Jump to content

A4 vs seria 3


edit

Recommended Posts

insa eu prefer tractiunea fata pt ca sincer mi-ar fi frica iarna sa nu-mi fuga spatele la accelerari mai vioaie.

Si eu la fel .. m-am cam saturat de cat am stat incordat in scaun.... iarna cu BMW_ul... e distractiv .. cand mai pleaca .. dar e obositor ..

Si plus de asta .. daca pleaca mai serios .. nu prea mai ai ce sa ii faci .. decat sa o lasi sa se duca .. nu tu frana de motor .. nimic .. :twoup: :twoup:

 

Daca ai reflexe bune si cauciucuri de iarna se conduce aproape ca una cu tractiune fata.

S-o crezi tu pe asta .. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

imi place ca va ganditi la senzatie,confort, design si mai stiu eu ce ... adica la ce apare la televizor... dar la calitatea masinii nu se gandeste nimeni?!? in intregul ei la calitatea ingineriei, la furnizori, problemele tehnice?! la consum, la pret ... la astea nu ne uitam?! daca nici astea nu sunt importante ... iar aici cred ca BMW sta mai bine decat audi ... si d`al dracu am intrat si pe VWFORUM la A4 ce gasim:

 

Trosnit La Roti, Audi A4 2002 Probleme Clima, Consum Real Audi A4 ,Probleme La Debitmetru Aer, Vand ... ,Problema Ac , Trepidatii Aparute Dupa Turatii Mari , Diy - Reparatie Balama Torpedou Rupta , Navigatie Rns-e Mmi Nu Imi Citeste Cardul Complect , Eroare Ulei Audi A4 1.9 Tdi , Eroare Aparuta Pe Bc , Problema deschidere capota A4 , Probleme Stergatoare , Defectiune Turbina? ...

acum uitati-va si la BMWclub seria 3... cum se repara o janta, cum functioneaza butonul pentru caldura? cum se inlocuieste o toba?vreau sau vand passat...

 

va las pe voi sa faceti diferenta intre DEFECTIUNE TURBINA si CUM SE REPARA O JANTA

 

sa mai dam si o tura pe la PBN sa stam la reparat masina?!? hahahahahaha

Edited by emceul
Link to comment
Share on other sites

Ce ma distreaza e ca toata lumea compara motoare care nu le au pe masina, sau mai bine spus, motoare care pana si aici pe forum le numeri pe degete. 335d e clar mai bun ca motorul echivalent pe Audi, dar cate sunt pe forum? 5-6? Cate 320d sunt? 100-110?

 

A4 e peste E90 fara doar si poate. Dar nu e cinstita comparatia. Din 2005 cand a aparut E90, Audi a avut 2 modele de A4. In 2005 inca mai era modelul din 2002. Insa E90 e la fel de urat ca si in 2005.

Link to comment
Share on other sites

"upgrade-ul facut pt 2.7 tdi are 190 cp si 400 nm.

de asemenea va veni in scurta vreme pe piata un 2.0 tdi si 224 cp +450 NM

2.0 tdi si 170 cp cred ca se vinde deja in germania.

un alt 2.0 tdi care va fi pe piata in curand va avea 204 cp si 400nm exact ca motorul de bmw.

"

 

stai un pic.. tu vrei sami spui ca o sa scoata motor de 2 l si 224 cai dar cel de 2.7 ramane la 190?

nu ti se pare putin aiurea... sau putin eronata informatia?

 

nu!

 

s-ar putea ca audi sa adopteze aceeasi strategie ca la bmw adica motoarele supradopate de 2 litri sa nu le vedem niciodatat pe A4 sau A6 pt aceste doua masini ramanand 2.7tdi si 3.0tdi in 6 cilindri.

bmw a facut la fel cu motorul de doi litri si 204 cp : l-a pus pe seria 1 pt ca sub capota acelei masini nu incape un motor in 6 cilindri. pe seria 3 si seria 5 unde incape un motor in 6 cilindri au lasat 325d si 525d. asa cum bmw are si 325 d cu 197 cp si in aclesi timp motorul de doi litri si 204 cp , asa s-ar putea intampla si la audi. din pacate acel motor s-ar putea sa fie disponibil doar pt A3 si viitorul A2.

