Jump to content

330 xi


max.damage

Recommended Posts

Hai sa nu comparam masinile de oras cu masinile de formula 1 (care au o apasare care le-ar permite sa mearga si pe tavan la viteze mari) ca ajungem sa comparam mere cu pere sau sa scriem de dragul de a ne contrazice.

 

Sunt situatii si situatii; sunt cazuri in care RWD e mai bun decat FWD si AWD - dar nu prea ajuta un incepator cu nimic situatiile respective particulare.

Eu stiu multi incepatori care s-au plans ca le-a scapat masina in curba. (si au redresat-o unii si altii nu).

 

Pana la urma tot la sofer ajungi - poti sa ai masina cu anvelope noi si 4x4 si sa ajungi cu ea in sant.

Cu cat ai senzatia de siguranta mai mare, apesi pedala mai tare si risti sa ajungi in sant. Citisem pe undeva ca s-a facut un studiu de genul asta (de ce soferii ies mai sifonati din accidente in ultima perioada desi masurile de siguranta activa si pasiva au impins stacheta f. departe); In cele mai multe cazuri raspunsul e viteza.

 

Nick-name-ul tau merge de minune in cazul de fata :twoup: :twoup:

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

max.damage,eu cred ca tu esti departe de a te fi hotarat ce sa iei;ce vrei in primul rand:consum redus(vad ca insisti pe aspectul asta)sau tractiune pe toate rotile-x;ai prefera diesel sau benzina? vrei 6 sau 4 cilindri? de un 318i 143cp 4cilindri benzina ce zici?
Link to comment
Share on other sites

@crtir: insist pe consum pentru ca nu am nevoie de cea mai mare motorizare ca sa fie masina nervoasa, nu ma intereseaza aspectul asta. De fapt mi se pare putin frustrant sa STAU in aglomeratia din Bucuresti cu 200+ cai care ard gazul cam de pomana.

 

Vreau sa fie o masina care sa nu-mi scape din mana.

Discutia cu consumul a evoluat pentru ca oamenii au venit cu pareri diferite.

Vreau 6 cilindri.

Link to comment
Share on other sites

@crtir: insist pe consum pentru ca nu am nevoie de cea mai mare motorizare ca sa fie masina nervoasa, nu ma intereseaza aspectul asta. De fapt mi se pare putin frustrant sa STAU in aglomeratia din Bucuresti cu 200+ cai care ard gazul cam de pomana.

 

Vreau sa fie o masina care sa nu-mi scape din mana.

Discutia cu consumul a evoluat pentru ca oamenii au venit cu pareri diferite.

Vreau 6 cilindri.

 

 

te cam contrazici. nu vrei putere .. dar vrei 6 cilindri ... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@crtir: insist pe consum pentru ca nu am nevoie de cea mai mare motorizare ca sa fie masina nervoasa, nu ma intereseaza aspectul asta. De fapt mi se pare putin frustrant sa STAU in aglomeratia din Bucuresti cu 200+ cai care ard gazul cam de pomana.

 

Vreau sa fie o masina care sa nu-mi scape din mana.

Discutia cu consumul a evoluat pentru ca oamenii au venit cu pareri diferite.

Vreau 6 cilindri.

 

atunci ca sa fie 6 cilindrii si consum moderat,330(x)d sa fie;daca vrei neaparat benzina,alege 325(x)i(cel mai bun compromis consum-performante pt.6 cilindrii benzina).

Link to comment
Share on other sites

te cam contrazici. nu vrei putere .. dar vrei 6 cilindri ... :twoup:

 

dupa cum am zis in primul post:

am pretentia ca masina sa urce dealul fara sa fiu nevoit sa dau jos pasagerii si bagajele

 

atunci ca sa fie 6 cilindrii si consum moderat,330(x)d sa fie;daca vrei neaparat benzina,alege 325(x)i(cel mai bun compromis consum-performante pt.6 cilindrii benzina).

cam dupa astea m-am uitat in ultimul timp, caut o masina neagra, manuala, EURO4 cu cat mai putini Km da' nu prea gasesc. :twoup: oricum, am inteles ca in Germania ai mai multe sanse sa gasesti, ca nu sunt pe net toate masinile din autohaus-uri.

Edited by max.damage
Link to comment
Share on other sites

De ce nu au masinile de raliu tractiune spate daca nu e nicio diferenta?

