Jump to content

316 i 1993, aer cald in loc de aer rece


dallexxis

Recommended Posts

salut,

 

 

masina este un 316i din 09.1993. imi baga aer cald in loc de aer rece cand dau drumul la ventilatie (fireste nu are aer conditionat). sunt rezonabil, nu ma astept sa imi inghete picioarele doar din ventilatie, dar este normal ca aerul sa fie mai cald decat cel de afara, indiferent ce inseamna asta (vara, iarna etc...tot nu da aer rece ).

 

a doua nelamurire, desi nu stiu daca isi are locul tot in acest topic: am citit pe formul despre debitmetru...dar cum parerile sunt impartite, concluzia nu o pot trage singur...1.dauneaza sau nu motorului dc merg cu mufa de la debitmetru scoasa? la ralanti dc scot mufa, merge mai rotund, plus ca se simte si o crestere a nr de turatii...(ex: fara debitmetru, la ralanti, sta la 1000 rpm si merge "rotund"...daca bag mufa, se coboara la 7-800 rmp si parca nici nu merge klumea.) o fi sau nu placebo, mi se pare si ca trage mai bine fara debitmetru decat cu el on... treaba e ca atunci cand nu are debitmetru, parca se aude un fashait, dar nu ma intrebati de unde. cand pun debitmetru nu mai fashaie.

am schimbat debitmetrul cu unul sh dar problema e aceeasi. debitmetrul de pe ea nu este cel original asa ca nu stiu ce cod ar avea..etc. 2.cum as putea afla exact ce debitmetru imi trebuie?

 

va multumesc pt timpul acordat

Link to comment
Share on other sites

Guest lacusta
Aerul care intra in masina trece pe langa obiecte fierbinti: caroserie conducte etc si preia o parte din caldura degajata de acestea. Treaba cu debitmetrul este in felul urmator: daca scoti mufa motorul merge folosindu-se de o harta standard iar daca bagi mufa regimul de functionare este ales in functie de senzorii montati pe motor printre care si debitmetrul. Daca debitmetrul este defect calculatorul de motor citeste date eronate si arderea nu mai buna.
Link to comment
Share on other sites

Aerul care intra in masina trece pe langa obiecte fierbinti: caroserie conducte etc si preia o parte din caldura degajata de acestea. Treaba cu debitmetrul este in felul urmator: daca scoti mufa motorul merge folosindu-se de o harta standard iar daca bagi mufa regimul de functionare este ales in functie de senzorii montati pe motor printre care si debitmetrul. Daca debitmetrul este defect calculatorul de motor citeste date eronate si arderea nu mai buna.

 

 

 

dap...fenomenul il inteleg...am citit ce s-a postat...ce nu pot face este sa concluzionez:...dauneaza sau nu motorului dc se merge fara debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.