Jump to content

330 xi


max.damage

Recommended Posts

Hahahahaha, no comment :D Insa invers, ce-i drept, e adevarat. Daca masina NU e pe firma si bagi bonurile de benzina in contabilitate, atunci sint cheltuieli neductibile, NU deduci TVA din ele si PLATESTI 16% impozit la stat in plus pe linga ce ai dat la pompa pe ele.

 

:twoup: :twoup:

Statul nu suporta nimic, niciodata

 

TVA ul se poate rambursa legal prin bifarea unei casute pe declaratia 300 (TVA) si in termen de 60 de zile sunt obligati sa vireze TVA ul, asta in cazul in care iti doresti un control prin toate actele financiare :D

 

Daca nu ai masina pe firma sau ai una pe benzina si inregistrezi un bon de motorina, in cazul unui control platesti ceva zeci de milioane.

 

Cheltuiala nedeductibila reprezinta cheltuiala care nu indeplineste conditiile legii. Eu pot inregistra in contabilitate cate facturi de protocol vreau, insa numai 2% din profit este deductibil, restul intra pe nedeductibil, de dedus TVA ul il deduc fara nici o problema dar nu mai beneficiez de deducere...16% se plateste din profitul brut.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci nu stii precis, inca nu l-ai platit nici tu. Sper sa nu fie mai mare de 9 milioane.

Ba stiu precis, ca eu l-am platit. Dar nu gasesc acum hirtia. Cum ziceam, luni...

 

Ai tu alte date de calcul? Daca da, te rog pune-le pe forum.

Eu nu am idei din astea. Si nu m-am uitat pe nici un site. Pot doar sa iti spun ca anii 2006 si 2007 am platit impozit 9 mil pe un 530d. Iar anul asta am platit 24 mil pe 335d. Si are cilindreea aceeasi. Nu ai decit sa nu ma crezi. End of story.

daca le-ai zis ca are motor de 3500cmc.. probabil ca da.. atata e la 3500 taxa.. la 2500 cmc e 390 lei.. impozitul..

cum sa le fi zis asa ceva?!? are 2993 cmc!!!

 

Statul nu suporta nimic, niciodata

TVA ul se poate rambursa legal prin bifarea unei casute pe declaratia 300 (TVA) si in termen de 60 de zile sunt obligati sa vireze TVA ul, asta in cazul in care iti doresti un control prin toate actele financiare :twoup:

Adica fix ce ziceam cu nu toti pot sa recupereze sau sa compenseze TVA :twoup:

 

Cheltuiala nedeductibila reprezinta cheltuiala care nu indeplineste conditiile legii. Eu pot inregistra in contabilitate cate facturi de protocol vreau, insa numai 2% din profit este deductibil, restul intra pe nedeductibil, de dedus TVA ul il deduc fara nici o problema dar nu mai beneficiez de deducere...16% se plateste din profitul brut.

Corect. Eu ziceam doar ca daca nu bagi masina pe firma (si nici nu ai alta, nota bene) si bagi bunurile in contabilitate, atunci sint nedeductibile si platesti suprapret la ele 16%. Simplu.

Link to comment
Share on other sites

Deci nu stii precis, inca nu l-ai platit nici tu. Sper sa nu fie mai mare de 9 milioane.

Ba stiu precis, ca eu l-am platit. Dar nu gasesc acum hirtia. Cum ziceam, luni...

 

Ai tu alte date de calcul? Daca da, te rog pune-le pe forum.

Eu nu am idei din astea. Si nu m-am uitat pe nici un site. Pot doar sa iti spun ca anii 2006 si 2007 am platit impozit 9 mil pe un 530d. Iar anul asta am platit 24 mil pe 335d. Si are cilindreea aceeasi. Nu ai decit sa nu ma crezi. End of story.

daca le-ai zis ca are motor de 3500cmc.. probabil ca da.. atata e la 3500 taxa.. la 2500 cmc e 390 lei.. impozitul..

cum sa le fi zis asa ceva?!? are 2993 cmc!!!

