Jump to content

A4 vs seria 3


edit

Recommended Posts

Deja comparam un atlet profesionist cu un alergator de weekend!!!

Hai fi serios... :twoup:

Spatele urat?

In conceptia ta poate .. dar nu in conceptia tuturor ..

Iar faza cu BMW_ul atlet profesionist si Audi... alergator de week end...

hmm... prea multa pasiune.. nimic altceva .. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am trait s-o aud si p-asta,Audi are directia mai precisa decat seria 3 :twoup:

 

Da.. si asta o spune cineva care are atat Seria 3 cat si A4. Ai mers vreodata cu A4 dupa 2005? Nu stiu de ce cred ca nu. Directia e buna.. Dar per total dinamica e sub Seria 3.

PS:nu vorbeam de E90, vorbeam de E46

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Prietene cand vii sa compari noul Audi A4 si vechiul de cativa ani BMW E90 nu vezi ca nu se prea leaga? De ce nu se face o comparatie intre modele de aceeasi generatie? Ca si cu A5 3.0TDI s-a trezit dupa un an de zile sa se ia la tranta cu E92 3.0xd si sa le arate ce tare este sistemul quattro fata de x-drive, si ce s-a intamplat? s-a dus Audi cu coada intre picioare pe zapada asa ca mai lasa-ne prietene ca sincer ar fi trebuit sa ai 0 reply dar din bun simt...

Lasa-ne

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, audi are interiorul mai frumos!!! Singurul argument pertinent in ceea ce priveste audi a fost din partea unui posesor de A8 (nou) care a spus: "Aleg Audi doar pt ca are interiorul mult mult mai frumos decat un BMW (7 in cazul asta), EU STAU IN INTERIOR toata ziua, diferentele dintre aspectele exterioare si cele referitoare la performante sunt nesemnificative pt mine!!!"

Si dupa cateva saptamani, a condus un 750i din 1999 (5300cmc V12) si a zis ca o sa il cumpere asa doar pt duminica sa se "racoreasca", era profund marcat omu cand s-a dat jos din batranul "sheptar"!!!

Aici este vorba de senzatia acea unica oferita BMW!!!

 

 

Bafta si miracole pt Audi

 

Sunt curios daca se va intampla vreodata si invers!!! Sa te urci intr-un Audi veci de aproape 10 ani, cand ai un BMW nou, si sa spui ca ai ramas uimit si ca vrei audi, indiferent din ce motive!!!

Link to comment
Share on other sites

pasiunile cui ?

Tuturor .. pasiunile pentru masini .. in general .. :D

Si ce daca s-a umplut bucurestiul de masini rupte?

Pana mea .. in loc sa va bucurati .. ca asha afla omul ce inseamna bmw .. sau audi .. ca sa fiu in topic ... si ca data viitoare nu o sa isi mai ia logan .. voi .. va plangeti :D :twoup:

 

Pai si ce este pozitiv in asta?

 

In 90% din cazuri, sunt aduse masini rupte..

 

Aia care le aduc abia au bani sa faca seara 2-3 ture de cartier cu toba sparta din dotare.

Vor fi reparate la bordura numai cu piese sh..

Sunt oamenii care oricum nu aveau bani sa-si ia Logan.

 

se pare ca nu ai inteles nuanta... :twoup:

 

Nu-mi mai fura replicile, nu este frumos. :D

oricum si u la randu tau ai luat replicile de la cineva..si oricum in Romania se fura mai orice...asa ca...

Link to comment
Share on other sites

Prietene cand vii sa compari noul Audi A4 si vechiul de cativa ani BMW E90 nu vezi ca nu se prea leaga? De ce nu se face o comparatie intre modele de aceeasi generatie? Ca si cu A5 3.0TDI s-a trezit dupa un an de zile sa se ia la tranta cu E92 3.0xd si sa le arate ce tare este sistemul quattro fata de x-drive, si ce s-a intamplat? s-a dus Audi cu coada intre picioare pe zapada asa ca mai lasa-ne prietene ca sincer ar fi trebuit sa ai 0 reply dar din bun simt...

