Jump to content

A4 vs seria 3


edit

Recommended Posts

esti o persoana extrem de superficiala daca te bazezi pe masina pentru a capta atentia oamenilor cu care faci tu afaceri.

 

unde s-a ajuns !

am spus ca A4 este o masina ce pare mai de oameni seriosi decat seria 3. nu am zis ca vreau sa captez atentia cuiva. insa nu am vrut sa creada lumea ca cine stie ce alergator pe sosele sunt pt ca bmw imaginea asta o are: alergator pe sosele(ceea ce este un lucru bun) si in acelasi timp nu prea este o masina "serioasa".

iar prin faptul ca nu pare masina "serioasa" sa nu intelegeti ceva gresit. si hai sa fim seriosi, asa cum voua va place bmw-ul , mie imi place audi si nici daca era bmw cu 5000 euro mai ieftin nu ma interesa aceasta alternativa. cu siguranta pt 99% din voi este la fel.

 

lifestyle: vezi ca distorsionezi adevarul si oamenii inteleg gresit.

nu am sous ca imi luam cu 35.000 un 320d full ci am spus ca il luam destul de bine dotat.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ontopic: acum o ora m-am intors de la mare cu Audi-ul de care am mai vorbit (A4 B8 1.8T). l-am condus o buna parte din drum. vreau sa spun ca niste curbe abordate cu 110-120 km/h .. iti dau palpitatii( subliniez inca o data .. masina are suspensie sport). fuge foarte rau de bot. de asemenea daca accelerezi ceva mai puternic in curbe trebuie sa tii foarte foarte bine de volan altfel iti zboara din mana (torque steering parca se numeste fenomenul).in linie dreapta trage bine. ce am observat stand pe bancheta din spate: geamurile laterale sunt valurite. era foarte evident cand ma uitam la geamul lateral dreapta fata. o linie dreapta o vedeam ca o sinusoida (nu. nu eram beat).cum am mai spus .. basul din masina face ca plasticele sa vibreze implicit sa scoata zgomot (usile si mai nou .. se aude un zgomot la luneta din spate). imi place ca are prize de aer intre scaunele din fata. este o chestie foarte misto. cand veneam de la plaja dadeam drumul la ac si puneam cele 2 prize de aer sa bata in mine. de asemenea mi-a mai placut ca este f bine antifonata (cel putin comparativ cu un e46). in rest .. briz briz-uri .. luminite (o mare varietate de culori :twoup:) , butonase , leduri.. cam cum sunt toate audi-urile (bune de craciun).

 

Pai normal .. daca conduci BMW cu tractiune pe spate .. si te urci in Audi cu tractiune pe fata ...

Stilurile de condus difera ... daca incerci sa conduci o masina cu tractiune pe fata cum conduci o masina cu tractiune pe spate .. vei ajunge in sant... e valabila si viceversa...

 

Nu poti spune ca un Audi are brizbrizuri ... adica .. hai sa fim seriosi .. ca nu e deloc exagerat .. din punct de vedere al luminilor si luminitelor din bord...

Hai sa zicem ca e normal ... bmw-ul are mai putine ..

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

Ai grija leoberti ca ne striveste cu portmoneu... sau "portmonelu" :twoup:

 

iar eu nu am incercat niciodata sa spun sau sa dau de inteles ca as putea ceva din punct de vedere financiar.

analizandu-ti limbajul, varsta, prioritatile in viata cat si dificultatea de a te exprima in limba romana am concluzionat cam ceea ce poti tu.

 

btw asta este ultimul post care iti este adresat pt ca imi irosesc timpul si sunt oameni care spun pe aici lucruri interesante .

poti sa bagi din top. iti multumesc pt participarea la aceasta discutie.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

: acum o ora m-am intors de la mare cu Audi-ul de care am mai vorbit (A4 B8 1.8T). l-am condus o buna parte din drum. vreau sa spun ca niste curbe abordate cu 110-120 km/h .. iti dau palpitatii( subliniez inca o data .. masina are suspensie sport). fuge foarte rau de bot. de asemenea daca accelerezi ceva mai puternic in curbe trebuie sa tii foarte foarte bine de volan altfel iti zboara din mana (torque steering parca se numeste fenomenul).

 

Pai normal .. daca conduci BMW cu tractiune pe spate .. si te urci in Audi cu tractiune pe fata ...

Stilurile de condus difera ... daca incerci sa conduci o masina cu tractiune pe fata cum conduci o masina cu tractiune pe spate .. vei ajunge in sant... e valabila si viceversa...

