Jump to content

330 xi


max.damage

Recommended Posts

Daca nu esti la prima masina, nu trebuie sa-ti iei tractiune integrala. :twoup:

Exact!

Oricum .. el a zis ca e incepator .. asha ca .. il ajuta o tractiune integrala :twoup:

Sincer sa fiu .. si pe mine ma ajuta ... :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astea sunt legende urbane care reusesc sa dainuie si in 2008, avandu-si radacinile in anii '80 si chiar 90 cand BMW-urile nu aveau toate sistemele electronice de azi gen DSC, DTC, etc.

BMW-urile NU MAI FUG DE SPATE de foarte multi ani...pentru initiatorul topicului! Daca vrei 4*4 iti va fi folositor doar iarna...dar va consuma mai mult tot timpul!

 

Bafta!

 

BTW: Iti recomand cu caldura un 320 i. Este un motor in 6 cilindrii, foarte fiabil si cu performante decente!

 

Vrea masina 4*4 pentru ca "a auzit ca BMW-urile cam fug de spate"! Deci: In cazul asta, colegul NU are nevoie de 4*4!

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt legende urbane care reusesc sa dainuie si in 2008, avandu-si radacinile in anii '80 si chiar 90 cand BMW-urile nu aveau toate sistemele electronice de azi gen DSC, DTC, etc.

BMW-urile NU MAI FUG DE SPATE de foarte multi ani...pentru initiatorul topicului! Daca vrei 4*4 iti va fi folositor doar iarna...dar va consuma mai mult tot timpul!

 

Bafta!

 

BTW: Iti recomand cu caldura un 320 i. Este un motor in 6 cilindrii, foarte fiabil si cu performante decente!

 

Vrea masina 4*4 pentru ca "a auzit ca BMW-urile cam fug de spate"! Deci: In cazul asta, colegul NU are nevoie de 4*4!

 

Citat din primul post:

"Avand in vedere ca nu am cine-stie-ce experienta la volan..."

 

Sa sustii ca BMW-urile nu fug de spate .. e aberant.

Toate BMW-urile fug de spate .. toate masinile cu tractiune RWD fug de spate .. de acord .. cele mai noi .. cu DSC .. nu fug chiar asha de tare de spate .. si e controlabil fenomenul .. daca esti sofer ..

Dar sa sustii ca BMW_urile NU fug de spate .. e aberant .. imi cer scuze daca te-am jignit .. dar asta e realitatea ..

Link to comment
Share on other sites

Pe griblura sau nisip intr-un viraj nu fug de spate? Pe asfalt curat si in linie dreapta poti merge si pe doua roti daca vrei.

 

Niste telescoape mai slabite pe spate intr-o curba cu denivelari pronuntate, te arunca de pe sosea.

Link to comment
Share on other sites

Da, eu sutin ca BMW-urile noi nu fug de spate si mi se pare aberant sa-ti cumperi E46 AWD!

Ok.... asta e parerea ta ..

Eu zic ca FUG de spate .. nu numai pe griblura sau daca au suspensii slabite ..

Vad ca esti posesor de BMW ... vrei sa iti demonstrez ca si masina ta fuge de spate?

Link to comment
Share on other sites

ok, din ce ziceti voi trag urmatoarea concluzie:

 

AWD-ul e bun iarna si se face simtit f putin in alte conditii.

RWD-ul nu mai e ce era din cauza de electronica desteapta, adica fug, dar in conditii speciale, pe care poti sa le eviti daca te duce putin capul.

 

Daca vrei 4*4 iti va fi folositor doar iarna...dar va consuma mai mult tot timpul!

Asta era si problema mea, insa vroiam sa fiu precaut (macar nevasta si copilul sa scape).

 

A spus cineva pe forum legat de tractiunea integrala ceva care mi-a placut: "ca si cum ai merge cu bocancii in picioare tot anul".

Offtopic: Am un prieten care merge si vara cu bocanci, sa vezi cum aratau langa cearceaf pe plaja o pereche de bocanci.

 

Pe griblura sau nisip intr-un viraj nu fug de spate? Pe asfalt curat si in linie dreapta poti merge si pe doua roti daca vrei.