Da? Dar masinile de Formula 1 de ce au NUMAI tractiune spate?

 

 

Care sunt mai rapide?

 

Daca vrei 4x4 ia-ti SUV!

Ar putea avea legatura cu enormitatile de cauciucuri pe care le au pe spate, suspensia "os" si faptul ca stau la 2-3cm de pamant. Ideea este ca exista cazuri si cazuri, nu poti spune ca un tip de tractiune este cea mai buna punct. De acord, poti spune ca este cea mai buna pentru tine. Din pacate, uneori este greu sa intelegi/accepti ca altii au alte preferinte/prioritati fata de tine.

 

@max.damage Io zic sa stai linistit daca doar sa urci dealul cu bagajele vrei, sunt convins ca si un 318i de 143cp se descurca perfect la capitolul asta.

Link to comment
Share on other sites

Ok, multumesc tuturor celor care ati participat la discutie si ati incercat sa impartiti putin din experienta acumulata doar ca sa ma lamuriti cum sta povestea. O sa imi iau probabil un 320i sau un 325(x)i in functie de ce am sa gasesc. Am sa va anunt ulterior cu ce m-am ales.

 

Singurele sfaturi de care as mai avea nevoie ar fi, in ce parte a Germaniei sa aterizez ca sa am sanse mai mari si eventual preturi mai bune.

Link to comment
Share on other sites

...benzina sa fie trecuta pe firma, probabil ca un consum de 20 l / 100 Km se va reduce dpdv costuri la 12 l / 100 Km, adica 60% din pretul initial, restul de 8l il suporta statul (tva + impozite),

Aberezi grosolan.

 

Romulus a zis asta. :twoup:

Si este doar o parere personala ... nimic mai mult .. nu?

Nu chiar. Era si argumentat, din cite imi aduc aminte. Iar mai sus ce zice Black_Soul e doar o parere asa, din burta. Mai bine cauti si citesti singur, si decizi pe urma.

 

Niste telescoape mai slabite pe spate intr-o curba cu denivelari pronuntate, te arunca de pe sosea.

Daca ti-s duse telescoapele in halul ala, o sa ai mari probleme si cu AWD, poti fi sigur. Am condus FWD (Vectra, adica) cu telescoape duse. Si pleaca aiurea de tot pe denivelari in curbe.

 

e cam 10 milioane pe an impozitul la motorul de 3.0, nu mai zic RCA-ul cat o fi.

Nu mai e 9 mil. Acum e 24 mil daca trece de 2000 cmc! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Singurele sfaturi de care as mai avea nevoie ar fi, in ce parte a Germaniei sa aterizez ca sa am sanse mai mari si eventual preturi mai bune.

Prin Bavaria (Munchen si imprejurimi) o sa gasesti bimmere mai multe si mai dotate, dar mai scumpe. In nord-vest o sa gasesti masini mai ieftine dar cu "compromisuri". Oricum, nu te lua dup asta doar. Cauta-ti-le dinainte sa mergi, sa ai lista cu variante. Si le iei la rind.

Link to comment
Share on other sites

Prin Bavaria (Munchen si imprejurimi) o sa gasesti bimmere mai multe si mai dotate, dar mai scumpe. In nord-vest o sa gasesti masini mai ieftine dar cu "compromisuri". Oricum, nu te lua dup asta doar. Cauta-ti-le dinainte sa mergi, sa ai lista cu variante. Si le iei la rind.

 

Aha, cam ssta intentionam si eu, sa plec cu o lista la mine si sa vad ce mai gasesc la fata locului, merci de info.

 

 

In ceea ce priveste impozitul, nu stiu cum ai calculat, insa:

 

3000 cmc / 200 cmc = 15 parti de impozitare

15 x 60 lei = 900 lei

 

Calculul l-am facut conform informatiilor din pagina:

http://www.primaria-resita.ro/CmodsDownloa...erby-dateD.html

Ai tu alte date de calcul? Daca da, te rog pune-le pe forum.

Edited by max.damage
Link to comment
Share on other sites

...benzina sa fie trecuta pe firma, probabil ca un consum de 20 l / 100 Km se va reduce dpdv costuri la 12 l / 100 Km, adica 60% din pretul initial, restul de 8l il suporta statul (tva + impozite),

Aberezi grosolan.

