia si abundenta de tehnologie a acestei masina!Topicul se adeseaza celor care agata pe strada fete cu aceasta masina. si celor care repet>>Li se pare ,,coolll,,<< sa conduci una!Multumesc pt intelegere

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

defapt ce vrei sa spui ? NU PRICEP NIMIK !

cred ca se refera la topicul asta:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=36427&hl=

referitor la stele:s-a schimbat structura forumului si s-a schimbat si numarul de posturi la care se aloca stelele :twoup:

L.E: citeste aici cum sta treaba cu rank-ul.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=314445

Edited by alex_maniacu_91

cred ca se refera la topicul asta:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=36427&hl=

referitor la stele:s-a schimbat structura forumului si s-a schimbat si numarul de posturi la care se aloca stelele :twoup:

ambele probleme sunt vechi.

acu s-a trezit omu', ce sa-i faci.