Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Pe unde pierde uleiul?


cata precup

Recommended Posts

salutari,am facut un drum de vreo30km iar la intoarcere sa aprins becul la ulei la un viraj...pe drum am simtit miros de ulei ars dar nu am crezut ca e de la mine,am ajuns acasa si am constatat ca motorul pierde ulei undeva pe la suportul rotorului acela de aer conditionat,de fapt pe acolo se prelinge,si pleaca de la galeria de evacuare a ultimului cilindru.am verificat si bujia e stransa bine,garnitura capacului de culbutori e buna..are cineva vre-un reaspuns?si de curand indicatorul l/km indica dublu Edited by cata precup
Link to comment
Share on other sites

si daca stie cineva..ca se pare ca au cazut toate..iam completat cu ulei,lam pornit si se pare ca nu mai curge,dar am dat peste o alta problema.pompa de benzina atunci cand ii pun contactul nu se aude si cu furtunul scos baga dsoar daca dau la demaror,asa cu contactul pus..nu scoate nimic.si in plus..nu mai merge nici pe gazabsol;ut deloc.pe benzina merge la ralanti,dar cand o turez da sa moara.ma poate ajuta cineva?
Link to comment
Share on other sites

e clasica,nu am verificat siguranta.da..vreun senzor ca mia dat niste rateuri si de atunci face asa...cred ca senzorul ala de pe langa filtrul de aer...e normal ca pompa sa bage numai cand dai la automat??eu stiam ca trebuie sa mearga cat timp e contactul pus...mersi pt rasp
Link to comment
Share on other sites

Pompa are un releu si o siguranta in cutia din partea soferului din compartimentul motorului...pune o lampa de tensine de 12 volti si vezi daca ai tensiune acolo ...insa nu stiu daca siguranta e inainte sau dupa releu...adica daca ai tensiune cateva secunde cat pui contactul si apoi tensiune cat timp merge motorul....sau e tensiune continua cat ai contactul pus...

E posibil ca totusi sa ai totusi un senzor defect care da semnal la DMA sau cum s-o numi computerul motorului...ala de langa galeria de admisie e senzor de temperatura....chiar nu-mi dau seama de unde ai putea sa incepi sa verifici...poate un tester te-ar ajuta? fara debitmetru ai incercat sa pornesti pe benzina si /sau pe gpl?

Link to comment
Share on other sites

fara debitmetru merge,iar cand bag mufa..se opreste la ralanti,am desfacut filtrul si acolo unde e sonda de temperatura,are o clapita care in functie de cat de tare trage aer motorul..se deschide,clapita era blocata pe inchis.la galeria de admisie,acolo unde e usita de acceleratie,este un stut care este infundat,cu un furtun,furtunul s-a rupt cand am incercat sa desfund regulatorul de ralanti...si de atunci au inceput problemele.pe realoem scrie ca senzorul din filtru masoara cantitatea de aer..debitmetrul nu cred ca e defect.maine le montez la loc si te tin la curent.mersi pt raspuns.pompa nu baga cu contactul pus nici macar o secunda..dar o probez maine.de un senzor..mie frica si mie ca nul pot gasi daca e stricat
Link to comment
Share on other sites

acum am incercat pe gaz,se pare ca pe gaz merge bine,dar pe benzina sta ralantiul dar de la1500de ture calci acceleratia si intra in frana de motor,am instalatie clasica de gaz ,maine voi proba pompa de benzina...cred ca ea e vinovata.sa remediat problema cu litrometrul,era furtunul dintre admisie si filtru fisurat.multumesc
Link to comment
Share on other sites

Pompa de benzina parca se probeaza cu un dispozitiv care-i masoara presiunea benzinei impinse spre motor...e posibil sa fie fie obosita fie sorbul sa aiba sita infundata....fie filtrul de benzina sa fie imbacsit....filtrul de benzina e sub masina, pe langa puntea spate, spre dreapta...eu l-am schimbat pe al meu cand am cumparat masina...nu e mare inginerie...

Succes...

PSA: am eliminat din calcul faptul ca poate ai tevile obturate sau turtite si nu-ti mai asigura debitul necesar de benzina....pana una alta masoara debitul sau presiunea incepand din fata fitrului, apoi dupa filtru, apoi la rampa de injectoare....sa caut prin manuale sa vad care ar fi debitul/presiunea benzinei....

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

mersi..dsar nu am cu ce sa masor,si credsca problema e rezolvata..am dsesfacut pompa..functioneaza,insa se pare ca releul nu da tensiune cu contactul pus,si da tensiune 8 -9volti atunci cand dau la demaror.am pus pompa pe dsirect dsin panoul de sigurante si cat pui contactul,pompa merge,acum porneste la sfert nu ca inainte cand dadeam de 3 ori la automat.poate imi zice cineva unde e pozitionat acel releu,ca sa il masor..ca sa eliminat posibilitatea contactelor imperfecte.vad ca nu mai merge atat de prost,inca merg in probe pt inceput voi baga benzina si voi merge asa.oricum cu aceleasi reglaje acum se simte mult mai bine motorul..cu acea portita din filtru functionala.accelereaza mult mai repede.mersi pt post merg azi in probe si te tin la curent.am verificat sorbul e curat,dar nu stiu cat de uzata e pompa...sau filtrul de benzina. Edited by cata precup
Link to comment
Share on other sites

merge la fel de urat.si daca scot mufa de la filtrul de aer merge la fel..sa fie oare aceea defectiunea,acel senzor de volum de aer pe care il ia motorul,sau sonda de temperatura...deci nu i se da destula benzina ce alt senzor?e posibil si pompa,dar chiar sa nu se poata tura peste ralanti...la ralanti merge binisor.dar trebuie gasit si releul pt cand va functiona pe benzina sa porneasca mai repede Edited by cata precup
Link to comment
Share on other sites

pe la 700 ron e una noua (parca...nu te speria....intereseaza-te mai bine)...nu e prea dificil sa o schimbi...e posibil sa-i faci ceva modificari la partea electrica...respectiv mufa de la pompa noua sa o prinzi cu altfel de papuci la instalatia electrica existenta deja pe masina....
Link to comment
Share on other sites

nu,o sa iau una second ca mi se pare mare pretul,din cate am vazut pe realoem ca au acelasi cod toate de seria 3 seria 5 si seria 7 orice motorizare..asa ca dezmembrarile sunt pline..e posibil sa imi fi facut problemele alea din cauza pompei,sau o repar..si tot nu va merge..ca ar fi fost de la altceva...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am schimbat garnitura de la baie,filtrul de ulei,uleiul si filtrul de benzina,se pare ca ulei tot curge,exact pe la imbinarea dintre motor si cutie,am schimbat acum 3 luni semeringul de la arbore,si tot curgea.un mecanic mi-a zis ca e uzat prea tare arborele..si de-aia pierde.o fi adevarat?ma ajuta cineva cu un sfat?
Link to comment
Share on other sites

el zice ca a intrat bine semeringul dar si-a facut joc ,iar eu iam zis ca a curs imediat..cum am pornit motorul.dar nu am mai auzit asta..sa fiu eu asa de ghinionist?sau semeringul de proasta calitate,sau curge din alta parte..dar am desfacut electromotorul si am vazut ca coroana are ulei pe ea.ma poate sfatuii cineva?tre sa iau alt motor?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.