Jump to content

A4 vs seria 3


edit

Recommended Posts

Bai omule esti culmea, cum naiba compari un motor aspirat ( bmw ) cu unul TURBO ( audi) ? si are 200 cp nu 211.

 

[/quote ]

 

SUNT 211 CP la noul a4.

la vechiul erau doua motoare unul de 200 si unul de 220 cp

pai eu ti-am spus , le compar pt ca sa fiu oarecum in logica lui lifestyle. stiu ca unul este turbo si unul este aspirat insa nu as fi debitat asemenea prostii daca lifestyle nu ar fi debitat numeroase.

 

eu totusi intreb cum de audi are 211 cp din doi litri iar bmw din doi litri are 143 cp ? nu le este rusine bavarezilor?

de ce bmw nu scot si ei 200, 211 sau 220 cp din motare de doi litri ?

si nu intreb userii care se pricep , il intreb doar pe life style?

pt ca el ma tot stresa ca bmw are un diesel de 177 cp iar audi nu sunt in stare decat de 143 cp din doi litri

 

BMW a vandut mai multe masini dar s-a cam terminat cu monopolul bmw ? Te contrazici singur.

[/quote ]

 

pai nu ma contrazic. eu i-am spus lui bavaria ca bmw a vandut mai multe seria 3 si ca in acelasi timp s-a terminat cu monopolul seriei 3. gata, s-a terminat. unde este contradictia in afirmatii?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma edit: nu te mai bag in seama de mult,... ideea ramane aceeasi conduci un amarat A4 143 cp.. ceva la nivelul anului 2001

OMG Lifestyle iar incepi cu 143 de cai... Ai o obsesie. Hai sa inchidem topicul asta pentru ca discutia nu are rost.

Link to comment
Share on other sites

edit, intamplarea face ca eu sa fi condus un Audi A4 2.0 tdi, nu straluceste la nimic in materie de dinamica si mi se pare o masina medie. Tu nu intelegi ca unii dintre noi numim masina pe cea care are tractiune spate, sunt niste senzatii pe care nu le vei trai intr-un banal A4 subvirator.
Link to comment
Share on other sites

Ma edit: nu te mai bag in seama de mult,... ideea ramane aceeasi conduci un amarat A4 143 cp.. ceva la nivelul anului 2001

 

 

vezi ca eu purtam discutii despre bmw si audi si nu m-am legat de masina ta personala asa cum ai facut-o tu de numeroase ori. te rog sa iti controlezi atitudinea care chiar daca este conforma varstei care o ai eu nu o consider acceptabila. acum imi explic de ce ma intrebai despre cat de smecher ma cred? ai doar 24 de ani.

 

insa ma provoci sa caut si ti-am vazut si eu masina.

tu ce conduci mai copile de 24 de ani?

imi luam 3 masini ca al tau E39 vechi de 8 ani.

ai avut bani de kia cee'd sau te-ai imprumutat la banca pt 10 ani cand ti-ai luat bmw (12.000 euro) si vii sa imi spui mie ca masina mea este de doi lei? vii sa imi spui cat de buna/proasta este masina mea cand tu conduci o masina despre care tu stii ca are 100.000 km iar ea saraca se apropie de 300k?

te rog sa iti controlezi atitudinea iar daca ai ceva de spus fa-o iar daca doar crezi ca ai ceva de spus atunci abtine-te.

 

 

edit, intamplarea face ca eu sa fi condus un Audi A4 2.0 tdi, nu straluceste la nimic in materie de dinamica si mi se pare o masina medie. Tu nu intelegi ca unii dintre noi numim masina pe cea care are tractiune spate, sunt niste senzatii pe care nu le vei trai intr-un banal A4 subvirator.

 

daca ai condus modelul fabricat pana in 2007 sunt de acord cu tine. apropae nimic nu il apropie de un bmw de aceeasi generatie sau chiar cu o generatie mai veche in ceea ce priveste comportamentul rutier.

Link to comment
Share on other sites

edit: usurel cu jignirile. Ataca ideea, nu persoana. Altfel ne suparam.

