Jump to content

A4 vs seria 3


edit

Recommended Posts

ce-mi place mie pãlãvrãgeala asta aiurea ºi fãrã sens. auzi, ãla e jenant cã n-are decât 143cp În 2008.... ha ha ha. de parcã bmw n-a stat atâÞia ani cu 192 cp la modelele X25i ºi 150cp la modelele X20i..... iar la un moment dat (dupã vreo 10 ani :twoup: ), ca sã facã X20i de 170cp, au trebuit sã mai adauge vreo 200cmc..... de ce nu ÎnÞelegi cã totul e chestie de marketing? normal cã scoate un model de 143cp, iar când nu se mai prea vând astea, apare cel de 170cp, sau cât dracu' vrea muºchiu' lor..... ca sã atragã clientela, nu ca sã vã certaÞi voi, ºi sa emiteÞi teorii care de care mai tembele.

sã-Þi dau alt exemplu. aparate foto digitale. primu' avea cam 1mp. acuma sunt ºi de 39mp (hasselblad de ex). crezi cã nu se putea face de la Început de 100mp de exemplu? ba da, normal cã da. dar atunci ÎÞi cumpãrai unu', ºi erai mulÞumit o viaÞã. pe când aºa, apar 2 megapixeli pe an, iar tu, dupã 1-2 ani, vrei sã-l schimbi, normal, te ia febra megapixelilor.

 

 

uite-te de exemplu, 323 e90 din 2006, si 323 e46 din 98, au aceeaÂşi cai. cam naÂşpa ĂŁÂştia de la bmw, nu?? Âşi motor de 2.5 pe deasupra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu m-am hotarat.Vreau sa-mi schimb masina cu un A4 2005-2006 S-Line :twoup:

nici nu stiu cum poti sa iei in considerare asa ceva. Sincer a4 din 2004 este varza rau de tot la absolut toate capitolele. Spre exemplu un passat din acelasi an este net superior. Si nu. Nu vorbesc din auzite.

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am hotarat.Vreau sa-mi schimb masina cu un A4 2005-2006 S-Line :twoup:

nici nu stiu cum poti sa iei in considerare asa ceva. Sincer a4 din 2004 este varza rau de tot la absolut toate capitolele. Spre exemplu un passat din acelasi an este net superior. Si nu. Nu vorbesc din auzite.

Si octavia e peste amandoua normal =))... M-am distrat de minune pe topicu' asta. Si vezi ca a scris 2005-2006(adica modelul B7) - asta e si mai prost ca are arcuri si amortizoare de A6 si multe componente de la directie si suspensie de la S4. Daca ati ajuns sa scrieti ca A4 e mai prost ca Passatu e clar..

 

Nu puteti sa ii cereti lui A4 sa fie BMW. BMW e unul singur :twoup:. Insa de aici si pana la a spune ca e varza e cale lunga.. Sa nu mai pomenesc de penibila comparatie de motoare care s-a intins pe vreo 10pg.. Bineinteles 2.0 diesel ca asa stie romanu' :D

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

ai dreptate.

 

faza asta cu 143 de cai pt 2008, arată cât de copii ĂŽs unii aici. bine că ĂŽn 2000 seria 3 e46 are motor de 1.9 benzina de 105 cp, iar opelul are vreo 116 cp pe motor de 1.8 de prin '96.

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

Oricum BMW-urile ies in evidenta prin mult mai mult decat un diesel de 2L. Distributia maselor pe cele doua punti exemplara, directia si suspensia sunt punctele forte la orice BMW. Cumulate acestea dau acel feeling la volan, te simti tot una cu masina, care devine o extensie a simturilor tale.Dintre masinile din clasa asta de pret eu zic ca nu are concurent din punctul acesta de vedere. Insa cred ca exista si unele probleme la BMW. In primul rand nu inteleg ce cauta bataia asta de joc de sistem audio(cel normal nu hi-fi) pe o astfel de masina - un sistem audio care cu cd-changer cu tot costa pe e46 cam 1000de euro... Intr-un A4 se aude de 10 ori mai bine(si sistemul costa tot cam atat) si are 10 difuzoare cu subwoofer. In acelasi timp cred ca urmasii lui E46 si E39 (care sunt niste modele legendare) puteau sa aiba un design mai inspirat. Cred ca daca nu era acest Bangle puteam admira liniile clasice BMW in continuare, pe modelele actuale. Ar mai fi si problema materialelor folosite la interior, care ar fi putut fi de o mai buna calitate(ca la Audi) precum si designul interioarelor care parca nu incanta ochiul asa cum ar trebui. Oricum atunci cand pornesti motorul brusc niciunul din aceste neajunsuri nu mai conteaza.. Asta e magia BMW :twoup: Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

acuma o dati si voi ca si edit: ce tot vorbiti voi de balarii ce au fost in trecut, haideti sa vorbim despre prezent.. prezentu spune ca sunt putini 143 cp.. la o masina care se vrea sa iasa in evidenta si prin performanta nu numai design.