 

uite eu nu m-am gandit niciodata ca ar fi difernete in modul de a aborda condusul la masina cu tractiune fata si una cu tractiune spate. sincer nu am condus niciodata o masina cu tractiune spate insa voi face tot posibilul sa o fac curand.

ce imi place mie la bmw seria 3 este ca are jante foarte late cel putin incepand cu cele de 17 iar probabil asta ii da o tinuta de drum buna.

ceea ce nu imi place in chestia asta este ca poti lovi mai usor jantele. am vazut destul de multe bmw-uri cu jantele zgariate (probabil de borduri).

jantele f late s-ar putea sa fie problematice iarna.

 

acum serios intreb: din cauza tractiunii spate, poti avea probeleme iarna pe un drum mai alunecos?

 

edit ai cautat sa iti cumperi bun simt de undeva ?

 

am venit pe acest forum f bine intentionat si cu mult bun simt.

insa (doar) in dialogurile cu lifestyle mi le-am mai diminuat si asta pt ca m-a jignit in numeroase randuri.

iar eu nu scriu cu lipsa de bun simt asa cum face el ci o fac ironic ceea ce este o mare diferenta. imi pare rau ca nu vezi decat partea mea goala a paharului si nu si pe a lui.

 

later edit.

hai sa terminam cu polemica daca vrem sa iasa ceva din topicul asta. altfel, ne pierdem cu totii vremea pe aici iar acest topic nu are rolul decat de a mai inviora un pic acest forum si nu stiu daca aceasta afirmatie poate fi facuta intr-un sens pozitiv.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

uite eu nu m-am gandit niciodata ca ar fi difenete in modul de a aborda condusul la masina cu tractiune fata si una cu tractiune spate. sincer nu am condus niciodata o masina cu tractiune spate insa voi face tot posibilul sa o fac curand.

ce imi place mie la bmw seria 3 este ca are jante foarte late cel putin incepand cu cele de 17 iar probabil asta ii da o tinuta de drum buna.

ceea ce nu imi place in chestia asta este ca poti lovi mai usor jantele. am vazut destul de multe bmw-uri cu jantele zgariate (probabil de borduri).

jantele f late s-ar putea sa fie problematice iarna.

 

acum serios intreb: din cauza tractiunii spate, poti avea probeleme iarna pe un drum mai alunecos?

Logic ca sunt moduri diferite ...

Tinuta de drum nu e data numai de jante... si referitor la zgarieturi .. toate se zgarie .. inclusiv cele de Audi .. eu am reusit sa le agat pe ale mele .. si le am de 1 luna :twoup: nu ceva grav .. dar ... ma enerveaza cand lumea ma pune sa intru in niste spatii de parcare in care sigur nu am loc cu libarca mea de A6.

 

Cu tractiunea spate, iarna .. ai atins un punct foarte sensibil ...

Asta e principalul neajuns la BMW_uri... :twoup:

Si membri acestui forum, ar cam trebui sa recunoasca acest fapt.

Link to comment
Share on other sites

ultimele 3 generatii BMW, cu anvelope adecvate iarna, nu au probleme mai multe decat masinile cu tractiune fata.

 

dar fiind tractiune spate , este OBLIGATORIU sa schimbi anvelopele cu unele de iarna sau cel putin mixte. altfel e un chin pt unii, o placere pentru altii.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Ai venit pe forumul asta incercand sa pari cu bun simt si ai sfarsit prin a iti da arama pe fata. Exact ce spuneai tu ca esti si anume civilizat ai dovedit ca este o mare aberatie.

 

se cunoaste ca nu ai citit evolutia discutiilor din acest topic cu atentie. sincer sa fiu nici nu stiu daca se merita.

 

P.S. La 35k iti luai un seria 7 sh si sofer si sa vezi atunci ce imagine aveai, ca vad ca tot tii cu tot dinadinsul la imaginea ta.

 

eu am spus ca masina a costat 35k , insa nu am spus ca am platit-o eu.

Link to comment
Share on other sites

ultimele 3 generatii BMW, cu anvelope adecvate iarna, nu au probleme mai multe decat masinile cu tractiune fata.

Uite ca s-a gasit unu :twoup:

Hai sa fim seriosi .. si sa recunoastem.. nu se va compara niciodata o masina cu tractiune spate cu o masina cu tractiune fata ... pe timp de iarna.

Poate doar ultima generatie de DSC ar putea face fata ... dar ... nu prea cred ca ar face fata in conditiile noastre de iarna ...

Anvelopele conteaza .. da... dar masinile cu tractiune pe fata sunt mult mai bune decat cele cu tractiune spate .. pe timp de iarna ...