Nu abereaza deloc grosolan. Daca masina este pe firma (sau comodata firmei), din benzina se taie tva-ul (19%) dupa care se taie si impozitul (16%), ajungandu-se la o reducere de aproximativ o treime.

Link to comment
Share on other sites

Ok, multumesc tuturor celor care ati participat la discutie si ati incercat sa impartiti putin din experienta acumulata doar ca sa ma lamuriti cum sta povestea. O sa imi iau probabil un 320i sau un 325(x)i in functie de ce am sa gasesc. Am sa va anunt ulterior cu ce m-am ales.

 

Singurele sfaturi de care as mai avea nevoie ar fi, in ce parte a Germaniei sa aterizez ca sa am sanse mai mari si eventual preturi mai bune.

 

Am trecut de pe Megane 116 cp pe E46 320i,170 cp (potential cazul tau !). Consum mixt =9,6l/100km(nu in Buc. si cam 40% mers in oras cu aglomeratie medie).Pe ploaie/mazga nu am avut probleme in curbe la 100 - 110 km/ora.

Din nordul Germaniei,NU de la arabi,romani;incearca si altceva decat mobile.de.Exista topic despre asta pe forum. Succes !

Link to comment
Share on other sites

Ai tu alte date de calcul? Daca da, te rog pune-le pe forum.

Eu nu am idei din astea. Si nu m-am uitat pe nici un site. Pot doar sa iti spun ca anii 2006 si 2007 am platit impozit 9 mil pe un 530d. Iar anul asta am platit 24 mil pe 335d. Si are cilindreea aceeasi. Nu ai decit sa nu ma crezi. End of story.

Link to comment
Share on other sites

Ai tu alte date de calcul? Daca da, te rog pune-le pe forum.

Eu nu am idei din astea. Si nu m-am uitat pe nici un site. Pot doar sa iti spun ca anii 2006 si 2007 am platit impozit 9 mil pe un 530d. Iar anul asta am platit 24 mil pe 335d. Si are cilindreea aceeasi. Nu ai decit sa nu ma crezi. End of story.

 

Persoana juridica, persoana fizica? Leasing? La ce primarie? Ca din cate am inteles, nu e acelasi impozit peste tot, unii ziceau ca in alte orase difera.

Link to comment
Share on other sites

...benzina sa fie trecuta pe firma, probabil ca un consum de 20 l / 100 Km se va reduce dpdv costuri la 12 l / 100 Km, adica 60% din pretul initial, restul de 8l il suporta statul (tva + impozite),

Aberezi grosolan.

Nu abereaza deloc grosolan. Daca masina este pe firma (sau comodata firmei), din benzina se taie tva-ul (19%) dupa care se taie si impozitul (16%), ajungandu-se la o reducere de aproximativ o treime.

Ba abereaza rau de tot. Afirmatia "parte din combustibil o suporta statul" e o prostie. Statul nu suporta nimic. Doar ia TVA de la toti si da inapoi TVA la unii (care-l cer si au rabdarea sa se bata si sa astepte dupa el). Cum nu toti pot sa-l ceara (persoane fizice) si unii nu se obosesc sau nu pot din cauza altor probleme sa-l ceara, statul tot timpul iasa in avantaj. Cazul concret al lui max: la pompa oricum o sa plateasca costul integral al combustibilului, incluzind TVA si accize. Daca masina e pe firma, ar putea sa-si ceara TVA-ul inapoi de la stat. Dar de cele mai multe ori asta nu se intimpla, pentru ca o firma care vinde in tara emite facturi cu TVA si are TVA de platit la stat. Deci cel mai probabil TVA-ul de recuperat se va scadea din ce are de platit TVA la stat. Si asta e cazul fericit, nu orice firma se califica sa isi recupereze sau sa-si compenseze TVA-ul. Si chiar si in cazul fericit, nu se cheama ca statul a suportat ceva, ci ca max a creditat statul cu banii lui platiti ca si TVA, statul i-a rulat dupa bunul lui plac si __poate__ ii da inapoi peste minim 3 luni. Daca are chef.

 

 

Daca masina este pe firma (sau comodata firmei), din benzina se taie tva-ul (19%) dupa care se taie si impozitul (16%), ajungandu-se la o reducere de aproximativ o treime.