Lasa-ne

Pe langa asta au mai copiat si aproape identic stopurile spate de la A5 cu cele de la E92!!!

Link to comment
Share on other sites

Am trait s-o aud si p-asta,Audi are directia mai precisa decat seria 3 :twoup:

 

Da.. si asta o spune cineva care are atat Seria 3 cat si A4. Ai mers vreodata cu A4 dupa 2005? Nu stiu de ce cred ca nu. Directia e buna.. Dar per total dinamica e sub Seria 3.

PS:nu vorbeam de E90, vorbeam de E46

 

Eu tot de E46 vorbeam.Iar dc. tu simti ca A4 e mai precis ca seria 3,inseamna ca e ceva in neregula cu masina ta.Diferenta e enorma intre cele 2 masini.Si da,am mers cu A4 facelift si nu se compara cu E46 la stabilitate!Bafta

Link to comment
Share on other sites

Am trait s-o aud si p-asta,Audi are directia mai precisa decat seria 3 :twoup:

 

Da.. si asta o spune cineva care are atat Seria 3 cat si A4. Ai mers vreodata cu A4 dupa 2005? Nu stiu de ce cred ca nu. Directia e buna.. Dar per total dinamica e sub Seria 3.

PS:nu vorbeam de E90, vorbeam de E46

 

Eu tot de E46 vorbeam.Iar dc. tu simti ca A4 e mai precis ca seria 3,inseamna ca e ceva in neregula cu masina ta.Diferenta e enorma intre cele 2 masini.Si da,am mers cu A4 facelift si nu se compara cu E46 la stabilitate!Bafta

 

M-am referit strict la precizia directiei. Bineinteles ca la manevrabilitate(la asta cred ca te-ai referit prin stabilitate) nu are cum sa fie mai bun Audi datorita faptului ca are amplasat motorul foarte in fata si datorita tractiunii fata/integrale care induc subvirarea la limita. Se stie.. BMW=manevrabilitate, placerea de a conduce asta e clar :twoup: !

Stabile sunt si una si alta.Stabil inseamna ca poti sa mergi cu 200+ fara emotii prea mari.

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Nu ati prea amintit ca se compara un model care a aprut in 2005(bmw e90) cu audi a4(2008) si cu C-clase(2007)....eu zic ca este destul de important anul ca ca inca e90-are multe capitole in care castiga detasat, ar trebui ultimi 2 sa-si puna niste semne de intrebare!!!

Cat de sistempul de 4x4 de pe fiecare dintre modele, nu stiu ce sa mai zic dar am vazut acel reportaj in care s-au comparat 330xd E90 cu audi A4 3.0d quatro si C-clase 320d 4matic.......si ......iar e92 a cam fost scos invingator!!!!

 

seria 3 a fost lansat in 2005 pe la inceput parca iar A4 a fost lansat in 2007 in sept. diferenta este de doi ani si ceva.

 

mai stii unde ai vazut acel versus? de cine era realizat? pt ca as vrea sa il caut pe net si sa-l vad si eu.

La cel realizat de ProMotor!

 

cat de superficiali suntem .

la fel ca si cei de la promotor.

in primul rand oamenii au testat masini cu anvelope de vara.

in al doilea rand cei de la promotor spuneau ca era foarte dificila directia lui A5 insa hai sa neuitam care erau dimensiunile anvelopelor din testul respectiv:

 

audi avea 255/35R19 atat pe fata cat si pe spate

bmw cu pachet M avea 225/40R18 pe fata iar pe spate avea 255/35 R18.

 

diferenta pe zapada intre o anvelopa de 255 si una de 225 puse pe puntea fata este enorma mai ales daca anvelopele sunt de vara asa cum era in testul respectiv. era evident ca audi pierdea din start si probabil asta s-a si vrut.

