Jump to content

E46 Diesel - care e cel mai reusit motor din clasa 2000 cmc


MOTANUL

Recommended Posts

1. 318D 1995 cmc 116 CP

2. 320D 1951 cmc 136 CP

3. 320D 1995 cmc 150 CP

 

 

 

Ma intereseaza care motor este mai reusit si care ar fi de evitat din cele de mai sus. (particularitati in exploatare, consum de ulei, motorina) satisfactia generala.

La cel de 150 ma astept sa fie consumul de ulei un pic mai mare avand in vedere ca este cel mai impins dintre cele 3.

Toate sunt euro 3 sau exista si exceptii? :twoup:

an fabricatie 2000-2003;

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

1. 318D 1995 cmc 116 CP

2. 320D 1951 cmc 136 CP

3. 320D 1995 cmc 150 CP

 

 

 

Ma intereseaza care motor este mai reusit si care ar fi de evitat din cele de mai sus. (particularitati in exploatare, consum de ulei, motorina) satisfactia generala.

La cel de 150 ma astept sa fie consumul de ulei un pic mai mare avand in vedere ca este cel mai impins dintre cele 3.

Toate sunt euro 3 sau exista si exceptii? :twoup:

an fabricatie 2000-2003;

Am un e46 320d 150hp si sunt foarte multumit, am facut deja de la schimb de ulei 22000 km si nu am completat "un gram" de ulei ca nu s-a aprins becul!!!

Foarte important ce motorina pui, eu de exemplu nu am avut ce sa fac si am pus odata motorina euro3 de la euroil (15litri aprox), bineinteles ca scotea fum mult la orice acceleratie, imediat am facut plinul de la lukoil ("euro 5" nu prea cred ca este euro 5 dar ma rog, era cea mai scumpa) si gata nu a mai dat fum

Cat despre satisfactie sunt super multumit din toate punctele de vedere, cuplu destul de mare, viteaza de varf 230 am mers eu cu el (pe ceas), cartea ii da 227km/h

Despre 318d a avut un priten de-al meu si la vandut la 302.000 km, a bagat in el filtre, ulei, o sg data a fost cu el la reprezentanta si a schimbat precatalizatoru si i-a ajustat pompa de injectie, a facut cu el 170.000km (l-a cumparat la pe la 130.000), si consumul vizibil mai mic decat la mine!

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca nu sunt aceleasi motoare si aceleasi materiale - dar mai degraba pica un 1.9 TDI de 170CP decat un 1.9 SDI 68CP care si daca mergi cu frana de mana trasa tot te tine 600.000 km. :twoup:

Una e sa intre motorina la aspiratie si alta e sa o bagi acolo cu forta.

 

Concluzia: puterea costa mai mult si de cele mai multe ori motorul nu este la fel de fiabil. Dar lucrurile astea sunt contrabalansate de performante :twoup:

Link to comment
Share on other sites

M47, M47N

 

e cam acelasi motor

 

Probabil se refera la faptul ca diferenta nu e data doar din soft.

Dadeam un exemplu nu ma refeream la motoarele descrise mai sus la care nu stiu in ce constau diferentele.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Da... faceam referire si la ce este in jurul motorului, ala nu e pus chel si gata il lucram din soft.

Motanul dorea sa stie care sunt diferentele la consumul de combustibil, ulei, particularitati.... common rail ul de pe motorul de 150 HP la ce foloseste??..ajuta cu ceva??

Motorul de 150 HP il poti considera cel mai impins ... dar de altceva.

 

1. Intre 2000 - 2003 toate sunt euro 3.

2. Cosumul de ulei este dat in principal de km.

3. Diferenta de consum de comb. intre 318 si 320 este nesemnificativa in comparatie cu performantele.

Link to comment
Share on other sites

Daca diferentele de fiabilitate intre motoare sunt mici, turbinele tin cam la fel, consumul de ulei nu este mai mare la cel de 150 CP - ma orientez cu pasi repezi catre acesta.