Eu la asfalt ma gandeam. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pe linie dreapta sau sosea curata nu fug de spate, orice ai face in limita normalului.

 

Trage altfel un AWD, simti diferenta.

Adica .. pe sosea curata (curata ca in Romania :twoup: ) in curba nu fug de spate?

 

Nu stiu daca e sesizabil fenomenul .. peste tot .. dar in Bucuresti .. daca ploua putin ... nu inseamna ca asfaltul e doar ud .. se face mazga ... de la mizeria de pe sosele ...

Link to comment
Share on other sites

Discutia asta e sensibila rau, si apropos de motorizare si apropos de awd ... Dar cum ziceau si cei de la top gear conteaza mai mult CUM conduci nu neaparat CE, asta si apropos de siguranta si apropos de consum. Calculul trebuie sa ti-l faci tu cel care o vei folosi, in unctie de cati bani esti dispus sa bagi in masina.

Eu am o dilema personala asemanatore, 325 ci, 325 cd, 330cd? O am de vreo 2 luni si o sa o mai am vreun an. :D :twoup:

 

Dar ca sa concluzionez, eu as merge pe 330d. O parere personala. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Discutia asta e sensibila rau, si apropos de motorizare si apropos de awd ... Dar cum ziceau si cei de la top gear conteaza mai mult CUM conduci nu neaparat CE, asta si apropos de siguranta si apropos de consum. Calculul trebuie sa ti-l faci tu cel care o vei folosi, in unctie de cati bani esti dispus sa bagi in masina.

Eu am o dilema personala asemanatore, 325 ci, 325 cd, 330cd? O am de vreo 2 luni si o sa o mai am vreun an. :D :twoup:

 

Dar ca sa concluzionez, eu as merge pe 330d. O parere personala. :twoup:

Eu pe 330 XD...

Argumente?

1. Consum

2. Iti iarta mult mai multe greseli facute decat un RWD... indiferent ca e iarna sau vara ..

Link to comment
Share on other sites

Pe linie dreapta sau sosea curata nu fug de spate, orice ai face in limita normalului.

 

Trage altfel un AWD, simti diferenta.

Adica .. pe sosea curata (curata ca in Romania :twoup: ) in curba nu fug de spate?

 

Nu stiu daca e sesizabil fenomenul .. peste tot .. dar in Bucuresti .. daca ploua putin ... nu inseamna ca asfaltul e doar ud .. se face mazga ... de la mizeria de pe sosele ...

 

Pe mazga aia si cu 316i alunecam de spate prin oras, cu toate ca intra ASC-ul in functiune. La drum lung daca mergi fara sa fortezi nota, nu ai probleme, eu zic ca in oras unde faci multe manevre uneori foarte bruste, sunt sanse mai mari sa iti fuga spatele.

 

Mai zice un destept ca iernile nu mai sunt ca pe vremuri si ca nu merita AWD pentru maxim 2 luni de iarna. Eu zic ca un sofer poate face un accident o data la 50-60 de mii de km, poti merge bine mersi un an intreg, si sa faci accident fix in perioada aia de iarna din Romania.

Link to comment
Share on other sites

Imi amintesc ca am citit undeva ca AWD de pe e46 este foarte slaba ca performante fata de AWD de pe e90.

Este adevarat ? AWD de pe e46 difera cu mult fata de AWD de pe e90 ?

 

Pai E46 mi se pare ca nu are X-drive.

Link to comment
Share on other sites

Pe linie dreapta sau sosea curata nu fug de spate, orice ai face in limita normalului.

 

Trage altfel un AWD, simti diferenta.

Adica .. pe sosea curata (curata ca in Romania :twoup: ) in curba nu fug de spate?

 

Nu stiu daca e sesizabil fenomenul .. peste tot .. dar in Bucuresti .. daca ploua putin ... nu inseamna ca asfaltul e doar ud .. se face mazga ... de la mizeria de pe sosele ...

