Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Probleme racire E36


Recommended Posts

Cu toate ca sunt nou indraznesc sa cer ajutor ... acum o saptamana in traficul infernal din Bucuresti am observat ca`mi ridica apa la aprox. 110 grade,ajuns acasa am vizitat un nenea mecanicu care dupa o verificare facuta din oki a dat verdictul ... "radiator" pe motiv ca pierde pe la vasul de expansiune si trage aer ... zis si facut ... am cumparat radiator l`am schimbat si surpriza imi da cu apa afara pe la supraplin , am dat vina pe termostat l`am schimbat si pala dupa care l`am scos ca tot imi datea cu apa afara ... in prezent nu are termostat cum o opresc da cu apa afara ... daca o tin la ralantiu cu caldura data drumu nu are nici o treaba .

 

P.S ... Acul de la bord nu sare de 90 de grade chiar daca mie imi da cu apa afara . :twoup:

nici macar nu stiu cand imi fierbe .

 

 

Daca este cineva care a patit acelasi lucru il rog sa ma lumineze sau poate nu a patit dar se pricepe .... multa bafta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Desi sunt nou indraznesc sa cer ajutor ... acum o saptamana in traficul infernal din Bucuresti am observat ca`mi ridica apa la aprox. 110 grade,ajuns acasa am vizitat un nenea mecanicu care dupa o verificare facuta din oki a dat verdictul ... "radiator" pe motiv ca pierde pe la vasul de expansiune si trage aer ... zis si facut ... am cumparat radiator l`am schimbat si surpriza imi da cu apa afara pe la supraplin , am dat vina pe termostat l`am schimbat si pala dupa care l`am scos ca tot imi datea cu apa afara ... in prezent nu are termostat cum o opresc da cu apa afara ... daca o tin la ralantiu cu caldura data drumu nu are nici o treaba .

 

P.S ... Acul de la bord nu sare de 90 de grade chiar daca mie imi da cu apa afara . :twoup:

nici macar nu stiu cand imi fierbe .

 

 

Daca este cineva care a patit acelasi lucru il rog sa ma lumineze sau poate nu a patit dar se pricepe .... multa bafta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

si mie imi fierbea apa...cam o data la 1 luna...cand se intampla asta, curgea ba pe la radiator, ba pe la vasul de expansiune. pana la urma s-a rezolvat facandu-i o aerisire adecvata. dc ai putin aer pe instalatia de racire, iti face presiune mare si da afara "pe la incheieturi"... asa mi s-a explicat
Link to comment
Share on other sites

si mie imi fierbea apa...cam o data la 1 luna...cand se intampla asta, curgea ba pe la radiator, ba pe la vasul de expansiune. pana la urma s-a rezolvat facandu-i o aerisire adecvata. dc ai putin aer pe instalatia de racire, iti face presiune mare si da afara "pe la incheieturi"... asa mi s-a explicat

 

 

 

de cate ori mia dat apa afara si am completat de atatea ori i sa facut aerisirea pe la radiator si pe la camasa aia de la termostat are acolo un mic aerisitor :twoup: si plus de asta nu`mi ridica apa in bord sta tzapana la 90 grade

Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa fie un furtun infundat sau o conducta.

Asa se poate explica de ce iti da apa pe afara si de ce iti creste temperatura.

 

 

nu sunt mecanic de meserie dar ma gandesc ca daca era vre`un furtun sau conducta infundata datea pe afara in orice conditii ... in schimb la mine daca e caldura data drumu nu are gretzuri dastea sa dea pe afara .... gurile rele imi spun ca poate fii de la garnitura de _chiulasa_ ( poate gresesc nu sunt mecanic) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic... cand dai drumul la caldura, apa are un traseu mai lung si poate din cauza asta nu tasneste pe afara.

La fel, cand o tii la relantiu, pompa de apa nu mareste debitul de apa, daca o accelerezi atunci apa are un debit mai mare.

E posibil, ca din cauza caldurii, ceva sa se dilate si sa obtureze traseul apei.

Daca ai umblat la motor inainte de problema asta, e posibil sa fie si de la garnitura de chiulasa.

In cazul asta, e nevoie sa-l desfaci din nou.