Blue6: daca nu vrei sa compari a4 cu 320d atunci ai dreptate nu e relevant cati cp are si atunci poti face cat marketing vrei, dar daca te apuci 10 pagini sa convingi lumea ca A4 e mai performant ca un 320d de ex.. e aiurea ,si atunci conteaza cei 143 cp vs 177 ca aici e vorba de comparatie nu de marketing..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=20281

 

Cam astea sunt masinile de pe forumul asta ..

Dupa cum se observa majoritatea au intre 105 si 150 CP.

 

Voi spuneti ca 143 CP nu sunt suficienti?

Hai sa fim seriosi...

 

Sunt suficienti, dar uitate ca alea-s masini din 2000- 2004... nu 2008,i sincer cum e sa mergi pe drum cu masina din 2008 cu pipota umflata ca esti business man, nu un salbatic, si sa stii ca majoritatea de 320d.. masini "ieftine" "banale", "de care are toata lumea", sunt mai performante ca masina ta din 2008, si eu cu asta inchei activitatea pe topicul asta

Link to comment
Share on other sites

Sunt suficienti, dar uitate ca alea-s masini din 2000- 2004... nu 2008,i sincer cum e sa mergi pe drum cu masina din 2008 cu pipota umflata ca esti business man, nu un salbatic, si sa stii ca majoritatea de 320d.. masini "ieftine" "banale", "de care are toata lumea", sunt mai performante ca masina ta din 2008, si eu cu asta inchei activitatea pe topicul asta

Inca odata ... te contrazic:

1. Un business man nu isi va lua niciodata tractorase.

Se stie ca toata lumea care isi ia 2 litri diesel si-l ia din 2 motive:

1. consum scazut

2. pret si impozite mai mici.

 

Acum .. eu ..daca nu m-ar da banii afara din casa .. (daca nu as fi un business man) si as avea de ales intre un bmw si un audi cu aceiasi capacitate cilindrica, si anume 2 litri diesel, as alege oricand audi.

Unul dintre motivele principale:

Daca bmw-ul din 2008 are 177 CP astia sunt obtinuti din electronica, din resoftare si alte metode de genul....

Un motor fortat nu mai are aceiasi fiabilitate ca unul care functioneaza cat de cat in parametri de fabrica...

 

Deci, Audi poate fi mai fiabil decat bmw-ul la clasa asta de motorizare.

Ca idee .. tractorasele mai vechi ... 320 D pentru ca erau fortate .. aveau probleme cu turbina .. nu?

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

Acum .. eu ..daca nu m-ar da banii afara din casa .. (daca nu as fi un business man) s

 

Te dau banii afara din casa? :D

Da! Si la propriu si la figurat .. altfel ... crezi ca mai eram pe afara acum? :twoup:

Nu stateam si eu la mare .. la plaja .. pe jet .. :twoup:???

M-au dat banii afara din casa .. poate avea si doua sensuri .. :D

 

Nu ... vorbeam din punctul de vedere al unei terte persoane .. :D

Link to comment
Share on other sites

Se discuta deja de 15 pagini, deci?A4 vs Seria 3

 

CARE E MAI BUNA?

 

Nu asta era intrebarea?

 

Opinia mea e ca este strict o chestiune de gusturi, asa cum @edit in primele 3 - 4 pagini ale topicului aduce argumente la absolut orice pare a fi impotriva sau chiar ( mi-e si frica sa spun ) peste audi doar pt ca el asa crede, pt ca lui ii place mai mult audi si automat vede doar partile mai bune, asa si noi, cei care nu am fost la fel de clarvazatori si nu am observat ca productia de orice fel de alta masina ar trebui sistata de urgenta, preferam bmw .

 

Insa nu inteleg mai multe chestiuni dintre care 1 fundamentala:

 

- care ar fi scopul initierii unui topic de genul a4 vs seria 3 de catre un posesor de a4 pe un forum bmw MAI ALES ca posesorul de audi nu accepta absolut nici un argument, am citit primele 5 pagini complete ( dupa care am lasat-o balta) in care @edit a fost singurul care nu a fost de acord cu nimic, nu a cedat nici un milimetru, el o tinea pe a lui a4 este dumnezeul masinilor, altii mai ziceau " e mai confortabil a4 dar bmw are tractiune spate " etc.

