Jump to content

problema mare bmw 530d e60


Recommended Posts

:twoup: va rog ajutatyma....am luat de 2 zile un bmw 530d e60...cand am pornit masina a 2 zi scoate un fum alb de nu vezi nimik in spate nici macar autobuzele nu scot asa nici trenu :twoup: mentionez ca atunci cand am vazuto si am cumparato nu scotea nici un pik de fum alb...am si mers cu ea sa se incalzeasca motoru da degeaba cand scoate cand nu mai scoate nus ce are...cand stau la semafor incepe sa scoata parca atunci e mai turat motoru nu inteleg nimika...va rog ajutatyma: plizzz....oare am luat o matre teapa...metionez ca masina are filtru de particule si 117000 de kilometri.multumesc anticipat Edited by looney_18
Link to comment
Share on other sites

pai care ar fi problema?

ai avea idee de la ce poate fi

 

Scoate fum doar cand e la relanti, sau cand accelerezi ?

cand e la relatiu scoate numai cand este in d parca ar fi ramas fumu undeva si atunci il da afara...metionez ca are momente cand scoate nu tot tympu de exemlu dupa catyva kilometri sa oprit din scos fum..dar dupa iara cativa kilometri iar a inceput sa scoata...

 

is disperat oare sa fie de la motor

Link to comment
Share on other sites

vezi nivelu la lichidu de racire si la ulei. Trage bine masina ? turbina suna normal? vezi a ce miroase fumu ala alb..

 

masina trage bine ...nu miroase a ceva specific adik a ulei ars nici nus cum sa explic....uleiu e la nivel normal....turbina nici nu se aude...si motoru suna bine nu tremura nimik...nu se aude nimik foarte siletios

Edited by looney_18
Link to comment
Share on other sites

nu ti se incalzeste motorul prea tare ? urmareste nivelu la lichidu de racire, poate fi garnitura de _chiulasa_... sper sa ma corecteze careva daca am gresit, dar urmareste nivelu la lichidu de racire.. vezi ce se intampla in vasul de expansiune ... cand da fum... Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

pai faptu ca se incalzeste prea tare e din cauza la garnitura, deci poate sa dea fum alb daca e garnitura de _chiulasa_ dusa,daca e dusa. doar garnitura, poti zice ca ai scapat usor :twoup:,

 

Vezi nivelu la lichidu de racire, daca e scazut.. sunt mari sanse sa fie asta..

 

Sincer is foarte curios, de la cine ai cumparat masina si cum s-a sincronizat treaba ca la 2 zile dupa ce ai luat masina sa dea fum alb... ca schimbat de garnitura nu e o treaba foarte costisitoare.. si efectiv trebuie sa vrei sa tragi teapa ca sa vinzi maisna cu garnitura dusa..

 

Dar poate e altceva..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

pai faptu ca se incalzeste prea tare e din cauza la garnitura, deci poate sa dea fum alb daca e garnitura de _chiulasa_ dusa,daca e dusa. doar garnitura, poti zice ca ai scapat usor :twoup:,

 

Vezi nivelu la lichidu de racire, daca e scazut.. sunt mari sanse sa fie asta..

da dar vineri cand am cumparato nu scotea...delok doar cand iam data in seara aia mai tare am vazut ca scoate....adik pedala la fund am vazut ca scoate...ala de la care am cumparato cand am venit cu ea se cunostea ca a fortato oleaca...cand am deschis capota era destul de fierbinte...dar cand am facut cu ea proba nu scotea nici un pik de fum....cat costa o chiluasa....???

Link to comment
Share on other sites

Daca e aia baiu, nu-ti trebuie _chiulasa_, iti trebuie o amarata de garnitura... atata ca e mare deranju ca tre data _chiulasa_ jos si alezata, si apoi montata la loc, la bmw nu stiu cat e :twoup: da la VW e vreo 50 de lei garnitura... .

 

Da tu mergi la service si vezi care-i faza ca isi dau aia seama...

Link to comment
Share on other sites

Daca e aia baiu, nu-ti trebuie _chiulasa_, iti trebuie o amarata de garnitura... atata ca e mare deranju ca tre data _chiulasa_ jos si alezata, si apoi montata la loc, la bmw nu stiu cat e :twoup: da la VW e vreo 50 de lei garnitura... .

 

Da tu mergi la service si vezi care-i faza ca isi dau aia seama...

faza este ca eu is in italya si aici astya nu alezeaza nu segmenteaza...astya schimba totu nou...de asta zik:-sdupa tyne ce zici ca este...???kiloasa???

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa-ti zic cu siguranta, eu m-am dat cu parerea, si in italia se schimba garnitura de _chiulasa_, ca sa schimbe garnitura, aia trebuie sa faca... teoretic "sa indrepte suprafata pe care trebuie pusa garnitura" si in functie de cat ia din ea.. trebuie garnitura sa compenseze...

Cel mai bine iti spune in service.

 

Eu de aia ziceam ca daca e doar garnitura.. cam mare teparu ala,.... ca putea rezolva pe bani putini problema si avea un client multumit.

