Jump to content

Primul post, am si eu nevoie de ceva indicatii :)


maelstrom

Recommended Posts

Nu stiu ce am putea vedea din pozele acelea cu interiorul motorului. Adica, ma refer la faptul ca nu iti poti forma nici o parere despre cum e motorul. Mergi din nou la un tester sa vezi ce iti zice.

 

Pana sa verific am zis sa pun niste poze. Daca e cineva care a vazut motoare cu "depuneri", eu stiu ? :twoup: sau ce-o fi alea, ca am vazut un motor "ingropat" in ulei intarit.

 

Corect, se poate invata si de la un tanar de 15 sau 20 de ani. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu depunerea aia pe laterale, dar cred ca e perfect normala.

 

Uita-te daca are gaze de carter(sper ca am scris bine): Nu stiu cum e la motorul tau, dar trebuie sa fie un furtun care se intoarce la filtrul de aer(sunt gaze nearse, care sunt absorbite din nou pt economie de combustibil). Acolo poti sa vezi daca are uzura sau nu motorul. Daca are uzura excesiva, pe acolo trebuie sa se vada fum, sau in cel mai rau caz, ulei.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu depunerea aia pe laterale, dar cred ca e perfect normala.

 

Uita-te daca are gaze de carter(sper ca am scris bine): Nu stiu cum e la motorul tau, dar trebuie sa fie un furtun care se intoarce la filtrul de aer(sunt gaze nearse, care sunt absorbite din nou pt economie de combustibil). Acolo poti sa vezi daca are uzura sau nu motorul. Daca are uzura excesiva, pe acolo trebuie sa se vada fum, sau in cel mai rau caz, ulei.

 

E sub filtrul de aer ?

Edited by maelstrom
Link to comment
Share on other sites

undeva la diametrul degetului mare. Si trebuie sa plece de undeva din partea superioara a motorului, mai exact din camera axelor cu came. Acelasi lucru il poti vedea si daca deschizi busonul la ulei, dar pe acolo stropeste si nu ai sa rezolvi nimic.
Link to comment
Share on other sites

undeva la diametrul degetului mare. Si trebuie sa plece de undeva din partea superioara a motorului, mai exact din camera axelor cu came. Acelasi lucru il poti vedea si daca deschizi busonul la ulei, dar pe acolo stropeste si nu ai sa rezolvi nimic.

 

Am sa verific. Intai sa il gasesc. Si daca are uzura ce e de facut ?

Link to comment
Share on other sites

undeva la diametrul degetului mare. Si trebuie sa plece de undeva din partea superioara a motorului, mai exact din camera axelor cu came. Acelasi lucru il poti vedea si daca deschizi busonul la ulei, dar pe acolo stropeste si nu ai sa rezolvi nimic.

 

Am sa verific. Intai sa il gasesc. Si daca are uzura ce e de facut ?

 

Man, eu doar ziceam sa verifici. Nu trebuie sa te sperii.

In cazul cel mai rau, daca vezi gaze de carter multe, sa mergi sa faci o compresie. Si atunci ai sa stii exact cum e starea motorului.

 

Eu ce as face daca ar fi cazul: as aplica un tratament, pe baza de teflon. Stiu ca e foarte disputata treaba cu tratamentul de motoru, dar, oricum, daca este uzat, rau nu ii mai pot face :twoup:

Tratamentul cu teflon functioneaza pe principiul urm: particulele continute in uleiul ala de baza se depun pe interiorul motorului, reducand din tolerantele create de uzura si totodata, reducand frecarea. In conseciinta, motorul tau va consuma mai putin ulei, va recupera din putere si o vei mai duce o vreme.

Ma rog, asta e teoria. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

undeva la diametrul degetului mare. Si trebuie sa plece de undeva din partea superioara a motorului, mai exact din camera axelor cu came. Acelasi lucru il poti vedea si daca deschizi busonul la ulei, dar pe acolo stropeste si nu ai sa rezolvi nimic.

 

Am sa verific. Intai sa il gasesc. Si daca are uzura ce e de facut ?

 

Man, eu doar ziceam sa verifici. Nu trebuie sa te sperii.

In cazul cel mai rau, daca vezi gaze de carter multe, sa mergi sa faci o compresie. Si atunci ai sa stii exact cum e starea motorului.

 

Eu ce as face daca ar fi cazul: as aplica un tratament, pe baza de teflon. Stiu ca e foarte disputata treaba cu tratamentul de motoru, dar, oricum, daca este uzat, rau nu ii mai pot face :D

Tratamentul cu teflon functioneaza pe principiul urm: particulele continute in uleiul ala de baza se depun pe interiorul motorului, reducand din tolerantele create de uzura si totodata, reducand frecarea. In conseciinta, motorul tau va consuma mai putin ulei, va recupera din putere si o vei mai duce o vreme.

Ma rog, asta e teoria. :D

 

De la teorie pana la practica e drum lung. Nu ma gandesc inca la tratamente si aditivi. Iti asumi un oarecare risc, cel putin la aditivi. Precizez ca un tip de la un magazin auto mi-a recomandat aditivi, si cand i-am zis ca nu prea sunt indicati, a zis ca nici vorba, el a pus la masini care acum au ajuns la 700 de mii de km. Eu am retinerile mele vis-a-vis de aditivi.

 

La ora 17:00 am proba orala la romana la bac :twoup: si eu stau pe forum :twoup:

Link to comment
Share on other sites

De la teorie pana la practica e drum lung. Nu ma gandesc inca la tratamente si aditivi. Iti asumi un oarecare risc, cel putin la aditivi. Precizez ca un tip de la un magazin auto mi-a recomandat aditivi, si cand i-am zis ca nu prea sunt indicati, a zis ca nici vorba, el a pus la masini care acum au ajuns la 700 de mii de km. Eu am retinerile mele vis-a-vis de aditivi.

 

La ora 17:00 am proba orala la romana la bac :twoup: si eu stau pe forum :twoup:

Aditivii de genul Metabond sau Dura Lube nu sunt recomandati si pot duce la o segmentare prematura.

Citeste acest topic, este destul de util.

 

Succes la examen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.