Jump to content

A4 vs seria 3


edit

Recommended Posts

te-am intrebat si mai sus. tu ai condus e90 vreodata?

 

scuze,

insa mesaje vin din toate partile si imi mai scapa amanunte.

nu am condus seria 3 pana acum insa imi doresc.

nu prea sunt familiarizat cu aceste prescurtari (e90). probabil se refera la modelul actual de seria 3.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

te-am intrebat si mai sus. tu ai condus e90 vreodata?

 

scuze,

insa mesaje vin din toate partile si imi mai scapa amanunte.

nu am condus seria 3 pana acum insa imi doresc.

nu prea sunt familiarizat cu aceste prescurtari (e90). probabil se refera la modelul actual de seria 3.

habar n-ai de bmw si vii aici si dai cu fleanca de audi ? si faci reclama panarama ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

te-am intrebat si mai sus. tu ai condus e90 vreodata?

 

scuze,

insa mesaje vin din toate partile si imi mai scapa amanunte.

nu am condus seria 3 pana acum insa imi doresc.

nu prea sunt familiarizat cu aceste prescurtari (e90). probabil se refera la modelul actual de seria 3.

e90 e actualul , ti-am pus o intrebare referitor la a6 2.5 TDI.. cu care il compari seria 5 pana in 2000 2.5 TDS de 143 cp sau cu 2.5D din 2000 de 163 cp ?

Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut Audi-ul A6 din 2002 al unui amic pe elevator. Si am vazut puntea rigida de pe spate. Adica suspensia spate este alcatuita dintr-un fier + 2 arcuri + 2 amortizoare. Numai si pentru asta, si Audi este jos rau in ochii mei.

Am avut E34 (serie 5) din 1988 ('88 ! ) si avea suspensie multilink pe spate. Nici nu amintesc de competitorul direct al A6-ului de mai sus, Seria 5 (E39) din 2002... As fi prea rau sa subliniez diferentele... :twoup:

 

Stiu ca aici se vorbeste de noul A4, ceva excelent, probabil, cu noi tehnologii, etc. Dar, daca in 2002, Audi cu al lor A6 (clasa superioara A4-lui) isi batea joc de voi, clientii lui, in asa hal, prefer sa raman fidel unei marci care a pus soferul mai presus de toate de decenii.

 

Inca un aspect: Eu zic ca daca pui intr-o parcare un E92 si un A4, si ai avea posibilitatea sa numeri privirile admirative ale trecatorilor intr-un interval dat, BMW-ul ar conduce detasat. Crezi altfel? :D

 

PS - Ai condus vreun E92? Sau traiesti doar prin link-uri? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

sa intzeleg ca noul A4 2.0 TDi are cu 7 cai mai multzi decat un 320d din 1998. Adica de acum 10 ani.

Si cu 7 cai mai putzini decat un 320d din 2001 toamna, adica acum 7 ani. Eu nu vad ce comparatie mai vrei tu sa faci aici.

 

 

newguyintown.

 

lucrurile sunt simple insa nu sunt asa cum crezi tu. nu este vorba de neputiinta ci este vorba de marketing si de a da oferte pt toata lumea.

 

de ex la bmw seria 3 treptele de putere pt diesel sunt

143

177

197

231

si 286 cp

 

la audi a4 sunt:

 

143cp

170cp

190cp

240cp

si se pare ca va urma un 3.0tdi cu 300 cp

 

pai in rationamentul tau sunt greseli. de ce ar face bmw un motor diesel de 143 cp in 2008 cand in 1998 bmw avea din 2000 cm cubi 136 cp.

 

este vorba de a da posibilitatea oamenilor sa-si aleaga si un motor mai slab daca nu au nevoie de putere.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut Audi-ul A6 din 2002 al unui amic pe elevator. Si am vazut puntea rigida de pe spate. Adica suspensia spate este alcatuita dintr-un fier + 2 arcuri + 2 amortizoare. Numai si pentru asta, si Audi este jos rau in ochii mei.

Am avut E34 (serie 5) din 1988 ('88 ! ) si avea suspensie multilink pe spate. Nici nu amintesc de competitorul direct al A6-ului de mai sus, Seria 5 (E39) din 2002... As fi prea rau sa subliniez diferentele... :twoup:

 

Stiu ca aici se vorbeste de noul A4, ceva excelent, probabil, cu noi tehnologii, etc. Dar, daca in 2002, Audi cu al lor A6 (clasa superioara A4-lui) isi batea joc de voi, clientii lui, in asa hal, prefer sa raman fidel unei marci care a pus soferul mai presus de toate de decenii.

