Jump to content

Recommended Posts

Cum sta treaba...

Acum cca. 1 luna am auzit prima data. La o rotire completa a volanului se auzea de maxim 2 ori. E ca un trosnit. Ridic capota, verific nivelul la lichidul de servo, totul ok.

Cu timpul a inceput sa se auda din ce in ce mai frecvent. Plec spre mecanic (Alexandria) si cand ajung acolo, nici in ruptul capului nu s-a mai auzit. Nu am putut sa tragem vreo concluzie. Ma intorc in Bucuresti, incepe iar sa ma dispere zgomotu' cu pricina. La 3 zile plec iar spre Alexandria, iar ajung la mecanic iar refuza sa mai macane. Ia-o, ridic-o pe elevator, trege de tot ce se putea trage, verifica tot ce se putea verifica, rezultat zero.

Incep sa ma gandesc ca poate la cald nu mai face. Am ramas peste noapte la cineva :twoup: pe langa Filaret si azi dimineata eram gata sa ii gasesc problema.

Urc in masina, viraj stanga-dreapta, trosc, trosc! Eram mai increzator ca niciodata ca o prind maraind in fata vreunui mecanic. Zgomotul s-a auzit pana in momentul in care am intrat cu ea in curtea service-ului. Dupa aceea oricat am luat-o cu baietii de acolo si am sucit-o, rasucit-o nu a mai aparut deloc zgomotul.

Nu am asteptari prea mari in a rezolva problema care nu a putut fi rezolvata de mai multi mecanici la fata locului pe un topic dar, cel putin, dati-va cu parerea.

Link to comment
Share on other sites

Daca muntele nu vrea sa mearga la Mohamed, parcheaz-o in fata portii la Filaret, si-a doua zi dimineata ia-o pe nepregatite :twoup:

 

 

Sau sa imi inchiriez un mecanic? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca muntele nu vrea sa mearga la Mohamed, parcheaz-o in fata portii la Filaret, si-a doua zi dimineata ia-o pe nepregatite :twoup:

 

 

Sau sa imi inchiriez un mecanic? :twoup:

Ori smecheria cu semnalizarea ori blocarea volanului. Trebuie desfacut

Link to comment
Share on other sites

Care e treaba cu semnalizarea?

Eu nu am avut problema asta dar trosnetul pare sa vina din mecanismul volanului. Si m-am gandit la mecanismul de semnalizare.

 

La tine facea zgomot panglica de la volan?

 

@white320ci: Zgomotul este metalic?

Link to comment
Share on other sites

Care e treaba cu semnalizarea?

Eu nu am avut problema asta dar trosnetul pare sa vina din mecanismul volanului. Si m-am gandit la mecanismul de semnalizare.

 

La tine facea zgomot panglica de la volan?

 

@white320ci: Zgomotul este metalic?

Ce reprezinta sigla BMW?

Link to comment
Share on other sites

O elice de avion dar nu vad legatura. :twoup:

O elice de avion in miscare. Masina asta e facuta sa se duca inainte cu forta. Nu are nici o legatura burn out. Si prea ne batem capul cu eventuale zgomote. Cand pica piesa aflam. Si din cat stiu pica greu la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Care e treaba cu semnalizarea?

Eu nu am avut problema asta dar trosnetul pare sa vina din mecanismul volanului. Si m-am gandit la mecanismul de semnalizare.

 

La tine facea zgomot panglica de la volan?

 

@white320ci: Zgomotul este metalic?

 

Nu e metalic Ciupane.

Link to comment
Share on other sites

O elice de avion dar nu vad legatura. :twoup:

O elice de avion in miscare. Masina asta e facuta sa se duca inainte cu forta. Nu are nici o legatura burn out. Si prea ne batem capul cu eventuale zgomote. Cand pica piesa aflam. Si din cat stiu pica greu la BMW.

 

 

Ceva nu se leaga in ce spui tu.

Ce legatura au elicile, burnout-ul, piese, aflat?

Te-a deranjat topicul meu?

Sa cer sa fie inchis? Sau asta e raspunsul tau la problema mea?

Link to comment
Share on other sites

O elice de avion dar nu vad legatura. :twoup:

O elice de avion in miscare. Masina asta e facuta sa se duca inainte cu forta. Nu are nici o legatura burn out. Si prea ne batem capul cu eventuale zgomote. Cand pica piesa aflam. Si din cat stiu pica greu la BMW.

