Jump to content

BMW E36 316i din 1995 - EURO 1


Orvo

Recommended Posts

Salut.Aceasi tip de problema am si eu cu cei de la RAR.Am o pisicuta din 92 cu motorul M40 cod motor 184E1 in brief e E2 iar cei de la RAR mi-au scoso ca fiind non euro.Masina bineinteles ca are catalizator deci cel putin euro 1 trebe sa iba.Din cate stiu eu toate pisicutele au avut cel putin euro 2.Ce facem acum cu cei de la RAR?Si-a inmatriculat cineva pana acum vreun bmw cu acelasi tip de motor care il am si eu ??

 

M20 = non-euro

M42 = euro 2

M44 = euro 2

 

...asa stiam eu, si in plus M40 pe pisica nu am vazut pus de fabrica, poate a schimbat motorul ?!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...ei bine am ajuns si eu la rar. Dupa ce am rezolvat frana de mana ca nu prea tinea, am "incarcat" portbagajul cu 2 extinctoare, un triunghi reflectorizant si o trusa, am spalat masina sa fie boboc, i'am pus jantele pe 15 inapoi (eu ave'am pe 17 puse de mine :twoup: ) si m'am prezentat la rar, totul a fost ok, au iesit franale, au iesit noxele, totul este ok. Astept sa vina cartea sa vad unde m'au incadrat, in 2 zile trebuie sa primesc cartea, va tin la curent cu norma de poluare.

 

PS. Pisica in cauza (repet), E36, 318IS din 1994, coupe, motor M42B18.

Link to comment
Share on other sites

M40 a fost pus pana in 1994 pe urma a fost M43 (oricum baietii de la rar nu prea fac diferenta eu am m43 pe masina si ei au trecut m40 :twoup: )

 

...pai cum sa nu faca diferenta ? ...e diferenta de la cer la pamant la design.

 

am atasat 2 poze, poate sunt eu prost informat. (in dreapta m42 in stanga m40).

post-8128-1216640514_thumb.jpg

post-8128-1216640522_thumb.jpg

Edited by Catalin_BMW
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Si eu am un E36 316i coupe din 94 si am intampinat aceeasi problema la RAR;dupa ce am terminat cu Rar-ul trebuia sa iau cartea de la inginerul re4spectiv care m-a dat la intors cum k e euro2 LA LIMITA! pai cum poate fi la limita??? ori e ori nu e,mi se pare simplu

 

In fine,a zis k trebuie trimise datele la RAR in Bucuresti (eu fiind din Ploiesti) si aia de acolo decid.Intr-un final am primit cartea dupa 8 zile de asteptare a rezultatelor si mi-a iesit Euro2. :twoup:

 

Ca am avut noroc sau nu Dumnezeu stie,dar oricum e mmare vrajeala cu RARu' asta

Bafta si ne mai auzim!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Si eu am un E36 316i coupe din 94 si am intampinat aceeasi problema la RAR;dupa ce am terminat cu Rar-ul trebuia sa iau cartea de la inginerul re4spectiv care m-a dat la intors cum k e euro2 LA LIMITA! pai cum poate fi la limita??? ori e ori nu e,mi se pare simplu

 

In fine,a zis k trebuie trimise datele la RAR in Bucuresti (eu fiind din Ploiesti) si aia de acolo decid.Intr-un final am primit cartea dupa 8 zile de asteptare a rezultatelor si mi-a iesit Euro2. :twoup:

 

Ca am avut noroc sau nu Dumnezeu stie,dar oricum e mmare vrajeala cu RARu' asta

Bafta si ne mai auzim!

 

ce luna din an este?

Link to comment
Share on other sites

salutare all, am primit astazi telefon de la firma care se ocupa cu inmatricularea masinii mele. Maine masina o sa fie inmatriculata pentru prima data in romania, o sa primesc numerele si ma pot plimba cat vreau si pe unde vreau cu ea. Taxa de poluare este 1385 RON . Asta seara urmeaza sa achit aceasta taxa.