 

 

opaaaaa. si aici ajungem iar la discutia cu revistele nu crezi? :twoup:. de ce oare s-a vrut ca audi sa piarda?

 

oricum are prea putina relevanta ce spui tu. x-drive este cu mult peste quattro. cum spune si in test. a fost gandit de oameni cu cap :twoup:)3

nu mai cauta motive...a pierdut si gata :D .

pot sa gasesc si eu motive in favoarea bmw. ex: bmw a pierdut la capitolul pret .. de ce? pentru ca domnii de la promotor au uitat sa ne spuna acele "alte cateva optiuni" (parca asa se exprima) care le avea bmw-u in plus. si iesea cu vreo 2000 de euro mai scump decat a5-u. a5-u daca nu ma insel nu avea pachetul s-line .. care este echivalentul M de la bmw. putem sa gasim multe chestii.

oricum sa subliniem faza cu revistele :D care ti-am spus-o mai devreme. uite .. avem si emisiuni care fac acelasi lucru.

Link to comment
Share on other sites

Insa nu prezinta audi 2.0 TDI sau 320D... si nu putem inchide gura la nimein, totusi eu zic ca e rusinos anu 2008 , 2.0 143 cp... pentru niste fani... care isi apara masinile cu inflacarare

 

HAI ca am stat linistit pana acum insa incepi sa ma scoti din sarite. nu te pricepi si vorbesti iar asta este un mare pacat pt un om.

 

ce este asa greu de priceput sau nostim ca acel motor are 143 cp in 2008 ?

de ce nu este nostim ca un motor de 2000 cm diesel de la bmw are tot 143 cp dar cuplul mai mic cu 20 nm si toate se intampla in acelasi an 2008?

tu crezi ca din fiecare motor cei de la bmw sau audi au scos maxim posibil? tu nu intelegi ca este in politica lor sa scoata si motoare entrylevel? pt ca sunt oameni care prefera in locul unui motor puternic sa-si puna navigatie pe masina iar un producator trebuie sa aiba oferte pt toate gusturile. audi au ansamblat prima data [pe A4 motorul de 143 cp pt simplu motiv ca este un motor care asigura un volum mai mare al vanzarilor comparativ cu cel de 170cp.

 

stimate , motoarele de doi litri diesel pot iesi f usor pe poarta unei fabrici audi, bmw sau mercedes cu peste 250 cp. insa nu se doreste asta pt ca nu cere piata. audi au pus doar 143 cp pe cel motor din acelasi motiv pt care bmw au pus 143 cp pe motorul concurent pt ca asta cere piata.

 

de ce nu este nostim ca bmw 320i deci un motor de 2000 cm cubi are 170 cp in 2008? audi are in 2008 motor de 2 litri pe benzina si 272 cp:

http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/tt...sche_daten.html

 

tu consideri dupa mintea ta ca aceste doua motoare pe benzina sunt concurente ? scoate in evidenta neputiinta celor de la bmw faptul ca acel motor de 2 litri pe benzina are doar 170 cp? nicidecum.

 

 

tu de ce crezi ca bmw are doua motoare de doi litri cu 143 cp si 177 cp ? raspunde la aceasta intrebare.

tu nu intelegi ca nu se face un test comparativ intre 2.0tdi de 143 cp si 320d cu 177 cp pt ca nu sunt motoare concurente? cand se vor ansambla 2,0tdi cu 170 cp pe A4 atunci se va face un test comparativ cu 320d cu 177 cp.

 

apropo, motorul de 170 cp 2.0tdi este vechi de 3 ani. sa nu crezi ca acum il inventeaza. pe vremea aiai 320 D avea 163 cp iar pe X3 se mai punea inca motorul de doi litri si 150 cp

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

pai jantele lui A5 le cunosc dupa aspect si stiu ce dimensiune au anvelopele.

pachetul M de la bmw presupune jante si anvelope scrise de mine mai sus.

de asemenea in testul video spune ca masinile aveau anvelope de vara :

http://www.promotor.ro/teste-auto-teste-co...3-coupe-2314009

 

acest lucru se poate citi si in revista.