 

Inca un aspect: Eu zic ca daca pui intr-o parcare un E92 si un A4, si ai avea posibilitatea sa numeri privirile admirative ale trecatorilor intr-un interval dat, BMW-ul ar conduce detasat. Crezi altfel? :D

 

PS - Ai condus vreun E92? Sau traiesti doar prin link-uri? :twoup:

 

A4 are suspensie spate individuala din 2001(incepand cu B6). Cele quattro au avut tot timpu(si A6)

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

e90 e actualul , ti-am pus o intrebare referitor la a6 2.5 TDI.. cu care il compari seria 5 pana in 2000 2.5 TDS de 143 cp sau cu 2.5D din 2000 de 163 cp ?

 

probabil nici una din comparatii nu este gresita pt ca motoarele au aproximativ aceeasi putere. chiar nu as sti ce sa raspund aici.

Link to comment
Share on other sites

sa intzeleg ca noul A4 2.0 TDi are cu 7 cai mai multzi decat un 320d din 1998. Adica de acum 10 ani.

Si cu 7 cai mai putzini decat un 320d din 2001 toamna, adica acum 7 ani. Eu nu vad ce comparatie mai vrei tu sa faci aici.

 

 

newguyintown.

 

lucrurile sunt simple insa nu sunt asa cum crezi tu. nu este vorba de neputiinta ci este vorba de marketing si de a da oferte pt toata lumea.

 

de ex la bmw seria 3 treptele de putere pt diesel sunt

143

177

197

231

si 286 cp

 

la audi a4 sunt:

 

143cp

170cp

190cp

240cp

si se pare ca va urma un 3.0tdi cu 300 cp

 

pai in rationamentul tau sunt greseli. de ce ar face bmw un motor diesel de 143 cp in 2008 cand in 1998 bmw avea din 2000 cm cubi 136 cp.

 

este vorba de a da posibilitatea oamenilor sa-si aleaga si un motor mai slab daca nu au nevoie de putere.

 

 

eu nu vad nimic gresit in cele pe care le-am scris mai sus. am aratat doar ce motoare dezvolta bmw acum 10 ani comparativ cu ce dezvolta audi acum. Si sunt exact pe acelasi segment. Deci care e rationamentul meu gresit?

Link to comment
Share on other sites

edit: cand se face un test comparativ intre 2 masini.. adica compari performantele celor 2 masini iei motoarele cele mai tari de aceeasi capacitate cilindrica.. si faci test

 

compara a4 3.0 TDI... are 240 cp.. cu 335d-u.. care vrei nu vrei are 3.0 L si 286.. si vezi rezultatul.. daca tii cont de acest motor de 3L.. cei 300 care vin dinspre audi nu sunt impresionanti daca ne gandim ca apare faceliftu care intotdeauna aduce cp in plus..

 

Daca le compari la mers repede pe sosea nu iei variantele care-ti convin tie.. iei cele mai tari la aceeasi capacitate cilindrica... si vezi performanta.

 

 

Ai pus trepte de performanta..

 

pune capacitate cilindrica - cp.. si vezi unde is pragurile..

 

Referitor la comparatia cu a6-le vroiam sa-ti demonstrez ceva.. ca daca vrei sa iasa a6-le iei motorul mai naspa.. 2,5 de 143 cp.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

habar n-ai de bmw si vii aici si dai cu fleanca de audi ? si faci reclama panarama ? :twoup:

 

pai se pare ca stiu destul de multe de bmw.

BTW nu am apucat sa mentionez ca bmw este una din marcile mele preferate si ca pe viitor (in 3 ani) daca noul A6 nu va fi pe piata cu sigurqanta ma voi orienta catre seria 5 pt ca sigur va fi un nou model pana atunci.

 

FLEANCA ???!!!!

 

asa se vorbeste pe acest forum?

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut si BMW si acum am Audi.

Ce sa va zic .. la capitolul confort interior .. audi bate .. si sper ca sunteti de acord cu mine...

La capitolul motorizare... BMW-ul bate Audi... (bine .. la mine e invers .. dar asta pentru ca bmw-ul a avut 170 CP si audi are 200 si ceva .. )

La capitolul tractiune.. tractiunea pe spate nu se compara cu nimic ... e mult mai fun .. in primul rand ..

Eu .. am 4x4 la Audi .. deja nu ma mai distrez .. nu pleaca spatele nu pleaca fata .. nu pleaca nimic .. daca pleaca ceva .. e automata ..si imi taie scarba acceleratia .. nu am reusit sa o pacalesc pana acum...

Deci BMW-ul e mai tare.. clar.

La capitolul manevrabilitate .. nu stiu ce sa spun .. amandoua se comporta exemplar ..

Parca e mai manevrabila audi .. dar.. nu as baga mana in foc...

 

Stiu ca sunt un pic offtopic pentru ca aici se vb de masini noi .. si eu nu am avut nici BMW si nici Audi nou... dar .. asta e parerea mea ...