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

black soul:.. la 525d. pe autostrada la 180-220 km/h sustinuta.. pe bucata de 220 km dus 220 km intors... am consum 7.1% e drept ca nu am 180 cp... dar diferenta e foarte mare, probabil ca si colegii cu 530d... au consum asemanator...,

 

chiar nu ma pot abtine.

 

tu te vezi ce spui? tie nu ti-e rusine ? dupa ce nu nu ai unele cunostinte elementare despre masini mai si minti sau nu dai toate detaliile intentionat.

 

daca mergi constant pana in 160 km/h si te duci o data sau de doua ori la 180-220 km/h atunci poate consumi 7.1% . in rest, orice masina diesel alergata asa (180-220 constant) , consuma peste 10%. proprietarii de 525d pot confirma. repet , o masina care o alergi intre 180 si 220 consuma peste 10 si nu una cu care ajungi de cateva ori la acea viteza.

 

 

Am priceput, de la volanul de audi a4 2008 143 cp.. ceea ce am descris mai sus este incredibil, intr-adevar, cand am pus 180-220 , am spus defapt

Budapesta - Parndorf 220 km, in 1h 20 minute,dus si intors 440 km, consum 7,1% cu viteza sustinuta 180-220. De obicei la cluj - budapesta - cluj 820 km , CJ-Budapesta facut in 4 ore.. am consum 6,1 - 6,3%..

acum serios intreb: din cauza tractiunii spate, poti avea probeleme iarna pe un drum mai alunecos?

 

 

PS: ai dat dovada de clasa, incheind conversatia cu mine printr-o jignire. "analizandu-ti limbajul, varsta, prioritatile in viata cat si dificultatea de a te exprima in limba romana am concluzionat cam ceea ce poti tu."

 

Oi fi eu limitat incult etc... dar totusi de "roti de iarna" ai auzit ? in general posesorii de eutoturisme, exclus dacia, au cuciucuri de iarna... daca nu chiar roti de iarna...

 

 

"iar eu nu am incercat niciodata sa spun sau sa dau de inteles ca as putea ceva din punct de vedere financiar" probabil am inteles gresit, cand eu "cu imprumut in banca abia am luat e39.. sau ceeo, si tu iti lua 3 e39 ... ceva in genu, Probabil ca am inteles eu gresit.

 

Deci sa inteleg ca pe langa ca ai doar 143 cp.. ai si consum astronomic ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

"unu" ? conduc BMW de 13 ani, niciodata nu am avut mai multe probleme cu ele decat cu Audi, Skoda, Opel, VW, Peugeot, Mercedes, Renault si ce-o mai fi fost

 

de obicei sunt serios, inclusiv acum. ce probleme ai avut iarna, cu ce BMW ?

 

conditiile noastre de iara ? adica gheata si - 25 grade ? pt un BMW din '96 nu e o problema cu Michelin sport alpine, de exemplu.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

nu prea cred ca ar face fata in conditiile noastre de iarna ...

 

Tu stai cumva la Cercul Polar de ai conditii vitrege de iarna ? :twoup: Aici ar trebui intrebat Muaddib cum urca el cu vechiul lui E34 iarna de iarna pana la Cota 1400 ca ma indoiesc ca ai parte de mai multa zapada decat el prin Romania.

Adica vrei sa zici ca iarna trecuta .. a fost o iarna blanda?

Deci .. eu am zis comparativ .. in aceleasi conditii vitrege sau mai putin vitrege .. pe timp de iarna cu zapada polei si alte minuni de genul asta,

 

O MASINA FWD E MAI BUNA DECAT UNA RWD

Link to comment
Share on other sites

Iarna trecuta retin 2 sau 3 ninsori care au pus probleme autoritatilor daca nu ma inseala memoria in rest... distractie si multa ceata prin Campia Romana. Retii tu altceva si ma insel eu ? :twoup: Oricum nu mi-ai raspuns inca : stai pe la Cercul Polar de amintesti de conditiile de iarna ?

Tu ai iesit iarna trecuta din Bucuresti?

Se pare ca nu .. daca poti sa afirmi asta ..

 

@cat cu ce BMW ai avut probleme si din ce cauza ?

Eu nu am avut probleme cu BMW_ul iarna ... si chiar am iesit cu el imediat dupa prima ninsoare ... (ma refer la ninsorile puternice din ianuarie)

 

Am spus doar ca o masina cu tractiune fata e superioara celei cu tractiune spate in conditii de iarna.

Ce nu s-a inteles?

 

@RedCap apreciez incercarea ta de ironie aici .. dar e fara rost .. hai sa iti raspund ..nu .. nu locuiesc la Polul Nord. Multumit?

