Jump to content

Ajutor e36! nu creste temperatura la apa!


Costynnn

Recommended Posts

salutare. revin cu alte probleme la masina mea :) . Nu am mai mers cam o luna cu masina, iar acum , cand o pornesc , si merg cu ea , nu se incalzeste deloc aproape. trece acul de la temperatura apei , de abia de prima liniuta si nu mai creste. am desfacut busonul de la radiator , am completat putin cat mai era nevoie , dar tot nu se incalzeste, nici macar apa din radiator, decat putin. ce poate sa aiba? nu e aerisirea facuta ? cum se face aerisirea ?? intreb pentru ca nu stiu cum se face exact :blink:

 

Si a doua problema! porneste foarte greu , adica dau la cheie o gramada, si abia porneste, dar dupa aia merge bine motorul. Face aceleasi simptome ca si cand am ramas fara benzina, iar dupa ce am bagat benzina, dureaza pana se amorseaza pompa. Dupa ce o pornesc , merge bine ,iar daca o opresc si o pornesc iar imediat , porneste imediat. Dar daca o las ceva timp, peste jumatate de ora , iar face aceleasi simptome, pana porneste, dau la cheie de nu mai pot... ce sa ii fac ? ce sa verific ?

 

PLS AJUTOR !!

Link to comment
Share on other sites

salutare. revin cu alte probleme la masina mea :) . Nu am mai mers cam o luna cu masina, iar acum , cand o pornesc , si merg cu ea , nu se incalzeste deloc aproape. trece acul de la temperatura apei , de abia de prima liniuta si nu mai creste. am desfacut busonul de la radiator , am completat putin cat mai era nevoie , dar tot nu se incalzeste, nici macar apa din radiator, decat putin. ce poate sa aiba? nu e aerisirea facuta ? cum se face aerisirea ?? intreb pentru ca nu stiu cum se face exact :blink:

 

Si a doua problema! porneste foarte greu , adica dau la cheie o gramada, si abia porneste, dar dupa aia merge bine motorul. Face aceleasi simptome ca si cand am ramas fara benzina, iar dupa ce am bagat benzina, dureaza pana se amorseaza pompa. Dupa ce o pornesc , merge bine ,iar daca o opresc si o pornesc iar imediat , porneste imediat. Dar daca o las ceva timp, peste jumatate de ora , iar face aceleasi simptome, pana porneste, dau la cheie de nu mai pot... ce sa ii fac ? ce sa verific ?

 

PLS AJUTOR !!

55855[/snapback]

 

Dupa o noapte cum porneste ? Un pic mai usor ?

Cam cat dai la automat pina porneste ? 25-30 secunde ?

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca este termostatul blocat pe deschis...asta in privinta temperaturii.

in ceea ce priveste pornirea grea,poate fi vorba ori de pompa de benzina,care da semne de oboseala(poate incerci si o schimbare de filtru)ori bujiile....in fine..aici pot fi mai multe cauze...

Link to comment
Share on other sites

pompa este noua(o luna), filtrul de benzina este nou ( 2 saptamani), bujiile sunt vechi ... dar nu cred ca ar fi problema din bujii, din moment ce porneste si merge rotund motorul...

 

daca o las mai mult de juma de ora , dau la cheie circa un minut... in reprize nu foarte lungi... dupa ce a pornit , daca o opresc , porneste la sfert .....

 

iar in privinta caldurii , atat cat se incalzeste , baga putina caldura in masina , dar numai pe la geam, si picioare... la aerisirile de pe bord(fatza) baga numai rece de tot... dar pana acum o luna , mergea perfect , si baga si caldura pe la aerisirile de pe bord (fatza) ....

Edited by Costynnn
Link to comment
Share on other sites

daca o las mai mult de juma de ora , dau la cheie circa un minut... in reprize nu foarte lungi... dupa ce a pornit , daca o opresc , porneste la sfert .....