 

atunci cauta hartiile si demonstreaza-ne ca de la 390 lei ptr 2500 la 2400 lei ptr 3000 e diferenta enorma..

Link to comment
Share on other sites

Corect. Eu ziceam doar ca daca nu bagi masina pe firma (si nici nu ai alta, nota bene) si bagi bunurile in contabilitate, atunci sint nedeductibile si platesti suprapret la ele 16%. Simplu.

 

Da, ... nu cred ca s-a inteles, este ILEGAL sa inregistrezi combustibil pe o firma care nu detine nici o masina...deci nu mai intra in discutie daca este deductibil sau nedeductibil, suprapret sau alte exprimari care nu au nici o legatura cu economicul.

 

OT: daca nu esti genul "primul de la semafor" si te gandesti si la consum, atunci cred ca te vor multumi cei 143 Cp de pe 318i.... depinde de ce gasesti la fata locului ....decizia iti apartine,.

Bafta si te asteptam la "masina mea" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

iarna cu cauciucuri bune si la sistemele de asistare pe care le au nu cred ca exista probleme , si eu am fost incepator si am inceput tot cu un bmw e36 fara sistemele de asistatre pe pe e46 , daca esti interesat si de consum de comoditate in condus itirecomand un 320d automatic dupa 09/2001 , 150cp , suficient de puternic pentru drumurile noastre consum rezonabil in oras 9-10l/100km in oras foarte aglomerat ,in afara 5-6l/100km .
Link to comment
Share on other sites

Deci... explicatie pt test225:

 

1. Nu trebuie ca firma sa aiba o masina. Se poate face un contract de comodat intre tine si firma, prin care ii dai firmei dreptul de folosire al masinii. Ca atare, firma este indreptatita sa faca cheltuieli pentru acea masina (combustibil, asigurari, reparatii etc)

2. Poate ca fraza folosita "statul suporta restul de..." nu a fost cea mai fericita dar am presupus ca intelegem despre ce e vorba.

3. TVA: Nu e nevoie sa ceri TVA-ul inapoi si sa astepti X luni pana il primesti (evident, presupunem ca ai si niste venituri pe firma aia). Sa zicem ca ai un venit lunar de 1000E pe acea firma. Asta inseamna 1000E + 19%TVA, adica un TVA in valoare de 190 de euro. Acest TVA ti l-au platit clientii iar tu trebuie sa-l dai la stat. Daca tu in acea luna alimentezi de 200E (fara TVA), mai platesti inca 38 de euro TVA-ul. Ca atare, in acea luna vei plati la stat 190E - 38E = 152E. Deci, poti spune ca motorina ai luat-o fara TVA (da, da, o iei cu tot cu tva de fapt si dup-aia iti iei tva-ul inapoi).

4. Impozit: Folosind tot exemplul anterior... venit de 1000E fara TVA si motorina de 200E fara TVA. Avand in vedere ca firma are masina (sau e in contract comodat) motorina este o cheltuiala deductibila. Asta inseamna ca profitul firmei ramane de 1000E - 200E = 800E. Si vei plati impozit 16% doar pt acest profit, de 800E. Deci, mai scutesti inca 16% din acei 200E.

Link to comment
Share on other sites

Mai pe scurt povestea cu TVA-ul :twoup:)

Cand vinzi ceva (produse, servicii etc.) ai de plata TVA (TVA pe care il incasezi implicit de la cel care iti plateste tot pretul facturii si pe care, ulterior, il datorezi), tot TVA-ul care se aduna de la facturile pe care le emiti tu ca firma se aduna intr-un loc (cont).

Cand cumperi ceva (produse, servicii atc.) platesti valoarea lor cu tot cu TVA si o sa ai de dedus TVA-ul respectiv (deductibil, adica recuperezi de la stat...teoretic). Tot TVA-ul care se aduna de la facturile cu care ai cumparat, se aduna intr-o luna in alt loc (cont).