Cred ca pana acum am aratat suficient fair-play, ca sa vii si tu in intampinarea mea cu un pic de bun simt.

 

Revenind on topic, ai atins singur problema. Pana in 2008 Audi nu au facut masini care sa fie fun-to-drive. Acum, ca le-a iesit, incepeti sa ridicati pretentii in fata unui producator care se ocupa de zeci de ani cu asa ceva. Si care a dovedit in fata intregii planete de ce e in stare.

 

Imi vin in minte reclamele de la Renault din anul in care au castigat Formula 1. Nu le mai ajunge frate nimeni la nas, orice clip publicitar al lor, inclusiv Clio Symbol de 40 cp si cu super-optiunea maner la usa, se incheia cu "Castigator al Campionatului de Formula 1" :twoup:

A fost doar o intamplare, nu au mai fost in stare sa repete performanta. Nici pe departe. Si toata emfaza lor nu a fost decat un foc de paie.

 

Asa zic si eu, bravo Audi ca incep sa faca masini bune; insa asteptati sa faceti oarece traditie, aratati consecventa si perseverenta in anii ce vin, si dupa aceea ridicati pretentii ca sunteti mai buni ca BMW.

Link to comment
Share on other sites

Ma edit: nu te mai bag in seama de mult,... ideea ramane aceeasi conduci un amarat A4 143 cp.. ceva la nivelul anului 2001

OMG Lifestyle iar incepi cu 143 de cai... Ai o obsesie. Hai sa inchidem topicul asta pentru ca discutia nu are rost.

 

 

Ma ryso: edit asta.. e alimentat de cateva teste intre "miezu audi a4" 2.0TDi si ... 318d.. de la BMW, si de aia are asa mare curaj... si datorita locului mare pentru plase, si datorita designului, edit acuma ii da valente tehnice nemaipomenite, si unde nu mai are ce zice.. zice "ca a trecut de perioada aia din varsta" ca "aia ce vor 150-177 cp de la BMW" sunt salbatici etc.. eu inteleg ca nu citit tot.. da macar unde va jigneste sa citit, si sa nu-mi sariti mie in cap...

 

Aud numeriosi Fani Audi laudand masinile.. si ma asteptam sa fie undeva la nivelu la cei de la BMW daca tot le compara cu BMW, si mai si fac afirmatii ca-s peste la performanta, si cand ma documentez vad ca-s pe nicaieri.. is un pic mai tari ca passaturile..

 

 

 

Edit: sper ca sti fabula cu Boul si vitelul... oricum nu mai avem loc la masa.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai ce sa te legi de masina, este mai performanta ca masina ta, si este din 2001, poti sa dai 100.000 Euro, din partea mea daca-ti iei masina teleghidata... ai inceput sa lauzi un produs marca Audi al anului 2008, si ti-am aratat ca este sub nivelul produselor de la BMW din anul 2000... Dar probabil ca daca vroiai sa fi mai deosebit, puteai sa te indrepti spre un mercedes C220 2008, si te luau mai in seama partenerii de afaceri, apropo chiar ai nevoie de masina sa-ti convingi partenerii sa faca afaceri cu tine ?

 

 

Tu ti-ai luat masina de tzifrushag... sa arate bine sa fie luciasa si sa te creada partenerii de afaceri om serios, eu mi-am luat o masina mai performanta, sunt mai salbatic ce sa fac... Si vad ca esti foarte curios asa din firea ta, si decat sa te dai cu presupusu mai bine iti spun eu de unde am avut banii de masina,am muncit adunat maxim 2 ore pentru banii de masina , si a fost munca cinstita.

 

Daca aveai vre-un RS4 puteai sa vi sa ne dai peste nas la majoritatea de pe forum, dar asa... ai abordat gresit problema,nu ai fost in stare sa faci o diferentiere... a problematicii , astfel incat sa ai oarecare sanse de reusita.