 

tu spui la misto ca la audi era decuplat DSC-ul?

 

 

sa stii ca jantele pot avea diferite grosimi, nu au o singura grosime si atat.... deci nu poti aprecia dupa ochi marimea unor cauciucuri si in nici un caz nu dupa ce scrie in cartea masinii ca ar fi dimensiunile standard....

si daca sunt marimile care le sustii tu e problema producatorilor ca leau pus marimile respective nu a noastra, e dezavantaj creat de ei

 

man ,

eu cunosc masinile audi mai bine dect oricine ar indrazni la o publicatie auto romaneasca sa faca un test comparativ in care sa fie implicat audi

 

stiu ca jantele pot avea diferite grosimi insa jantele care erau pe acel A5 sunt niste jante sport f late si cu anvelope pe masura. modelul respectiv de janta este lat de 9 J si are anvelope de 255/35 R19. cu acest tip de jante si cu anvelope de vara nu ai ce cauta pe zapada este clar.

la bmw erau jante de 18 inch care pe fata producatorul pune anvelope de 225 /40 R18. si aceste se comporta naspa pe zapada daca sunt de vara insa nu ca o anvelopa de 255 de vara

si nu este vorba de un dezavantaj creat de producator pt ca audi au pus acel tip de anvelope sa fie folosite vara. in primul rand cei de la promotor trebuiau sa testeze masinile cu anvelope asemanatoare pt ca sigur ata in curtea bmw cat si audi se gaseau anvelope si jante de dimensiuni comparabile.

nu imi vin la mine cei de la promotor dupa ce au testat A5 cu cele mai late anveope de vara posibile sa imi spuna ca directia este varza si quattro la fel.

nu sunt naiv sa-i cred. se cunoastea clar ca acel test este comandat de cineva din modul cum comentatorul accentua cuvintele.

 

si nu-mi comparati mie promotor cu autobild, autozeitung si automotorundsport.

 

de ce oare s-a vrut ca audi sa piarda?

 

oricum are prea putina relevanta ce spui tu. x-drive este cu mult peste quattro. cum spune si in test. a fost gandit de oameni cu cap :twoup:)3

nu mai cauta motive...a pierdut si gata :twoup: .

 

 

nu caut motive insa la iarna daca vrei vin cu dacia lu socra-miu incaltzata cu anvelope de iarna nokian si tu mergi cu anvelope de vara cu latime de 255 sa vedem care masina este mai buna. te fac harcea parcea. anvelopele sunt f importante pt o masina.

 

nu ai observat ca acolo s-a incercat sa se scrie povesti. trebuiau alese anvelope echivalente fie de vara fie de iarna. de fapt trebuiau alese masini incaltzate cu anvelope conforme cu anotimpul in care se aflau. faptul ca importatorul bmw a comandat un astfel de test scoate in evidenta ca le este frica de concurenta.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

pot sa gasesc si eu motive in favoarea bmw. ex: bmw a pierdut la capitolul pret .. de ce? pentru ca domnii de la promotor au uitat sa ne spuna acele "alte cateva optiuni" (parca asa se exprima) care le avea bmw-u in plus. si iesea cu vreo 2000 de euro mai scump decat a5-u. a5-u daca nu ma insel nu avea pachetul s-line .. care este echivalentul M de la bmw. putem sa gasim multe chestii.

oricum sa subliniem faza cu revistele :twoup: care ti-am spus-o mai devreme. uite .. avem si emisiuni care fac acelasi lucru.