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

3 zile pe an Audi este regele soselelor inzapezite (desi, cum a zis si Red, un BMW cu cauciucuri de iarna nu se da la o parte de la nimic - chiar si unul vechi).

 

Ce te faci insa cu restul de 362? Cum pui tu pe asfalt mai mult de 200 CP intr-un mod eficient cu puntea fata? Cum eviti supravirarea? Daca pentru tine astea nu conteaza, inseamna ca (,) comparam mere cu pere. Pentru ca noua ne pasa de astfel de lucruri :twoup:

 

In acest moment am un Volvo S40 20T si nu are decat vreo 180 (165+cip), si iti spun cu mana pe inima ca sunt degeaba. Cand vreau sa plec mai tare nu face decat sa ridice botul, sa rupa aderenta, sa intre DSA-ul si sa imi taie gazul. Si nu numai la plecare, si intr-a 2-a face la fel. Deci caii aia sunt buni pe hartie, nu in zona reala...

 

O MASINA FWD E MAI BUNA DECAT UNA RWD

 

LA CE ?? :twoup:

 

1 - sportivitate

2 - siguranta

3 - iarna

4 - vara

5 - panta

6 - rampa

 

Alege tu.

Link to comment
Share on other sites

nu prea cred ca ar face fata in conditiile noastre de iarna ...

 

Tu stai cumva la Cercul Polar de ai conditii vitrege de iarna ? :twoup: Aici ar trebui intrebat Muaddib cum urca el cu vechiul lui E34 iarna de iarna pana la Cota 1400 ca ma indoiesc ca ai parte de mai multa zapada decat el prin Romania.

Adica vrei sa zici ca iarna trecuta .. a fost o iarna blanda?

Deci .. eu am zis comparativ .. in aceleasi conditii vitrege sau mai putin vitrege .. pe timp de iarna cu zapada polei si alte minuni de genul asta,

 

O MASINA FWD E MAI BUNA DECAT UNA RWD

 

Black Soul: astea sunt mituri.. preluate de la posesorii de logan, nu sunt expert in de-ale condusului.. am bmw-u de 1 an de zile, am bagat la cap ca iarna e musai cauciucuri si am facut fata cu brio si in romania si in alpi pe zapada, la fel ca prietenii mei cu passaturi sau cu a3... de multe ori pe langa cauciucurile bune conteaza si soferul..

 

Edit: daca nu tu ai platit masina ta personala, totusi nu e cam nasol sa-mi reprosezi mie de "imprumuturi, bani de la parinti, etc ?"

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

3 zile pe an Audi este regele soselelor inzapezite (desi, cum a zis si Red, un BMW cu cauciucuri de iarna nu se da la o parte de la nimic - chiar si unul vechi).

 

Ce te faci insa cu restul de 362? Cum pui tu pe asfalt mai mult de 200 CP intr-un mod eficient cu puntea fata? Cum eviti supravirarea? Daca pentru tine astea nu conteaza, inseamna ca (,) comparam mere cu pere. Pentru ca noua ne pasa de astfel de lucruri :twoup:

 

In acest moment am un Volvo S40 20T si nu are decat vreo 180 (165+cip), si iti spun cu mana pe inima ca sunt degeaba. Cand vreau sa plec mai tare nu face decat sa ridice botul, sa rupa aderenta, sa intre DSA-ul si sa imi taie gazul. Si nu numai la plecare, si intr-a 2-a face la fel. Deci caii aia sunt buni pe hartie, nu in zona reala...

 

Tu ai iesit iarna trecuta din Bucuresti?

Se pare ca nu .. daca poti sa afirmi asta ..

 

Sa inteleg ca in nebunia aia de atunci, toate BMW-urile au ramas blocate in timp ce Audi-urile nu au avut probleme? :twoup:

Nu. Repet ceea ce am afirmat mai devreme:

O masina cu tractiune fata nu conteaza ce masina e ... e mai buna pe timp de iarna decat o masina cu tractiune spate din aceiasi clasa.

Link to comment
Share on other sites

3 zile pe an Audi este regele soselelor inzapezite (desi, cum a zis si Red, un BMW cu cauciucuri de iarna nu se da la o parte de la nimic - chiar si unul vechi).