 

cineva ma intreba daca acel motor 2.0tdi si 224 cp+450 nm va merge cu kerosen. nu, va merge cu motorina:

http://www.worldcarfans.com/9080517.001/au...oncept-revealed

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

bmw a facut la fel cu motorul de doi litri si 204 cp : l-a pus pe seria 1 pt ca sub capota acelei masini nu incape un motor in 6 cilindri. pe seria 3 si seria 5 unde incape un motor in 6 cilindri au lasat 325d si 525d.
Pe seria 1 exista motor cu 6 cilindri.
Link to comment
Share on other sites

Ce ma distreaza e ca toata lumea compara motoare care nu le au pe masina, sau mai bine spus, motoare care pana si aici pe forum le numeri pe degete. 335d e clar mai bun ca motorul echivalent pe Audi, dar cate sunt pe forum? 5-6? Cate 320d sunt? 100-110?

 

A4 e peste E90 fara doar si poate. Dar nu e cinstita comparatia. Din 2005 cand a aparut E90, Audi a avut 2 modele de A4. In 2005 inca mai era modelul din 2002. Insa E90 e la fel de urat ca si in 2005.

 

acel motor de 3 litri si pe286 cp este clar o referinta pt motoarele diesel si o recunosc. asa este si 335i cu peste 300 cp si 123d cu 204 cp. aceste motoare au primit numeroase premii si din pacate nimeni de la concurenta nu are nimic echivalent inca.

 

audi pregateste ceva pt 335i : un 3 litri de 350 cp care va fi pus pe A4 pt modelul S4. pt 335d se pregateste un 3.0tdi ce va avea 300 cp. si pt 123d se pregateste un 20tdi de 224 cp. mercedes deja au un concurent pt motorul diesel de doi litri de la bmw si 204 cp. problema este ca mercedes au abordat o strategie diferita: au creat un 2.2 litri de 204 cp si 450 Nm si l-au pus chiar pe C klasse si au preferat sa nu mai introduca pe acea masina 280CDI. este ca si cum audi si bmw ar renunta la 2.7tdi si 325d in favoarea motoarelor mai mici de doi litri dar cel putin la fel de puternice. ramane de vazut, poate asa vor face

 

asa este, bmw are un pas in fata in ceea ce priveste motoarele de top insa audi incearca sa recupereze.

WLF , audi A4 , modelul din 2005 nu este un model nou ci este faceliftul lui A4 model 2001. acest lucru este vizibil fara sa depui prea mult efort. practic modelul Anterior de A4 a tinut din 2001 pana in 2007 cu o restilizare in 2005.

 

cat despre fiabilitatea modelelor audi pe care tu le-ai vazut pe acel forum din pacate trebuie sa spun ca posesorii de acolo au in proportie de 95% masini sh luate de afara iar probabilitatea problemelor este f mare.

chiar si la autoturisme noi, in medie, fiabilitatea bmw este peste audi insa nu trebuie sa generalizam in sensul ca orice bmw de pe strada are fiabilitate mai buna decat orice audi de pe strada. ambele marci are problemele ei insa este important sa incerce saq si le corecteze.

 

bmw a facut la fel cu motorul de doi litri si 204 cp : l-a pus pe seria 1 pt ca sub capota acelei masini nu incape un motor in 6 cilindri. pe seria 3 si seria 5 unde incape un motor in 6 cilindri au lasat 325d si 525d.
Pe seria 1 exista motor cu 6 cilindri.

 

da, dar nu diesel. un diesel in 6 cilindri este prea mare sa incapa sub capota seriei 1 si cu siguranta chiar daca ar incapea, bmw nu l-ar pune pt ca este prea greu si ar apasa prea tare pe puntea fata ceea ce ar distruge comportamentul masinii.

si A3 are un V6 pe benzina de 3.2 insa de diesel in 6 cilindri nici vorba

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

ca despre performante.. nu are rost sa discutam

 

nu prea inteleg de ce nu ar avea rost sa discutam. ce anume ii lipseste din punct de vedere al performantelor acestei masini?

