Jump to content

are cineva poza cu capota deskisa e39?


dantim

Recommended Posts

sper sa-ti fie de folos, altceva n-am gasit

56284[/snapback]

 

 

va multumesc la toti pt raspunsuri

m-am uitat atent sub capota, e vorba de un mic radiator cred ca de la clima , situat intre filtrul de motorina si vasul de expansiune

nu stiu de ce dar nu l-am remarcat pana dupa ce am scos masina din service

am vazut in poze ca la unii e de culoare neagra, la mine e alb, metalic

nu e un consumabil si nu cred ca aveau de ce sa mi l skimbe aia de la bavaria, dar niciodata nu poti fi sigur

ma enerveaza kestia ca nu poti sa stai langa masina cand lucreaza la ea

Link to comment
Share on other sites

Daca e ala cu vreo 6 "inele" ca sa le numesc asa si cu o priza de aer pana sub far, e radiatorul de la motorina parca. Este intre filtrul de motorina si far stanga/vas de expansiune. Radiatorul e metalic/argintiu, priza de aer e din plastic negru (cel putin la mine).
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
va multumesc la toti pt raspunsuri

m-am uitat atent sub capota, e vorba de un mic radiator cred ca de la clima , situat intre filtrul de motorina si vasul de expansiune

nu stiu de ce dar nu l-am remarcat pana dupa ce am scos masina din service

am vazut in poze ca la unii e de culoare neagra, la mine e alb, metalic

nu e un consumabil si nu cred ca aveau de ce sa mi l skimbe aia de la bavaria, dar niciodata nu poti fi sigur

ma enerveaza kestia ca nu poti sa stai langa masina cand lucreaza la ea

56569[/snapback]

Acela e radiator de racire al motorinei de pe retur. Foloseste, cred, mai mult iarna pentru a nu face condens motorina calda care iese din motor pe retur si ajunge in rezervor.

Link to comment
Share on other sites

Acela e radiator de racire al motorinei de pe retur. Foloseste, cred, mai mult iarna pentru a nu face condens motorina calda care iese din motor pe retur si ajunge in rezervor.

76407[/snapback]

 

 

Radiatorul raspectiv raceste motorina cand este foarte cald afara,iarna nu prea mai are nici o functie.

Link to comment
Share on other sites

Nu contrazic, dar ce rost are sa racesti motorina cand e prea cald afara? La ce ajuta???

76679[/snapback]

 

 

Motorina la temperaturi foarte mari se oxideaza .Pe langa asta apar si depuneri .

 

Asa stiu eu :blink:

 

Dar te intreb eu acum :) ,la ce folos sa racesti motorina iarna,ca si asa unele motoare nu prea pornesc nici cu ea incalzita.

Unele modele folosesc o rezistenta pentru incalzirea motorinei pe timp de iarna.

Link to comment
Share on other sites

Motorina la temperaturi foarte mari se oxideaza .Pe langa asta apar si depuneri .

 

Asa stiu eu :blink:

 

Dar te intreb eu acum :) ,la ce folos sa racesti motorina iarna,ca si asa unele motoare nu prea pornesc nici cu ea incalzita.

Unele modele folosesc o rezistenta pentru incalzirea motorinei pe timp de iarna.

76959[/snapback]

Din cate explicatii am primit, cica motorina cand ajunge calda in rezervor face condens pe peretii rezervorului si apare apa in rezervor. Explicatia ta mi se pare in schimb mai logica!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.