La sfarsitul lunii tragem linie si vedem, cat TVA s-a adunat de la cumparari, e TVA-ul de recuperat... si cat TVA s-a adunat de la vanzarii, e TVA-ul de plata.......in functie de care este mai mare ca celalalt, o sa rezulte un TVA de plata la stat sau de recuperat.

Daca ai de plata, il datorezi de la data de 25 a lunii urmatoare, iar daca ai de recuperat, il poti solicita sa ti-l vireze in cont (tot de la data de 25 a lunii urmatoare) (dar o sa ti se scada toate datoriile care le mai ai pe la stat si nu sunt achitate) sau pur si simplu se aduna la TVA din lunile precedente si vezi cum stai...esti tot la plata sau recuperezi.....

Daca ai o singura masina in firma, proprietatea firmei, contract de inchiriere sau comodat, poti sa deduci combustibil pentru ea, respectiv si piese, daca sunt pentru cea de pe firma.

In cazul in care cumperi masina din afara pe firma, TVA-ul care este inscris la "MwSt. ausweisbar - 19%" pe mobile.de (imparti valoarea de acolo la 1,19), nu te mai chinui sa-l platesti ca apoi sa-l recuperezi, ci nu il mai platesti deloc, urmand ca atunci cand vei vinde masina pe factura pe care o vei emite sa inscrii si tu un TVA aferent valorii la care o vinzi.

TVA-ul este o taxa care "sta in aer tot timpul" intr-un fel plimbandu-se de la o firma la alta...trecand prin buzunarul statului...ceea ce ramane statului teoretic este taxa pe adaousul pe care il pui marfii...de aici si denumirea de Taxa pe Valoarea Adaugata. Daca toti ar vinde si ar cumpara la aceeasi valoare, nu s-ar mai aduna TVA....

Pana la urma a iesit mai pe "lung" decat mai pe "scurt"...:twoup:

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare! Am revenit. M-am ales cu un 320iA din 2004 cu 53.000 km cumparat de la Bavaria. Pret initial 21.000 euro negociat la 19.100 euro. Am vazut masini si in autohaus-uri, insa niciuna in privinta careia sa nu am indoieli. Singurele care aratau mai bine erau touring-urile. Masina dupa care ma dusesem initial era ciobita pe ici pe colo si corectata cu o chestie neagra ca o smoala (nu era vopsea), era mult mai bine dotata decat ce am luat eu, era 325iA cu 100.000 km si era ceva mai ieftina, adica 17.000 euro. Vanzatorii la care am fost erau toti arabi, tineau mai multe BMW-uri intr-o curte, undeva in spate, retras, fara pret pe ele, abia daca stiau engleza, unii foarte putin unii deloc si vorbeau foarte mult intre ei. Intre timp am reperat un dealer BMW destul de mare in zona si am fost sa vad masini si acolo. De asta pe care am luat-o m-am indragostit pe loc. Arata mult mai bine, si nu ma refer la faptul ca era spalata, ci la faptul ca lipseau juliturile si zgarieturile, mai ales cele care te fac sa intrebi cum le-o fi obtinut. Interiorul negru dintr-un cap in altul m-a fascinat imediat, pachetul de M ii dadeau o nota mult ma sportiva si nu in cele din urma, avea de 2 ori mai putini km. Pe drumul de intoarcere, a consumat 8,5 l / 100 Km, insa in oras vad ca pe bord arata 19-20 l / 100 km ceea ce nu cred ca e prea ok, mai ales avand in vedere ca traficul din Bucuresti este cat de cat ok acum, vara, cand sunt oamenii plecati prin concedii si faptul ca eu nu sunt impulsiv la volan. Nu am apucat sa ii fac consumul la pompa pana acum, dar cand am sa-l fac va voi anunta care este consumul real. I-am schimbat filtrul de ulei si uleiul si am si filtrul de aer in portbagaj dar nu am avut timp sa i-l pun.

post-12209-1218121243_thumb.jpg

post-12209-1218121250_thumb.jpg

post-12209-1218121261_thumb.jpg

post-12209-1218121269_thumb.jpg

post-12209-1218121277_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de urari!

