Jump to content

se opreste motorul cind scot din viteza!


realgop

Recommended Posts

salut,

 

am un bmw 316i 2003 cu urmatoarea problema :

- dupa ce o turez mai mult (>3800-4000 ture) si o scot din viteza se opreste motorul...

- cind e motorul rece si o pornesc mi se pare ca trepideaza putin iar dupa un timp (citeva zeci de secunde...1,2 minute) turatia scade la 600-650 (cam putin dupa parerea mea) dar merge uniform, fara zgomot.

- ce e ciudat e ca daca merg cu treapta 1,2 chiar si 3 mai turat >4000 ture si las pe liber nu se intimpla nimic...dar daca merg cu viteza mai mare de 100-120 km/h (treapta 4 si 5) , o turez mai tare si o scot din viteza se opreste motorul - acul de la turometru scade brusc are tendinta de a se opri la 500-600 de ture (sta o fractiune de secunda acolo) si apoi scade.

- nu mi se aprinde niciun martor la bord, in rest merge foarte bine...trage etc...

- pe tester nu iese nimic defect, am schimbat bujii, injectoare, filtre...

- am fost la service si tot felul de variante : una din ele " dupa ce o turez mai maul si o las pe liber turatia scade mai mult decit in mod obisnuit iar clapeta de la acceleratie posibil murdara nu recunoaste pozitia si opreste motorul " - ma duc zilele astea sa vad ce e cu "clapeta".

 

ceva idei, sugestii, etc ?

 

merci!

Link to comment
Share on other sites

Salut un prieten de al meu a patito aproape l fel sar putea sa fie clapeta de la EML sau VALVA PCV ai verificato sa vezi daca ai frun furtun spart??

 

 

vreun furtun spart ar trebui sa faca ceva zgomot .un sasait mai pronuntat cand opresti masina ...verifica valva PCv si furtunul aferent ..

Link to comment
Share on other sites

una din ele " dupa ce o turez mai maul si o las pe liber turatia scade mai mult decit in mod obisnuit iar clapeta de la acceleratie posibil murdara nu recunoaste pozitia si opreste motorul " - ma duc zilele astea sa vad ce e cu "clapeta".

 

Cand este motorul cald clapeta de acceleratie nu functioneaza.Putin probabil sa fie de acolo defectul.

Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat!!!

am fost in service...bineninteles ca n-au stiut de unde e...am curatat clapeta, am verificat tot ce se putea...si am observat ca in carcasa filtrului de aer era o gaura...carcasa fusese fixata prost la un schimb de filtre ,se frecase pe un suport de fier si se gaurise... tragea aer fals pe acolo...am lipit-o si totul e super ok!!!

 

oricum merci mult pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.