Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

Tacanit puternic la relanti


Recommended Posts

Foarte ciudata problema.

In momentul in care debraiez, fie ca sa schimb viteza, si mai ales la relanti se aude un zgomot puternic, ritmic, ca un tacanit. Zgomot care se simte si in pedala de ambreiaj cand o tin apasata la fund.

Important, zgomotul dispare in sarcina, in momentul in care accelerez. Mentionez ca discul nu patineaza, masina accelereaza bine. Ciudat e ca mi-a facut prima oara acum vreo luna, dupa care n-a mai facut, si acum a reaparut iara. :twoup:

La relanti e chiar zgomotos, parca si tremura putin.

Ceva idei, flansa, volanta, kit ambreiaj?

Recomandari pentru un service in Buc, exclus Bavaria.

Link to comment
Share on other sites

Foarte ciudata problema.

In momentul in care debraiez, fie ca sa schimb viteza, si mai ales la relanti se aude un zgomot puternic, ritmic, ca un tacanit. Zgomot care se simte si in pedala de ambreiaj cand o tin apasata la fund.

Important, zgomotul dispare in sarcina, in momentul in care accelerez. Mentionez ca discul nu patineaza, masina accelereaza bine. Ciudat e ca mi-a facut prima oara acum vreo luna, dupa care n-a mai facut, si acum a reaparut iara. :twoup:

La relanti e chiar zgomotos, parca si tremura putin.

Ceva idei, flansa, volanta, kit ambreiaj?

Recomandari pentru un service in Buc, exclus Bavaria.

 

ce spui tu... poate avea dupa parerea mea multiple cauze. prima ar fi tachetzii...sa fie mai uzati. legat de asta sunt deschise mai multe topicuri. cauta cu un search si poate te regasesti. a doua care imi vine in minte, ar fi de preferat sa nu fie asta , e vibrochen fisurat. din cate stiu se mai intampla la e46 fara facelift.

Pentru un service bun ia legatura cu Ciupanezu.El itzi recomanda un service de care eu personal am fost foarte multzumit. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

ce spui tu... poate avea dupa parerea mea multiple cauze. prima ar fi tachetzii...sa fie mai uzati. legat de asta sunt deschise mai multe topicuri. cauta cu un search si poate te regasesti. a doua care imi vine in minte, ar fi de preferat sa nu fie asta , e vibrochen fisurat. din cate stiu se mai intampla la e46 fara facelift.

Pentru un service bun ia legatura cu Ciupanezu.El itzi recomanda un service de care eu personal am fost foarte multzumit. Bafta!

 

Problema o am de aprox 2 luni, timp in care s-a manifestat aleator as spune. In timpul asta, am mers cu masina in regim variat, inclusiv pe autostrada 130-140 km/h. Nu cred ca mai tinea pana acum daca era vibrochenul rupt.

Link to comment
Share on other sites

ce spui tu... poate avea dupa parerea mea multiple cauze. prima ar fi tachetzii...sa fie mai uzati. legat de asta sunt deschise mai multe topicuri. cauta cu un search si poate te regasesti. a doua care imi vine in minte, ar fi de preferat sa nu fie asta , e vibrochen fisurat. din cate stiu se mai intampla la e46 fara facelift.

Pentru un service bun ia legatura cu Ciupanezu.El itzi recomanda un service de care eu personal am fost foarte multzumit. Bafta!

 

Problema o am de aprox 2 luni, timp in care s-a manifestat aleator as spune. In timpul asta, am mers cu masina in regim variat, inclusiv pe autostrada 130-140 km/h. Nu cred ca mai tinea pana acum daca era vibrochenul rupt.

ti am spus doar ce cred eu. nu sunt mecanic. de ce nu incerci la un service? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Zgomotul ritmic apare de la un piston ,la care uzura e mai avansata decat la celelalte pistoane, in special uzura segmentilor e foarte mare,

si este asociata si cu uzura cuzinetilor de la acel piston, se recomanda inlocuirea pistonului, a segmentilor sia cuzinetilor, asta de-abia

dupa ce va fi desfacut motorul, ca remediu provizoriu se poate folosi duralube pentru motoare uzate, dar nu garanteaza ca nu va mai apare

acel zgomot ritmic.

La mine a avut efect , dupa ce am schimbat uleiul,filtrul de ulei +1 flacon de Duralube.

Link to comment
Share on other sites

Mai de graba ar fi probleme la ambreaj, decat la cuzineti sau piston. Zgomotul ala ar trebui daca ar fi de la vreun cuzinet sa se accentueze atunci cand motorul i cald, deoarece uleiul se subtiaza. Tremuratul in pedala de ambreaj, eu zic ca tine strict de kitul de ambreaj. Posibil sa fie rulmentul de presiune, posibil. Nu trebuie sa parineze ambreajul ca sa faca asa....uite, de exemplu eu am facut burnout cu un 2.0i la care i tremura rau pedala de ambreaj, .....
Link to comment
Share on other sites

@ciupi

Volanta poate scoate acel tacanit ritmic la relanti? Si din ce cauza? Ar trebui sa se loveasca de ceva ca sa apara acel zgomot.

De ce dispare acel tacanit in sarcina? Rog detalii ,(daca se poate).

 

sorinvis a specificat "Important, zgomotul dispare in sarcina, in momentul in care accelerez. Mentionez ca discul nu patineaza, masina accelereaza bine."

Apoi a mai spus ca "La relanti e chiar zgomotos, parca si tremura putin."

De ce acel tacanit, apare cand debreiaza, cand schimba vitezele, si mai ales la relanti.