 

Deci.... pentru BMW 318IS din 1994 TAXA DE POLUARE ESTE 1385 RON !

 

Bafta all.

Link to comment
Share on other sites

ce i de facut ???

 

sa termine odata cu loteria asta si sa publice toate datele masinilor deja omologate in ro cu tipurile de motor respective si cu normele de poluare ce corespund . sa stii dinainte , nu sa te simti ca la loz in plic

 

 

eu am adus din de un 318 din decembrie 92 . in brief "schadotsffarm E2 " , cod 0414

am vandut o unui prieten

a facut saptamana trecuta rar ul

 

a iesit euro 1

 

banuiesc ca daca era din mai 1992 , n ar mai fi iesit euro 1

 

posibil sa trebuiasca sa corespunda si acestei conditii

 

Pentru a avea un tablou complet al acestei probleme, iata istoricul standardelor europene pentru emisiile masinilor mici (sub 3,5t) din vestul Europei:

 

- non-euro pana in Iulie 1992.

- Euro1 din Iulie 1992

- Euro2 din Ianuarie 1996

- Euro3 din Ianuarie 2000

- Euro4 din Ianuarie 2005

 

Si in viitor:

- Euro5 din Septembrie 2009

- Euro6 este in proiect, neavand inca o data finala de implementare.

Edited by KTY_racing
Link to comment
Share on other sites

du te la RAR . completeaza o cerere de consultanta in vederea stabilirii normei de poluare , iar la data primei inmatriculari pune o data de dupa iulie 1992 .

 

sunt sigur ca raspunsul o sa fie euro 1 .

 

si atunci faza asta

 

- non-euro pana in Iulie 1992.

- Euro1 din Iulie 1992

- Euro2 din Ianuarie 1996

 

chiar nu are nici o baza legala . aceiasi masina norme diferite , pt ca una a fost inmatriculata mai tarziu sau mai devreme .

nici macar nu se iau dupa data de fabricatie ...

 

pai dupa datele din brief masina ta este clar EURO 2 //// uita te la nr de pe brief 0425 , vezi corespondentza la pagina 6

 

https://www.kbashop.de/wcsstore/KBA/Attachm...rlaeuterung.pdf

 

daca mi am luat in martie 1992 2 masini identice

 

si una o inmatriculez pt prima oara in iunie si pe a doua in august , le aduc in romania si prima iese non euro si a doua euro 1.

 

aiurea rau de tot

Edited by KTY_racing
Link to comment
Share on other sites

am descoperit pe cineva care`i da in judecata dar nu prea am inteles faza :twoup:

 

In fine yo caut o soultie sa rezolv si vad ca masina asta nu vrea sa se lase... vrea ea fie dezmembrata

 

si knd zic dezmembrata... ma gandesc la faza cine dreacu ti-o cumpara? fru`n pusti sau unu teribilist ca mine sau ca alti cativa....

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu ne mai lamentam pe tema ce norma de poluare are conform brief...inginerul de la RAR oricum se uita sa identifice codul motorului si in functie de asta se da norma de poluare..sau poate nici ei nu au nici un habar..in orice caz , eu am codul motor 184E2 , motor M43 si maine am programare la RAR..pana acum toti cu acest cod de motor au iesit EURO 2 , dar va pot spune mai multe maine seara.

Pana atunci , daca a mai fost cineva cu BMW 318 i E36 cu cod motor 184E2 , an fabricatie 02/1995 , va rog dati un reply , sa vad daca sunt precedente

multumesc

 

la 316 din 01/95 cu Schadstoffarm E2 si 14 a iesit eur 2 la rar si am platit 456 eur,am avut noroc oare?

