Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

E90 - Curge lichid spalat parbriz


Recommended Posts

Salut,

 

Am luat un BMW 320d din Germania SH, din 2006.

 

Dupa 6 zile de tinut masina in garaj in asteptarea numerelor am constatat ca s-a scurs pe jos lichidul de spalat parbrizul (am pus 3 litri de lichid inainte sa o las in garaj). Cand pornesc contactul se aprinde semnul de avertizare, inlocuire lichid de spalat parbriz. Dar inca mai are ceva lichid in rezervor pentru ca am spalat un pic parbrizul sa-l termin (cam 10-15 jeturi) si n-am reusit. Deasemenea nu pare nimic in neregula cu presiunea lichidului cand spal parbrizul.

Aveti idee ce poate fi? In caz ca doresc sa verific, unde se afla rezervorul?

 

Aparent se scurge suficient de incet incat sa fie inobservabil la dealer cand am cumparat-o, dar suficient de repede sa fie deranjant.

Edited by Negura
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am luat un BMW 320d din Germania SH, din 2006.

 

Dupa 6 zile de tinut masina in garaj in asteptarea numerelor am constatat ca s-a scurs pe jos lichidul de spalat parbrizul (am pus 3 litri de lichid inainte sa o las in garaj). Cand pornesc contactul se aprinde semnul de avertizare, inlocuire lichid de spalat parbriz. Dar inca mai are ceva lichid in rezervor pentru ca am spalat un pic parbrizul sa-l termin (cam 10-15 jeturi) si n-am reusit. Deasemenea nu pare nimic in neregula cu presiunea lichidului cand spal parbrizul.

Aveti idee ce poate fi? In caz ca doresc sa verific, unde se afla rezervorul?

 

Aparent se scurge suficient de incet incat sa fie inobservabil la dealer cand am cumparat-o, dar suficient de repede sa fie deranjant.

 

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=61&fg=45

 

dupa ce forma are vine montat pe la aripa dar nu stiu stanga sau dreapta :twoup:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am luat un BMW 320d din Germania SH, din 2006.

 

Dupa 6 zile de tinut masina in garaj in asteptarea numerelor am constatat ca s-a scurs pe jos lichidul de spalat parbrizul (am pus 3 litri de lichid inainte sa o las in garaj). Cand pornesc contactul se aprinde semnul de avertizare, inlocuire lichid de spalat parbriz. Dar inca mai are ceva lichid in rezervor pentru ca am spalat un pic parbrizul sa-l termin (cam 10-15 jeturi) si n-am reusit. Deasemenea nu pare nimic in neregula cu presiunea lichidului cand spal parbrizul.

Aveti idee ce poate fi? In caz ca doresc sa verific, unde se afla rezervorul?

 

Aparent se scurge suficient de incet incat sa fie inobservabil la dealer cand am cumparat-o, dar suficient de repede sa fie deranjant.

 

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=61&fg=45

 

dupa ce forma are vine montat pe la aripa dar nu stiu stanga sau dreapta :twoup:

 

Multam fain.

Cred ca pentru a ajunge la el cred ca trebuie sa demontez capacul acela de plastic din fata motorului propriu-zis. La atingere am observat ca sub acel "capac" se afla si o alta componenta.

 

P.S.: Ce forma ciudata are, la E46 cred ca era ca la toate masinile normale, un bidon.

Edited by Negura
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Nu e de la vas, daca ai spalator de faruri acolo este ceva defect, eu am fost pana acum la AB de 4 ori si mi-au schimbat o gramada de piese, dar se pare ca tot mai curge...

 

 

:twoup: ce naiba o fi asa de greu sa aflii pe unde curge mai ales ca daca pui solutie lasa urma pe unde trece si se usuca

 

de 4 ori sa ii vizitezi si sa nu rezolve problema :twoup: lipsa de respect

 

si la mine curgea si am inlocuit garnitura dintre motoras si vas

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=45

 

piesa 4

 

ce pot sa spun cat mai putine drumuri la service :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
multumesc..sper!

 

 

la fel am patit si eu. tot vasul are circa 6 litri. daca ai spalator faruri (eu am), spala si faurile pana se goleste cam jumatate de rezervor, apoi doar parbrizul.

si mie imi curgea, din germania pana in romania am alimentat de 2-3 ori. am fost la reprezentanta si era un furtun desprins la bifurcatia de la parbriz, si apa se scurgea in masina si se uda covorasul din dreapta fata.

vasul se afla in partea stanga a motorului, sub un capac de plastic. o sa vezi ca are si un buton, inchis-deschis, cred ca este pentru anularea functiei de spalare si a farurilor. functioneaza pe principiul vaselor comunicante. daca torni mai mult, va incepe sa curg pe sub aripa, printr-un orificiu pe unde trage aer.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 1 year later...
Salut colegilor. Am si eu o problema cu vasul pentru lichid parbriz la un E46. Imi pierde pe la garnitura de cauciuc unde vine motorasul montat, mai exact unde intra el in vas. Parerea mea la prima vedere e ca sa largit un pic. Am incercat sa ii pun vreo cateva ture de banda izoliera pe teava de la motoras care intra in vas dar tot mai picura cate putin. Stie cineva unde se poate comanda acest tip garnitura??? Sau se poate pune acolo vreun tip de solutie "moale" tip silicon??
Link to comment
Share on other sites

Salut colegilor. Am si eu o problema cu vasul pentru lichid parbriz la un E46. Imi pierde pe la garnitura de cauciuc unde vine motorasul montat, mai exact unde intra el in vas. Parerea mea la prima vedere e ca sa largit un pic. Am incercat sa ii pun vreo cateva ture de banda izoliera pe teava de la motoras care intra in vas dar tot mai picura cate putin. Stie cineva unde se poate comanda acest tip garnitura??? Sau se poate pune acolo vreun tip de solutie "moale" tip silicon??

gata prieteni am rezolvat problema si revin asupra ei .. nu pierdea pe la aceea garnitura. pierdea pe la oring-ul(garnitura de cauciuc) din interiorul motorasului. deci: l-am desfacut si am scos motorasul afara unde am constatat ca intre motoras si oring-ul din cauciuc sa format un strat de rugina si ceva depuneri de mizerie fina. cu ajutorul unei sarme subtiri foarte putin indoita la un capat in forma de L am scos oring-ul de cauciuc si l-am curata bine cu lichid de vase si o periuta de dinti. motorasul de asemenea l-am curatat cu hartie abraziva fina iar dupa care le-am aplicat cate un strat de vasilina si inca putina vasilina in locasul oring-ului. le-am montat in ordinea inversa demontarii si acum totul e ok. o sa revin si cu poze zilele astea.

P.S. nu montati oring-ul pe motoras dupa care sa le introduceti in corpul motoraslui impreuna pentru ca va curge mai bine ca inainte :))) am patit-o eu. montatile separat cele 2 piese. va salut, noapte buna

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.