Jump to content

E46 320D136CP porneste greu


bdany

Recommended Posts

Salut tuturor!bmw-ul meu mã cam streseazã... sau e un moft!porneste greu cam pe la 40-60 grade mai greu decât la prima cheie de dimineatã parcã nu-si tine bujia suficient...tÎÎÎrrrtÎÎÎrrrtÎÎÎrrrr apoi o ia...se opreste o iau de la capãt,tot asa si când accelerez putin porneste dar tot greu.Dacã stau cam o orã face la fel!!!A mai pãtit cineva treaba asta, sau asa sunt ele?Filtrele sunt schimbate... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor!bmw-ul meu mã cam streseazã... sau e un moft!porneste greu cam pe la 40-60 grade mai greu decât la prima cheie de dimineatã parcã nu-si tine bujia suficient...tÎÎÎrrrtÎÎÎrrrtÎÎÎrrrr apoi o ia...se opreste o iau de la capãt,tot asa si când accelerez putin porneste dar tot greu.Dacã stau cam o orã face la fel!!!A mai pãtit cineva treaba asta, sau asa sunt ele?Filtrele sunt schimbate... :twoup:

 

Eu am avut doua injectoare infundate cand imi pornea greu cu motorul cald (motorina proasta). Poate la tine n-o fi asta ca nu-s ieftine.

Link to comment
Share on other sites

Cam aceasi problema o intampin si eu de vreo 2 zile...Cand pornesc motorul imediat se opreste daca nu apas si acceleratia si tot asa:parca o ia greu.Problema s-ar putea sa fie caldura prea mare de afara:scrie si in cartea tehnica a masinii:la temperaturi f.ridicate sau f.mici se porneste motorul cu pedala de acceleratie apasata la jumatate...Altfel risti sa iti moara motorul imediat...De fapt sa nu porneasca...
Link to comment
Share on other sites

Uita-te intr-un manual de utilizare a unui E46 si la sectiunea "Starting the engine"(mi se pare ca e la pag.62) vei gasi paragraful de care vorbesc... :twoup:

 

Dar nu cred ca asta e problema. Intr-adevar scria asa la pagina 57 dar insista pe temperaturi mici, ce inseamna temperaturi foarte mari e discutabil, dar nu cred ca 35 de grade e o temperatura foarte mare. Cautam si eu scuze de astea atunci cand aveam probleme cu pornirea la cald dar de vina erau injectoarele. De cand le-am schimbat nu mai am nici o problema cu pornirea la cald.

Cel mai bine e sa faca omul un test la injectoare, nici nu dureaza mult si nici nu e foarte complicat, dar e nevoie de mers la un service.

Link to comment
Share on other sites

Uita-te intr-un manual de utilizare a unui E46 si la sectiunea "Starting the engine"(mi se pare ca e la pag.62) vei gasi paragraful de care vorbesc... :twoup:

 

Dar nu cred ca asta e problema. Intr-adevar scria asa la pagina 57 dar insista pe temperaturi mici, ce inseamna temperaturi foarte mari e discutabil, dar nu cred ca 35 de grade e o temperatura foarte mare. Cautam si eu scuze de astea atunci cand aveam probleme cu pornirea la cald dar de vina erau injectoarele. De cand le-am schimbat nu mai am nici o problema cu pornirea la cald.

Cel mai bine e sa faca omul un test la injectoare, nici nu dureaza mult si nici nu e foarte complicat, dar e nevoie de mers la un service.

Tu iei in calcul 35 de grade temperatura la umbra a aerului,insa gandeste-te ce temperatura atinge masina pe caldurile astea mai ales daca sta la soare.Am patit de 2 ori si eu la fel in plina zi:ieri si azi in miezul zilei.Am coborat mai devreme la masina cand in sfarsit s-a mai racorit afara si mi-a plecat la prima cheie fara nici cea mai mica problema...In fine,pana la urma pot fi n motive.Testerul poate sa spuna mai exact care este problema.Doamne ajuta sa fie doar din cauza caldurii! :twoup:

 

Ocavian,scuze de offtopc,cat te-a costat afacerea cu schimbarea injectoarelor?