 

Sper sa fie asa cum zici tu si sa nu-mi para rau. Din cauza consumului de pe bord incepe sa ma roada intrebarea daca nu cumva are vreo buba. Am pus-o pe tester la un prieten care face tunning-uri sa-mi zica daca a umblat cineva la ea inainte sa ajunga la mine si mi-a zis ca masina e ok. Mi-era teama sa nu fi incercat cineva sa ii umble la soft si sa ii fi crescut consumul ca sa mai castige 5 cai, dar se pare ca nu.

 

PS: ahhh am uitat, scuzati jegul prezent in poze, cu o zi inainte o spalasem, insa, la mine in cartier (ca mai peste tot in Bucuresti) se construieste, cam la 50-100m de parcare, deci nu ai sanse sa supravietuiesti cu o masina curata mai mult de 24 ore.

Link to comment
Share on other sites

cati km ai facut cu masina prin bucuresti dupa ce ai resetat consumul de iti arata atat? nu cred ca e normal ca un 320, fie el si cu automata sa consume atat la un stil "normal" de condus

 

din proprie experienta iti spun ca , consumul se stabiliezaza pe BC dupa ~300km,

Link to comment
Share on other sites

cati km ai facut cu masina prin bucuresti dupa ce ai resetat consumul de iti arata atat? nu cred ca e normal ca un 320, fie el si cu automata sa consume atat la un stil "normal" de condus

 

din proprie experienta iti spun ca , consumul se stabiliezaza pe BC dupa ~300km,

Asta e consum de iarna :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cati km ai facut cu masina prin bucuresti dupa ce ai resetat consumul de iti arata atat? nu cred ca e normal ca un 320, fie el si cu automata sa consume atat la un stil "normal" de condus

 

din proprie experienta iti spun ca , consumul se stabiliezaza pe BC dupa ~300km,

 

Sincer sa fiu nu mai stiu cati km au trecut de la ultimul reset pentru ca mi l-a resetat un prieten in timp ce se juca la computerul de bord, insa valoarea afisata se modifica in functie de traseu. De exemplu, in zilele de weekend, scade pe la 18, in zilele in care simt si eu ca s-a mers mai bine e pe la 19, iar in zilele normale de vara, e pe la 20. Nu mai resetez valoarea, il las sa vedem ce zice peste mai multi km. Intre timp am apucat sa schimb si filtrul de aer, desi cel vechi arata aproape la fel ca asta nou am zis sa o fac si pe asta ca am inteles ca poate influenta consumul.

Link to comment
Share on other sites

Ceva sigur nu e in regula,asta e consum de 330i,eu am 325i-E90 manual si imi consuma in jur de 13,7-14 si cel mai mult am avut 15,1%,iar BC-ul il resetez la fiecare plin,merg numai in oras si fac aprox. 400-450km cu un plin.

 

 

nu nu nu. ala e consum de M3.

 

un 330i consuma cu un litru mai mult decat consuma al tau 325i.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Update pt cei interesati de consum

 

320 iA (seria 3, motor 2171 cmc, benzina, cutie automata), E46, 2004, 55000 km, import Germania direct de la BMW nu de la autohouse

Variatiile mai mari sunt obtinute in general in zile mai aglomerate sau in care i-am mai dat talpa.

 

Vara in Bucuresti, AC pornit tot timpul, mers normal, nu bunicuta si nici sport.

19 - 21 litri / 100 Km conform BC dar si consumul facut la pompa.

