Jump to content

Problema turatie motor e39


denti_marius

Recommended Posts

Am un e39 diesel de 2 litri. Pana acum o saptamana toate bune si frumoase, dar in ultimul timp incepe sa ma chiunuie (probabil simte ca vreau sa o vand :twoup: )

Care este problema: la relanti, fie bagat in viteza cu ambreiajul calcat , fie scos din viteza acul de la turometru coboara mai mult decat de obicei. Daca inainte as fi aproximat turatia ca fiind in jur de 850-900 acum o aproximez undeva in jur de vreo 600. Acum eu ma observat 2 probleme:

 

1.In primul rand este suparator pentru ca vibratiile se simt mai puternic si trancane tot ce am pus prin torpedo, buzunare la portiere, etc...

 

2.O alta problema ar fi ca nu are putere sau cuplu la turatie joasa(nu sunt foarte priceput in ale motoarelor), adik se opreste motorul daca nu compensez din acceleratie. Motorul parca se simte oarecum fortat la schimbul de viteza, atunci cand se detureaza si are tendinta sa smunceasca cand accelerez in treapta superioara.

 

 

Am intrebat la AB si mi-au spus ca e normal ca e cel mai mic motor de pe seria 5 si e subdimensionat pentru dimensiunile si greutatea masinii. :twoup: Dar eu ma masina asta de 2 ani si nu am avut astfel de problema pana acum.Ar trebui sa precizez ca am observat acest lucru de cand folosesc mai intens climatronicul, desi se poate sa fie doar o coincidenta.Nu stiu si incep sa imi fac griji.

 

Am incredere in unii din voi pentru ca anul trecut am avut o problema cu rezistenta "tzepoasa" de la clima, si aia de la AB spuneau ca totull e OK, dar mie nu imi mergea ventilatorul la capacitatea maxima.Pana la urma tot pe forum am aflat ce ar putea fi si am gasit si instructiuni despre cum se schimba.

 

Va multumesc mult.

Edited by denti_marius
Link to comment
Share on other sites

Cu parere de rau poti banui linistit injectoare....

 

zgomot mai mare, vibrat mai mare, lipsa de putere, turatia mai scazuta... toate astea zic ca sunt probleme la injectoare... vezi si tu la ce tester mergi.. ca poate iti dau 2 iesite din parametrii, dar defapt e 1 defect si perechea lui compenseaza...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Si aia de la AB is chiar asa batuti in cap? Nu m-ar mira f tare acest lucru. Nu prea ma pricep.

Ce tester imi recomanzi? Sa merg la AB sa le cer expres sa imi testeze injectoarele?

Cam la ce pret s-ar ridica schimbatul lor? Chiar sunt in plop si plopul in aer. Oricum iti multumesc pt oaza de lumina.

Daca intarzii 2 saptamani schimbul lor dauneaza la altceva la motor?

Link to comment
Share on other sites

pai nu-ti merge masina... te poate lasa in drum... daca 1 e defect.. tot 1 va trebui sa schimbi si peste 2 saptamani... nu stiu ce sa zic cu testeru... in mod normal mergi la service sa-ti spuna care e problema nu sa le spui tu lor... sincer.. daca toate-ti trepideaza in torpedou si in buzunaru de la usa... si aia de la ab au zis ca e normal ptr cel mai mic motor de la seria 5.. credca au facut misto de tine...

 

Zi si tu de unde esti.. si poate iti recomanda lumea service.. din orasul tau.

Link to comment
Share on other sites

Asa am inteles.. ca daca 1 merge prost, perechea compenseaza... etc.. asa am auzit in service.. era vorba de un 730d e65 cu 2 injectoare.. peste 2,5... unu era cu + unu cu -, si omu cu testeru i-a recomandat sa mearga sa ia 1 injector, sa il schimbe....ca exista posibilitatea sa fie doar 1 defect.. si celalalt sa compenseze....

 

Deci ca sa-ti raspund la intrebare.... nu stiu..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Nu m-ai inteles TOM, la mine la relanti imi scade turatia si implicit cresc vibratiile.

Eu sunt din Piatra Neamt. Sunt cateva serviceuri pe aici cu pretentii, maine o sa merg sa fac un test sa vedem ce se spune.

Stie cineva cam cat ajunge un injector? Sau de unde se pot cumpara piese originale in afara de AB ca is nesimtit de scumpi si neseriosi pe deasupra.

Am mai discutat cu un amic care se pricepe la pompe, injectoare etc... si mi-a zis ca pot fi mai multe cauze de la banalul filtru de aer pana la turbina ....

 

Am uitat sa precizez ca la pornire nu am probleme. Chiar si acum 2 sapt cand erau 13-15 grade afara dimineatza pornea f bine.Si acum porneste f bine dar e cava mai cald dimineatza la prima cheie.

 

Oricum maine vin cu noutati de la tester.

Link to comment
Share on other sites

in jur de 150 euro gasesti sh.. sau nou putin peste 150 :twoup: la grozadan, iti poate da instructiuni si cum sa le schimbi singur... ca se pricepe, dar numai dupa ce iti spune la service ca trebuie schimbat...

 

Referitor la turbina.. cam dubios ar fi sa scada turatia de la turbina.. de acolo sa zicem ca nu ar avea putere masina... dar de tremurat.... de obicei tremuratul se leaga de injectoare... oricum testu iti spune cel mai bine... teoretic ca sa se simta chiar asa tare.. 1 cel putin trebuie sa fie pe la +-5.... adica terminat...