Cum sunt masinile noi .. nu pot sa imi dau seama .. dar banuiesc ca nu vorbim de salturi spectaculoase ...

Adica .. Bmw a evoluat dpdv tehnic .. mult de atunci .. si Audi la fel .. insa caracteristicile de baza .. au cam ramas la fel ...

Link to comment
Share on other sites

salut!

m-am inscris pe acest forum pt a vedea ce parere au posesorii de bmw in special posesorii de seria 3 despre noul Audi A4. Sunt curios daca v-ati urcat in acea masina sau daca ati avut ocazia sa o conduceti sau sa mergeti ca pasageri. pareri despre design, finisari samd.

eu am aceasta masina de ceva timp si sunt multumit de ea.

 

uite o sa iti spun si ce nu mi place la noul serie 3 ca sa nu spui ca sunt partinitor 100%: spatele e oribil; i-au pus nenorociteloe alea de butoane pt deschiderea geamurilor pe manerele portierelor. exact ca la audi. I HATE THIS!

 

inca nu vad ca ai scris ceva de tractiune spate vs tractiune fatza dezvoltata de audi.

Link to comment
Share on other sites

tractiunea fata strica tot la audi......tottttttttttttttttttttt

 

spunea cineva mai sus ca audi nu sta atat de bine la motoare ca si bmw. sunt de acor si in acelasi timp sustin ca audi recupereaza distanta rapid.

 

intr-adevar la audi tractiunea fata poate fi blamata pt caracterul subvirator al masinii insa dati un search pe google dupa "audi vectoring system". de asemenea se pare ca in testele compartive facute de nemti lucrurile nu prea mai stau la fel ca inainte cand este vorba de noul A4.

daca audi avea tractiune spate era destul de grav .

 

am mai gasit un test facut de nemti .

rezultatul este acelasi. mi se pare ciudat ca sunt destul de in fata niste masini care nu aveau ce cauta acolo.

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/tests/v...testwertung.hbs

 

ca sa facem un exercitiu: gasiti voi un test comparativ in care sa fie noul A4 si in acel test sa fie batut de seria 3 pt ca eu nu am gasit. bineinteles testul trebuie sa fie facut de o tertza parte si nu de un organism care are legatura cu bmw

 

Eu nu inteleg de ce te agiti atat.Pai tu iti cumperi masina numai dupa ce citesti prin reviste?

Daca peste tot scrie ca Audi este peste BMW inseamna ca asa este. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Deci care e rationamentul meu gresit?

 

pai rationamentul este gresit pt simplu motiv ca bmw are acum un motor de 143 cp. asta nu inseamna ca bmw nu poate mai mult fata de acum 10 ani.

faptul ca audi are un diesel de 143 cp este din acelasi motiv pt care bmw are un motor de 143 cp: o cere piata.

 

pe vremea aia in 1998 cred ca audi avea pe 1.9 tdi de 131 cp.

 

si nu este normal sa compari 335 D (286 cp ) cu 3.0tdi de 240 cp pt ca aceste motoare nu sunt echivalente. echivalentul este 330d.

 

Audi are un motor pe benzina de 2 litri care dezvolta 211 cp. ce facem il comparam cu 320 i care are 170 cp ? este total gresit. de asemenea audi are un motor pe benzina de 2 litri care dezvolta 272 cp. cu ce il mai comparam. lucrurile nu stau chiar asa.

 

motorul echivalent lui 320 i este 1.8 tfsi de 160 cp (1800 cm cubi)

 

pt 325i de 217 cp echivalentul este 2.0tfsi de 211 cp. si atunci comparatia este anevoiasa dar nu din cauza puterii.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut si BMW si acum am Audi.

Ce sa va zic .. la capitolul confort interior .. audi bate .. si sper ca sunteti de acord cu mine...

La capitolul motorizare... BMW-ul bate Audi... (bine .. la mine e invers .. dar asta pentru ca bmw-ul a avut 170 CP si audi are 200 si ceva .. )

La capitolul tractiune.. tractiunea pe spate nu se compara cu nimic ... e mult mai fun .. in primul rand ..

Eu .. am 4x4 la Audi .. deja nu ma mai distrez .. nu pleaca spatele nu pleaca fata .. nu pleaca nimic .. daca pleaca ceva .. e automata ..si imi taie scarba acceleratia .. nu am reusit sa o pacalesc pana acum...

Deci BMW-ul e mai tare.. clar.

La capitolul manevrabilitate .. nu stiu ce sa spun .. amandoua se comporta exemplar ..

Parca e mai manevrabila audi .. dar.. nu as baga mana in foc...

 

Stiu ca sunt un pic offtopic pentru ca aici se vb de masini noi .. si eu nu am avut nici BMW si nici Audi nou... dar .. asta e parerea mea ...