Asta poate mi-o explica si mie cineva, va rog frumos?

Link to comment
Share on other sites

...benzina sa fie trecuta pe firma, probabil ca un consum de 20 l / 100 Km se va reduce dpdv costuri la 12 l / 100 Km, adica 60% din pretul initial, restul de 8l il suporta statul (tva + impozite),

Aberezi grosolan.

Nu abereaza deloc grosolan. Daca masina este pe firma (sau comodata firmei), din benzina se taie tva-ul (19%) dupa care se taie si impozitul (16%), ajungandu-se la o reducere de aproximativ o treime.

De fapt .. bonurile de benzina .. sunt cheltuieli directe...

Adica in afara de TVA care automat il platesti .. dar se scade din TVA-ul de plata al firmei ..

Bonurile de benzina sunt celtuieli directe si se scad din profitul firmei ... cam asta e ideea .. nu mai stiu acum ce cont e ala de cheltuieli directe ..

Edited by Black Soul
Link to comment
Share on other sites

Persoana juridica, persoana fizica? Leasing? La ce primarie? Ca din cate am inteles, nu e acelasi impozit peste tot, unii ziceau ca in alte orase difera.

Ce-i drept, persoana juridica. Dar oricum, se zicea mai sus ca tot persoana juridica se doreste (sau alea erau presupuneri de la careva circotas?). Daca e leasing sau nu, nu are nici o importanta. Si da, ce-i drept impozitele pot sa mai fie crescute de primariile locale. Insa ce-i sigur e ca pina in 2007 inclusiv, 2993 cmc inca nu era in treapta cea mai scumpa de impozit. Acum au coborit pragul ala la 2l sau 2.5l (nici nu mai conteaza) si cu 33x sau 53x nu te mai incadrezi decit la treapta cea mai scumpa. Unde intra si 650i, by the way :twoup:

 

Bonurile de benzina sunt celtuieli directe si se scad din profitul firmei ... cam asta e ideea .. nu mai stiu acum ce cont e ala de cheltuieli directe ..

Hahahahaha, no comment :twoup: Insa invers, ce-i drept, e adevarat. Daca masina NU e pe firma si bagi bonurile de benzina in contabilitate, atunci sint cheltuieli neductibile, NU deduci TVA din ele si PLATESTI 16% impozit la stat in plus pe linga ce ai dat la pompa pe ele.

 

Daca masina este pe firma (sau comodata firmei), din benzina se taie tva-ul (19%) dupa care se taie si impozitul (16%), ajungandu-se la o reducere de aproximativ o treime.

Revin: Asta poate mi-o explica si mie cineva, va rog frumos? Are vre-o baza legala?

Link to comment
Share on other sites

Persoana juridica, persoana fizica? Leasing? La ce primarie? Ca din cate am inteles, nu e acelasi impozit peste tot, unii ziceau ca in alte orase difera.

Ce-i drept, persoana juridica. Dar oricum, se zicea mai sus ca tot persoana juridica se doreste (sau alea erau presupuneri de la careva circotas?). Daca e leasing sau nu, nu are nici o importanta. Si da, ce-i drept impozitele pot sa mai fie crescute de primariile locale. Insa ce-i sigur e ca pina in 2007 inclusiv, 2993 cmc inca nu era in treapta cea mai scumpa de impozit. Acum au coborit pragul ala la 2l sau 2.5l (nici nu mai conteaza) si cu 33x sau 53x nu te mai incadrezi decit la treapta cea mai scumpa. Unde intra si 650i, by the way :twoup:

 

Pai leasing-ul ti-l factureaza tie, de asta te intrebam, ti-l factureaza tot o data sau trimestrial? Te-ai trezit cu 24 de milioane de plata deodata? Sau sunt calculele tale?

Link to comment
Share on other sites

Am verificat la primaria Valcea.

 

Pe anul 2008 impozitul ramane acelasi cu 2007, intre 2600 cmc si 3001 cmc impozitul este egal persoana fizica sau persoana juridica, adica 60 pe grupa de 200cmc, deci iese 9 milioane. De fapt nu conteaza ca e persoana fizica sau juridica, e acelasi impozit la autoturisme.

 

Peste 3001 este dublu, adica 18 milioane. Nu da 24 de milioane nici cum.