Sfaturi putem sa ne dam toti. Dar nu-mi repar masina dupa informatii primite pe forum...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Daca lichidul de racire era sub nivel dadea mesaj pe bord. "Check Coolant Level"

Incearca sa desfaci busonul de la vasul de expansiune, daca aburii aia miros a fum e cam bai.

Eu sincer nu cred ca-i de la _chiulasa_.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Pai am inteles.. ca poate intra.. apa in ulei.. ulei in apa... etc. si cu nivelu e dubios, dar intr-un service isi dau seama..

 

Calin78: asa mare bai e o garnitura de _chiulasa_ ? nu fac misto.. doar intreb..

 

Nici eu nu-s sigur, de aia i-am zis sa mearga in service, ...daca ar fi de la turbo.. nu s-ar simti la performanta ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Pai am inteles.. ca poate intra.. apa in ulei.. ulei in apa... etc. si cu nivelu e dubios, dar intr-un service isi dau seama..

 

Calin78: asa mare bai e o garnitura de _chiulasa_ ? nu fac misto.. doar intreb..

 

Nici eu nu-s sigur, de aia i-am zis sa mearga in service, ...daca ar fi de la turbo.. nu s-ar simti la performanta ?

nici nu stiu ce sa mai zik....o sa ma duc maine sa vad caty bani imi mai iau si astya mesaj pe bord nu mia aparut ca este apa supra incalzita nu mia dat nici o eroare....eu ma gandeam sa nu fie de la valva erg sau cine stye...eu la asta ma gandeam...dracu sa ma ia

 

Daca lichidul de racire era sub nivel dadea mesaj pe bord. "Check Coolant Level"

Incearca sa desfaci busonul de la vasul de expansiune, daca aburii aia miros a fum e cam bai.

Eu sincer nu cred ca-i de la _chiulasa_.

daca miroase a fum ce este ???e de rau???nu am mirosit

Link to comment
Share on other sites

vezi daca iti bolboroseste lichidul de racire in vasul de expansiune si daca este ulei in el. de asemenea vezi daca uleiul din motor in ce stare este. indicat ar fi sa faci un schimb de ulei daca e totu ok in vasu de expansiune.

am patit-o cu un E34 benzina....ulei de toate modele in el...fum alb ca la balamuc cateodata....eu bagam ulei de mai multe mode in ea...imi consuma mult ulei (1 L la sapt) si niciodata nu gaseam la fel...

Schimba uleiul..se poate ca cel care tia dat-o sa fi completat cu un ulei gresit (a combinat uleiuri diferite)

 

P.S. cel mai indicat este sa te duci la service...poate fi o treaba simpla sau poate nu.

Trebuie sa iei prin eliminare dela ieftin..la scump.

daca zici ca e fum alb...e semn de motorschaden....dar totusi n-ai probleme cu temp, consum ulei, presiune ulei etc...

Din experianta iti spun ca poate fi ulei amestecat, simeringuri supape, garnitura _chiulasa_, ceva egr sau poat turbo (..dar ai fum alb)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
salut,am si eu o probleme asemanatoare , de cateva zile am vazut ca dupa cateva drumuri scade nivelul antigelului pana arata mesajul pe bord.apa in ulei nu pare sa fie si nici ulei in antigel. scoate fum alb catva minute la pornire , apoi nu mai scoate , si tot asa dimineata dupa ce a stat peste nopate ,cand pornesc motorul ies putin aburi sau fum alb (dar cred k sunt aburi pt ca nu au miros de fum) de undeva de langa turbina.masina e un 530da din 2004. in rest masina merge bine si nu are alte probleme
Link to comment
Share on other sites

salut,am si eu o probleme asemanatoare , de cateva zile am vazut ca dupa cateva drumuri scade nivelul antigelului pana arata mesajul pe bord.apa in ulei nu pare sa fie si nici ulei in antigel. scoate fum alb catva minute la pornire , apoi nu mai scoate , si tot asa dimineata dupa ce a stat peste nopate ,cand pornesc motorul ies putin aburi sau fum alb (dar cred k sunt aburi pt ca nu au miros de fum) de undeva de langa turbina.masina e un 530da din 2004. in rest masina merge bine si nu are alte probleme

 

1. schimba filtrul epurator( se afla sub filtrul de aer)

2. verifica daca nu au galeria de evacuare fisurata( iti baga miros de noxe in habitaclu?)

3 verifica furtunul de la vasul de expansiune sa nu fie fisurat, vezi daca prelinge

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

1. schimba filtrul epurator( se afla sub filtrul de aer)

2. verifica daca nu au galeria de evacuare fisurata( iti baga miros de noxe in habitaclu?)

3 verifica furtunul de la vasul de expansiune sa nu fie fisurat, vezi daca prelinge

salut , revin cu problema :) intre timp masina a stat in garaj pentru ca am fost plecat din tara .

-prima data am banuit garnitura de chiulasa ,dar nu cred ca are cum sa se strice fara alte probleme sau semne .

-filtrul epurator este schimbat , galeria de evacuare o banuiesc si eu si am cumparat sh de e39 sa o schimb acuma cu problema asta.

-am mai intrebat prieteni si toti spuneau ca ar fi un "racitor"

 

Stie cineva despre ce racitor este vorba ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.