 

Cand tii la masina deci vrei sa o intretii foarte bine, te preocupa orice zgomot care apare.

 

In plus, e mai bine sa aflii sursa problemei inainte de a se agrava.

Link to comment
Share on other sites

O elice de avion dar nu vad legatura. :twoup:

O elice de avion in miscare. Masina asta e facuta sa se duca inainte cu forta. Nu are nici o legatura burn out. Si prea ne batem capul cu eventuale zgomote. Cand pica piesa aflam. Si din cat stiu pica greu la BMW.

 

 

Ceva nu se leaga in ce spui tu.

Ce legatura au elicile, burnout-ul, piese, aflat?

Te-a deranjat topicul meu?

Sa cer sa fie inchis? Sau asta e raspunsul tau la problema mea?

Nu ma deranjeza topicul tau. Pivotii de la roti sunt ok?

Link to comment
Share on other sites

un test micut poate scoti macanitu din ea :D

 

o teava o pui in fata masinii rotesti volanul cum stii tu ca face trosc si treci peste obstacol

 

ar fi bine sa fie o teava mai lunguta ca la cele doua capete sa se puna doua persoane cu picoarele pe ea sa nu faca zgomot

 

sau o scandura .... asta nu e asa de zgomotoasa

 

incerci sa treci prima data cu o roata apoi cu cealalta cu rotile in pozitia in care stii ca face trosc

 

pompa nu are rost sa o schimbi ea se schimba daca volanul se invarte greu sau se aude un vajait din zona ei asta cu conditia ca rolele sa fie bune

 

poate caseta de directie dar eu as incepe cu piesa 6 si 5

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=32&fg=10

 

ce priveste constatarea ochio-metrica sau cu ranga fortand bieletele/bratele nu duce la un rezultata concludent

 

ex: am avut o bataie pe fata in ambele parti

 

am fost la 3 servisuri + banatcar (reprezentanta)

 

unu a zis pompa :twoup: am plecat invartindu-ma asta dupa ce m-a tinut 45 de minute pe elevator (nu pe mine :D masina )

 

si restu + banatcar -> caseta de directie

 

eu sunt de parere ca la brate bucse ... constatarea cea mai corecta se poate face pe platforma pt ca pe elevator suspensia forteaza tot ce tine de astea si nu vei putea observa vre-un joc bataie -> uzura pt ca totul e tensionat

 

eu am refuzat sa cred si mi-am facut singur constatare :D

 

am pus pe cineva sa dea de volan stanga dreapta cursa scurta si eu sub masina cu mana pe brate

 

concluzia mea a fost bieletele antiruliu zis si facut le-am schimbat eu pt ca nu am mai avut incredere/curaj sa ma duc la alt service dupa cele patite si bataia nu mai e :)

 

bieletele aratau foarte bine la prima vedere, la un service chiar a bagat ranga (ca asa-i romanu ca la dacie) sa ii vada jocul si nimica

 

insa demontata si partea pe care vine surubul prinsa in menghina si asa miscata pe orizontala si verticala se simtea bataia/jocul :P

 

eu nu spun ca la tine astea ar fi de vina dar nu cred ca are rost sa te pui la schimbat componente pe bijbaite doar de dragu de a face ceva

 

mai bine incearca sa reproduci situatia in care se manifesta; tu la volan si mecanicul ochi/urechi pe masina sau sub masina ;)

 

scuzati romanul :twoup:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu. mai am o programare pe 2 iulie la Filaret. Daca nici atunci nu gasesc cauza, schimb TOT.

Pompa de servo, bielete, bucse, bascule, pivoti.

Pompa de servo categoric nu. A inceput a mea sa bazaie usor la viraje mai stanse cand forta centrifuga da tendinta de indreptare a rotilor si stiu sigur. Iar pivotii vin cu tot cu bascula-nu se pot schimba separat.

Link to comment
Share on other sites

asa ceva se aude si la a mea, numai pe partea cu volanu si numai cand iau viraj stanga si urc o bordura ceva...zgomotul este ca ala pe care il fac balamalele neunse de la usa...se aude tare si enervant, un fel de paraituri stridente

la drum drept nu face si nici la denivelari daca nu iau de volan

sa-mi zici si mie ce a fost

 

10x

Edited by valtheval
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.