 

uite ce spune automotorundsport despre aceste masini:

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/tests/v...testwertung.hbs

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/tests/v...testwertung.hbs

 

 

aici audi castiga la absolut toate capitolele:

http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=128635

 

 

ai idee cam cati bani se folosesc pentru a cumpara (mitui) revistele? stii ce inseamna pentru un producator de masini ca masina lor sa iasa invingatoare in asa zisele teste din aceste reviste? (probabil pe tine tocmai aceste teste te-au facut sa cumperi masina)

este cam acelasi lucru ca la procesoare. Intel vs AMD. daca o sa cauti pe net .. o sa vezi aceleasi modele de procesoare comparate pe mai multe situri .. dar rezultatele se bat cap in cap :twoup:. oare de ce?

ti-am dat raspunsul mai sus.

 

revenind on topic.: am condus noul A4 B8 motor 1.8 TFSI (suspensie sport). in linie dreapta merge bine .. trage frumos .. arata binisor masina (cum au spus si altii prea putine lucruri noi. interiorul cel putin seamana cu A6 ). pe curbe se schimba povestea. are un caracter subvirator de speriat. exemplu: la iesirea de pe pasarela centura craiova (cei care stau in craiova stiu. este vorba de o curba 180grade.) cu acest audi nu am reusit mai mult de 80km/h. cu bmw-u meu .. 318i suspensie normala 100km/h.

acum depinde cum privesti lucrurile. eu personal prefer manevrabilitate.sa obtii putere dintr-un motor este foarte usor. cu manevrabilitatea nu mai ai ce sa-i faci :D.

 

inca o chestie care nu mi-a placut la audi. avea sistem surround profi pe el. daca dadeam mai tare .. baraiau plasticele de la usi.... :twoup: Audi nou nout 0km.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Ce forum? Nu ma refeream la Audi. Spuneam ca aici pe forum numeri pe degete 335d chiar si 330d, preponderente sunt 320d.

 

Deci modelul din 2005 e facelift la modelul vechi? Nu mi se par asemanatoare, nici interiorul parca nu e acelasi. E complet schimbata masina.

 

Oricum, E90 in afara de un facelift nesesizabil, e acelasi ca in 2005. Audi deja are 3 A4 care abia seamana unul cu altul.

Link to comment
Share on other sites

Ce forum? Nu ma refeream la Audi. Spuneam ca aici pe forum numeri pe degete 335d chiar si 330d, preponderente sunt 320d.

 

Deci modelul din 2005 e facelift la modelul vechi? Nu mi se par asemanatoare, nici interiorul parca nu e acelasi. E complet schimbata masina.

 

Oricum, E90 in afara de un facelift nesesizabil, e acelasi ca in 2005. Audi deja are 3 A4 care abia seamana unul cu altul.

 

audi au fost destul de agresivi la restilizarea lui A4 in 2005. totusi daca te uiti din profil la a4 pana in 2005 si la modelul ulterior vei vedea ca masinile sunt identice 100% la fel si din spate.(la modelul din 2005 au adaugat doar niste stopuri pe capacul portbagajului si daca le ignori , masinile sunt identice)

la interior eu zic ca au schimbat doar volanul si f putine amanunte. din fata daca dai bara jos la un a4 din 2001 si pui bara din 2005 lucrurile devin aproape identice.

 

iar modelul A4 2008 nu prea semana cu nici un a4 construit pana acum . singurul lucru comun este grila fata la care audi nu vor renunta in veci.

Link to comment
Share on other sites

ai idee cam cati bani se folosesc pentru a cumpara (mitui) revistele? stii ce inseamna pentru un producator de masini ca masina lor sa iasa invingatoare in asa zisele teste din aceste reviste? (probabil pe tine tocmai aceste teste te-au facut sa cumperi masina)

este cam acelasi lucru ca la procesoare. Intel vs AMD. daca o sa cauti pe net .. o sa vezi aceleasi modele de procesoare comparate pe mai multe situri .. dar rezultatele se bat cap in cap :twoup:. oare de ce?

ti-am dat raspunsul mai sus.

 

revenind on topic.: am condus noul A4 B8 motor 1.8 TFSI (suspensie sport). in linie dreapta merge bine .. trage frumos .. arata binisor masina (cum au spus si altii prea putine lucruri noi. interiorul cel putin seamana cu A6 ). pe curbe se schimba povestea. are un caracter subvirator de speriat. exemplu: la iesirea de pe pasarela centura craiova (cei care stau in craiova stiu. este vorba de o curba 180grade.) cu acest audi nu am reusit mai mult de 80km/h. cu bmw-u meu .. 318i suspensie normala 100km/h.

acum depinde cum privesti lucrurile. eu personal prefer manevrabilitate.sa obtii putere dintr-un motor este foarte usor. cu manevrabilitatea nu mai ai ce sa-i faci :D.