 

iar in privinta caldurii , atat cat se incalzeste , baga putina caldura in masina , dar numai pe la geam, si picioare... la aerisirile de pe bord(fatza) baga numai rece de tot... dar pana acum o luna , mergea perfect , si baga si caldura pe la aerisirile de pe bord (fatza) ....

55858[/snapback]

 

Legat de pornire e destul de probabil ca sa-ti curga un injector si sa se innece motorul.

Cam asta e manifestarea. Dupa ce opresti motorul cam in 20-30 min curge destula benzina sa-l innece. Dar dupa o noapte de stat se mai evapora si dimineata dureaza mai putin pornirea.

Ca sa te lamuresti masoara presiunea remanenta.

Link to comment
Share on other sites

salutare. revin cu alte probleme la masina mea :) . Nu am mai mers cam o luna cu masina, iar acum , cand o pornesc , si merg cu ea , nu se incalzeste deloc aproape. trece acul de la temperatura apei , de abia de prima liniuta si nu mai creste. am desfacut busonul de la radiator , am completat putin cat mai era nevoie , dar tot nu se incalzeste, nici macar apa din radiator, decat putin. ce poate sa aiba? nu e aerisirea facuta ? cum se face aerisirea ?? intreb pentru ca nu stiu cum se face exact :)

 

Si a doua problema! porneste foarte greu , adica dau la cheie o gramada, si abia porneste, dar dupa aia merge bine motorul. Face aceleasi simptome ca si cand am ramas fara benzina, iar dupa ce am bagat benzina, dureaza pana se amorseaza pompa. Dupa ce o pornesc , merge bine ,iar daca o opresc si o pornesc iar imediat , porneste imediat. Dar daca o las ceva timp, peste jumatate de ora , iar face aceleasi simptome, pana porneste, dau la cheie de nu mai pot... ce sa ii fac ? ce sa verific ?

 

PLS AJUTOR !!

55855[/snapback]

 

CARTON IN FATA LA RADIATOR :blink:

Link to comment
Share on other sites

trebe aerisita instalatia....si poate schimbat termostatu care e 500 de mii nou.....

 

 

 

fii atent cum sa faci sa aerisesti si dupaia tre sa fie ok.......

 

baga apa pana e plin radiatoru.....la buson....porneste motorul...lasa-l cca. 2 3 minute....pornit......pana se incalzeste dupaia deschide busonu ala de aerisire si tzinel cu surubelnitza un pic deschis sa iasa tot aeru de pe instalatie....intre timp o si tzi turata in 3 4 mii rpm.......pana cand iese doar apa fara bule din radiator.......dupaia tre sa baje caldura......daca nu merje...

 

 

dar cel mai posibil e sa fie termostatu dus...mai ales cum e frig nu mai se incalzeste apa...oricum incearca cum tziam zis...

Link to comment
Share on other sites

@paul - o sa incerc maine sa o pornesc sa vad cum porneste.

- despre presiunea remanenta, nu stiu cum sa o masor.habar n-am

- unde as putea sa ma duc, la un mecanic, sa se uite putin la masina, dar nu sa ma rupa de bani !??

 

 

@calin325 - merci pentru lectia de aerisire :) chiar nu stiam cum se face, si unde gasesc termostatul asta ? si cum imi dau seama daca e dus sa nu ?

 

Multumesc mult pentru raspunsurile rapide :blink:

Link to comment
Share on other sites

@paul - o sa incerc maine sa o pornesc sa vad cum porneste.

      - despre presiunea remanenta, nu stiu cum sa o masor.habar n-am

      - unde as putea sa ma duc, la un mecanic, sa se uite putin la masina, dar nu sa ma rupa de bani !??

@calin325 - merci pentru lectia de aerisire :) chiar nu stiam cum se face, si unde gasesc termostatul asta ? si cum imi dau seama daca e dus sa nu ?