 

Pe mazga aia si cu 316i alunecam de spate prin oras, cu toate ca intra ASC-ul in functiune. La drum lung daca mergi fara sa fortezi nota, nu ai probleme, eu zic ca in oras unde faci multe manevre uneori foarte bruste, sunt sanse mai mari sa iti fuga spatele.

 

Mai zice un destept ca iernile nu mai sunt ca pe vremuri si ca nu merita AWD pentru maxim 2 luni de iarna. Eu zic ca un sofer poate face un accident o data la 50-60 de mii de km, poti merge bine mersi un an intreg, si sa faci accident fix in perioada aia de iarna din Romania.

Exact.. oricum ... e un pic utopica .. parerea mea .. exprimarea "fara sa fortezi nota" cand discutam de BMW :D :twoup:

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

@Black Soul- Vad ca esti posesor de Audi A6, nu de BMW pentru ca, dupa cum spui consuma prea mult! BMW-ul chiar nu mai fuge de spate ca pe vremuri! @WLF-DSC-ul e cu totul si cu totul altceva decat ASC! Nu exista termen de comparatie! Masina e MULT mai stabila cu DSC! Masina nu fuge de spate in conditii de exploatare normale!

Iar interlocutorul nostru spune clar ca nu ia masina sa faca racing! Are familie...etc!

Link to comment
Share on other sites

@Black Soul- Vad ca esti posesor de Audi A6, nu de BMW pentru ca, dupa cum spui consuma prea mult! BMW-ul chiar nu mai fuge de spate ca pe vremuri! @WLF-DSC-ul e cu totul si cu totul altceva decat ASC! Nu exista termen de comparatie! Masina e MULT mai stabila cu DSC! Masina nu fuge de spate in conditii de exploatare normale!

Iar interlocutorul nostru spune clar ca nu ia masina sa faca racing! Are familie...etc!

 

Exact, in conditii normale nu fuge de spate, iar AWD nu te ajuta in conditii normale cu nimic, ca nu are de ce. Posibil sa fie de ajutor in situatii dificile, dar adevarul este ca nu multi pot spune asta, ca nu toata lumea exploateaza masinile la maxim. Asta nu inseamna ca nu e folositor, daca vrei tu sa fii linistit, de ce sa nu iei AWD, nimic nu e bullet-proof pe lumea asta. Iar despre soferii astia de 21 de ani care n-au nevoie de AWD ca sunt prea soferi, sa nu uite ca abia s-au dat jos de pe bicicleta, poate inca mai au julituri in genunchi.

Link to comment
Share on other sites

daca mergi decent cu un 2.0 benzina consumul il vei avea pana in 13.. daca il bruschezi si incerci sa conduci sportiv in oras ajunge si pana la 17 ..

afara daca mergi intre 130 - 180 km/h scoti intre 8.5 si 9.5.. bafta in ceea ce priveste achizitia!

Link to comment
Share on other sites

Ok, am sa incep sa ma uit si dupa un 320i care sa se apropie ca dotari de 330xi pe care l-am link-uit in primul post. Sunt curios care e diferenta de pret la achizitie. Consumul la 320i am inteles ca e pe la 13 l / 100 Km, corect?

 

Eu zic sa nu te gandesti la consum, ca diferenta e prea mica. O sa iti ia cu 2 litri mai mult, dar vei avea 235 de cai la dispozitie. 320i chiar mi se pare lesinat cu toti cei 170 de cai care ii are.

 

Mai degraba gandeste-te la impozit, asigurare, intretinere etc. , e cam 10 milioane pe an impozitul la motorul de 3.0, nu mai zic RCA-ul cat o fi.

 

Am aproape 30 :twoup:

 

A nu, stai linistit, avem campioni la mai multe categorii de varsta, 15, 18, 21 de ani, e plin pe aici de ei.

Link to comment
Share on other sites

Mai degraba gandeste-te la impozit, asigurare, intretinere etc. , e cam 10 milioane pe an impozitul la motorul de 3.0, nu mai zic RCA-ul cat o fi.

cam asta incercam sa aflu acum, cat costa CASCO... calculatorul de la allianz de pe site zice ca sare de 2k euro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.