 

Pai daca tu cel care pui o intrebare nu astepti un raspuns , de ce o mai pui?

 

Concluzia nu poate fi decat una, orice productie de alta masina decat a 4 trebuie de urgenta sa inceteze.

Vom mai face un topic blonde vs brunete , caini vs pisici , tren vs avioane .... :twoup:

 

E o chestiune de gusturi la urma urmei ce alegi ... :twoup:

Desi citind topicul asta am fost cat p'aci sa pun anunt pe autovit "vand bmw sau schimb cu audi" :D , eu in continuare voi opta pt bmw ... :D

Link to comment
Share on other sites

Se discuta deja de 15 pagini, deci?A4 vs Seria 3

 

CARE E MAI BUNA?

E complicat de spus ... :twoup:

 

De fapt e foarte simplu depinde ce iti doresti de la o masina.. Si ca sa-l citez pe Clarkson: all slightly different, but truth be told: All absolutely brilliant! (se referea la M3, RS4 si C63AMG) :twoup:

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Se discuta deja de 15 pagini, deci?A4 vs Seria 3

 

CARE E MAI BUNA?

E complicat de spus ... :twoup:

 

De fapt e foarte simplu depinde ce iti doresti de la o masina.. Si ca sa-l citez pe Clarkson: all slightly different, but truth be told: All absolutely brilliant! (se referea la M3, RS4 si C63AMG) :twoup:

te referi la comparatia facuta de topgear? Unde m3-ul scoate un timp mai bun cu 5 sec fata de celalte doua rivale? :D

Link to comment
Share on other sites

black soul:.. la 525d. pe autostrada la 180-220 km/h sustinuta.. pe bucata de 220 km dus 220 km intors... am consum 7.1% e drept ca nu am 180 cp... dar diferenta e foarte mare, probabil ca si colegii cu 530d... au consum asemanator...,

 

chiar nu ma pot abtine.

 

tu te vezi ce spui? tie nu ti-e rusine ? dupa ce nu nu ai unele cunostinte elementare despre masini mai si minti sau nu dai toate detaliile intentionat.

 

daca mergi constant pana in 160 km/h si te duci o data sau de doua ori la 180-220 km/h atunci poate consumi 7.1% . in rest, orice masina diesel alergata asa (180-220 constant) , consuma peste 10%. proprietarii de 525d pot confirma. repet , o masina care o alergi intre 180 si 220 consuma peste 10 si nu una cu care ajungi de cateva ori la acea viteza.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

diferenta cea mai importanta intre E90 si A4?? - 34 C.P. de partea BMW-ului, din 2 motoare de aceiasi cap. cil., am spus TOT !

 

 

trebuia sa citesti toate cele nspe pagini sa vezi ca nu ai facut comparatia corecta, trebuia sa compari 2.0 TDI cu 318D.. de 143 cp... si atunci sunt la egalitate... tot asta zice EDIT de cand a inceput polemica, nici cum nu intelege, ca nu are ce compara 2.0 TDI cu 318d.. ca toata lumea are e46 sau e90 de 320d.. care inseamna 150 -177 cp... fata de cei 143 cp audi iesiti in 2008 de pe portile fabricii...

 

Ca il luam pe el EDIT proprietar de a4 2.0 TDI 2008 (ultimu RACNET).. are masina de 35.000 euro, si vecinu lui de la 3.. conduce un 320d e46 din 2004 de 14.000 euro (modelu vechi) si are masina mai performanta ca a lui... , iar vecinu de la parter, la fel.. conduce un e90 320d din 2006 cu 177 cp.. la fel mai performanta ca a lu EDIT, si au mai ramas EDIT si vecinu de la la 4 (ca edit sta la et 2 din 4) care conduce un logan Prestige 85 cp.. sa joace toata ziua table si sa barfeasca despre "salbaticii" astia cu bmw-uri

 

 

 

Black Soul: totusi recunosti ca trancane cam tare ...audi-ul..

 

depinde despre ce motor audi vorbim.

eu la al meu am motor common rail cu un raport de compresie de 16.5 : 1 (tu lifestyle probabil nu intelegi ce inseamna asta)s i voi veni la o intalnire bmw si voi pune masina mea alaturi de orice bmw vreti voi bineinteles sa aiba motor diesel si sa va spuneti punctul de vedere despre confortul acustic.

 

daca vorbim de vechile 2.0tdi non common rail atunci sunt de acord cu voi ca sunt garbage.

