Jump to content

DIY: schimbare final stage resistor clima e46, piesa cu tepi, ariciul


at_b

Recommended Posts

sunt cel cu fierberea si prajirea piesei o sa pun pozele mai incolo ca le am facut pozele cu un prieten si sunt in aparatul lui!in orice caz este o placa cu ''detoate'' pe ea,(ca o placa de baza din PC)!!! eu garantez ca merge facuta si fara glume :si asa piesa este stricata ,puteti macar sa incercati:bagati o in cuptor cca 10 -20 min la 250 grade,(cuptorul de la aragaz ),asa am facut eu cu un prieten o placa video !ideea este ca unele piese de pe aceea placa din piesa cu tepi se desprind si nu mai fac contact de aceea are simptome diferite fiinca nu este aceeasi piesa (eu dupa ce am spart rasina aceea si am desfacut o si am ajuns la placa mi au sarit 1 sau 2 piese minuscule din ea!apoi am incercat o asa pe masina ---cu motorul oprit si cu cheia scoasa din contact a pornit ventilatorul la maxim ca la dezaburire! si la mine nu mergea deloc )bagati o in cuptor si tineti o 20 min nu pateste nimik garantez eu!

AAAAA si pt ''Domnul WIZARD'' toata stima daca parinti tai au bani ( dar vad ca stii ca costa 230 ron piesa neoriginala vezi ca cea originala este 90 100 euro,si daca mergea fiarta,prajita,sau coapta era bine pt noi cei care vrem sa o reparam,si tot pt noi era bine deoarece sunt ca tine cu bani si veneai la service si iti ''schimbau'' piesa cu una fiarta! pt 600 ron cu tot cu montaj!pt 10min de munca :) fara suparare este parerea mea!

colegul,ia-o incet cu afirmatiile despre parintii mei,am 36 ani...nu am nevoie sa ma intretina nimeni!din punctul meu de vedere cine incepe sa faca carpeli din astea la masina,inseamna ca nu isi permite sa intretina un bmw!

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

wizard te inseli amarnic, cu fraza cine incepe sa faca carpeli nu isi permite sa intretina un bmw! scuza-ma zici ca ai 36 de ani, ceea ce inseamana ca preferi sa dai un ban si sa nu pierzi timpul cu asa ceva, asta nu inseamna ca nu putem restul intretine un bmw, ci simplu fapt, ca piesa daca merge facuta de ce nu!? si acei bani de ce sa nu schimbam ceva la masina, sau sa ne luam ceva la masina care nu merge facut!

 

si sunt sigur wizard ca daca venea un moderator cu un diy de reparare a piesei cu tepi ii ziceai bravoo, pacat ca nu stii sa apreciezi munca si pasiunea celorlalti.

 

eu am terminat offtopicul cu tine, si astept poze cu electronica, sa vedem daca se poate repara, ce se poate strica la acesta piesa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wizard te rog sa ma scuzi daca te am deranjat sau suparat sa stii ca nu a fost cu intentie !dar ideea este ca am incercat (la varsta suntem aproape la fel)nu cred ca este o carpeala,daca mergea facuta cred ca ne era de folos tuturor (80%) cine dorea ,cine nu poate sa o schimbe la service sau singur cu una nou!Eu doar am incercat sa o repar!pozele cu ea desfacuta apar la sfarsitul saptamanii!!!(sunt in aparatul colegului meu si este plecat din localitate)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
La mine se aude cate un "tacanit" uneori (aprox 5 sec) dupa ce opresc motorul si scot cheia din contact sau dupa ce deblochez masina si intru in ea, sunet care vine din spatele climei. E pe duca piesa? Nu am probleme de nici un fel cu aerul, raceste/incalzeste perfect. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nu Stiu daca chiar e scump insa am intrebat la o gramada de magazine si mai jos de 300 Ron nu am gasit iar pe langa asta o aduceau si la comanda. Aici unde am gasit cu 260 Ron o aveau si pe stoc.

daca luai de pe forum era mult mai ieftina

it dau un pret pe PM

Vreau si eu un pret pt. rezistenta cu tepi pt un e46.Daca poti la sa un nr de tel ar fi perfect.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
La mine se aude cate un "tacanit" uneori (aprox 5 sec) dupa ce opresc motorul si scot cheia din contact sau dupa ce deblochez masina si intru in ea, sunet care vine din spatele climei. E pe duca piesa? Nu am probleme de nici un fel cu aerul, raceste/incalzeste perfect. Multumesc

Aceeasi problema si la mine..asteptam un raspuns de la cunoscatori

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu trebuie sa ai probleme cu aerul. si la mine merge in orice turatie , da si aer rece si cald, dar uit ca am ramas fara baterie , pentru ca motorasul pleaca singur.

cum reincarc si eu bateria?

Link to comment
Share on other sites

La mine se aude cate un "tacanit" uneori (aprox 5 sec) dupa ce opresc motorul si scot cheia din contact sau dupa ce deblochez masina si intru in ea, sunet care vine din spatele climei. E pe duca piesa? Nu am probleme de nici un fel cu aerul, raceste/incalzeste perfect. Multumesc

Aceeasi problema si la mine..asteptam un raspuns de la cunoscatori

+ o problema aparuta f.recent,a inceput sa bage si rece si cald cu clima pornita..care sa fie explicatia,tot aceasta piesa sa fie de vina?

Link to comment
Share on other sites

care e codul piesei ca sa o iau de la casa bmw???ma ajuta cineva ca trebuie sa o schimb si eu azi...

64118372775 blower resistor ,asta ar trebui sa fie codul piesei,e luat din realoem,dar nu sunt sigur,piesa cu nr.9 de aici seamana mai bine dar nu-i da cod aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=64&fg=40

Edited by BMW_Zeu
Link to comment
Share on other sites

am inteles mersi,oricum pe sh trebuie sa fie mai putin,dar nu stiu daca se merita o dif.mica de pret,avand in vedere ca pui piesa noua,in plus piesa sh la un moment dat va incepe sa faca scheme,fiind predestinata defectarii ca sa zic asa,doar nu ai cum sa te uiti la piesa sh si sa zici ca e luata de pe masina cu km putini,sau durata mai mica de folosire
Link to comment
Share on other sites

Piesa originala initiala pe care probabil o iei sh nu este fiabila, de aici foarte multi reclama probleme in legatura cu aceasta, piesa noua pe care o poti cumpara acum este upgradata, pentru a rezolva problemele legate de fiabilitatea ei, personal eu iti recomand una noua.
Link to comment
Share on other sites

Da,asa este,nu e aftermarket...pana una-alta ar trebui creat un topic undeva,de catre cineva care sa cunoasca mai bine eventualele defectiuni,defecte de fabricatie,de proiectare ale pieselor de pe e46 care apar dupa un anumit timp/nr.de km,m-am exprimat putin mai nerealist,dar ar fi f.util,pentru totii posesorii care am schimbat multe piese de e46 si care avem grija de ele dintr-o pasiune sa zicem asa "nebuneasca",in viziunea generatiilor mai vechi :twoup:..dar sunt multumit ca schimb,cumpar si merg pe banii mei aceste piese,deci reprosuri batranesti nu au cum sa apara :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.