De ce dispare acel tacanit doar in sarcina?Ambreiajul ,volanta si rulmentul de presiune nu sunt aceiasi ?

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Mai de graba ar fi probleme la ambreaj, decat la cuzineti sau piston. Zgomotul ala ar trebui daca ar fi de la vreun cuzinet sa se accentueze atunci cand motorul i cald, deoarece uleiul se subtiaza. Tremuratul in pedala de ambreaj, eu zic ca tine strict de kitul de ambreaj. Posibil sa fie rulmentul de presiune, posibil. Nu trebuie sa parineze ambreajul ca sa faca asa....uite, de exemplu eu am facut burnout cu un 2.0i la care i tremura rau pedala de ambreaj, .....

La tine daca ar fi sa apara cel tremurat din kitul de ambreiaj, ar trebui sa apara intr-o gama mai mare de turatii, si nu volanta e de vina ci ar putea fi discul de ambreiaj uzat la care

aderenta sa o aibe doar pe o mica suprafata, deci ar trebui sa iti alunece discul de ambreiaj, si nu puteai sa faci burnout, (nu esti singurul), dar tu spui ca ai facut burnout cu masina,

tie ti s-a parut cumva ca iti aluneca ambreiajul?

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

La tine daca ar fi sa apara cel tremurat din kitul de ambreiaj, ar trebui sa apara intr-o gama mai mare de turatii, si nu volanta e de vina ci ar putea fi discul de ambreiaj uzat la care

aderenta sa o aibe doar pe o mica suprafata, deci ar trebui sa iti alunece discul de ambreiaj, si nu puteai sa faci burnout, (nu esti singurul), dar tu spui ca ai facut burnout cu masina,

tie ti s-a parut cumva ca iti aluneca ambreiajul?

Da, am facut burnout cu el asa.....si mi.am dat seama k de la ambreaj era tremuratul in pedala, dupa ce am schimbat chitul complet nu a mai facut asa, era boboc, deaia spun k tremuratul pedalei de ambreaj este de la kitul de ambreaj, posibil volanta, posibil rulment.......posibil disc

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 320D E90 din 07.2011 are 180k km, nu cred ca poate fi vorba de uzura motorului.

 

Ambreajul agata doar cand schimb pe la 2000 de ture si cand accelerez trepat, iar cand schimb intre 2500 si 3000 si accelerez mai brusc, e in regula..

problema e ca imi vibreaza masina cu totul si inclusiv schimbatorul de viteze si se aude un ticait din cand in cand sub volanta dar nu este suparator.

Pt inceput schimb suportii la motor, la indrumarea mecanicului, si apoi vedem cum se mai comporta.

Ma gandesc ca vibratul in pedala de ambreaj, care apare cand o calc putin, vine de la vibratiile cauzate de motor ca sunt suportii dusi. :unsure:

 

revin cu detalii dupa ce ii schimb.

Edited by bmwinfinity
Link to comment
Share on other sites

volanta cu masa dubla este compusa din 2 discuri metalice prinse intre ele cu un sistem de arcuri ce au rolul de a amortiza socurile din ambreiaj. in momentul in care acest sistem ce tine cele 2 discuri se defecteaza apar jocuri destul de mari. in momentul de fata la tine este atat de uzat acest sistem incat cele 2 discuri se ating intre ele, de unde si zgomotul. in sarcina placa de presiune "face sandwich" atat discul de ambreiaj cat si primul disc al volantei si din cauza asta nu mai ai zgomot. Uite cateva filme care i-ti arata foarte clar problema.

Link to comment
Share on other sites

Da, am facut burnout cu el asa.....si mi.am dat seama k de la ambreaj era tremuratul in pedala, dupa ce am schimbat chitul complet nu a mai facut asa, era boboc, deaia spun k tremuratul pedalei de ambreaj este de la kitul de ambreaj, posibil volanta, posibil rulment.......posibil disc

Daca spui ca ai schimbat kitul complet de ambreiaj, de ce nu spui ce ai gasit, si care a fost cauza reala a acelui tremurat in pedala de ambreiaj?

 

Atunci cand apesi pedala de ambreiaj, pur si simplu se deconecteaza mecanic motorul de cutia de viteze, mai bine spus,discul de ambreiaj doar sta

pe axul cutiei de viteze,el nu atinge de nimic altceva, deci iese din calcul

Volanta se tine doar de axul motor, si cea simpla si cea cu masa dubla, doar ca 2-a din cauza uzurii foarte mari, cum spuneai si tu poate zdrangani .

Singurul care ramane e rulmentul de presiune, ce preseaza placa de presiune.

Link to comment
Share on other sites

Daca spui ca ai schimbat kitul complet de ambreiaj, de ce nu spui ce ai gasit, si care a fost cauza reala a acelui tremurat in pedala de ambreiaj?

 

Atunci cand apesi pedala de ambreiaj, pur si simplu se deconecteaza mecanic motorul de cutia de viteze, mai bine spus,discul de ambreiaj doar sta

pe axul cutiei de viteze,el nu atinge de nimic altceva, deci iese din calcul

Volanta se tine doar de axul motor, si cea simpla si cea cu masa dubla, doar ca 2-a din cauza uzurii foarte mari, cum spuneai si tu poate zdrangani .

Singurul care ramane e rulmentul de presiune, ce preseaza placa de presiune.

De kitul de ambreaj pot sa iti spun k nu el l.am schimbat, dar cine l.a schimbat mi.a spus ca era foarte uzat....mai multe detalii nu pot sa iti dau k nici nu l.am vazut dupa ce l.a schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.