 

totusi, lifestyle, ca sa cobor la nivelul logicii tale am si eu o intrebare pt tine

 

intra pe cele doua link-uri (dovezile)si spune-mi de ce bmw are nevoie de un motor de 6 cilindri si 3000 cm cubi(325i) cu 217 cp ca sa echivaleze puterea unui motor audi de 4 cilindri si 2000 cm cubi (2.0tfsi) si 211 cp. pt bmw nu este rusinos sa aiba nevoie de doi cilindri in plus pt a avea puterea unui motor de doi litri audi. nu este rusinos ca un motor audi de 2 litri sa aiba 211 cp iar unul de bmw de doi litri sa aiba abia 143 cp (318 i). adica o diferenta de aproape 70 cp? cum explici tu astea? bmw sunt prosti?

http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a4...amp;modelRight=

http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html?prm_content=

repet: am abordat logica similara cu a ta. asta nu inseamna ca asta este logica ce ma caracterizeaza.

 

@edit a fost singurul care nu a fost de acord cu nimic, nu a cedat nici un milimetru, el o tinea pe a lui a4 este dumnezeul masinilor, altii mai ziceau " e mai confortabil a4 dar bmw are tractiune spate " etc.

E o chestiune de gusturi la urma urmei ce alegi ... :twoup:

 

remus, eu nu am fost de acord cu nimic???!!!

inca de la primul post am fost asaltat de unii cu faze de genul ca nu se suporta comparatia pt ca audi este la multi ani in spate. iar eu a trebui sa le aduc oamenilor dovezi din ceea ce spun altii care sunt mai specialisti decat noi pt a contracara aceste lucruri. eu nu sunt o pers absurda si am spus-o aici in diverse contexte ca bmw are f multi calitati pe care le respect insa altii nu mai conteneau cu insulte.

 

si , asa este, optiunea fiecaruia este o chestie de gusturi.

 

 

Pana la urma cine a vandut mai multe masini din aceasta categorie, BMW sau Audi? :twoup:

 

BMW a vandut mai multe. Bavaria, eu nu sustin ca seria 3 este o masina care nu spune nimic insa, ce am incercat sa le arat oamenilor este ca ar trebui sa accepte ca s-a cam terminat cu monopolul bmw la clasa medie.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

ce-mi place mie pãlãvrãgeala asta aiurea ºi fãrã sens. auzi, ãla e jenant cã n-are decât 143cp În 2008.... ha ha ha. de parcã bmw n-a stat atâÞia ani cu 192 cp la modelele X25i ºi 150cp la modelele X20i..... iar la un moment dat (dupã vreo 10 ani :twoup: ), ca sã facã X20i de 170cp, au trebuit sã mai adauge vreo 200cmc..... de ce nu ÎnÞelegi cã totul e chestie de marketing? normal cã scoate un model de 143cp, iar când nu se mai prea vând astea, apare cel de 170cp, sau cât dracu' vrea muºchiu' lor..... ca sã atragã clientela, nu ca sã vã certaÞi voi, ºi sa emiteÞi teorii care de care mai tembele.

sã-Þi dau alt exemplu. aparate foto digitale. primu' avea cam 1mp. acuma sunt ºi de 39mp (hasselblad de ex). crezi cã nu se putea face de la Început de 100mp de exemplu? ba da, normal cã da. dar atunci ÎÞi cumpãrai unu', ºi erai mulÞumit o viaÞã. pe când aºa, apar 2 megapixeli pe an, iar tu, dupã 1-2 ani, vrei sã-l schimbi, normal, te ia febra megapixelilor.

 

 

uite-te de exemplu, 323 e90 din 2006, si 323 e46 din 98, au aceeaÂşi cai. cam naÂşpa ĂŁÂştia de la bmw, nu?? Âşi motor de 2.5 pe deasupra.

 

uite acum am vazut postul tau.

eu am incercat sa-i explic lui lifestyle si inca la 2 useri care il sustineau insa se pare ca erau peste puterile lor de a intelege.

mai sus am dat un exemplu in tonul lui life style sa vad ce explica acolo.

 

 

Eu m-am hotarat.Vreau sa-mi schimb masina cu un A4 2005-2006 S-Line :twoup:

nici nu stiu cum poti sa iei in considerare asa ceva. Sincer a4 din 2004 este varza rau de tot la absolut toate capitolele. Spre exemplu un passat din acelasi an este net superior. Si nu. Nu vorbesc din auzite.

audi din 2004 este chiar inainte de face lift.

incepand cu 2005 este modelul ce s-a fabricat pana toamna trecuta si la care s-au schimbat destule in bine.