 

pai bmw nu a pierdut la capitolul pret. oamnii au spus ca dotarile sunt diferite si ca de fapt pretul este aproape identic daca se pun dotari echivalente

 

insa nu au mentionat ceea ce era f important: anvelopele.

in revista au trecut intr-un tabel ce anvelope erau insa putini cititori se uita cu atentie .

ei citesc textul iar din text reiesea ca A5 este la furat iar promotor asta si-a dorit sa scoata in evidenta.

 

@lifestyle

tu nu intelegi ca nu se face un test comparativ intre 2.0tdi de 143 cp si 320d cu 177 cp pt ca nu sunt motoare concurente? cand se vor ansambla 2,0tdi cu 170 cp pe A4 atunci se va face un test comparativ cu 320d cu 177 cp.

tot bati apa in piua ca ar trebui facut un test intre 177 cp de la bmw si 143 cp de pe audi. din pacate vei muri pana vei putea vedea un astfel de test comparativ pt ca trebuie sa fii dezaxat sa te apuci de asa ceva.

 

apropo, motorele echivalente de la mercedes pt cele de doi litri de la audi si bmw sunt 200cdi de 136 cp si 220 cdi de 170 cp.

nu cumva ai vrea sa fie testat si 200 cdi cu 136 cp impotriva lui 320d cu 177 cp ca sa arati tu cat de tare este bmw-ul ?

 

si mercedes sunt prosti pt ca au in portofoliu in 2008 un motor de 136 cp pus pe clasa C? cred ca acest motor de 136 cp este si pe clasa E care este concurent cu seria 5. clasa E cu motor de 136 cp este folosit in vest pe post de taxiuri. mercedes au o piata f buna cu acest motor.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

pot sa gasesc si eu motive in favoarea bmw. ex: bmw a pierdut la capitolul pret .. de ce? pentru ca domnii de la promotor au uitat sa ne spuna acele "alte cateva optiuni" (parca asa se exprima) care le avea bmw-u in plus. si iesea cu vreo 2000 de euro mai scump decat a5-u. a5-u daca nu ma insel nu avea pachetul s-line .. care este echivalentul M de la bmw. putem sa gasim multe chestii.

oricum sa subliniem faza cu revistele :twoup: care ti-am spus-o mai devreme. uite .. avem si emisiuni care fac acelasi lucru.

 

pai bmw nu a pierdut la capitolul pret. oamnii au spus ca dotarile sunt diferite si ca de fapt pretul este aproape identic daca se pun dotari echivalente

 

insa nu au mentionat ceea ce era f important: anvelopele.

in revista au trecut intr-un tabel ce anvelope erau insa putini cititori se uita cu atentie .

ei citesc textul iar din text reiesea ca A5 este la furat iar promotor asta si-a dorit sa scoata in evidenta.

 

 

 

tu nu intelegi ca nu se face un test comparativ intre 2.0tdi de 143 cp si 320d cu 177 cp pt ca nu sunt motoare concurente? cand se vor ansambla 2,0tdi cu 170 cp pe A4 atunci se va face un test comparativ cu 320d cu 177 cp.

tot bati apa in piua ca ar trebui facut un test intre 177 cp de la bmw si 143 cp de pe audi. din pacate vei muri pana vei putea vedea un astfel de test comparativ pt ca trebuie sa fii dezaxat sa te apuci de asa ceva.

 

apropo, motorele echivalente de la mercedes pt cele de doi litri de la audi si bmw sunt 200cdi de 136 cp si 220 cdi de 170 cp.

nu cumva ai vrea sa fie testat si 200 cdi cu 136 cp impotriva lui 320d cu 177 cp ca sa arati tu cat de tare este bmw-ul ?