 

Ce te faci insa cu restul de 362? Cum pui tu pe asfalt mai mult de 200 CP intr-un mod eficient cu puntea fata? Cum eviti supravirarea? Daca pentru tine astea nu conteaza, inseamna ca (,) comparam mere cu pere. Pentru ca noua ne pasa de astfel de lucruri :twoup:

 

In acest moment am un Volvo S40 20T si nu are decat vreo 180 (165+cip), si iti spun cu mana pe inima ca sunt degeaba. Cand vreau sa plec mai tare nu face decat sa ridice botul, sa rupa aderenta, sa intre DSA-ul si sa imi taie gazul. Si nu numai la plecare, si intr-a 2-a face la fel. Deci caii aia sunt buni pe hartie, nu in zona reala...

 

O MASINA FWD E MAI BUNA DECAT UNA RWD

 

LA CE ?? :twoup:

 

1 - sportivitate

2 - siguranta

3 - iarna

4 - vara

5 - panta

6 - rampa

 

Alege tu.

Si ca sa ma citez complet:

"Deci .. eu am zis comparativ .. in aceleasi conditii vitrege sau mai putin vitrege .. pe timp de iarna cu zapada polei si alte minuni de genul asta,

O MASINA FWD E MAI BUNA DECAT UNA RWD"

si ca sa iti raspund 3 *conditii de iarna

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

Pai atunci inchid topicul, pentru ca suntem pe un forum BMW, si aici conteaza si altceva decat mersul iarna. Ce dracu, mai, asta inseamna pt. tine o masina? Cum merge iarna? Pai ia un gip 4x4 si ai rezolvat aspectul asta. Ca daca vorbim de sportivitate, distributia maselor, comportamentul pe viraje, raza de bracare, planetare troncanitoare, etc. ... :twoup:

 

LA CE ?? :twoup:

 

1 - sportivitate

2 - siguranta

3 - iarna

4 - vara

5 - panta

6 - rampa

 

Alege tu.

3

 

Eu aleg 1,2,4,5,6 si inca cateva. Deci, pentru mine, e mai buna o tractiune spate. :D

Link to comment
Share on other sites

Pai atunci inchid topicul, pentru ca suntem pe un forum BMW, si aici conteaza si altceva decat mersul iarna. Ce dracu, mai, asta inseamna pt. tine o masina? Cum merge iarna? Pai ia un gip 4x4 si ai rezolvat aspectul asta. Ca daca vorbim de sportivitate, distributia maselor, comportamentul pe viraje... :twoup:

Deci .. s=au cam discutat toate .. eu sunt de acord .. BMW_ul din punct de vedere al caracterului sportiv ... e peste Audi

Audi are si el punctele lui ... confort mai mare .. zic eu ... si acum trebuie sa recunoastem .. daca era net inferior BMW-ului din toate punctele de vedere.... atunci nu se mai vindea .. corect?

Si s-a ajuns si la comportament pe timp de iarna ..

Parerea mea e ca o masina cu tractiune pe fata este mult mai manevrabila iarna decat una cu tractiune pe spate.

Nu am zis ca BMW_ul nu e bun .. ca am facut la ierni cu BMW_ul.. si nu am avut niciodata probleme grave ..

Unde nu au urcat altii .. nu am urcat nici eu .. dar in rest .. nu au fost probleme ...

Am ramas intepeniti de revelion ..... am ramas un card intreg de masini .. inclusiv SUV-uri ... si am iesit printre primii din zapada .. chiar si asa .. cu tractiune spate...

Tot de revelion.. am urcat pe drum forestier cu tractiune spate si am avut parte numai de tipete prin masina .. "vezi gardul .. vezi santul" :twoup:

Nu am patit nimic ..

Link to comment
Share on other sites

Red, nu conteaza. Audi e mai bun decat BMW pe zapada. Lasa-le macar asta :twoup:

 

 

LE - Sunteti de acord sa inchid? Ca eu nu mai vreau sa se continue discutia asta. Facem ca la liceu, votul meu este nota la teza, ale voastre celelalte :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai atunci inchid topicul, pentru ca suntem pe un forum BMW, si aici conteaza si altceva decat mersul iarna. Ce dracu, mai, asta inseamna pt. tine o masina? Cum merge iarna? Pai ia un gip 4x4 si ai rezolvat aspectul asta. Ca daca vorbim de sportivitate, distributia maselor, comportamentul pe viraje, raza de bracare, planetare troncanitoare, etc. ... :twoup:

 

LA CE ?? :D

 

1 - sportivitate

2 - siguranta

3 - iarna

4 - vara

5 - panta

6 - rampa

 

Alege tu.

3

 

Eu aleg 1,2,4,5,6 si inca cateva. Deci, pentru mine, e mai buna o tractiune spate. :D

Aici gresesti. Eu m-am referit exclusiv la punctul 3. Doar pe timp de iarna. Deci, ma aprobi!

Multumesc :D :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.