 

De la inceput trebuia sa zici...:

AUDI: este mai spatioasa, Este mai frumoasa, Vopseaua luceste mai frumos, Are butoane mai colorate, si asa mai departe, si toti iti dadeam dreptate, daca urmaresti , de la inceput pana la sfarsit, am spus ca la design a4 si a6 sunt peste e90 si e60. DAR, nu poate fi vorba de performanta, sau de comparatie intre BMW si AUDI, unu din argumente ti l-a dat MuadDib, In orice prezentare a oricarei masini Audi, inafara de R8, se vorbeste despre subvirare.

 

Mai era unu pe forum care afirma , si acum parafrazez Passat: placerea de a conduce.

 

Hai sa fim sobrii, Audi si ca preturi si ca tot.. se situeaza undeva mai jos de BMW, este de apreciat ca incearca sa livreze calitate "pentru banii pe care-i platesti" la fel ca un passat sau o skoda, dar cand o compari cu BMW si cu Mercedes nu mai ajunge sa aiba spatiu mare in portbagaj, la fel pateste si BMW-ul cand deja intra pe asfaltul celor mari , vezi porsche... este pus la locul sau...

 

Sa-ti dau niste criterii importante pentru client

 

Masina trebuie sa: AUDI BMW

arate bine 2p 1p

cai putere cat mai multi 0p 1p

consum cat mai redus 0p 1p

 

si tragem linia.....

Ai afirmat ca la suma fabuloasa 35.000 euro cat ai dat tu pe masina iti luai un 320d "FULL" si ti-am demonstrat cu preturi de pe bmw.ro, ca luai la 32.000 un 320d standard , si daca adaugai pachetu M era 37.000 euro masina.

 

Faptul ca nu iti permiti un 320d, nu este o rusine, dar hai sa nu-ti lauzi marca ... ca ai vazut nu ai audienta.

 

Romanul s-a invatat prost datorita prezentatorilor de emisiuni auto.

 

Pe mine ma lasa rece faptul ca incap sau nu inca 3-4 persoane in masina, masina e pentru mine , nu sunt sofer de taxi, si majoritatea prietenilor mei au masina.

 

PS: despre R8 nu vreau sa te aud ca-l lauzi, si nici despre viitorul RS6 nu vrea sa te aud, ca performantele vin de de la alte motoare...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

insa ma provoci sa caut si ti-am vazut si eu masina.

tu ce conduci mai copile de 24 de ani?

imi luam 3 masini ca al tau E39 vechi de 8 ani.

ai avut bani de kia cee'd sau te-ai imprumutat la banca pt 10 ani cand ti-ai luat bmw (12.000 euro) si vii sa imi spui mie ca masina mea este de doi lei? vii sa imi spui cat de buna/proasta este masina mea cand tu conduci o masina despre care tu stii ca are 100.000 km iar ea saraca se apropie de 300k?

te rog sa iti controlezi atitudinea iar daca ai ceva de spus fa-o iar daca doar crezi ca ai ceva de spus atunci abtine-te.

 

Cam urat reply-ul...

 

Masina nu te face un om mai bun sau mai respectabil.

Cu atat mai putin banii pe care i-ai dat la achizitie...

 

Nefiind vorba de vreo masina de 100 000 euro, aproape oricine ar putea avea o masina similara cu a ta.

 

Exista numeroare optiuni: leasing, credit bancar, vanzarea vreunui teren sau alte variante mai mult sau mai putin corecte din punct de vedere moral.

Link to comment
Share on other sites

Nu am nici o problema cu faptu ca, ma cumpara si ma vinde de 10 ori cu cati bani are, nu am nici o problema nici daca sta in garsoniera si in fata blocului are CLS, din partea mea sa aiba 3.

Tocmai ca la varsta pe care o am, am o masina cu care nu-mi e rusine nicaieri, nici in oras nici la drum lung.