Ce metoda de a verifica nr. de km reali este sigura la BMW?

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

............

Ce metoda de a verifica nr. de km reali este sigura la BMW?

 

:twoup: NICI UNA

Daca manaria a fost facuta de un incepator in ale samsariei atunci ai norocul sa mai gasesti cate ceva prin blocul de lumini, BC, ....

 

Daca masina o testezi din bara in bara si este in "mintile ei" atunci iti poti da seama de nr de km, daca sunt reali sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Da in reteaua BMW - nu au baza de date comuna pt. toata europa? Evident pentru cei care au facut reviziile in service autorizat?

La VAG se poate. Si ultimul model de interfata citeste un modul in care nu poti reseta km reali. (diferit de cel accesibil de orice incepator si in care poti reseta dupa bunul plac). Un fel de "read only".

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

1. 318D 1995 cmc 116 CP

2. 320D 1951 cmc 136 CP

3. 320D 1995 cmc 150 CP

 

 

 

Ma intereseaza care motor este mai reusit si care ar fi de evitat din cele de mai sus. (particularitati in exploatare, consum de ulei, motorina) satisfactia generala.

La cel de 150 ma astept sa fie consumul de ulei un pic mai mare avand in vedere ca este cel mai impins dintre cele 3.

Toate sunt euro 3 sau exista si exceptii? :twoup:

an fabricatie 2000-2003;

 

 

La 318 d cc e de 1991 doar la 320 e de 1995

LE: vorbesc de cele dupa 2002 - cele face lift

Eu am de 3 ani un 318 d, am cumparat-o din germania la 120 000 km, moment cand am schimbaat ulei filtre placute discuri frana. De atunci am facut aprox 90 000 km in romania si afara ( masina are acum 203 000 km. Nu am schimbat la ea nimic decat: ulei, filtre, brate fata, facea o galagie naspa si au trebuit schimbate, placute si alte consumabile. In afara de brate nimic altceva decat consumabile.

 

Cat de curand mai trebuie sa schimb pompa de apa si curelele de la radiator, au inceput sa faac galagie.

 

 

Insa sunt atat de multumit de masina incat azi daca o gasesc in curte transformata in cenusa nici mac nu am sa spun pt ca , sa ma exprim economic - cumintea "s-a amortizat" -

 

Mentionez ca imi ingrijesc ca la carte masina ( probabil conteaza si asta ) . :twoup:

 

Numai bine.

Edited by Remus Ratiu
Link to comment
Share on other sites

1. 318D 1995 cmc 116 CP

2. 320D 1951 cmc 136 CP

3. 320D 1995 cmc 150 CP

 

 

 

Ma intereseaza care motor este mai reusit si care ar fi de evitat din cele de mai sus. (particularitati in exploatare, consum de ulei, motorina) satisfactia generala.

La cel de 150 ma astept sa fie consumul de ulei un pic mai mare avand in vedere ca este cel mai impins dintre cele 3.

Toate sunt euro 3 sau exista si exceptii? :twoup:

an fabricatie 2000-2003;

Am un e46 320d 150hp si sunt foarte multumit, am facut deja de la schimb de ulei 22000 km si nu am completat "un gram" de ulei ca nu s-a aprins becul!!!

Foarte important ce motorina pui, eu de exemplu nu am avut ce sa fac si am pus odata motorina euro3 de la euroil (15litri aprox), bineinteles ca scotea fum mult la orice acceleratie, imediat am facut plinul de la lukoil ("euro 5" nu prea cred ca este euro 5 dar ma rog, era cea mai scumpa) si gata nu a mai dat fum

Cat despre satisfactie sunt super multumit din toate punctele de vedere, cuplu destul de mare, viteaza de varf 230 am mers eu cu el (pe ceas), cartea ii da 227km/hDespre 318d a avut un priten de-al meu si la vandut la 302.000 km, a bagat in el filtre, ulei, o sg data a fost cu el la reprezentanta si a schimbat precatalizatoru si i-a ajustat pompa de injectie, a facut cu el 170.000km (l-a cumparat la pe la 130.000), si consumul vizibil mai mic decat la mine!