 

inca o chestie care nu mi-a placut la audi. avea sistem surround profi pe el. daca dadeam mai tare .. baraiau plasticele de la usi.... :twoup: Audi nou nout 0km.

 

a cumpara niste reviste este usor in romania insa mai greu in germani. autozeitung, autobild si automotorundsport sunt cei mai mari 3 jucatori de pe piata lor(linkurile mele sunt de acolo) si cred ca este imposibil sa-i cumperi. ok, poti cumpara unul insa pe totzi 3 mi se pare imposibil . si cu siguranta daca s-ar fi intamplat asa ceva s-ar fi auzit ceva ar fi iesit un scandal. iar nici una din revistele cu pricina nu cred ca isi permite un scandal pt ca i-ar duce la vale rau.

cat despre 1.8tfsi-ul care l-ai condus, exista posibilitatea sa-ti fi dat acea senzatie insa se prea poate sa fie pt ca nu erai invatat cu masina. si eu , daca as lua o curba cu 100 km /h cu masina mea, mi-ar fi f greu sa abordez acea curba cu aceeasi viteza dar cu o masina diferita. si nu m-au facut acele teste sa iau masina respectiva ci pur si simplu imi place audi. chiar daca audi ar fi iesit mai prost in teste tot audi as fi luat si in plus de asta cand mi-am comandat eu masina inca nu aparusera teste comparative.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Nu ati prea amintit ca se compara un model care a aprut in 2005(bmw e90) cu audi a4(2008) si cu C-clase(2007)....eu zic ca este destul de important anul ca ca inca e90-are multe capitole in care castiga detasat, ar trebui ultimi 2 ssa-si puna niste semne de intrebare!!!

Cat de sistempul de 4x4 de pe fiecare dintre modele, nu stiu ce sa mai zic dar am vazut acel reportaj in care s-au comparat 330xd E90 cu audi A4 3.0d quatro si C-clase 320d 4matic.......si ......iar e92 a cam fost scos invingator!!!!

Bafta si miracole....pt audi!!!

 

scuze E90!

Link to comment
Share on other sites

Nu ati prea amintit ca se compara un model care a aprut in 2005(bmw e90) cu audi a4(2008) si cu C-clase(2007)....eu zic ca este destul de important anul ca ca inca e90-are multe capitole in care castiga detasat, ar trebui ultimi 2 sa-si puna niste semne de intrebare!!!

Cat de sistempul de 4x4 de pe fiecare dintre modele, nu stiu ce sa mai zic dar am vazut acel reportaj in care s-au comparat 330xd E90 cu audi A4 3.0d quatro si C-clase 320d 4matic.......si ......iar e92 a cam fost scos invingator!!!!

 

seria 3 a fost lansat in 2005 pe la inceput parca iar A4 a fost lansat in 2007 in sept. diferenta este de doi ani si ceva.

 

mai stii unde ai vazut acel versus? de cine era realizat? pt ca as vrea sa il caut pe net si sa-l vad si eu.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Nu ati prea amintit ca se compara un model care a aprut in 2005(bmw e90) cu audi a4(2008) si cu C-clase(2007)....eu zic ca este destul de important anul ca ca inca e90-are multe capitole in care castiga detasat, ar trebui ultimi 2 ssa-si puna niste semne de intrebare!!!

Cat de sistempul de 4x4 de pe fiecare dintre modele, nu stiu ce sa mai zic dar am vazut acel reportaj in care s-au comparat 330xd E90 cu audi A4 3.0d quatro si C-clase 320d 4matic.......si ......iar e92 a cam fost scos invingator!!!!

Bafta si miracole....pt audi!!!

 

scuze E90!

 

te referi la testul facut de ProMotor? :D. in care bmw a iesit invingator cu 2-1. audi a castigat doar la capitolul aspect. mai mult .. si-au cam batut joc de sistemul QUATTRO :twoup: .

