Jump to content

viteza bord/GPS


Airhead

Recommended Posts

Deci e clar ca viteza reala e data de GPS, nu?

Da! Corect... oricum si ala are ceva erori .. :twoup:

Da' noi nu avem GPS. :twoup:

Ar fi culmea sa te ia radarul sa le motivezi ca mergeai cu viteza mai mare decat legala .. ca ai crezut ca ai erori .. :D

 

Am auzit pe cineva .. ca un altcineva .. a castigat proces pentru permis pe DN1... spunand in instanta ca nu a stiut ce inseamna 70 (ala de pe sosea, incercuit)....

Poate insemna la fel de bine si metri /sec :D

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

Deci e clar ca viteza reala e data de GPS, nu?

Da! Corect... oricum si ala are ceva erori .. :twoup:

Da' noi nu avem GPS. :D

Deci am mai spus-o:

eu la 270 km/h pe bord, pe GPS aveam cam 255 km/h...asta la M3............. la alte masini nu ma mai pronunt :D :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am auzit pe cineva .. ca un altcineva .. a castigat proces pentru permis pe DN1... spunand in instanta ca nu a stiut ce inseamna 70 (ala de pe sosea, incercuit)....

Poate insemna la fel de bine si metri /sec :twoup:

 

Imposibil.

 

Detinatorul permisului de circulatie este obligat sa cunoasca codul rutier, regulamentul de aplicare al codului si toate semnele si indicatoarele de circulatie.

Link to comment
Share on other sites

O masina care e exploatata in regim sport de noua isi formeaza altfel de uzura pe pistoane, camasi .. etc (motor in general) decat una condusa lent ..

:twoup: :twoup: In primu' rand nu avem camasi,motoarele astea fiind monobloc, si in al 2lea rand cum e usura in cilindrii la una care a fost alergata(intre noi fie vb=fara cap) si cum e uzura la o masina care toata viata ei a fost "puturoasa"? Ce fel de uzuri sunt?Sunt de diferite tipuri? :D

 

Iti raspund tot eu: uzura este de acelasi tip,si la segmenti si la cilindrii, doar ca cea "alergata" are o uzura mult mai mare decat cea "lenesa"....si deci care e logica???De ce aia "alergata" fuge mai tare ca aia "lenesa"?? Aaa,stiu,pt ca asa a fost invatata :D :D Hai ca e bun topicu' asta, bagati-l la divertisment ca poate mai sunt oameni care intra pe aici si sa nu carecumva sa creada cele spuse mai sus. Bafta tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Deci calibra aia careia i-ai spart tu motoru' a fost a unuia ca tine,care ii placea sa o "alerge"(cel probabil fara ulei,fara motor incalzit etc...).

 

Probabil a unui habarnist care nu schimba uleiul la timp sau care a mers fara ulei, si asta e posibil. :twoup:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am auzit pe cineva .. ca un altcineva .. a castigat proces pentru permis pe DN1... spunand in instanta ca nu a stiut ce inseamna 70 (ala de pe sosea, incercuit)....

Poate insemna la fel de bine si metri /sec :D

 

Imposibil.

 

Detinatorul permisului de circulatie este obligat sa cunoasca codul rutier, regulamentul de aplicare al codului si toate semnele si indicatoarele de circulatie.

Informatia nu e verificata .. :)

Dar tinand cont de justitia din Romania .. care m-a pus pe mine sa platesc 30 de mil pentru un cal .. care a traversat noaptea un drum european ...

1. Calul nu era pur sange sa coste atat de mult

2. Viteza aveam dar aveam doar 2 metri de frana

3. e vorba de DE 70 (nu au access, cai, carute... si alte vehicule cu tractiune animala).

 

Bine.. povestea a fost la inceput .. a castigat ala prin neprezentare ... eu eram plecat si nici nu stiam ca am fost dat in judecata .. mai ales ca eu am facut prostia sa scriu in procesul verbal ca nu am nici o pretentie .. el a avut .. stapanul nu calul ;)

 

Am facut recurs si m-am dus la Tribunal. Judecatoarea.. o handicapata care abia iesise de pe bancile facultatii...

Intrebarile au fost scurte:

1. Domnisoara, aveti permis?

R: Nu

 

2. Cunoasteti legislatia in vigoare

R. Daca sunt aici sa aplic legea.....

 

Deci o cunoasteti da?

R: Da.

 

3. Stiti ce drum e Alexandria Craiova?

R: Nu.

Va spun eu: Se numeste DE70 (DE vine de la drum european). Si stiti ce se spune despre drumurile europene?

R:....

Nu au acces animale, carute .. etc... Corect?

Da, dar undeva in comuna respectiva exista un indicator: Atentie trec animale....

Domnisoara.. nu va suparati .. dar cum trec animelele acelea?

Singure, asha .. de capul lor ?

Va spun eu .. trec numai intre anumite ore .. insotite de proprietari .. si mai important LEGATE.

4. Stiti ca 80% dintre persoanele care au fost implicate in accidente asemanatoare au murit?

R. Nu.

Atunci .. daca muream .. aveam dreptate nu?

 

Asta e justitia in Romania .. sa ne .. pe ea .. :D :twoup:

 

Iti raspund tot eu: uzura este de acelasi tip,si la segmenti si la cilindrii, doar ca cea "alergata" are o uzura mult mai mare decat cea "lenesa"....si deci care e logica???De ce aia "alergata" fuge mai tare ca aia "lenesa"?? Aaa,stiu,pt ca asa a fost invatata :twoup: :D Hai ca e bun topicu' asta, bagati-l la divertisment ca poate mai sunt oameni care intra pe aici si sa nu carecumva sa creada cele spuse mai sus. Bafta tuturor.