 

Multumesc mult pentru raspunsurile rapide :blink:

55872[/snapback]

 

Cind faci aerisirea sa ai caloriferul dat la maxim sa circule apa.

Dar, de curiozitate, radiatorul ramine chiar rece ?

Daca e rece e grav. daca nu circula lichidul se supraincalzeste motorul. De vina poate fi ori termostatul, ori lipsa aerisirii, ori radiatorul infundat.

 

Ce motor ai pe masina ?

Link to comment
Share on other sites

cu pornirea de dimineata, tot la fel face.dau la cheie un minut si ceva pana porneste. ... am motor de 1.8

 

radiatorul se incalzeste dar nu cat sa nu poti sa tii mana pe el. iar apa din el e calie asa ,nu sa te opareasca la mana......

 

alta problema care o am:am cam 7-8 litri de benzina in rezervor, masina merge ce merge dar la un moment dat se opreste motorul. concluzia dupa ce am demontat jumate de masina: toata benzina ramane in rezervorul din stanga!!! iar cel din dreapta cu pompa , ramane uscat...am verificat toate furtunele,si sistemul acela din rezervorul din stanga, si nu sunt infundate,sau sparte.... chestia este ca benzina nu mai trece din rezervorul din stanga in cel din dreapta!! .. HELP! ce sa ii fac ? ce sa verific ?

 

dupa ce se opreste motorul, ca ramane fara benzina, ii mai bag 2-3 litrii, porneste iar dupa ce se amorseaza pompa, dar dupa vreo 2 minute dupa ce se duce toata benzina din rezervorul din dreapta, iar se opreste...si toata benzina ramane in cel din stanga..... ce sa ii fac ca m-a disperat !!??

Edited by Costynnn
Link to comment
Share on other sites

acuma am observat: daca o las mai mult de 2 minute oprita, ma kinui de nu mai pot pana porneste...... :blink:(

55898[/snapback]

Nu iti dai seama cum suna cand nu porneste? Ca si cum nu ai avea combustibil, ca si cu e inecata? Ce fel de fum scoate dupa ce porneste?

La caldura cred ca este termostatul blocat deschis, ca altfel, ai avea prea calda apa...

Link to comment
Share on other sites

suna de zici ca nu are benzina.... face exact ca atunci cand ramai fara benzina de tot , si dupa ce bagi benzina, mai dai la cheie pana se amorseaza sistemu, si ajunge benzina la motor .....

dar imi face si cealalta problema: ramane fara benzina in rezervorul cu pompa, si toata benzina ramane in rezervorul din stanga... bag 3 litrii , o pornesc , merge 5 minute , si se opreste iar ...ca nu mai are benzina la pompa!! toata e in stanga..... iar ii mai bag 3 litrii , iar merge 5 minute , iar se opreste , ca iar nu mai are benzina in rezervorul cu pompa... ........ am inebunit !!! nu stiu ce sa ii mai fac !!

 

cat despre caldura nu stiu ce sa zic .... dupa ce se mai incalzeste putin(dar nu foarte mult) baga putina caldura numai pe la parbriz si pe la picioare.....iar pe la fatza baga rece de tot ..... ce naiba o avea ??

si nu in ultimul rand, unde gasesc termostatul ala ???

 

m-a dispearat rau de tot masina asta ......cred ca ii dau foc cu benzina care mai e in ea ..... (peste 10 litrii in rezervorul din stanga..... )

Link to comment
Share on other sites

ma...tzam explicat ce sa faci...aia e buba....tre sa scoti aeru de pe instalatie!!!!!!!!!!!!e treaba de 5 minute

 

 

in legatura cu pornitu...imprumuta de la careva o pompa sa vezi.......sigur e pe duca pompa......astea sunt simptomele.....

Edited by Calin325
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce tot vorbesti de 3-4 litri de benzina. Pune macar jumate de rezervor si vezi atunci ce se intampla.