 

ai idee cam cati bani se folosesc pentru a cumpara (mitui) revistele? stii ce inseamna pentru un producator de masini ca masina lor sa iasa invingatoare in asa zisele teste din aceste reviste? (probabil pe tine tocmai aceste teste te-au facut sa cumperi masina)

este cam acelasi lucru ca la procesoare. Intel vs AMD. daca o sa cauti pe net .. o sa vezi aceleasi modele de procesoare comparate pe mai multe situri .. dar rezultatele se bat cap in cap :D. oare de ce?

ti-am dat raspunsul mai sus.

 

revenind on topic.: am condus noul A4 B8 motor 1.8 TFSI (suspensie sport). in linie dreapta merge bine .. trage frumos .. arata binisor masina (cum au spus si altii prea putine lucruri noi. interiorul cel putin seamana cu A6 ). pe curbe se schimba povestea. are un caracter subvirator de speriat. exemplu: la iesirea de pe pasarela centura craiova (cei care stau in craiova stiu. este vorba de o curba 180grade.) cu acest audi nu am reusit mai mult de 80km/h. cu bmw-u meu .. 318i suspensie normala 100km/h.

acum depinde cum privesti lucrurile. eu personal prefer manevrabilitate.sa obtii putere dintr-un motor este foarte usor. cu manevrabilitatea nu mai ai ce sa-i faci :D.

 

inca o chestie care nu mi-a placut la audi. avea sistem surround profi pe el. daca dadeam mai tare .. baraiau plasticele de la usi.... :twoup: Audi nou nout 0km.

 

a cumpara niste reviste este usor in romania insa mai greu in germani. autozeitung, autobild si automotorundsport sunt cei mai mari 3 jucatori de pe piata lor(linkurile mele sunt de acolo) si cred ca este imposibil sa-i cumperi. ok, poti cumpara unul insa pe totzi 3 mi se pare imposibil . si cu siguranta daca s-ar fi intamplat asa ceva s-ar fi auzit ceva ar fi iesit un scandal. iar nici una din revistele cu pricina nu cred ca isi permite un scandal pt ca i-ar duce la vale rau.

cat despre 1.8tfsi-ul care l-ai condus, exista posibilitatea sa-ti fi dat acea senzatie insa se prea poate sa fie pt ca nu erai invatat cu masina. si eu , daca as lua o curba cu 100 km /h cu masina mea, mi-ar fi f greu sa abordez acea curba cu aceeasi viteza dar cu o masina diferita. si nu m-au facut acele teste sa iau masina respectiva ci pur si simplu imi place audi. chiar daca audi ar fi iesit mai prost in teste tot audi as fi luat si in plus de asta cand mi-am comandat eu masina inca nu aparusera teste comparative.

 

 

poate ai dreptate. poate nu eram eu obisnuit cu masina.

pot sa iti spun si parerea celui care o detine. este vb de cumnatul meu. a avut un 320d inainte din 2004. dupa ce a cumparat audi-ul asta. a exclamat. "exista masini ... si bmw-uri".

cat despre reviste .. este o discutie mult prea lunga . inca care nu prea vreau sa intram. dar orice revista se cumpara .. trust me on that.

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu inteleg rostul unui asemenea topic.

 

Daca unui eventual cumparator i se par frumoase ambele modele, atat E90 cat si A4, merge frumos la reprezentante si solicita test drive.

 

Dupa ce conduce cele doua modele, alege in functie de avantajele si dezavantajele pe care le observa.

 

Normal, documentarea in prealabil este potrivita insa degeaba faci un astfel de topic pe un forum Audi sau BMW.

 

Parerile vor fi foarte subiective si neconcludente.

Link to comment
Share on other sites

Ce forum? Nu ma refeream la Audi. Spuneam ca aici pe forum numeri pe degete 335d chiar si 330d, preponderente sunt 320d.

 

Deci modelul din 2005 e facelift la modelul vechi? Nu mi se par asemanatoare, nici interiorul parca nu e acelasi. E complet schimbata masina.

 

Oricum, E90 in afara de un facelift nesesizabil, e acelasi ca in 2005. Audi deja are 3 A4 care abia seamana unul cu altul.