Cum sunt masinile noi .. nu pot sa imi dau seama .. dar banuiesc ca nu vorbim de salturi spectaculoase ...

Adica .. Bmw a evoluat dpdv tehnic .. mult de atunci .. si Audi la fel .. insa caracteristicile de baza .. au cam ramas la fel ...

 

 

cat se poate de fals... audi mai ales ala quattro subvireaza, fapt recunoscut peste tot, iar referitor la confort a6 2002 si e39.. 2002 sunt tot acolo...

Plasticurile mai lucioase au aparut la audi pe modelele mai noi, La un e60 nou de ex.. poate nu ma impresioneaza foarte tare.. "explozia de culori in interior" dar ma impresioneaza detaliu cu care este lucrat si cel mai pal si sters obiect, interiorul de e60 pare simplu anost, dar cel putin mie imi place foarte mult cum este lucrat, de la tapiseria de piele pana la butoanele de pe bord...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

cat se poate de fals... audi mai ales ala quattro subvireaza, fapt recunoscut peste tot, iar referitor la confort a6 2002 si e39.. 2002 sunt tot acolo...

Deci .. eu nu am reusit sa il fac sa derapeze ..subvireze .. supra vireze .. sa faca ceva .. pana acum ... cum are tentativa intra sistemele.. si nu mai face nimic...

Fi serios ... eu mi-am rupt ceva cu BMW-ul pe afara .. si dupa 3 luni .. am zis ca nu mai plec niciodata :twoup: :twoup:

Fa tu 2000 de km in BMW si dupa aia in Audi sa vezi diferenta ..

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

inca nu vad ca ai scris ceva de tractiune spate vs tractiune fatza dezvoltata de audi.

 

tractiunea spate cu siguranta este mai fun to drive. masina cu siguranta are o traiectorie mai buna in curbe si in acelasi timp tractiunea spate duce la o echilibrare a greutatii fata/ spate ce deseori la bmw este 50/50 ceea ce este f bine.

insa eu prefer tractiunea fata pt ca sincer mi-ar fi frica iarna sa nu-mi fuga spatele la accelerari mai vioaie.

nu sunt personajul care sa ma incante derapajele nici iarna si nici vara . nu incerc sa obtin asa ceva si deci tractiunea spate nu ma avantajeaza.

bineinteles fiecare om isi ia masina care ii place si care il reprezinta.

 

ceea ce este f frumos este ca in mai putin de doua ore acest subiect pe forum a adus 72 de raspunsuri si aprox 500 de vizualizari ceea ce inseamna ca a prins la public. eu sper ca discutia sa fie construcitva si sa nu degenereze in insulte samd

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

insa eu prefer tractiunea fata pt ca sincer mi-ar fi frica iarna sa nu-mi fuga spatele la accelerari mai vioaie.

Si eu la fel .. m-am cam saturat de cat am stat incordat in scaun.... iarna cu BMW_ul... e distractiv .. cand mai pleaca .. dar e obositor ..

Si plus de asta .. daca pleaca mai serios .. nu prea mai ai ce sa ii faci .. decat sa o lasi sa se duca .. nu tu frana de motor .. nimic .. :twoup: :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Deci .. eu nu am reusit sa il fac sa derapeze ..subvireze .. supra vireze .. sa faca ceva .. pana acum ... cum are tentativa intra sistemele.. si nu mai face nimic...

cam asta este problema la audi: nu este fun to drive.

 

in fine, e cam tarziu si am bagat destul la butoane astazi. hai sa ne culcam si mai continuam discutia maine.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

"upgrade-ul facut pt 2.7 tdi are 190 cp si 400 nm.

de asemenea va veni in scurta vreme pe piata un 2.0 tdi si 224 cp +450 NM

2.0 tdi si 170 cp cred ca se vinde deja in germania.

un alt 2.0 tdi care va fi pe piata in curand va avea 204 cp si 400nm exact ca motorul de bmw.

"

 

stai un pic.. tu vrei sami spui ca o sa scoata motor de 2 l si 224 cai dar cel de 2.7 ramane la 190?

nu ti se pare putin aiurea... sau putin eronata informatia?

Link to comment
Share on other sites

insa eu prefer tractiunea fata pt ca sincer mi-ar fi frica iarna sa nu-mi fuga spatele la accelerari mai vioaie.

Si eu la fel .. m-am cam saturat de cat am stat incordat in scaun.... iarna cu BMW_ul... e distractiv .. cand mai pleaca .. dar e obositor ..

Si plus de asta .. daca pleaca mai serios .. nu prea mai ai ce sa ii faci .. decat sa o lasi sa se duca .. nu tu frana de motor .. nimic .. :twoup: :twoup:

 

Daca ai reflexe bune si cauciucuri de iarna se conduce aproape ca una cu tractiune fata.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.