Si daca nu o sa faci aerisire, nu o sa ai caldura, 'geaba te plangi. Daca dupa asta tot nu urca temperatura, atunci ai sigur termostatul blocat pe deschis. Sau poate nu ai deloc?!

Link to comment
Share on other sites

vorbesc de 3-4 litrii , pentru ca nu prea am bani, ca sa bag juma de rezervor odata... oricum am desfacut ambele rezervoare si am scos aproape 16 litrii..... deci benzina am.

aerisirea am uitat sa o fac :blink: silly me .....maine asta e primu lucru care il fac.

am mai umblat pe la rezervor pe acolo si am strans cat am putut furtunele alea(poate nu erau stranse bine, si tragea aer fals), am aranjat nebunia aia de recircularea benzinei din rezervorul din stanga, intr-o pozitie cat mai buna(cat mai pe fundul rezervorului), si am mai strans papucii din mufa care venea la pompa ( ca am observat ca avea mici intreruperi) , iar acum merge bine masina.. adica porneste la prima cheie , aproape imediat , si deocamdata nici benzina nu mai ramane in rezervorul stang....... si daca o las acum ceva timp, si dau la cheie , porneste imediat .... deocamdata vad ca merge bine acum .... astept sa vad maine cum o merge...

Link to comment
Share on other sites

in stanga aveam! tocmai acolo era toata! ala din dreapta era uscat......

am coborat acum 22:00 , si i-am dat o cheie ..... a pornit la sfert, merge brici :) .....sunt super fericit :blink:

Multumesc tuturor pentru sfaturi :)

Link to comment
Share on other sites

mda....aerisirea nu am facut-o ca am crapat de draci azi cu masina...

dupa ce aseara mergea perfect,pornea la sfert , si mergea bine, azi dupa ce am dat 2 ture prin cartier, iar s-a oprit.... am zis ca inebunesc !!

iar am desfacut rezervoarele, cel din stanga e cam jumate plin, iar cel din dreapta uscat........

Pe furtunul de legatura dintre rezervoare, nu vine benzina deloc, ca l-am scos in timp ce mergea motorul. nu vine nici aer, nici nimic! am tras cu gura ca am zis ca nu ajunge in benzina....dar ajunge, si benzina vine daca trag cu gura..... CE SA II FAAAAAC ????? M-A DISPERAAT !!!!

Link to comment
Share on other sites

iar am desfacut rezervoarele, cel din stanga e cam jumate plin, iar cel din dreapta uscat........

Pe furtunul de legatura dintre rezervoare, nu vine benzina deloc, ca l-am scos in timp ce mergea motorul. nu vine nici aer, nici nimic! am tras cu gura ca am zis ca nu ajunge in benzina....dar ajunge, si benzina vine daca trag cu gura..... CE SA II FAAAAAC ????? M-A DISPERAAT !!!!

56032[/snapback]

Prima chestie incearca sa vezi de ce nu trece benzina dintr-un rezervor in altul: probabil se creaza depresiune in rezervorul din stanga si nu trece in celalalt. Ar trebui sa fie o supapa care sa lase aerul sa inlocuiasca volumul de combustibil consumat...

Edited by Leusor
Link to comment
Share on other sites

mda....aerisirea nu am facut-o ca am crapat de draci azi cu masina...

dupa ce aseara mergea perfect,pornea la sfert , si mergea bine, azi dupa ce am dat 2 ture prin cartier, iar s-a oprit.... am zis ca inebunesc !!

iar am desfacut rezervoarele, cel din stanga e cam jumate plin, iar cel din dreapta uscat........

56032[/snapback]

 

Verifica daca "tubulatura" care face legatura intre cele doua rezervoare este ok.Vezi sa nu fie sparta ,crapata si sa fie pozitionata bine in partea dreapta.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...211&hg=16&fg=15

 

Daca este buna ,incearca cu alta pompa de benzina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.