Nu e chiar asha .. mai studiaza un pic legile frecarii :P

Link to comment
Share on other sites

deci, sa revenim la subiect.

viteza de pe GPS este cea normala, cea de pe bord este o corectabila. eu zic ca cei 225 km/h pe care scrie in carte ca ii atinge jucaria mea, este defapt un 240 km/h pe ceas si 225 km/h pe GPS sau alt sistem de calcul al vitezei maxime.

apoi chestia cu masina alergata stie sa alerge, mie mi se pare un c... mare, dar asta este alta poveste.

o masina alergata in draci se uzeaza mai repede decat una folosita in parametri normali de functionare.

nu cred ca ajungi la o viteza mai mare daca schimbi rapid, asta doar daca cobori un deal sau o panta si inertia isi face treaba ei pe langa masina. altfel, nu si cum sa ajungi la o viteza mai mare, este formula matematica pe care nu ai cum sa o pacalesti daca calci pe acceleratie mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Daca al tau nu are, inseamna ca in general accelerometrele nu pot fi folosite pentru asa ceva? :twoup:

Pai accelerometrele nu prea pot masura viteza. Lipseste conexiunea cu sistemul de referinta fata de care sa masoare viteza, adica legatura cu solul !

Singurele variante posibile ar fi ori sa fie dotat cu GPS ori sa fie dotat cu o a 5-a roata in contact cu solul. Altfel nu are cum sa masoare viteza.

Link to comment
Share on other sites

la vitezometru e implementat in soft o toleranta de 6 % asta pt a tempera pe unii carora le place viteza (primtre care si eu :twoup: )

 

ce inseamna asta

 

la viteza indicata se aplica in minus 6% si vei afla viteza reala

 

insa exista o cale mult mai simpla de a afla viteza reala (asta daca masina e echipata cu roti de marimi corespunzatoare scrise pe eticheta de pe stalp)

 

nu mai stiu sigur dar cred ca e meniul 7 din OBC cel ascuns

 

asa ajungeti la el

 

THE LIST:

=========

 

Instructions to access the hidden OBC functions:

1. Hold Trip Reset while turning ignition key to on position

2. OBC should show "Test"

3. Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features

3. Wait for display to show "Off"

4. Depress Trip Reset for 1/4 second and release it

5. With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s

==========================================

 

 

BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes

nr example description

1 Car Engine and cluster data

1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits)

1.1 4nnn K-number

1.2 690236 Cluster Part #

1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10)

1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000)

1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster

1.6 Not used

1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44)

2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers,

indicators and LEDs to confirm function

3 SI Data

3.0 1098 Used fuel in liters since last SI (Service Inspection)

3.1 0231 Periodic inspection days; elapsed days (since last SI)

4 Momentary Consumption

4.0 0145+ Instant fuel consumption - 0145=14.5 liters/100km

4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour

5 Distance Gone Consumption

5.0 082 Average mileage; 082=8.2 liters/100km

5.1 0536 Calc. km to refuel (momentary distance to go)

6 Fuel Level sensor inputs in liters

6.0 109330+ Fuel level averaged; Left half sensor input=10.9 liters; Right sensor input=33.0 liters

6.1 0439+ Total tank level averaged; vlgs 6.0: 10.9+33.0=43.9 liters

6.2 0442+ Indicated value (44.2) and tank phase

7 Temperature and Speed

7.0 021+ Coolant/Engine temperature (2.1C)

7.1 130 Ambient/Outside temperature - chg met 5 pts. 125/130/135

7.2 + Engine speed / Current RPMs 1/min

7.3 + Vehicle speed / Current Speed in km/hour

8 Input value in HEX form

8.0 1d0+ System voltage ADC-Value Hex code

8.1 26C33C+ ADC Values HG left/HG right

8.2 0000 ADC Value brake degradation sensor (000=o.k.)

8.3 18C ADC Value outside temperature

9 Battery

9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v

9.1 242013+?

9.2 074_78+?

9.3 0011+?

10 Not used

11 Not used

12 Not used

13 GonG Gong Test

14 Not used

15 Status cluster I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high

1st-belt contact, seat belt fastened=0; 2) ignition lock contact, key inserted=0; 3) door contact, door open=0; 4) clock button pressed=0; 5) SI reset=0, for reset=0; 6) EGS transmission failure=0

Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active

1) Gong output; 2) Brake warning lamp; 3) Low fuel warning lamp; 4) EGA lamp; 5) seat belt lamp; 6) manipulation dot

16 Not used

17 Not used

18 Not used

19 Lock Status; unlocks functions in range 3-18

19.0 L-On/L-Off Unlock: press button when "L-Off"

20 Not used

21 Software Reset; reset OBC settings

00 End of test

 

V-ANZ -> viteza indicata

V -> viteza reala

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Nu exista un singur tip de MID.

 

Exista doua tipuri in functie de tipul OBC-ului.

 

In cazul OBC-ul mare, cel cu afisaj alfanumeric, MID-ul este: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=65&fg=05

 

In cazul in care masina are obc mic: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=65&fg=05

 

Cel cu display lung are mai multe functii.

Printre altele, indica si viteza.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista un singur tip de MID.

 

Exista doua tipuri in functie de tipul OBC-ului.

 

In cazul OBC-ul mare, cel cu afisaj alfanumeric, MID-ul este: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=65&fg=05

 

In cazul in care masina are obc mic: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=65&fg=05

 

Cel cu display lung are mai multe functii.

Printre altele, indica si viteza.

ok am MID mare

 

cum il fac sa indicie viteza pe MID

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.