 

si mercedes sunt prosti pt ca au in portofoliu in 2008 un motor de 136 cp pus pe clasa C? cred ca acest motor de 136 cp este si pe clasa E care este concurent cu seria 5. clasa E cu motor de 136 cp este folosit in vest pe post de taxiuri. mercedes au o piata f buna cu acest motor.

iti dai quote singur ?! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am stat in cumpana un pic daca sa-mi iau E92 335 sau S5 si in cele din urma am luat 335-ul. Nu am apucat inca sa merg cu S5, nu stiu cum e masina, dar cand am mai trecut pe la reprezentanta Audi si le-am spus ca am luat 335-ul mi-au zis ca am facut bine :twoup: Mai exact, unul dintre angajati mi-a zis ca am facut *foarte* bine, altul doar ca e bun 335-ul.

 

ca sa fiu sincer cu tine si eu cred ca 335 are niste avantaje clare in fata lui S5.

marele avantaj este dat de faptul ca 335 are motor de 3 litri si 6 cilindri iar S5 foloseste varianta detunata a motorului V8 de la RS4.

acest V8 de la S5 atarna greu pe puntea fata si ca atare ii cam face varza comportamentul dinamic.

solutia exista : in scurt timp(max un an) lui S5 i se va schimba motorul si va primi un 3 litri de 350 cp , motor ce va fi mult mai usor iar atunci 335-ul ramane fara argumente.

acest 3 litri de 350 cp va fi pus si pe S4.

 

asteptam ulterior rezultatele testelor comparative .

 

@kretzu. am vrut sa mai adaug ceva la ce spuneam mai sus si din pacate nu am putut edita. gata am rezolvat partial.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

frate ne disperi cu testele tale comparative...

nu intelegi ca majoritatea sunt cumparate? nu conteaza cine e, o revista sau un site de specialitate este greu sa reziste cand vin magnatii astia producatori de masini cu sume super fabuloase, pentru ca deh, ei fac bani foarte multi si isi permit reclama de genul acesta. peste tot daca te uiti nu o sa vezi ceva uniform, fiecare da rezultate diferite.

 

si ca o intrebare personala, nu prea are mare legatura.. daca sistemul ala quattro care il lauzi atat e asa de bun de ce l-a rupt p track un m3 pe audi rs4 au acelasi nr de cai, motor asemanator ca marime, numai ca bmw nu are tractiune integrala

Link to comment
Share on other sites

frate ne disperi cu testele tale comparative...

nu intelegi ca majoritatea sunt cumparate? nu conteaza cine e, o revista sau un site de specialitate este greu sa reziste cand vin magnatii astia producatori de masini cu sume super fabuloase, pentru ca deh, ei fac bani foarte multi si isi permit reclama de genul acesta. peste tot daca te uiti nu o sa vezi ceva uniform, fiecare da rezultate diferite.

 

si ca o intrebare personala, nu prea are mare legatura.. daca sistemul ala quattro care il lauzi atat e asa de bun de ce l-a rupt p track un m3 pe audi rs4 au acelasi nr de cai, motor asemanator ca marime, numai ca bmw nu are tractiune integrala

 

Eu sustin ca publicatiile auto din germania sunt imposibil de cumparat. ok, poti cumpara un articol intr-o publicatie insa nu cate 3 articole in primele 3 publicatii din germania pt ca le sarea lumea in cap. si stai linistit , teste comparative in care a4 va iesi castigator vor veni in publicatiiile germane inca un an de acum incolo pana audi isi vor termina de lansat pe a4 in toate configuratiile posibile.

 

nu am zis ca sistemul quattro este fantastic de bun insa nu este cum au spus cei de la promotor adica echivalent cu 0.

 

 

hai sa vad ce raspunzi tu la intrbarea pe care mi-o adresezi: de ce crezi ca bmw m3 il bate pe rs4 pe circuit pt ca intr-adevar il bate fara drept de apel?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Eu am stat in cumpana un pic daca sa-mi iau E92 335 sau S5 si in cele din urma am luat 335-ul. Nu am apucat inca sa merg cu S5, nu stiu cum e masina, dar cand am mai trecut pe la reprezentanta Audi si le-am spus ca am luat 335-ul mi-au zis ca am facut bine :twoup: Mai exact, unul dintre angajati mi-a zis ca am facut *foarte* bine, altul doar ca e bun 335-ul.