 

Da, dar cred ca asa e la toti, nu stiu ce sa zic. Eu m-am speriat cand cei de la BMW mi-au zis ca masina e Euro1, cu toate ca aud ca multi au primit Euro 2. Stiu caz insa unde masina e din '96 adusa din Italia si a iesit Euro 1.

 

Eu am fost ieri la RAR sa-i fac carte si nu mi-au dat ITP-ul .... forta inegala de franare axa spate :twoup:

Masina e la service si Luni dimineata ma duc iara ...

 

...pai nu ti'au dat ipt'ul dar cartea ? nu poti sa faci itp'ul in alta parte acum ca ai cartea ?

cica primul ITP trebuie neaparat sa fie facut la RAR...ieri am aflat asta,asa ca bafta multa

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Si eu am un E36 316i coupe din 94 si am intampinat aceeasi problema la RAR;dupa ce am terminat cu Rar-ul trebuia sa iau cartea de la inginerul re4spectiv care m-a dat la intors cum k e euro2 LA LIMITA! pai cum poate fi la limita??? ori e ori nu e,mi se pare simplu

 

In fine,a zis k trebuie trimise datele la RAR in Bucuresti (eu fiind din Ploiesti) si aia de acolo decid.Intr-un final am primit cartea dupa 8 zile de asteptare a rezultatelor si mi-a iesit Euro2. :twoup:

 

Ca am avut noroc sau nu Dumnezeu stie,dar oricum e mmare vrajeala cu RARu' asta

Bafta si ne mai auzim!

 

ce luna din an este?

 

 

este 04.1994

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu ne mai lamentam pe tema ce norma de poluare are conform brief...inginerul de la RAR oricum se uita sa identifice codul motorului si in functie de asta se da norma de poluare..sau poate nici ei nu au nici un habar..in orice caz , eu am codul motor 184E2 , motor M43 si maine am programare la RAR..pana acum toti cu acest cod de motor au iesit EURO 2 , dar va pot spune mai multe maine seara.

Pana atunci , daca a mai fost cineva cu BMW 318 i E36 cu cod motor 184E2 , an fabricatie 02/1995 , va rog dati un reply , sa vad daca sunt precedente

multumesc

 

la 316 din 01/95 cu Schadstoffarm E2 si 14 a iesit eur 2 la rar si am platit 456 eur,am avut noroc oare?

 

Da, dar cred ca asa e la toti, nu stiu ce sa zic. Eu m-am speriat cand cei de la BMW mi-au zis ca masina e Euro1, cu toate ca aud ca multi au primit Euro 2. Stiu caz insa unde masina e din '96 adusa din Italia si a iesit Euro 1.

 

Eu am fost ieri la RAR sa-i fac carte si nu mi-au dat ITP-ul .... forta inegala de franare axa spate :twoup:

Masina e la service si Luni dimineata ma duc iara ...

 

...pai nu ti'au dat ipt'ul dar cartea ? nu poti sa faci itp'ul in alta parte acum ca ai cartea ?

cica primul ITP trebuie neaparat sa fie facut la RAR...ieri am aflat asta,asa ca bafta multa

 

 

confirm si eu, ITP'ul ptr prima inmatriculare se efectueaza NUMAI la RAR.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Si eu am un E36 316i coupe din 94 si am intampinat aceeasi problema la RAR;dupa ce am terminat cu Rar-ul trebuia sa iau cartea de la inginerul re4spectiv care m-a dat la intors cum k e euro2 LA LIMITA! pai cum poate fi la limita??? ori e ori nu e,mi se pare simplu

 

In fine,a zis k trebuie trimise datele la RAR in Bucuresti (eu fiind din Ploiesti) si aia de acolo decid.Intr-un final am primit cartea dupa 8 zile de asteptare a rezultatelor si mi-a iesit Euro2. :twoup:

 

Ca am avut noroc sau nu Dumnezeu stie,dar oricum e mmare vrajeala cu RARu' asta

Bafta si ne mai auzim!

 

ce luna din an este?