 

am citit cel putin 10 prostii in raspunsul asta...... :twoup: .....si ai dat si niste consumuri aberante

 

 

Cat consuma in oras a ta? Colegul cu 302.000 km nu a schimbat in tot acest interval turbina?

am 6,3 afara (o sg data sub 6), 7,7 mixt si 8.5 oras!!!

Nu a schimbat decat ce ti-am zis!!!

Link to comment
Share on other sites

Da in reteaua BMW - nu au baza de date comuna pt. toata europa? Evident pentru cei care au facut reviziile in service autorizat?

La VAG se poate. Si ultimul model de interfata citeste un modul in care nu poti reseta km reali. (diferit de cel accesibil de orice incepator si in care poti reseta dupa bunul plac). Un fel de "read only".

read only nu are cum sa fie .. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

1. 318D 1995 cmc 116 CP

2. 320D 1951 cmc 136 CP

3. 320D 1995 cmc 150 CP

 

 

 

Ma intereseaza care motor este mai reusit si care ar fi de evitat din cele de mai sus. (particularitati in exploatare, consum de ulei, motorina) satisfactia generala.

La cel de 150 ma astept sa fie consumul de ulei un pic mai mare avand in vedere ca este cel mai impins dintre cele 3.

Toate sunt euro 3 sau exista si exceptii? :twoup:

an fabricatie 2000-2003;

Am un e46 320d 150hp si sunt foarte multumit, am facut deja de la schimb de ulei 22000 km si nu am completat "un gram" de ulei ca nu s-a aprins becul!!!

Foarte important ce motorina pui, eu de exemplu nu am avut ce sa fac si am pus odata motorina euro3 de la euroil (15litri aprox), bineinteles ca scotea fum mult la orice acceleratie, imediat am facut plinul de la lukoil ("euro 5" nu prea cred ca este euro 5 dar ma rog, era cea mai scumpa) si gata nu a mai dat fum

Cat despre satisfactie sunt super multumit din toate punctele de vedere, cuplu destul de mare, viteaza de varf 230 am mers eu cu el (pe ceas), cartea ii da 227km/hDespre 318d a avut un priten de-al meu si la vandut la 302.000 km, a bagat in el filtre, ulei, o sg data a fost cu el la reprezentanta si a schimbat precatalizatoru si i-a ajustat pompa de injectie, a facut cu el 170.000km (l-a cumparat la pe la 130.000), si consumul vizibil mai mic decat la mine!

 

am citit cel putin 10 prostii in raspunsul asta...... :twoup: .....si ai dat si niste consumuri aberante

 

 

Cat consuma in oras a ta? Colegul cu 302.000 km nu a schimbat in tot acest interval turbina?

am 6,3 afara (o sg data sub 6), 7,7 mixt si 8.5 oras!!!

Nu a schimbat decat ce ti-am zis!!!

nu imi zici si mie de ce sunt aberatii???....am vazut ca ai si tu 320d...eu zic ce patesc eu nu vb din carti....

 

stii....ideea=argumente+exemple

 

poate ma convigi tu ca am alte consumuri, sau ca mi-a dat fum de la o motorina mai buna nu de la una mai rea.....

 

se poate????

 

apropo am facut aproape 33.000 de km in 5 luni.....poate ma convingi tu ca e altfel decat ce am zis eu despre masina mea!!!

 

nu cred ca nu ai mers niciodata 230km/h PE CEAS!!!!