 

 

nu conteaza ce compari... ca edit aducea comparatii de motoare de 2.0L adica lua 2.0 TDI de 143 cp si il compara cu 318d nu cu 320d... de care vorbesti tu care are 30 cp peste

Link to comment
Share on other sites

ce mi s-a parut mie suspect la audi e ca schimba foarte repede modelele (inclusiv facelift) si cred ca si posesor nou de audi te cam oftici ca dupa un scurt timp apare un model nou sau se efectueaza facelift-ul
Link to comment
Share on other sites

Nu ati prea amintit ca se compara un model care a aprut in 2005(bmw e90) cu audi a4(2008) si cu C-clase(2007)....eu zic ca este destul de important anul ca ca inca e90-are multe capitole in care castiga detasat, ar trebui ultimi 2 sa-si puna niste semne de intrebare!!!

Cat de sistempul de 4x4 de pe fiecare dintre modele, nu stiu ce sa mai zic dar am vazut acel reportaj in care s-au comparat 330xd E90 cu audi A4 3.0d quatro si C-clase 320d 4matic.......si ......iar e92 a cam fost scos invingator!!!!

 

seria 3 a fost lansat in 2005 pe la inceput parca iar A4 a fost lansat in 2007 in sept. diferenta este de doi ani si ceva.

 

mai stii unde ai vazut acel versus? de cine era realizat? pt ca as vrea sa il caut pe net si sa-l vad si eu.

La cel realizat de ProMotor!

Link to comment
Share on other sites

SI-a luat si omu nostru a4... si pe forumu de la audi e plin.. nu are cu ce sa iasa in evidenta si s-a gandit sa intre pe forumu de la bmw... ca s-o fi gandit ca posesorii de 320d.. ii lauda audi 2.0 TDI

 

CIUPANEZU: de asta le zice bolizi la BMW... ca la audi trebuie motor de 2,7 sa scoata 179 cp.. pe cand la bmw un amarat de 320d.. are 177.. si e adevarat bolid

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Am 320d e46 150HP, si bineinteles ca am intalnit la semafor un Audi A4 nou 2,0d , si bineintels ca ne-am incordat putin, eu din curiozitate mai mult, dar nu mi s-a parut nimic special din partea lui. A plecat mai bine dar cand a schimbat a 2-a l-a pus in bot (probabil nu a decuplat DSC-ul)!!!

Oricum ca aspect este peste E90 dar atat, daca se face alegerea dupa un test drive, 90% aleg BMW daca sunt fricosi si vor tractiune fata!

 

SI-a luat si omu nostru a4... si pe forumu de la audi e plin.. nu are cu ce sa iasa in evidenta si s-a gandit sa intre pe forumu de la bmw... ca s-o fi gandit ca posesorii de 320d.. ii lauda audi 2.0 TDI

 

CIUPANEZU: de asta le zice bolizi la BMW... ca la audi trebuie motor de 2,7 sa scoata 179 cp.. pe cand la bmw un amarat de 320d.. are 177.. si e adevarat bolid

Motorul de 2,7 nu este cumva si V6???

completare: au nevoi de motoare v6 ca sa scoate ce scoate BMW din 4 in linie!!!:twoup::)

 

Cum zicem: Bafta si MIRACOLE!!!!....pe audi

 

Apropo.....cei de la audi fac si cutii de viteze ???heheheeee!!!....despre asta nu s-a vorbit de loc...de ce oare???ca nu are rost???

Link to comment
Share on other sites

Nu ati prea amintit ca se compara un model care a aprut in 2005(bmw e90) cu audi a4(2008) si cu C-clase(2007)....eu zic ca este destul de important anul ca ca inca e90-are multe capitole in care castiga detasat, ar trebui ultimi 2 sa-si puna niste semne de intrebare!!!

Cat de sistempul de 4x4 de pe fiecare dintre modele, nu stiu ce sa mai zic dar am vazut acel reportaj in care s-au comparat 330xd E90 cu audi A4 3.0d quatro si C-clase 320d 4matic.......si ......iar e92 a cam fost scos invingator!!!!

 

seria 3 a fost lansat in 2005 pe la inceput parca iar A4 a fost lansat in 2007 in sept. diferenta este de doi ani si ceva.

 

mai stii unde ai vazut acel versus? de cine era realizat? pt ca as vrea sa il caut pe net si sa-l vad si eu.

La cel realizat de ProMotor!

 

cat de superficiali suntem .

la fel ca si cei de la promotor.

in primul rand oamenii au testat masini cu anvelope de vara.

in al doilea rand cei de la promotor spuneau ca era foarte dificila directia lui A5 insa hai sa neuitam care erau dimensiunile anvelopelor din testul respectiv:

 

audi avea 255/35R19 atat pe fata cat si pe spate

bmw cu pachet M avea 225/40R18 pe fata iar pe spate avea 255/35 R18.