Link to comment
Share on other sites

Tu iei in calcul 35 de grade temperatura la umbra a aerului,insa gandeste-te ce temperatura atinge masina pe caldurile astea mai ales daca sta la soare.Am patit de 2 ori si eu la fel in plina zi:ieri si azi in miezul zilei.Am coborat mai devreme la masina cand in sfarsit s-a mai racorit afara si mi-a plecat la prima cheie fara nici cea mai mica problema...In fine,pana la urma pot fi n motive.Testerul poate sa spuna mai exact care este problema.Doamne ajuta sa fie doar din cauza caldurii! :twoup:

Eu nu cred chestia cu caldura. Ieri am avut masina in Bucuresti numai in soare si a pornit pe la 2 fara nici o problema la "sfert".

Octavian,scuze de offtopc,cat te-a costat afacerea cu schimbarea injectoarelor?

Nu mai tin minte exact cat au fost injectoarele, nu am pus noi si am dat undeva pe la 10 mil lei vechi, poate ceva mai mult dar undeva intre 10 si 11.

Link to comment
Share on other sites

Uita-te intr-un manual de utilizare a unui E46 si la sectiunea "Starting the engine"(mi se pare ca e la pag.62) vei gasi paragraful de care vorbesc... :twoup:

 

Dar nu cred ca asta e problema. Intr-adevar scria asa la pagina 57 dar insista pe temperaturi mici, ce inseamna temperaturi foarte mari e discutabil, dar nu cred ca 35 de grade e o temperatura foarte mare. Cautam si eu scuze de astea atunci cand aveam probleme cu pornirea la cald dar de vina erau injectoarele. De cand le-am schimbat nu mai am nici o problema cu pornirea la cald.

Cel mai bine e sa faca omul un test la injectoare, nici nu dureaza mult si nici nu e foarte complicat, dar e nevoie de mers la un service.

Am uitat sĂŁ mentionez cĂŁ am fĂŁcut o diagnozĂŁ(tester) la reprezentantaBMW din Cluj si nu mi sa spus cĂŁ as avea probleme.trebuia totusi sĂŁ aparĂŁ injectoarele dacĂŁ ar fi defecte,nu?MĂŁ gĂŽndeam la alimentare;pompa din rezervor;ceva supapĂŁ de retinere a motorinei,o avea?Am un mercedes vechi de27 ani si porneste mai rapid decĂŽtBMW-ul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sĂŁ mentionez cĂŁ am fĂŁcut o diagnozĂŁ(tester) la reprezentantaBMW din Cluj si nu mi sa spus cĂŁ as avea probleme.trebuia totusi sĂŁ aparĂŁ injectoarele dacĂŁ ar fi defecte,nu?MĂŁ gĂŽndeam la alimentare;pompa din rezervor;ceva supapĂŁ de retinere a motorinei,o avea?Am un mercedes vechi de27 ani si porneste mai rapid decĂŽtBMW-ul :twoup:

 

Daca masina porneste tot timpul la fel (adica si dimineata sau dupa ce sta cateva ore) atunci nu cred ca sunt injectoarele. Eu tind sa cred, nu sunt sigur, ca nu are cum diagnostica la tester injectoarele, poate doar indirect (noxe, ceva).

La mine le-a testat astfel: a scos returul la toate, a pus un fel de eprubete in capul injectoarelor in locul returului si a pornit motorul si cred ca a apasat acceleratia puternic si a oprit motorul. La doua din injectoare era in eprubetele alea putina motorina (2 mm cred) iar la cele infundate erau aproape pline.

Link to comment
Share on other sites

tester?

s-ar putea sa ai surprize cu debitmetrul sau cu sonda lambda, ori, de ce nu, cu calitatea motorinei... dar cel mai bine fa-i un test, o diagnoza... cel putin vei sti ce problema ai, fara sa schimbi orbeste una si alta....

bafta maxima !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.