Link to comment
Share on other sites

@denti_marius: Din ce oras esti?

 

 

e din piatra neamt, asa scria putin mai sus

 

idioti si astia dela bavaria...iauzi, cica e subdimensionat motoru pt caroseria aia :twoup: ....da ce e teava de canalizare sa fie subdimensionata :twoup: ,

Link to comment
Share on other sites

eu banui ..ori senzorul de presiune de dupa filtrul de motorina...

ori filtrul de motorina infundat... ori pompa de presiune de sub scaunul soferului...

pentru inceput scoate mufa de deasupra filtrului de motorina...si atunci va considera ca este presiune maxima.. .si va trebui sa mearga bine...

daca nu ... mergi la tester...sigur o sa iasa pompa de presiune

Link to comment
Share on other sites

AM o veste buna si alta relativa. AM fost azi la un amic care se ocupa cu reparatii la pompe si injectoare. Cu motorul pornit mi-a slabit pe rand fiecqare injector si se simtea diferenta f mare la fiecare, de unde am dedus ca nu ar fi probleme majore la injectoare. Inca nu am ajuns sa fac si o diagnoza, dar maine voi ajunge cu siguranta.Insa am descoperit alte 2 probleme :

 

1. Pe undeva prin zona injectorului 4, acela de langa parbriz, se aude cum ar scapa presiune.La fiecare ciclu se aude cum scapa presiune.Din cate am inteles cauzele pot fi dierse incepand cu o banala saiba de la injector (in sensul ca daca s-a mai umblat la el posibil sa nu fi fost strans bine, sau una din garniturile de acolo sa se fi copt cumva) si pana la vreo fisura pe undeva prin zona.

 

 

2.Cu motorul pornit, desfacand usor capacul pe unde sa pune uleiul, se vedea cum iese aer si picaturi fff mici de ulei. In cantitati reduse atat aer cat si ulei. Insa am inteles ca nu ar trebui sa rasufle deloc. Tipul mi-a zis ca e semn de uzura la motor. Dar ca nu e o problema majora.

 

Sincer nu stiu care din probleme ar fi mai grava.Maine cu siguranta voi pune masina pe tester sa vedem el ce zice.Oricum o eroare pe undeva trebuie sa existe.Voi ce credeti?

Edited by denti_marius
Link to comment
Share on other sites

injectorul 4.... atunci... nu are treaba ca sufla pe acolo cu ce ai zis tu... doamne da sa fie injectorul slabit... oricum orice ar fi.. prima data sa rezolvi ala in zona la injectoru 4.. si apoi restu daca iti apar probleme la mai multe... ca s-ar putea rezolva problema prin reparatia la injectoru 4
Link to comment
Share on other sites

Pai si despre faptul ca sufla gaze-pe la capac la ulei? Asta ce ar putea fi? Nu ma pricep si cam ma sperie toate adunate...

 

ce gaze... ca la esapament?? :twoup: .. sau iese usor "fum" pe acolo cand deschizi capacul si motoru e fierbinte??...daca este asa n-ai de ce sa-ti faci griji..nu tre sa te alarmezi...mai intai incearca sa rezolvi problema la injectorul ala...

Link to comment
Share on other sites

Pai si despre faptul ca sufla gaze-pe la capac la ulei? Asta ce ar putea fi? Nu ma pricep si cam ma sperie toate adunate...

 

ce gaze... ca la esapament?? :twoup: .. sau iese usor "fum" pe acolo cand deschizi capacul si motoru e fierbinte??...daca este asa n-ai de ce sa-ti faci griji..nu tre sa te alarmezi...mai intai incearca sa rezolvi problema la injectorul ala...

 

subscriu.. ca pufaie pe acolo... sau pe la joja... tu rezolva-ti cu injectoru :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei, iti pot recomanda eu un service unde ti se va rezolva problema. :twoup:

 

Pai dar care este problema ...? ca am fost pe la marii mecanici din bucuresti si pitesti si nici unu nu si-a dat seama (nu am fost la o reprezentanta bmw ) . Am fost pana si la Bebe de pe str. Ilioara in zona dristor si la turc la cutitu de argint. Daca poti sa imi zici care e problema si cat ma costa raman dator.

Ce are nush ..... dar pana nu creste turatia peste 2000 -2300 parca sunt la volanul unui trabant ..... dupa 2300 zici ca am BMW adevarat ( atunci cand intra turbina )

Edited by Stan
Link to comment
Share on other sites

Asa cum am spus ieri.

 

Azi dimineatza am fost la diagnoza.Nu am nici un fel de eroare, absolut nimic, debitmetrul de aer e in parametri atat la relanti cat si la 4100 rpm, turbina e ok si la relanti si la 2100 rpm. Individul respectiv mi-a zis ca asa se verifica, cum nu ma pricep nu am putut sa il contrazic.

 

La injectoare nu ii dadea nimic pe diagnoza, explicatia a fost ca pe motorul asta sunt injectoare clasice nu electronice si de aceea nu apar pe diagnoza. Azi am pus motorina de la OMV, diesel premium, de 4,79 lei :twoup:. Parca merge un pic mai bine.O sa incerc si un aditiv pentru motorina.

 

In zilele urmatoare voi merge la cineva sa-mi dea jos injectoarele si sa le puna pe banc la test.Am inteles ca se poate testa cumva si compresia.

Oricum un lucru e cert, ori e intamplare, ori motorina de la OMV e super.Va tin la curent cu injectoarele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.