 

diferenta pe zapada intre o anvelopa de 255 si una de 225 puse pe puntea fata este enorma mai ales daca anvelopele sunt de vara asa cum era in testul respectiv. era evident ca audi pierdea din start si probabil asta s-a si vrut.

Link to comment
Share on other sites

Nu ati prea amintit ca se compara un model care a aprut in 2005(bmw e90) cu audi a4(2008) si cu C-clase(2007)....eu zic ca este destul de important anul ca ca inca e90-are multe capitole in care castiga detasat, ar trebui ultimi 2 sa-si puna niste semne de intrebare!!!

Cat de sistempul de 4x4 de pe fiecare dintre modele, nu stiu ce sa mai zic dar am vazut acel reportaj in care s-au comparat 330xd E90 cu audi A4 3.0d quatro si C-clase 320d 4matic.......si ......iar e92 a cam fost scos invingator!!!!

 

seria 3 a fost lansat in 2005 pe la inceput parca iar A4 a fost lansat in 2007 in sept. diferenta este de doi ani si ceva.

 

mai stii unde ai vazut acel versus? de cine era realizat? pt ca as vrea sa il caut pe net si sa-l vad si eu.

La cel realizat de ProMotor!

 

cat de superficiali suntem .

la fel ca si cei de la promotor.

in primul rand oamenii au testat masini cu anvelope de vara.

in al doilea rand cei de la promotor spuneau ca era foarte dificila directia lui A5 insa hai sa neuitam care erau dimensiunile anvelopelor din testul respectiv:

 

audi avea 255/35R19 atat pe fata cat si pe spate

bmw cu pachet M avea 225/40R18 pe fata iar pe spate avea 255/35 R18.

 

diferenta pe zapada intre o anvelopa de 255 si una de 225 puse pe puntea fata este enorma mai ales daca anvelopele sunt de vara asa cum era in testul respectiv. era evident ca audi pierdea din start si probabil asta s-a si vrut.

Ti-am zis ca nu stiu ce sa zic...pt ca am vazut doar pe final emisiunii...oricum nu sa imi iau in viata mea BMW xDrive sau Audi, pt ca este prea frumoasa senzatia cu tractiunea spate!!!

De unde ai aflat tu ce anvelope aveau???ai oprit filmuletul si ai dat zoom???

Nici nu credem ca o sa fie BMW invingator!!! Dar am vazut acum, la audi era decuplat DSC-ul deaia era asa greu de controlat!!!

Link to comment
Share on other sites

ma edit: ce masina ai.. ia fa prezentarea... ce masina ai ce motor, ce dotari etc.. + poza cu talon

 

Parerea generala despre audi e ca e bun.. da in clasa ei.. acolo cu VW , skoda si Leon, s-ar vrea ea intre masinile premium dar in fine.... daca doresti sa afli parerea forumului despre masina ta.. posteaza ce ti-am cerut.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Am 320d e46 150HP, si bineinteles ca am intalnit la semafor un Audi A4 nou 2,0d , si bineintels ca ne-am incordat putin, eu din curiozitate mai mult, dar nu mi s-a parut nimic special din partea lui. A plecat mai bine dar cand a schimbat a 2-a l-a pus in bot (probabil nu a decuplat DSC-ul)!!!

Oricum ca aspect este peste E90 dar atat, daca se face alegerea dupa un test drive, 90% aleg BMW daca sunt fricosi si vor tractiune fata!

 

SI-a luat si omu nostru a4... si pe forumu de la audi e plin.. nu are cu ce sa iasa in evidenta si s-a gandit sa intre pe forumu de la bmw... ca s-o fi gandit ca posesorii de 320d.. ii lauda audi 2.0 TDI

 

CIUPANEZU: de asta le zice bolizi la BMW... ca la audi trebuie motor de 2,7 sa scoata 179 cp.. pe cand la bmw un amarat de 320d.. are 177.. si e adevarat bolid

Motorul de 2,7 nu este cumva si V6???

completare: au nevoi de motoare v6 ca sa scoate ce scoate BMW din 4 in linie!!!:twoup::)

 

Cum zicem: Bafta si MIRACOLE!!!!....pe audi

 

Apropo.....cei de la audi fac si cutii de viteze ???heheheeee!!!....despre asta nu s-a vorbit de loc...de ce oare???ca nu are rost???