 

Tu fiind mare om de afaceri.. ce afacere mare crezi ca ai facut.. cand ai luat din magazin o masina de 35.000 euro si in fata blocului ai ajuns cu o masina de 28.000 euro max ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Edit draga, imi pare sincer rau pentru tine dar

esti o persoana extrem de superficiala daca te bazezi pe masina pentru a capta atentia oamenilor cu care faci tu afaceri.

si mai mult de atat, esti o persoana si mai superficiala daca ai impresia ca avand o masina mai noua si neluata la mana a doua inseamna ca esti deasupra unuia, de exemplu a lui lifestyle care si-a luato de la altcineva.

si sati spun ceva... prefer oricand un e39 bine intretinut audiului tau. si are mult mai mult stil masina aia decat are audi, care sincer este mai mult bling bling decat stil. un fel de pitzipoanca daca stiti situl:)

 

ai venit sa suferi la noi si nu ti-a iesit schema... cel mai bine ar fi sa ne lasi in pace odata. intelege ca ai abordat gresit problema si nu mai da cu capu de perete la nesfarsit.

 

iti urez un drum bun cu audi-ul tau si sa "vrajesti" cat mai multa lume cu ea, ca doar atat poti sa faci

 

de fapt daca ma gandesc bine :twoup: .. TI-AI LUAT O MASINA LA FEL DE SUPERFICIALA CA TINE

Edited by SphinCS
Link to comment
Share on other sites

hmmm... hai ca s-a trecut la mistocareala pe topicul asta ...

Ceea ce demostreaza un singur lucru ...

Nici una din partile "beligerante" nu are argumente valide .. ca o masina e mai buna decat alta ..

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt mai conservator, a6-le si a4-le noi seamana 80% cu cele vechi, difera detaliile si putine curbe de pe masina, pe cand e90 si e60.. difera cam mult fata de sablonul meu pentru un bmw... m-am impacat si cu ideea de e60 da trebuie cautata atent culoarea :twoup:

 

 

PS: referitor la oamenii de afaceri, cand a testat M3-u Clarckson a simtit nevoia sa se imbrace in "business man" inainte de a urca in m3...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt mai conservator, a6-le si a4-le noi seamana 80% cu cele vechi, difera detaliile si putine curbe de pe masina, pe cand e90 si e60.. difera cam mult fata de sablonul meu pentru un bmw... m-am impacat si cu ideea de e60 da trebuie cautata atent culoarea :twoup:

 

 

PS: referitor la oamenii de afaceri, cand a testat M3-u Clarckson a simtit nevoia sa se imbrace in "business man" inainte de a urca in m3...

loool .. pentru amandoua afirmatiile ...

E60 arata ca o masina desenata si construita de chinezi ...

 

Si faza cu M3-ul .. e propaganda ceausista .. stilul nostru de a face reclama mascata .. si de a spune ca M3 e limuzina .. cand ea este o sportiva pur sange...

Hai sa spunem lucrurilor pe nume .. M3-ul nu este limuzina .. si nu te poti imbraca in costum si cravata .. sau te poti imbraca .. dar nu e recomandat .. :twoup: risti sa mori spanzurat .. :D daca accelerezi mai tare .. si simti stomacul cum iti urca in gat :D

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt mai conservator, a6-le si a4-le noi seamana 80% cu cele vechi, difera detaliile si putine curbe de pe masina, pe cand e90 si e60.. difera cam mult fata de sablonul meu pentru un bmw... m-am impacat si cu ideea de e60 da trebuie cautata atent culoarea :twoup:

 

 

PS: referitor la oamenii de afaceri, cand a testat M3-u Clarckson a simtit nevoia sa se imbrace in "business man" inainte de a urca in m3...

loool .. pentru amandoua afirmatiile ...

E60 arata ca o masina desenata si construita de chinezi ...

 

Si faza cu M3-ul .. e propaganda ceausista .. stilul nostru de a face reclama mascata .. si de a spune ca M3 e limuzina .. cand ea este o sportiva pur sange...