 

 

este 04.1994

Si la tine ce scria in brief-ul original la norma de poluare? schadstoffarm....?? si la schlusselnummer?

Link to comment
Share on other sites

eu va zic foarte clar . tabelul asta este cel folosit in germania . ei impart euro 2 in mai multe , euro 3 la fel .

dar cand noteaza in brief dupa tabelul asta se iau .

 

https://www.kbashop.de/wcsstore/KBA/Attachm...rlaeuterung.pdf

 

 

 

deci asta nu minte. cel putin la cele din germania .

 

eu daca ajung la rar si ei nu respecta treaba asta

sun direct avocatul.

sa i dau si lui s amamnance o paine.

 

masina i facu ta de neamtz , nu de ei .

daca neamtzul scrie in brief "schadotsffarm E2 " cu codul 0414 si conf tabelului este Euro 1 , pai atunci masina aia euro 1 este .

nu iese asa in ro , este o ilegalitate clara , un abuz . care trebuie corectat .

 

oricum , eu la zulassungsstelle cand o sa mai fac numerele de zoll o sa i zic lu aia sa mi treaca echivalentul masinii in "euro "

cat o fii ea , euro 1 , euro 2 , etc

 

si sa am scris in brief clar , euro 1 si ei sa mi dea non euro .... n am cum sa las lucrurile asa.

Link to comment
Share on other sites

eu va zic foarte clar . tabelul asta este cel folosit in germania . ei impart euro 2 in mai multe , euro 3 la fel .

dar cand noteaza in brief dupa tabelul asta se iau .

 

https://www.kbashop.de/wcsstore/KBA/Attachm...rlaeuterung.pdf

 

 

 

deci asta nu minte. cel putin la cele din germania .

 

eu daca ajung la rar si ei nu respecta treaba asta

sun direct avocatul.

sa i dau si lui s amamnance o paine.

 

masina i facu ta de neamtz , nu de ei .

daca neamtzul scrie in brief "schadotsffarm E2 " cu codul 0414 si conf tabelului este Euro 1 , pai atunci masina aia euro 1 este .

nu iese asa in ro , este o ilegalitate clara , un abuz . care trebuie corectat .

 

oricum , eu la zulassungsstelle cand o sa mai fac numerele de zoll o sa i zic lu aia sa mi treaca echivalentul masinii in "euro "

cat o fii ea , euro 1 , euro 2 , etc

 

si sa am scris in brief clar , euro 1 si ei sa mi dea non euro .... n am cum sa las lucrurile asa.

...dar....conform codificarilor de pe site-ul Min. Finante..codul E2 este Euro 2...citeste putin

La codul motorului daca terminatia este E2..iar este euro 2,daca bine stiu eu.

La masina mea scrie in brief Schadstoffart E2...codul motorului este 184E2 , motorul este M43 ,pana acum la toata lumea asta a iesit Euro 2 la RAR.Eu sper ca si la mine sa iasa Euro 2 pentru ca altfel imi mareste taxa de poluare cu 700 Euro.

Link to comment
Share on other sites

pai sunt chiar prosti

 

neamtzu zice ca i euro 1 , ei o scot euro 2

 

neamtzu zice ca i euro 2 , ei o scot non-euro

 

 

nu trebuiesc lasate lucrurile asa .

fiecare trebuie sa faca o contestatie ceva sau chiar un proces.

 

sau cum am mai zis . sa mi se publice undeva criteriile lor . de ce sunt secrete ?

 

eu nu vreau s ami iau o masina euro 1 si sa o scot euro 2 nici sa mi iau alta sa fie euro 2 si sa mi o scoata non-euro . vreau sa stiu dinainte ce drk masina mi iau si cat am taxa de inmatriculare .

 

eu nu s patit pana acuma , dar daca mi s ar face un abuz dinasta ( fara nici o logica , fara nici o baza legala ) , as merge pana in panzele albe .

Edited by KTY_racing
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.