 

stimati domni,

ne pricem putin si vorbim mult.

 

motorul de 2.7 si 180 cp de care tot vorbiti este un motor de prin 2005 si in acelasi timp coleg de generatie cu 325 d care avea 180 cp.

in 2007 s-a adus un upgrade si puterea lui 2.7 tdi a fost crescuta la 190 cp iar acest motor a fost pus pe A4 si A5 urmand sa fie pus si pe A6.

 

in acelasi timp pt motoarele de doi litri de la BMW numite 318 d (cu 143 cp si 300 nm) si 320 d cu (177 cp si 350 nm) exista 2.0tdi in doua trepte de putere 143 cp si 320 nm iar al doilea este de 170 cp si 350 nm.

 

voi comparati motoare de generatii diferite adica un motor nou de la bmw de doi litri cu un motor vechi de la audi de 2.7 litri . acest 2.7 tdi si 190 cp este concurentul lui 325 d cu 197 cp.

 

si inca un lucrtu pe care nu l-ati inteles : nu este vorba ca audi sau bmw nu pot scoate mai mult de 190 cp dintr-un motor de 2.7 litri(audi) sau 197 cp dint-un motor de 3 litri (bmw) ci este vorba de pozitionarea lor in piata. oamenii aleg sa ofere motoare cu diferenta de aprox 30 cp intre ele:

audi are motoare diesel pe A4 cu 143 cp, 170 cp, 190 cp si 240 cp urmand si cel de 300 cp intr-un an

bmw are 143 cp, 177 cp, 197 cp, 231 cp si 286 cp

 

"audi avea 255/35R19 atat pe fata cat si pe spate

bmw cu pachet M avea 225/40R18 pe fata iar pe spate avea 255/35 R18.

 

diferenta pe zapada intre o anvelopa de 255 si una de 225 puse pe puntea fata este enorma mai ales daca anvelopele sunt de vara asa cum era in testul respectiv. era evident ca audi pierdea din start si probabil asta s-a si vrut "

 

Ti-am zis ca nu stiu ce sa zic...pt ca am vazut doar pe final emisiunii...oricum nu sa imi iau in viata mea BMW xDrive sau Audi, pt ca este prea frumoasa senzatia cu tractiunea spate!!!

De unde ai aflat tu ce anvelope aveau???ai oprit filmuletul si ai dat zoom???

Nici nu credem ca o sa fie BMW invingator!!! Dar am vazut acum, la audi era decuplat DSC-ul deaia era asa greu de controlat!!!

 

pai jantele lui A5 le cunosc dupa aspect si stiu ce dimensiune au anvelopele.

pachetul M de la bmw presupune jante si anvelope scrise de mine mai sus.

de asemenea in testul video spune ca masinile aveau anvelope de vara :

http://www.promotor.ro/teste-auto-teste-co...3-coupe-2314009

 

acest lucru se poate citi si in revista.

 

tu spui la misto ca la audi era decuplat DSC-ul?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

audi are motoare diesel pe A4 cu 143 cp, 170 cp, 190 cp si 240 cp urmand si cel de 300 cp intr-un an

bmw are 143 cp, 177 cp, 197 cp, 231 cp si 286 cp

 

Pai ce te faci domnu edit: ca anu 2009 introduce facelifturile la e90.... creste deiferenta intre masini la aceeasi capacitate cilindrica...

 

Audi A4 2.0 TDI, 88 kW, 120 CP, M6 EUR 23.500,-

Audi A4 2.0 TDI, 105 kW / 143 CP, M6 EUR 24.900,-

Audi A4 2.0 TDI, 105 kW / 143 CP, A8M EUR 26.800,-

Audi A4 2.7 TDI, 140 kW / 190 CP, A8M EUR 32.050,-

Audi A4 3.0 TDI quattro, 176 kW / 240 CP, M6 EUR 35.400,-

Audi A4 3.0 TDI quattro, 176 kW / 240 CP, tiptronic

 

astea-s datele de la ei de pe site

 

Edit: arata-mi unde e echivalentu la 320d ? de 177 cp ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.