 

ca sa fiu sincer cu tine si eu cred ca 335 are niste avantaje clare in fata lui S5.

marele avantaj este dat de faptul ca 335 are motor de 3 litri si 6 cilindri iar S5 foloseste varianta detunata a motorului V8 de la RS4.

acest V8 de la S5 atarna greu pe puntea fata si ca atare ii cam face varza comportamentul dinamic.

solutia exista : in scurt timp(max un an) lui S5 i se va schimba motorul si va primi un 3 litri de 350 cp , motor ce va fi mult mai usor iar atunci 335-ul ramane fara argumente.

acest 3 litri de 350 cp va fi pus si pe S4.

 

asteptam ulterior rezultatele testelor comparative .

Da, vad ca Audi se perfectioneaza incontinuu si va fi foarte greu de egalat daca nu imposibil. Respect!
Link to comment
Share on other sites

are aceiasi greutate

il bate pentru ca are un motor mai bun si directie mai buna.. plus alte motive probabil :twoup:

 

pe circuit m3 il bate pe rs4 din cauza handlingului mai prost pe care rs4 il are iar asta se datoreaza faptului ca acest rs4 are un motor v8 pus in fata puntii fata comparativ cu bmw care are motorul pus in spatele puntii fata. astfel la rs4 toata greutatea atarna pe puntea fata pe cand la m3 greutatea motorului este distribuita si pe puntea spate. plus ca m3 are tractiune spate ceea ce implica o greutate sporita pe puntea spate fata de un quattro care are greutate si pe puntea fata datorita transmisiunii integrale. acum , odata cu noua platforma tehnica de la A4 , motoarele audi sunt puse si ele in spatele puntii fata (cam tarziu au adoptat aceasta solutie) si va duce la o distributie mai buna a greutatii ceea ve ii va conferi viitoarei generatii de rs4 o noua atitudine. se zvoneste ca motorul va avea aprox 450 cp.

 

chiar daca se face o liniuta si nu este vorba de circuit tot m3 castiga pt simplu motiv ca este mai bun.

http://uk.youtube.com/watch?v=axb19DwhqUk

totusi sa nu uitam ca rs4 este construit pe platforma unei masini (A4) care chiar daca a primit o restilizare in 2005, masina in sine are o platforma tehnica din 2001.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Am sa spun si eu 2 vorbe din experienta personala ...

Ultimele 2 masini - bmw z4 2.5 192cp si audi tt 1.8t quattro 224 cp ....( am mai avut si un audi a4 model 2004 ) deci nu am motive sa fiu partinitor , chiar de loc.

Si acum parerea mea , tinand cont ca eu aproape mereu conduc sportiv - audi tt si audi a4 , amandoua benzina - turbo ... ceva caluti , insa si probleme - tinand cont ca amandoua erau in stare f/buna mentinute ...sunt maniac in privinta asta . deci dupa un drum pe serpentine in care de 2 ori era sa ma duc la dracu cu quattro cu tot partea mai nasoala este ca se simte motorul suprasolicitat si nu mai trage la maxim daca nu o lasi mai usor o vreme .

Acum pe aceleasi serpentine cu bmw z4 2.5 , am ramas mut de satisfactie , cata aderenta cata forta bruta ( ma refer strict pt. un 2.5 ) , comportament extraordinar in curbe ...si cei mai important dupa ce l-am rupt'' in doua '' motorul tragea la fel de bine si reaspira lejer ...

Diferenta de consum - f/f/mare ..z4 nu sare de 18 nici talharit in ultimul hal , la cilidree de 2.5 desi cu cai mai putin - just ! audi tt si a4 ...undeva la 20 si inspre 30 chiar - in modul barbar de condus aplicat ...