 

Sfatul meu ar fi, ca daca il desfaci sa ii cumperi si furtune noi, si vezi ca mai exista un tub de plastic care directioneaza apa dinspre radiator spre caloriferul de incalzire si spre clapeta de acceleratie (ala in timp putrezeste, nou costa vreo 60-70 RON).

Link to comment
Share on other sites

Desi sunt nou indraznesc sa cer ajutor ... acum o saptamana in traficul infernal din Bucuresti am observat ca`mi ridica apa la aprox. 110 grade,ajuns acasa am vizitat un nenea mecanicu care dupa o verificare facuta din oki a dat verdictul ... "radiator" pe motiv ca pierde pe la vasul de expansiune si trage aer ... zis si facut ... am cumparat radiator l`am schimbat si surpriza imi da cu apa afara pe la supraplin , am dat vina pe termostat l`am schimbat si pala dupa care l`am scos ca tot imi datea cu apa afara ... in prezent nu are termostat cum o opresc da cu apa afara ... daca o tin la ralantiu cu caldura data drumu nu are nici o treaba .

 

P.S ... Acul de la bord nu sare de 90 de grade chiar daca mie imi da cu apa afara . :twoup:

nici macar nu stiu cand imi fierbe .

 

 

Daca este cineva care a patit acelasi lucru il rog sa ma lumineze sau poate nu a patit dar se pricepe .... multa bafta :twoup:

vezi sa nu fie garnitura la chiulasa...

Link to comment
Share on other sites

eu as incepe cu o aerisire corecta a instalatiei

 

si as pune termostatul inapoi sau l-as testa apoi sa il remontez

 

dupa orice interventie facuta la instalatia de racire trebuie facuta aerisire corecta

 

Cu toate ca sunt nou indraznesc sa cer ajutor ...

 

bine faci pentru asta forumul (nu numai :twoup: )

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt sfat dar de fiecare data a fost facuta aerisirea pe la radiator si mai are un aerisitor pe la camasa(capac) de la termostat ... gurile rele spun ca poate fii garnitura de _chiulasa_ nush ce sa mai zic sau sa mai cred ideea e ca o sa iau tot ce tzine de racire sa le am cu mine la service si ce nu e bun schimb restu dau retur :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Da la garnitura ma gandeam si eu (si nu sunt singurul vad :twoup: ) sper sa fie (sau sa nu fie ) nici nu mai stiu ce sa zic in orice caz maine sunt prezent la mecanic si sper sa o rezolv intr`un fel sau altul ... va tzin la curent ... ms frumos de sfaturi si pareri ... multa bafta ! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Frate, ne zici si noua care a fost buba !

Nu de alta, da' sa vedem care avu' mai mare dreptatea ! :twoup:

 

Cum o rezolv postez buba nu pt a vedea care a avut dreptate ci pt a ajuta pe viitor altii k mine/noi ... multa bafta :twoup:

 

Eu am glumit ! Bineinteles ca adevaratul motiv, era sa stim si noi pe viitor ce sa facem cand ne lovim de o problema ca a ta! :D

Link to comment
Share on other sites

Si cum se oprea? Usor sau greu?

Cand il opreai, il simteai la mana ca vrea sa "fuga" sau nu? Aparatoarea de plastic, de la elice mai exista pe masina?

 

Daca se oprea usor elicea si nu simteai nici o tensiune mare la mana, inseamna ca e vascocuplajul.

Costa vreo 2.500.000 - 3.000.000 lei nou, in magazin, marca SACHS.

Daca nu ai aparatoare, sau e sparta sau nu acopera in totalitate elicea, ar fi bine sa-ti iei una in buna stare.

Link to comment
Share on other sites

Cum ma gandeam a fost de la visco nu mai facea servici cum trebuie , aparatoarea aia de care zici u cica ii zice difuzor :twoup: , ma rog l`am schimbat si pala vine numai pe cod de origine in jur de 100 lei , visco de la SACHS fix 288 lei , termostat BEHR in jur de 70 lei si radiator de la AVA COOLING 500 lei ... zic bodaprostea ca nu am umbla la chiulasa ... bine ca sa rezolvat ca pe caldurile astea cu apa la gura sa nu stai ... multa bafta :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.