Link to comment
Share on other sites

diferenta cea mai importanta intre E90 si A4?? - 34 C.P. de partea BMW-ului, din 2 motoare de aceiasi cap. cil., am spus TOT !

 

 

trebuia sa citesti toate cele nspe pagini sa vezi ca nu ai facut comparatia corecta, trebuia sa compari 2.0 TDI cu 318D.. de 143 cp... si atunci sunt la egalitate... tot asta zice EDIT de cand a inceput polemica, nici cum nu intelege, ca nu are ce compara 2.0 TDI cu 318d.. ca toata lumea are e46 sau e90 de 320d.. care inseamna 150 -177 cp... fata de cei 143 cp audi iesiti in 2008 de pe portile fabricii...

 

Ca il luam pe el EDIT proprietar de a4 2.0 TDI 2008 (ultimu RACNET).. are masina de 35.000 euro, si vecinu lui de la 3.. conduce un 320d e46 din 2004 de 14.000 euro (modelu vechi) si are masina mai performanta ca a lui... , iar vecinu de la parter, la fel.. conduce un e90 320d din 2006 cu 177 cp.. la fel mai performanta ca a lu EDIT, si au mai ramas EDIT si vecinu de la la 4 (ca edit sta la et 2 din 4) care conduce un logan Prestige 85 cp.. sa joace toata ziua table si sa barfeasca despre "salbaticii" astia cu bmw-uri

 

 

 

Black Soul: totusi recunosti ca trancane cam tare ...audi-ul..

 

depinde despre ce motor audi vorbim.

eu la al meu am motor common rail cu un raport de compresie de 16.5 : 1 (tu lifestyle probabil nu intelegi ce inseamna asta)s i voi veni la o intalnire bmw si voi pune masina mea alaturi de orice bmw vreti voi bineinteles sa aiba motor diesel si sa va spuneti punctul de vedere despre confortul acustic.

 

daca vorbim de vechile 2.0tdi non common rail atunci sunt de acord cu voi ca sunt garbage.

 

totusi, lifestyle, ca sa cobor la nivelul logicii tale am si eu o intrebare pt tine

 

intra pe cele doua link-uri (dovezile)si spune-mi de ce bmw are nevoie de un motor de 6 cilindri si 3000 cm cubi(325i) cu 217 cp ca sa echivaleze puterea unui motor audi de 4 cilindri si 2000 cm cubi (2.0tfsi) si 211 cp. pt bmw nu este rusinos sa aiba nevoie de doi cilindri in plus pt a avea puterea unui motor de doi litri audi. nu este rusinos ca un motor audi de 2 litri sa aiba 211 cp iar unul de bmw de doi litri sa aiba abia 143 cp (318 i). adica o diferenta de aproape 70 cp? cum explici tu astea? bmw sunt prosti?

http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a4...amp;modelRight=

http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html?prm_content=

repet: am abordat logica similara cu a ta. asta nu inseamna ca asta este logica ce ma caracterizeaza.

 

@edit a fost singurul care nu a fost de acord cu nimic, nu a cedat nici un milimetru, el o tinea pe a lui a4 este dumnezeul masinilor, altii mai ziceau " e mai confortabil a4 dar bmw are tractiune spate " etc.

E o chestiune de gusturi la urma urmei ce alegi ... :twoup:

 

remus, eu nu am fost de acord cu nimic???!!!

inca de la primul post am fost asaltat de unii cu faze de genul ca nu se suporta comparatia pt ca audi este la multi ani in spate. iar eu a trebui sa le aduc oamenilor dovezi din ceea ce spun altii care sunt mai specialisti decat noi pt a contracara aceste lucruri. eu nu sunt o pers absurda si am spus-o aici in diverse contexte ca bmw are f multi calitati pe care le respect insa altii nu mai conteneau cu insulte.

 

si , asa este, optiunea fiecaruia este o chestie de gusturi.

 

 

Pana la urma cine a vandut mai multe masini din aceasta categorie, BMW sau Audi? :twoup:

 

BMW a vandut mai multe. Bavaria, eu nu sustin ca seria 3 este o masina care nu spune nimic insa, ce am incercat sa le arat oamenilor este ca ar trebui sa accepte ca s-a cam terminat cu monopolul bmw la clasa medie.

Bai omule esti culmea, cum naiba compari un motor aspirat ( bmw ) cu unul TURBO ( audi) ? si are 200 cp nu 211.

 

BMW a vandut mai multe masini dar s-a cam terminat cu monopolul bmw ? Te contrazici singur.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.