Acum ca sa nu fie dubii , nu sunt sofer de week-end si am condus cateva zile la rand masini ca m3 sau w12 de la audi ...

Las pe fiecare sa traga concluzii...

 

P.S. Momentan am vandut ce auto detineam si sunt in cautare - repet , nu am motive sa fiu subiectiv deci.

Edited by sportek
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca acest edit de fapt nici nu are masina din moment ce zi si noapte poate sta online pe aici sa raspunda asa ca nu il mai intrebati daca a condus E90 sau altceva. :twoup:

in compania unui adolescent, mai exact edit. :twoup:

 

m-ati prins. nu am masina si abia am terminat sesiunea de asta am timp.

sincer nici nu-mi doresc sa conduc e90. notiune de e90 imi este cam vaga. probabil va referiti la ultimul model de seria 3.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

lasa nu fi suparat.. uita-te pe pamflet la 2.0TDi de 170 cp...

 

 

ai notiunea de pamflet?

 

iar eu suparat nu sunt ci sunt f vesel si amuzat cum incercati voi sa combateti un lucru clar: odinoiara referinta clasei medii , seria 3 a inceput sa piarda teren in fata unui constructor mult mai ambitios iar daca lucrurile vor evolua in ritmul asta in 10 ani sa compari seria 3 cu a4 va starni zambete asa cum se starneau zambete acum 10 ani comparatiile a4 cu seria 3.

iar asta nu o spun cativa flacai ca mine sau ca voi de aici de pe forum sau ca cei de la promotor ci oamenii care sunt adevarati specialisti.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Ce povesti are omul asta.. face amenintari cu "ce va aparea in viitor" probabil ca-si imagineaza ca cei de la BMW stau pe loc.

Pamflet merge foarte bine cu topicul asta, si gluma care pare a fi audi...

 

deci "seria 3 a inceput sa piarda teren in fata unui constructor mult mai ambitios iar daca lucrurile vor evolua in ritmul asta in 10 ani sa compari seria 3 cu a4 va starni zambete asa cum se starneau zambete acum 10 ani comparatiile a4 cu seria 3." Tu nu iti dai seama de 1 lucru... bmw este o masina a soferului, nu a familiei, nu il intereseaza pe sofer cate plase incap...Audi.. vine si combate nu cu masini mai performate ci cau loc mai mult pentru plase, ori unde vad in reclame.. doar masini combi prezinta astia de la audi... Ai vazut RS4.. mai multi cai putere.. si mai slab cu 4 secunde.... pe circuit (da poti sa-i spui si CLuj-Mamaia), in schimb da.. a fost mai bun la carat sacose.. si carat 4-5 oameni... pentru cine e excitat de treaba asta, intr-adevar e un plus mare ca incap 4 oameni in masina + valizele.

 

Oamenii aia specialisti inclusiv top gear, dau puncte pentru valize si pasageri, bmw niciodata nu a avut moto "suntem taxi" sau "va ajutam sa va mutati", bmw a avut intotdeauna moto "Sheer driving pleasure", cand deja pui 4 masini cu valente sportive, cap de serie, si incepi sa compari... spatiu in portbagaj, spatiu de la picioare la pasageri... aia deja e bataie de joc , ai masini sport, le pui pe asfalt, si vezi ce se intampla, si aici.. BMW domina.

 

Audi.. ori merge pe ideea "Noi va ajutam sa va mutati", ori merge pe ideea "da-i carburant da-i cai putere, baga-i turbo.. mai baga-i una, baga-i motor de pe lamborghini ca doara-s ale noastre ce dracu", si cand se concretizeaza o masina, cand vine vorba de a pune pe asfalt toate treburile astea, e mai inceata decat un m3... la fel si la 63 AMG... 6,2 L !!!! si acelas timp cu mai conservatorul RS4... asta spune tot...

 

Nu zic.. Ingredientele exista si la Audi, da nu au reteta..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.