Hai sa spunem lucrurilor pe nume .. M3-ul nu este limuzina .. si nu te poti imbraca in costum si cravata .. sau te poti imbraca .. dar nu e recomandat .. :twoup: risti sa mori spanzurat .. :D daca accelerezi mai tare .. si simti stomacul cum iti urca in gat :D

 

Clarckson era ironic la posesorii de M3.. afirma ca in posesorii de M3.. sunt "cock's dressed in suits", ochelari de soare ridicoli, si casca cu bluetooth la ureche :D uita-te la Top Gear 10x10..el cica era "anti" m3... pot sa te uiti si la 10x09 sa vezi un 330d la o cursa de 24 de h...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Aaaa... am inteles acum .. nu am citit revistele .. :twoup:

Revenind la Audi ... ce sa zic .. poate ca designerii .. s-au gandit sa nu strice chiar atat de mult o forma consacrata .. nu?

Spre deosebire de designerii de la BMW... care in loc sa scoata ceva asemanator cu E39 au scos o "tigaie" care nu mai are nimic in comun cu seria precedenta si cand zic nimic in comun ma refer la alura, la felul unic al unui E39 de a se aseza pe sosea si la forma de masina cu valente sport ...

 

Daca sunteti deacord cu mine in treaba asta .. atunci revenim la ce zicea Eminescu saracu:

"e usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune..."

 

Asa si cei de la BMW. Au scos 5-ar-ul ala ... care e defapt o involutie nu o evolutie fata de E39.

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

Clarckson era ironic la posesorii de M3 afirma ca in posesorii de M3.. sunt "cock's dressed in suits", ochelari de soare ridicoli, si casca cu bluetooth la ureche :twoup: uita-te la Top Gear 10x10..el cica era "anti" m3... pot sa te uiti si la 10x09 sa vezi un 330d la o cursa de 24 de h...

 

Ii mai numeste si brokeri de asigurari :twoup:

Link to comment
Share on other sites

unii oameni au puterea financiara .. si habar n-au ce sa-si cumpere :twoup:. imi vin atat de multe masini in minte la suma de 35k euro (care sunt mult peste audi-ul tau edit) incat nu mai are rost sa le insir.

 

ontopic: acum o ora m-am intors de la mare cu Audi-ul de care am mai vorbit (A4 B8 1.8T). l-am condus o buna parte din drum. vreau sa spun ca niste curbe abordate cu 110-120 km/h .. iti dau palpitatii( subliniez inca o data .. masina are suspensie sport). fuge foarte rau de bot. de asemenea daca accelerezi ceva mai puternic in curbe trebuie sa tii foarte foarte bine de volan altfel iti zboara din mana (torque steering parca se numeste fenomenul).in linie dreapta trage bine. ce am observat stand pe bancheta din spate: geamurile laterale sunt valurite. era foarte evident cand ma uitam la geamul lateral dreapta fata. o linie dreapta o vedeam ca o sinusoida (nu. nu eram beat).cum am mai spus .. basul din masina face ca plasticele sa vibreze implicit sa scoata zgomot (usile si mai nou .. se aude un zgomot la luneta din spate). imi place ca are prize de aer intre scaunele din fata. este o chestie foarte misto. cand veneam de la plaja dadeam drumul la ac si puneam cele 2 prize de aer sa bata in mine. de asemenea mi-a mai placut ca este f bine antifonata (cel putin comparativ cu un e46). in rest .. briz briz-uri .. luminite (o mare varietate de culori :twoup:) , butonase , leduri.. cam cum sunt toate audi-urile (bune de craciun).

 

am foarte mare convingerea ca pe un circuit veritabil .. a mea masina (143cp ) versus acest audi (160cp) ar scoate timpi similari. in aceasta ipoteza 2.0 TDi de 143 cp ar fi pe undeva in spate.

deci daca tragem linie .. al tau audi turbo de 35.000 euro (2008).. este mai slab decat al meu bmw aspirat de 14.000 de euro (2002). ai observat ca m-am referit strict la performanta.

este normal sa fie niste diferente intre o masina din 2008 si o masina din 2002. cand vorbim de calitatea materialelor, .. comfort... etc.

 

un mic sfat. du-te pe clubaudi .. poate o sa gasesti pe cineva pe acolo care o sa iti sustina ideea.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.