Link to comment
Share on other sites

Am si eu 318d si pot sa zic ca sunt multumit.nu am avut probleme.il am din octombrie2007 si am facut aprox 26.000km .am schimbat filtrele,placutele si am facut 2 schimburi de ulei .probleme nam avut pe la motor.merge bine.al meu ii Euro 4(an 2004).acum mai trebuie sa schimb ceva bucse sau brate pe fata ca parca bate ceva.consumu nu il stiu exact.pe bord arata 7.6( 80% in oras).nam facut niciodata la pompa sa vad cum sta.
Link to comment
Share on other sites

nu imi zici si mie de ce sunt aberatii???....am vazut ca ai si tu 320d...eu zic ce patesc eu nu vb din carti....

 

stii....ideea=argumente+exemple

 

poate ma convigi tu ca am alte consumuri, sau ca mi-a dat fum de la o motorina mai buna nu de la una mai rea.....

 

se poate????

 

apropo am facut aproape 33.000 de km in 5 luni.....poate ma convingi tu ca e altfel decat ce am zis eu despre masina mea!!!

 

nu cred ca nu ai mers niciodata 230km/h PE CEAS!!!!

 

frate, eu am un 320d care ii schimb uleiul la 8mi-10mi maxim, imi consuma 12l/100km, ii pun motorina de la OMV-sprint diesel, da putin fum ca deh e diesel chiar si cu motorina asta buna, am facut 35mi km din august si pana azi, iar de mers nu cu viteza de varf pot spune ca mai mult de 220km/h nu am vazut, cu pedala la blana....bine, ei in carte dau o viteza maximala de 221km/h, deci cred ca sunt in parametri......

Link to comment
Share on other sites

si eu sunt f multumit de tractoras ...i-am schimbat filtre, ulei ...Nu e zgomotos deloc ..toarce f frumos ...se infige bine in depasiri ..consum max 11 in Buc am vazut ...afara deja e nesemnificativ ......cu un plin am facut 750 km mixt ..50/50

Nu e obositor deloc ..lipseste sunetul de la benzinar dar compenseaza prin altele ...

E primul diesel la mine ..

Link to comment
Share on other sites

frate, eu am un 320d care ii schimb uleiul la 8mi-10mi maxim, imi consuma 12l/100km, ii pun motorina de la OMV-sprint diesel, da putin fum ca deh e diesel chiar si cu motorina asta buna, am facut 35mi km din august si pana azi, iar de mers nu cu viteza de varf pot spune ca mai mult de 220km/h nu am vazut, cu pedala la blana....bine, ei in carte dau o viteza maximala de 221km/h, deci cred ca sunt in parametri......

Nu imi vine sa cred ca iti consuma 12l !!!

 

Nu inteleg de ce schimbi uleiul asa de des, 8mii???

 

In cate trepte ii cutia ta?

 

 

frate, eu am un 320d care ii schimb uleiul la 8mi-10mi maxim, imi consuma 12l/100km, ii pun motorina de la OMV-sprint diesel, da putin fum ca deh e diesel chiar si cu motorina asta buna, am facut 35mi km din august si pana azi, iar de mers nu cu viteza de varf pot spune ca mai mult de 220km/h nu am vazut, cu pedala la blana....bine, ei in carte dau o viteza maximala de 221km/h, deci cred ca sunt in parametri......

Nu imi vine sa cred ca iti consuma 12l !!!

 

Nu inteleg de ce schimbi uleiul asa de des, 8mii???

 

In cate trepte ii cutia ta?

 

Cat despre fum.....m-am speriat cand am vazut ce era in spatele meu!!!

Link to comment
Share on other sites

am citit cel putin 10 prostii in raspunsul asta...... :twoup: .....si ai dat si niste consumuri aberante

 

Intradevar, consumul ala e aberant ...pentru Bucuresti.

Vad ca pie e din Deva. E cu totul alta poveste.

Link to comment
Share on other sites

da ..al meu e ...03/2004

 

Pai mai bine dau mai mult pe masina sa fie euro 4. Decat sa dau banii pe taxa mai bine ii bag in masina.

 

Diferenta ar fi 700 euro (de la euro 3 la euro 4) la 4-5 ani vechime; sper sa nu ma insel ca au schimbat astia taxa de nu mai inteleg nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.