 

Aceleasi conditii ca mai sus, insa mers cam ca bunicuta

18 - 19 litri / 100 Km

 

toamna (fara AC pornit), mers normal spre bunicuta

15 - 16 litri / 100 km

 

la drum, Bucuresti - Valeni (cu familia, viteza maxima 120-130)

8 litri / 100 Km

 

la drum, Valeni - Bucuresti (singur, viteza maxima 160 - 170)

10 litri / 100 Km

 

la drum, mers bunicuta (cu cruise control pus pe 70 Km la ora in localitati si 120 in afara)

7,3 litri / 100 Km

 

Mentionez ca 70Km / h cu cruise control consuma in medi 5 litri / 100 Km

 

Cam in orice conditii, utilizarea steptronicului (varianta de manuala cu +/- a cutiei automate) dezavantajaza consumul cu pana la 1 litru / 100 Km (sau poate nu am avut destula rabdare cu el)

Pozitionarea selectorului in dreptul literei N (nul, punctul mort) creste consumul. Se poate observa si pe bord cum cresc turatiile cam de la 500 la 600.

 

Sper sa va ajute informatia prezentata aici pentru ca eu am cautat asa ceva inainte sa-mi iau masina si nu am gasit mai nimic clar.

Asta este cazul masinii mele, nu bag mana in foc ca asa se comporta orice 320 iA

Link to comment
Share on other sites

Update pt cei interesati de consum

 

320 iA (seria 3, motor 2171 cmc, benzina, cutie automata), E46, 2004, 55000 km, import Germania direct de la BMW nu de la autohouse

Variatiile mai mari sunt obtinute in general in zile mai aglomerate sau in care i-am mai dat talpa.

 

Vara in Bucuresti, AC pornit tot timpul, mers normal, nu bunicuta si nici sport.

19 - 21 litri / 100 Km conform BC dar si consumul facut la pompa.

 

Aceleasi conditii ca mai sus, insa mers cam ca bunicuta

18 - 19 litri / 100 Km

 

toamna (fara AC pornit), mers normal spre bunicuta

15 - 16 litri / 100 km

 

la drum, Bucuresti - Valeni (cu familia, viteza maxima 120-130)

8 litri / 100 Km

 

la drum, Valeni - Bucuresti (singur, viteza maxima 160 - 170)

10 litri / 100 Km

 

la drum, mers bunicuta (cu cruise control pus pe 70 Km la ora in localitati si 120 in afara)

7,3 litri / 100 Km

 

Mentionez ca 70Km / h cu cruise control consuma in medi 5 litri / 100 Km

 

Cam in orice conditii, utilizarea steptronicului (varianta de manuala cu +/- a cutiei automate) dezavantajaza consumul cu pana la 1 litru / 100 Km (sau poate nu am avut destula rabdare cu el)

Pozitionarea selectorului in dreptul literei N (nul, punctul mort) creste consumul. Se poate observa si pe bord cum cresc turatiile cam de la 500 la 600.

 

Sper sa va ajute informatia prezentata aici pentru ca eu am cautat asa ceva inainte sa-mi iau masina si nu am gasit mai nimic clar.

Asta este cazul masinii mele, nu bag mana in foc ca asa se comporta orice 320 iA

 

 

personal mi se pare exagerat consum de 21% in oras (chiar si bucuresti) in conditiile in care a mea motor de 2.0l si 143cp consuma jumate fata de cat consuma a ta.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu renunti la 4x4 daca zici ca nu prea ai experienta la volan .. te va ajuta .. sigur!

 

Cum ?

 

Sanse mai mici sa "il opreasca in ceva tare". :)

 

la un x pleci cu toate patru rotile, ai demaraj bun si te ajuta la tractiune, dar de oprit te opresti tot pe 4 roti la fel ca si tractiunea 2x4, deci nu inteleg "sanse mai mici".

in plus ai performnte mai bune cu tractiune spate decat fata sau 4x4, iesi mai bine din curbe, resursele motorului sunt mai bine puse in valoare.

daca vrei o masina care sa te scoata din noroi, da, ia un x, daca vrei un BMW ia tractine spate, o sa te obisnuiesti cu ea.

ia in ceea ce oriveste motorizarea, ia una undeva la 170 cp, sa nu fi nevoit sa te dai jos sa o impingi la o depasire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.