Link to comment
Share on other sites

Se discuta destul de mult pe langa si dezinformati :twoup:

 

Combustibilul reprezinta cheltuiala directa si se inregistreaza in contul 6022 (se intreba cineva).

Odata de se numeste taxa pe valoarea adaugata inseamna ca este o valoare cu care societatea nu are nici o treaba, TVA ul face parte din mecanismul de control si reglare a pietei, un instrument de control al statului.

Cand cumpar am TVA colectat, cand vand am TVA deductibil...TVA colectat - TVA deductibil = TVA de plata sau daca valoarea este negativa se numeste TVA de recuperat.

 

@test225 cum inregistrezi in contabilitate combustibil daca nu ai nici o masina pe firma?? :D

 

....dupa care se taie si impozitul (16%)....impozitul la care te referi este impozitul pe profit, logic...daca faci o cheltuiala cu combustibilul nu scade si profitul ??? :twoup:...bineinteles daca societatea il are.

Link to comment
Share on other sites

Cand cumpar am TVA colectat, cand vand am TVA deductibil...TVA colectat - TVA deductibil = TVA de plata sau daca valoarea este negativa se numeste TVA de recuperat.

Corect. Eu ziceam doar ca... e simplu sa zici ca statul suporta o parte din pretul combustibilului, dar e o aberatie. TVA il platesti oricum, ramane de vazut daca-l mai recuperezi vreodata.

 

@test225 cum inregistrezi in contabilitate combustibil daca nu ai nici o masina pe firma?? :twoup:

Am zis eu asa ceva?

 

Pai leasing-ul ti-l factureaza tie, de asta te intrebam, ti-l factureaza tot o data sau trimestrial? Te-ai trezit cu 24 de milioane de plata deodata? Sau sunt calculele tale?

Cum ziceam, nu conteaza daca e in leasing masina sau nu. Si apropo, nici leasingul nu iti mai plateste impozitul si pe urma ti-l factureaza, cel putin de la inceputul anului 2007. Era o discutie si pe forum de ne/ma intrebam ce-i cu nebunia asta in care utilizatorul din contractul de leasing nu e proprietarul masinii, dar e obligat de lege sa plateasca el direct impozitul.

 

Am verificat la primaria Valcea.

 

Pe anul 2008 impozitul ramane acelasi cu 2007, intre 2600 cmc si 3001 cmc impozitul este egal persoana fizica sau persoana juridica, adica 60 pe grupa de 200cmc, deci iese 9 milioane. De fapt nu conteaza ca e persoana fizica sau juridica, e acelasi impozit la autoturisme.

 

Peste 3001 este dublu, adica 18 milioane. Nu da 24 de milioane nici cum.

Ma lamuresc luni si va spun. Intre timp poate ne mai zice cineva care are motor de 3l (adica un pic sub 3000 cmc) cit a platit impozit anul asta.

Edited by test225
Link to comment
Share on other sites

Cum ziceam, nu conteaza daca e in leasing masina sau nu. Si apropo, nici leasingul nu iti mai plateste impozitul si pe urma ti-l factureaza, cel putin de la inceputul anului 2007. Era o discutie si pe forum de ne/ma intrebam ce-i cu nebunia asta in care utilizatorul din contractul de leasing nu e proprietarul masinii, dar e obligat de lege sa plateasca el direct impozitul.

 

Imi amintesc acum discutia. Inainte intra pe facturile de la leasing, dar nu tot o data, ci semestrial sau trimestrial, nu mai tin minte acum. Credeam ca te-ai trezit cu factura de 24 de milioane si ai zis ca poate e impozitul.

 

Deci nu stii precis, inca nu l-ai platit nici tu. Sper sa nu fie mai mare de 9 milioane.

Link to comment
Share on other sites

Ai tu alte date de calcul? Daca da, te rog pune-le pe forum.

Eu nu am idei din astea. Si nu m-am uitat pe nici un site. Pot doar sa iti spun ca anii 2006 si 2007 am platit impozit 9 mil pe un 530d. Iar anul asta am platit 24 mil pe 335d. Si are cilindreea aceeasi. Nu ai decit sa nu ma crezi. End of story.

daca le-ai zis ca are motor de 3500cmc.. probabil ca da.. atata e la 3500 taxa.. la 2500 cmc e 390 lei.. impozitul..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.